Gatunek: RPG / Sci-Fi / Dark Fantasy / Survival
Perspektywa: Izometryczna / TPP / FPP (do wyboru)
Świat: Otwarty, wielowymiarowy
Fabuła
Akcja gry toczy się w świecie podzielonym między Drajkan – dawną, totalitarną strukturę kontrolującą większość wymiarów – oraz Veyron – tajemniczą organizację buntowników, której celem jest zachowanie wolności i autonomii mieszkańców centrów międzywymiarowych.
Gracz wciela się w Kaelen Thorne, byłego członka sił Drajkan, ściganego po dezercji, który szuka schronienia w kolonialnych terenach Imperium, by uciec przed wojskową prokuraturą Veyron. Kaelen zostaje wplątany w konflikt między Drajkanem a Veyronem, odkrywając tajemnice portali, technologii wojskowej i istnienia istot Eidolonów – międzywymiarowych bytów, które mogą zadecydować o losie całego wszechświata.
Mapa świata
Świat gry jest rozległy i otwarty, podzielony na wiele stref i kolonii:
- Centra – miasta pełne technologii i tajemnic.
- Pustkowia – zrujnowane obszary wojenne, pułapki i ruiny dawnej cywilizacji.
- Kolonie Imperium – różne planety i protektoraty, od nowoczesnych metropolii po dzikie, niezależne światy.
- Strefy portali – miejsca, w których gracz może teleportować się między wymiarami.
- Regiony konfliktów – punkty strategiczne zajmowane przez Drajkan lub Veyron.
Każda lokacja ma unikalne misje, wrogów i zasoby.
Towarzysze
Gracz może rekrutować różnorodnych towarzyszy, którzy oferują unikalne umiejętności i możliwości w walce:
- Lyra Kestrel – snajperka, mistrzyni stealth i hakowania systemów.
- Orin Veyl – wojownik z ciężką bronią i umiejętnościami inżynieryjnymi.
- Selene Drax – medyk i specjalistka od technologii magicznych.
- Tovin Raal – ekspert od broni energetycznej i materiałów wybuchowych.
Towarzysze mają własne wątki fabularne, romanse i konflikty między sobą.
Antagoniści
- Drajkan – totalitarna organizacja militarna, kontroluje większość kolonii i wymiarów.
- Generał Kael Draven – nieustępliwy dowódca Drajkan, główny wróg Kaelena.
- Wielki Eidolon “Ravus” – starożytna istota międzywymiarowa, której celem jest niszczenie wymiarów dla własnej mocy.
- Frakcja renegatów Veyron – buntownicy wewnętrzni, czasami wchodzący w konflikt z graczami i innymi frakcjami.
System walki
- Broń dystansowa i biała: pistolety, karabiny, strzelby, karabiny snajperskie, miecze energetyczne, włócznie i maczugi.
- Zbroje: lekkie, średnie, ciężkie; z możliwością modyfikacji.
- Umiejętności specjalne: strzelectwo, walka wręcz, hakowanie systemów, magia Eidonów.
- System magii: energia międzywymiarowa, którą można wykorzystać do ofensywy, defensywy i kontroli umysłu.
Przedmioty i ekwipunek
- Leki i wspomagacze: bandaże, opaski uciskowe, stymulanty zdrowia, eliksiry energetyczne.
- Narkotyki i wzmacniacze: poprawiają statystyki, ale mają ryzyko uzależnienia lub skutków ubocznych.
- Jedzenie i napoje: różnorodne produkty kolonialne i międzywymiarowe, alkohol wzmacniający morale lub osłabiający refleks.
- Technologia wojskowa: drony bojowe, pociski EMP, statki bojowe, systemy orbitalne.
Eidolony
Eidolony to międzywymiarowe istoty, które występują jako bossowie, sojusznicy lub neutralne zagrożenia:
- Ravus – potężny, niszczący wymiarami.
- Umbra – istota cieni, infiltrująca systemy i ciała ludzi.
- Luminara – duch światła, mogący wzmacniać bohaterów.
System rozwoju postaci
- Drzewka umiejętności: wojskowe, technologiczne, magiczne, survivalowe.
- Atrybuty: siła, zręczność, inteligencja, percepcja, charyzma, wytrzymałość.
- Moralność: decyzje wpływają na los kolonii i sojuszników.
Główne cechy gry
- Misje główne i poboczne: w każdej strefie i kolonii, z dynamiczną reakcją świata na decyzje gracza.
- System romansów: z towarzyszami i postaciami NPC.
- Dynamiczne konflikty: wojny, bunty, renegaci, konflikty między frakcjami.
- Wielowymiarowość: możliwość przemieszczania się między wymiarami i strefami portali.
- Otwarte zakończenia: decyzje gracza mogą zmienić losy wymiarów, kolonii i Eidolonów.
Duskbane to połączenie mrocznej fantastyki, postapokaliptycznego survivalu i strategicznej RPG z elementami międzywymiarowej science fiction. Gracz wciela się w byłego żołnierza szukającego schronienia, który musi poruszać się po świecie pełnym intryg, niebezpiecznych istot i tajemnic międzywymiarowych, jednocześnie decydując o losach frakcji i kolonii.
Komentarze
Prześlij komentarz