Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars-Ithariel


Ithariel

Motyw przewodni: Ithariel to kraj, w którym żywioły natury są nie tylko obecne, ale również personifikowane i wykorzystywane przez mieszkańców w magii, religii i codziennym życiu. W odróżnieniu od innych krajów, Ithariel jest niemal zupełnie nieznany światu zewnętrznemu, otoczony dziką, nieprzebywaną dżunglą i mistycznymi wulkanami.

Geografia:

  • Tereny: Ithariel leży w sercu potężnej, tropikalnej dżungli, pełnej nieznanych roślin i zwierząt. Wulkaniczne góry i gorące źródła są uważane za święte miejsca, które są źródłem magii żywiołów. Rzeki przepływają przez gęste lasy, a na obrzeżach kraju znajdują się ukryte jaskinie pełne starożytnych artefaktów.

  • Klimat: Tropikalny, z mrocznymi lasami deszczowymi, gdzie deszcze padają przez większość roku. Często występują gwałtowne burze, które są uważane za manifestację gniewu żywiołów. Klimat sprzyja także wzrostowi roślin o niezwykłych właściwościach magicznych i leczniczych.

Kultura:

  • Magia: Magia Itharielu opiera się na żywiołach – ziemi, wodzie, ogniu i powietrzu. Mieszkańcy tego kraju są mistrzami w posługiwaniu się żywiołami, traktując je jak istoty, z którymi mogą nawiązywać kontakt. Świątynie w Itharielu są miejscami, gdzie kapłani i czarodzieje przeprowadzają rytuały przywołania żywiołów, aby osiągnąć kontrolę nad ich potęgą.

  • Religia: Itharielczycy czczą cztery główne bóstwa żywiołów, które według ich wierzeń, pilnują równowagi świata. Każdy żywioł ma swoje odrębne królestwo, a obywatele czczą je poprzez ofiary, tańce i modlitwy.

    • Pyros (ogień): Bóg ognia i zniszczenia, przedstawiany jako wulkaniczna postać, w której wnętrzu płonie nieustanny ogień.

    • Aquara (woda): Bogini mórz i rzek, symbolizująca życie i oczyszczenie.

    • Terragorn (ziemia): Potężny bóg gór i dżungli, który zapewnia siłę i stabilność.

    • Aerois (powietrze): Bóg wiatru i burz, symbolizujący wolność i chaos.

  • Społeczeństwo: Społeczność Itharielu jest zorganizowana w plemiona, z których każde jest związane z jednym z żywiołów. Plemię ognia żyje w pobliżu wulkanów, plemię wody przy wielkich jeziorach, plemię ziemi w lasach, a plemię powietrza w wysokich górach. Każde plemię ma swoich liderów, którzy są wybierani przez rytuały związane z ich żywiołem.

Architektura:

  • Styl: Architektura Itharielu łączy naturalne materiały, takie jak drewno, kamień, wiklina i liany, z magicznymi elementami, które wznoszą budynki ku niebu. Mieszkania są zwykle na drzewach, połączone mostami z lian. Wulkaniczne świątynie są monumentalnymi konstrukcjami, zbudowanymi z ciosanych kamieni i ozdobione mozaikami przedstawiającymi żywioły.

Technologia i zasoby:

  • Magia żywiołów jest podstawą technologii w Itharielu. Mieszkańcy używają magicznych kamieni i roślin do tworzenia narzędzi, broni oraz ochrony przed dzikimi zwierzętami. Często korzystają z rzadkich minerałów, które można znaleźć tylko w wulkanicznych rejonach kraju.

  • Zasoby naturalne: Ithariel jest bogaty w rzadkie rośliny, minerały i kamienie szlachetne, które mają właściwości magiczne. Produkty te są bardzo cenione przez inne nacje, mimo że Itharielczycy są bardzo zamknięci i niechętni do dzielenia się swoimi zasobami.

Konflikty i wyzwania:

  • Wezwania żywiołów: Niektórzy mieszkańcy Itharielu próbują nawiązać zbyt głęboką więź z żywiołami, co prowadzi do niekontrolowanych zniszczeń. Niektórzy czarodzieje próbują przekroczyć granice magiczne, co prowadzi do tragicznych w skutkach kataklizmów.

  • Zagrożenie z zewnątrz: Z powodu swojej izolacji Ithariel jest narażony na ataki innych królestw, które pragną zdobyć cenne surowce lub sekretne techniki magii żywiołów. Jednak natura samego kraju, pełna nieprzewidywalnych zjawisk i nieprzyjaznych istot, sprawia, że nie jest łatwo podjąć jakąkolwiek inwazję.

Postacie:

  • Liderzy plemion: Każde plemię ma swojego charyzmatycznego przywódcę, który opanował moc swojego żywiołu i sprawuje władzę zarówno duchową, jak i polityczną.

  • Wędrowni czarodzieje: Czarodzieje, którzy podróżują po Itharielu w poszukiwaniu zaginionych artefaktów lub pragną zgłębić tajemnice magicznych roślin i zwierząt.


1. Pyros, Władca Ognia

Typ postaci: Fighter / Mage
Bio:
Pyros jest jednym z najpotężniejszych czarodziei w Itharielu. Urodzony wśród wulkanów, od najmłodszych lat kształtował swoją moc, aby ujarzmić niszczycielską potęgę ognia. Uważany za strażnika równowagi wśród żywiołów, jego zadaniem jest nie tylko walczyć, ale również przywrócić harmonię, gdy ogień wymyka się spod kontroli.

Skille:

  • Q – Ognisty Strzał: Pyros wystrzeliwuje potężny pocisk ognia, który zadaje obrażenia wrogom na swojej drodze.

  • W – Płomienny Mur: Tworzy wokół siebie ścianę ognia, która spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia przez kilka sekund.

  • E – Wulkaniczny Uderzenie: Pyros przywołuje erupcję wulkanu, która wyrzuca wrogów w powietrze, a następnie zadaje obrażenia w obszarze wokół miejsca uderzenia.

  • R – Wściekłość Wulkanu: Pyros przeistacza się w żywy wulkan przez krótki czas, zwiększając swoje obrażenia i przyciągając wrogów w obrębie jego mocy. Jego ataki stają się obszarowe i wybuchają w ogniu.

Skiny:

  • Skin "Wulkaniczny Król": Pyros zostaje przemieniony w majestatycznego wulkanicznego boga, z płonącym koroną na głowie i lawą zamiast oczu.

  • Skin "Mistrz Płomieni": Ubrany w płonącą zbroję, jego skóra wydaje się być zbudowana z gorącego metalu, a ogień wokół niego ma nieziemski, niebieski odcień.


2. Aquara, Królowa Mórz

Typ postaci: Support / Mage
Bio:
Aquara to potężna kapłanka wody, która oddała swoje życie w służbie morzom i rzekom Itharielu. Rządzi życiem i śmiercią w wodach, przywracając równowagę między oceanami a lądami. Jej magiczne zdolności pozwalają leczyć, ale również potrafią zniszczyć, gdy morze wybucha gniewem.

Skille:

  • Q – Morska Fala: Aquara wystrzeliwuje strumień wody, który rani i spowalnia wrogów.

  • W – Przypływ: Przywołuje przypływ, który leczy sojuszników w danym obszarze oraz zwiększa ich szybkość ruchu na chwilę.

  • E – Wodna Pułapka: Tworzy pułapkę wodną, która unieruchamia wroga na krótką chwilę, wciągając go pod wodę.

  • R – Tytaniczny Tsunami: Aquara przywołuje potężną falę tsunami, która zadaje ogromne obrażenia wrogom w jej zasięgu, a także przemieszcza ich w stronę centrum fali.

Skiny:

  • Skin "Korona Oceanów": Aquara zmienia się w majestatyczną, morską królową, z biżuterią wykonaną z muszli i korali, a jej oczy świecą intensywnym błękitem oceanu.

  • Skin "Róża Wody": Ubrana w szatę z wodnych kwiatów, z aura delikatnej wody wokół niej, a jej woda przybiera pastelowe kolory.


3. Terragorn, Strażnik Ziemi

Typ postaci: Tank / Support
Bio:
Terragorn to nieprzebity strażnik Itharielu, związany ze starymi lasami, górami i dżunglami. Jego ciała pokryte są twardą korą drzewną, a jego moc płynie prosto z samego rdzenia ziemi. Jego celem jest ochrona mieszkańców przed zagrożeniami ze strony niekontrolowanych żywiołów oraz wrogów z zewnątrz.

Skille:

  • Q – Kamienny Cios: Terragorn uderza w ziemię, powodując wstrząs, który zadaje obrażenia i spowalnia przeciwników w obrębie obszaru.

  • W – Wzrost Drzewa: Tworzy tarczę z korzeni, która absorbuje obrażenia i zwiększa regenerację zdrowia sojuszników w jej obrębie.

  • E – Seismic Teraform: Wywołuje wstrząsy ziemi, które blokują ruchy wrogów na kilka sekund oraz powodują, że teren wokół nich staje się nierówny i niebezpieczny.

  • R – Ostatnia Twierdza: Ziemia wokół Terragorna wybucha, tworząc potężne kamienne wieże, które chronią sojuszników i stawiają opór wrogom, zmniejszając ich obrażenia.

Skiny:

  • Skin "Władca Gór": Terragorn zmienia się w potężnego, kamiennego giganta, z ciałem zbudowanym z ciemnego granitu, z wytryskującymi wulkanami na plecach.

  • Skin "Dżunglowy Strażnik": Jego ciało pokrywa gęsta zieleń i liście, a w jego rękach widać wplecioną korę i roślinność.


4. Aerois, Pan Wiatrów

Typ postaci: Assassin / Mage
Bio:
Aerois, bóg powietrza, wędruje swobodnie przez Ithariel, jego obecność odczuwana jest w wietrze i burzach. Jako mistrz powietrza, jego moc pozwala na szybkie manewrowanie i zadawanie precyzyjnych ciosów. Aerois jest szybki, trudny do uchwycenia, i potrafi wprowadzić chaos na polu bitwy.

Skille:

  • Q – Ostre Podmuchy: Aerois wystrzeliwuje strumień powietrza, który zadaje obrażenia i przepycha wrogów do tyłu.

  • W – Burzowy Zefir: Aerois wzmacnia swoje ruchy, stając się niewidoczny na krótką chwilę i zyskując zwiększoną prędkość.

  • E – Przewrócenie Wiatrów: Aerois przywołuje silny podmuch, który unosi wrogów w powietrze na krótki czas.

  • R – Ściana Huraganu: Tworzy huragan, który przemieszcza się w wybranym kierunku, zadając obrażenia i ogłuszając wrogów na jego drodze.

Skiny:

  • Skin "Władca Burz": Aerois zmienia się w postać obłoków burzowych, z błyskawicami krążącymi wokół niego. Jego ciało jest niemal przezroczyste, pełne mocy.

  • Skin "Skrzydła Prędkości": Aerois ma na sobie zwiewne, eteryczne skrzydła, które błyszczą niczym poranne niebo, z wyczuwalnym świstem wiatru.


1. Valka, Czarodziejka Cieni

Typ postaci: Mage / Assassin
Bio:
Valka pochodzi z plemienia cieni, które straciło swoją dawną potęgę. Z pomocą tajemniczej magii, potrafi manipulować zarówno światłem, jak i cieniem, by osiągnąć swoje cele. Valka wierzy, że wszystko, co robi, jest dla dobra Itharielu, jednak jej metody są często brutalne, a jej lojalność bywa wątpliwa. Często balansuje na granicy zdrady i lojalności, w zależności od tego, co w danym momencie uznaje za najlepsze dla siebie i swojego plemienia.

Skille:

  • Q – Cień Zmierzchu: Valka staje się na chwilę niewidoczna, by zaatakować swojego wroga z zaskoczenia, zadając obrażenia.

  • W – Nocny Zmierzch: Tworzy pole cienia, które spowalnia i oślepia wrogów w danym obszarze.

  • E – Zatruty Strzał: Wystrzeliwuje magiczny pocisk cienia, który po trafieniu zadaje obrażenia i nakłada efekt trucizny.

  • R – Przemiana w Cień: Valka zamienia się w istotę cienia, zwiększając swoją szybkość i zyskując zdolność przejścia przez przeszkody, ale przez krótki czas jest bardzo wrażliwa na obrażenia.

Skiny:

  • Skin "Mistyczna Noc": Valka przyjmuje wygląd istoty cienia, z mgłą unoszącą się wokół niej. Jej zbroja jest pokryta tajemniczymi runami.

  • Skin "Cień Zdrady": Zmienia się w postać pełną mrocznych, rozświetlonych pęknięć na ciele, jakby połączyła magię cienia z własną duszą.


2. Malorn, Wędrowny Mściciel

Typ postaci: Fighter / Tank
Bio:
Malorn to były wojownik, który stracił wszystko, gdy jego rodzina została zamordowana przez wrogie plemię. Jego pragnienie zemsty jest niezaspokojone, a jego metody działania nie zawsze są zgodne z ideałami Itharielu. Malorn często wykorzystuje brutalną siłę, by wymierzać sprawiedliwość, i choć jego cele są szlachetne, jego brutalność budzi niepokój. Często staje przed dylematem, czy iść w stronę zemsty, czy w stronę odkupienia.

Skille:

  • Q – Mściwa Furia: Malorn wykonuje potężny cios w ziemię, zadając obrażenia i spowalniając wrogów w promieniu jego ataku.

  • W – Rozgniewany Strażnik: Zyskuje chwilową odporność na obrażenia i zadaje dodatkowe obrażenia wrogom w pobliżu.

  • E – Ziemia Sprawiedliwości: Malorn rzuca ogromnym młotem w kierunku wroga, który zadaje obrażenia oraz ogłusza przeciwnika przez krótki czas.

  • R – Pięść Ostatecznej Zemsty: Malorn wyzwala pełnię swojej mocy, zwiększając obrażenia, szybkość oraz siłę ataku, jednak przez pewien czas jest bardziej podatny na obrażenia.

Skiny:

  • Skin "Zamaskowany Mściciel": Malorn nosi maskę z przeszłości, a jego zbroja jest pokryta tajemniczymi, mrocznymi znakami. Wygląda jak postać zmieniona przez swoje przeżycia.

  • Skin "Ognisty Sędzia": Ciało Malorna jest pokryte płomieniami, a w jego oczach widać jedynie bezwzględną determinację.


3. Lirael, Złodziejka Równowagi

Typ postaci: Assassin / Mage
Bio:
Lirael to mistrzyni manipulacji, która potrafi wykorzystywać zarówno magię, jak i spryt, aby osiągnąć swoje cele. Należy do grupy łotrów, którzy balansują na granicy prawa, nie kierując się wyłącznie dobrem swojej krainy. Choć nigdy nie staje po stronie otwartego zła, jest gotowa zniszczyć wszystko, co stoi jej na drodze, jeśli oznacza to osiągnięcie jej celów. Z czasem stała się symbolem "morally grey", bo jej decyzje nie są jednoznaczne, a jej motywacje nie zawsze są jasne.

Skille:

  • Q – Zatrute Słowo: Lirael rzuca wroga zaklęciem, które obniża jego odporność na obrażenia, przez co zadaje mu większe obrażenia w ciągu kilku sekund.

  • W – Iluzja Cienia: Tworzy iluzję swojego ciała, która zmyli przeciwników, a ona sama staje się niewidoczna na chwilę.

  • E – Złodziejka Dusz: Kradnie część życia wrogowi i przekazuje ją sobie, leczący siebie za część zadanych obrażeń.

  • R – Maska Chaosu: Lirael przeistacza się w kameleon, przyjmując wygląd innego bohatera lub postaci na kilka sekund, co umożliwia jej oszukać wrogów i zaskoczyć ich w kluczowym momencie.

Skiny:

  • Skin "Mistrzyni Iluzji": Lirael nosi kaptur i pelerynę, której kolory zmieniają się w zależności od otoczenia, a jej twarz jest ukryta w mroku.

  • Skin "Tancerka Chaosu": Jej ruchy przypominają taniec, a jej zbroja jest lekka, z misternymi ornamentami i tajemniczymi symbolami.


4. Roderik, Kapłan Przemian

Typ postaci: Support / Mage
Bio:
Roderik jest kapłanem, który wierzy, że prawdziwa równowaga w Itharielu może zostać osiągnięta tylko poprzez obalanie tradycji i zmiany społeczne. Jego religia, która mówi o konieczności przejścia przez cierpienie, aby osiągnąć oświecenie, nie spotyka się z uznaniem innych kapłanów. Roderik nie waha się wprowadzać drastycznych zmian, wierząc, że tylko w ten sposób będzie można uratować Ithariel przed jego upadkiem.

Skille:

  • Q – Przemiana Ciała: Roderik zmienia formę swojego sojusznika lub wroga, dając mu nowe zdolności lub osłabiając go na krótki czas.

  • W – Boskie Przemienienie: Przemienia małą część terenu, przywracając go do stanu naturalnego lub zamieniając w pole walki z pułapkami.

  • E – Ofiara Życia: Roderik składa swoją energię w zamian za wzmocnienie siły jednego z sojuszników. To zwiększa jego obrażenia, ale zmniejsza zdrowie Roderika.

  • R – Oświecenie Ziemi: Roderik przywołuje siłę natury, która zadaje obrażenia wrogom i leczy sojuszników, ale równocześnie niszczy otoczenie w promieniu swojego działania.

Skiny:

  • Skin "Kapłan Zmian": Roderik nosi szatę z zmieniającym się kolorem, z tajemniczymi symbolami na rękach, symbolizującymi jego kontrowersyjne wierzenia.

  • Skin "Wielki Reformator": Z jego ciała wydobywają się niewielkie zorze polarne, które są symbolem jego mocy i drastycznych reform.


1. Sythira, Królowa Cieni

Typ postaci: Mage / Assassin
Bio:
Sythira była niegdyś szlachetną kapłanką, która oddała swoje życie w służbie Itharielu. Jednak pewnego dnia, po zdradzie w imię politycznych interesów, została uwięziona w Cieniach – królestwie pełnym mrocznych bytów. Z pomocą zakazanej magii, udało jej się uwolnić, lecz jej dusza została na zawsze splamiona ciemnością. Teraz, jako Królowa Cieni, nie tylko rządzi w swoim mrocznym wymiarze, ale także szuka zemsty na tych, którzy ją zdradzili.

Skille:

  • Q – Cień Sythiry: Sythira rzuca zaklęcie, które tworzy cień w określonym obszarze. Wrogowie, którzy wpadną w ten obszar, zostają spowolnieni i zranieni.

  • W – Mroczna Teleportacja: Sythira przemieszcza się między cieniami, stając się chwilowo niewidoczna, co pozwala jej na niespodziewane ataki.

  • E – Cień Pożeracza: Przyzywa cień, który wyłania się z ziemi i pochłania wroga, zadając obrażenia oraz spowalniając jego ruchy.

  • R – Mroczna Królowość: Sythira wzywa swoje mroczne legiony, które atakują wrogów na dużym obszarze, a ona sama staje się jednym z nich przez krótką chwilę, zyskując nowe, potężne umiejętności.

Skiny:

  • Skin "Królową Zatrutych Cieni": Sythira przyjmuje postać pełną zakazanej mocy, jej skóra staje się czarna, a jej oczy świecą purpurowym blaskiem.

  • Skin "Upadła Kapłanka": Ubrana w mroczną, zniszczoną szatę, jej wygląd przypomina upadłą boginię, z powłoką cienia wokół niej.


2. Zelaria, Pani Mroku

Typ postaci: Tank / Support
Bio:
Zelaria to istota zrodzona z samego chaosu i mroku. Nikt nie wie, skąd naprawdę pochodzi, ale jej potęga jest niezrównana. Niegdyś była wielką wojowniczką, ale po utracie ukochanej osoby stała się zimna i wyrachowana. Teraz rządzi światem cieni, łącząc swoje zdolności obronne z mrocznymi mocami, które potrafią podbić serca jej przeciwników... lub zniszczyć ich na zawsze. Czasem walczy po stronie dobra, czasem staje po stronie ciemności, w zależności od tego, co daje jej większą moc.

Skille:

  • Q – Pochłaniający Mrok: Zelaria wystrzeliwuje strumień ciemnej energii, który zadaje obrażenia i przez chwilę spowalnia przeciwników.

  • W – Mroczne Zbroje: Wzywa mroczne siły, które tworzą wokół niej barierę ochronną, odbijającą część obrażeń oraz zmniejszającą obrażenia zadawane sojusznikom w obrębie tej bariery.

  • E – Królową Mroku: Przemienia się na krótki czas w mroczną postać, zwiększając swoją odporność na obrażenia i zadając dodatkowe obrażenia wszystkim przeciwnikom w pobliżu.

  • R – Aby Serce Stygło: Zelaria przywołuje całą moc ciemności, stając się niewidzialną na moment, a potem zadaje obrażenia wrogom w okolicy, zmieniając ich na chwilę w posłuszne marionetki.

Skiny:

  • Skin "Obrończyni Ciemności": Zelaria zmienia swoją postać, w której jej ciało pokrywa mroczna zbroja, a wokół niej krążą cienie, gotowe zaatakować w każdym momencie.

  • Skin "Pani Mrocznych Kręgów": Jej postać jest pełna tajemniczych znaków, w których widać nawiązania do zakazanych rytuałów.


3. Morvanna, Czarodziejka Krwi

Typ postaci: Mage / Assassin
Bio:
Morvanna jest czarodziejką, która od zawsze żyła w cieniu swoich własnych pragnień. Jej życie zostało zmienione przez klątwę krwi, którą sama rzuciła, by uzyskać moc. Każde jej zaklęcie wymaga ofiary, a jej moc wzrasta z każdym, kto padnie jej łupem. Choć zewnętrznie może wydawać się zimna i spokojna, jej prawdziwa natura jest pełna pragnienia mocy i kontroli nad życiem innych.

Skille:

  • Q – Krwawy Wiatr: Morvanna uwalnia mroczną energię, która zadaje obrażenia i kradnie część życia wrogowi.

  • W – Krwawy Pakt: Morvanna zawiera pakt z mrocznymi siłami, aby zwiększyć swoje obrażenia na krótki czas, ale kosztem własnego zdrowia.

  • E – Życie Krwi: Poświęca część swojego zdrowia, by przywrócić życie sojusznikowi w pobliżu, lecz zwiększa to obrażenia zadawane przez nią w czasie trwania efektu.

  • R – Krwawa Furia: Morvanna rzuca potężne zaklęcie, które powoduje eksplozję krwi w obszarze, zadając obrażenia wszystkim wrogom w obrębie kręgu i kradnąc część ich życia.

Skiny:

  • Skin "Królowa Krwi": Morvanna jest otoczona przez mroczne krwiste pnącza, a jej szaty zdobią fragmenty ludzkich dusz.

  • Skin "Władczyni Mrocznych Ofiar": Jej ciało jest pokryte tatuażami z krwi, a wokół niej krążą zakrwawione spirale mocy.


4. Nyxira, Mistrzyni Kuszenia

Typ postaci: Support / Mage
Bio:
Nyxira jest postacią pełną sprzeczności. Z jednej strony jest tajemniczą uwodzicielką, z drugiej zaś – mroczną istotą, która potrafi przejąć kontrolę nad umysłami innych. Jej magia nie opiera się na sile fizycznej, lecz na manipulacji emocjami, marzeniami i pragnieniami innych. Choć pozornie stara się utrzymać równowagę w Itharielu, to w rzeczywistości wplątuje w swoje sieci osoby, by zdobywać dla siebie coraz większą władzę.

Skille:

  • Q – Zatruty Uśmiech: Nyxira zaraża wroga złudzeniem przyjemności, które w końcu zamienia się w ból, zadając obrażenia i paraliżując cel na chwilę.

  • W – Urok Cienia: Nyxira wyzwala magiczny urok, który na chwilę otumania wroga, zmieniając jego celowość i uniemożliwiając podejmowanie właściwych decyzji.

  • E – Kusząca Iluzja: Tworzy iluzję swojej postaci, zmieniając wygląd, co pozwala jej ukryć swoje prawdziwe intencje.

  • R – Serce Kuszenia: Nyxira zdobywa kontrolę nad umysłem wroga, zmuszając go do atakowania swoich sojuszników przez chwilę.

Skiny:

  • Skin "Mroczna Urok": Nyxira przybiera wygląd tajemniczej, wytwornej damy w ciemnych szatach, z oczami pełnymi mocy.

  • Skin "Kusicielka Pustki": Nyxira zmienia się w mroczną, eteryczną postać, której ciało jest niczym cień, wciągającą w swoje sieci.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Centra:Łowcy Zielonego Wyniesienia - serial komiksowy 10 odcinków

To spin-off  Orginalnych Centr.Akcja dzieje się przed 1 sezonem Orginalnych Centr i pierwszym Podziałem.Łowcy Zielonego Wyniesienia to organizacja myśliwych, strzelców, łuczników a nie kiedy szamanów i druidów który chronią naturalną równowagę wśród zwierząt i roślin tak aby magiczne i niemagiczne zagrożenia nie krzywdziły natury wymiaru Urn. Ta organizacja została stworzona przez Boginię Natury - Germinabunt.

Multizamiana - crossover Multiwersów (Centr i Invicty)

Tajemniczna istota zwana Artifex który pływa w Oceanie Pozamultiwersalnym pilnuje bramy międzymultiwersalnej pomiędzy Centrami a Invictą zwanej Kwarcowymi Wrotami. Artifex przybywa do Centr do Podziałowego Miasta  w Afryce w Republice Południowej Afryki zwanego Rupantara powstałego z wymiaru fantasy Ayam(Rainforest Fantasy zobacz na blogu) aby Zielony Szarlatan który jest z Inivicty i się tam ukrywa.Artifex daje Zielonemu Szarlatanowi możliwość zamiany Invicty z Centrami i na odwrót dzięki Zwojowi Artifexa. Pan Sowa jako Niebieski Szarlatan i Niebieski Szarlatan jako Pan Sowa tylko oni pamiętają swoje prawdziwe tożsamości czy zdołają przywrócić oba Multiwersa do prawidłowego porządku. Multizamiana Część 1 - Niebieski Szarlatan - Sezon 1 odcinek 15 Multizamiana Część 2 - Centra - Sezon 6 odcinek 15

Akademia Alfa i Omega - serial komiksowy 8 odcinków

 To spin-off  Konsorcjum. Akcja dzieje się w szkole magii Konsorcjum zwanej Akademia Alfa i Omega. Uczennicę i Strażniczki Tajnej Biblioteki(Itani i Felen) aby zdać test kłócą się o zakazaną księgę - Zaklinacz Zazamasha która zawiera tam ukrytą magią  eterycznego bytu Zazamasha którego zabił Zimmer. Itani i Felen próbują zabrać Księgę jednej od drugiej aż trafiają do Przyświata(Nasz Świat). Niestety trafia na nich Samuela która wpada wir ich walki co powoduje uaktywnienie magii Księgi a cała ta magia trafia do Samueli. Itani i Felen nie mają wyboru muszą zabrać ją do Akademii. Według dyrektora szkoły Rakela,Samuela została ''wybrana'' przez Zaklinacz Zazamasha. Obsada: Samuela - dziewczyna z Przyświata(Nasz Świat) dostała magię z Zaklinacza Zazamasha. Ona lubi zwierzęta i jest aktywistką klimatyczną. Sunflower - kot Samueli.Zaklinacz Zazamasha dał mu możliwość ludzkiej mowy. Itani - elfia uczennica i czarodziejka. Felen - wróżka znająca się na magii umysłu. Jitalys -...