Kraj: Durnovar
Pochodzenie i Region: Durnovar to mroczne i przerażające królestwo, które rozciąga się na niekończących się, pokrytych mgłą równinach, gdzie niebo nigdy nie jest jasno oświetlone, a mrok wciąż spowija ziemię. W tym królestwie wszystko jest pełne niepokoju: zrujnowane miasta o wyszczerbionych murach, w których powietrze jest stale gęste od toksyn, oraz przeklęte lasy, w których czas zdaje się kręcić w spirali bez końca. W sercu Durnovaru znajduje się Cień Jądra, tajemnicza, zdeformowana wieża, która zmienia się w zależności od godzin w ciągu dnia, jakby sama struktura była żywa. To miejsce jest pełne skrywanych sekretów, na które nie ma odpowiedzi.
Kultura Durnovaru opiera się na Eonowej Równowadze, przekonaniu, że wszystko w świecie musi być kontrolowane przez nieustanne cykle: narodziny, śmierć, a potem odrodzenie. Społeczeństwo Durnovaru jest zorganizowane na wzór brutalnej, totalitarnej hierarchii, której celem jest utrzymanie tej równowagi. Pod władzą Eterowych Obserwatorów, którzy są strażnikami tajemniczego „Czasu Wiecznego”, Durnovar jest totalitarnym państwem, w którym nie ma miejsca na wolność jednostki. Magia, technologia i zaklęcia czasu są używane do ścisłej kontroli nad wszystkimi aspektami życia.
Struktura Rządu i Władzy:
Rządy w Durnovarze sprawują Eterowi Obserwatorzy – tajemnicze istoty, które zdają się nie pochodzić z tego wymiaru, a ich pochodzenie jest owiane mrokiem. Eterowi Obserwatorzy sprawują kontrolę nad czasem, przestrzenią i rzeczywistością. Zasiadają na Tronie Zatracenia, niezwykłej istocie, która zmienia się zależnie od tego, jak władcy manipulują czasem. Władza jest sprawowana w brutalny sposób, a każdy, kto próbuje zasugerować zmiany w systemie, jest natychmiast eliminowany. Obywatele żyją w strachu, ale także w szoku, widząc, jak czas i przestrzeń zmieniają się na ich oczach.
W Durnovarze nie ma klasy średniej. Ludzie są albo niewolnikami w systemie, albo wąską elitą, która kontroluje moc czasu. Najważniejszą rzeczą dla obywateli jest „Równowaga Wieczności” – filozofia, która każe im podporządkować się zewnętrznym zmianom, a jednocześnie utrzymywać niezmienność w każdym aspekcie życia. Jest to kraj, w którym przeszłość, teraźniejszość i przyszłość są traktowane jako elementy jednej, splątanej całości, której nie da się kontrolować bez poważnych konsekwencji.
Magia i Potęgi:
Durnovar jest jednym z nielicznych krajów, w którym magia nie jest zróżnicowana – wszystko, co robią ich czarodzieje i Czasowcy, ma związek z manipułowaniem czasem.
-
Manipulacja Czasem i Wymiarami: Czarodzieje Durnovaru potrafią dosłownie zamrażać czas, tworzyć splątane linie czasowe, a także otwierać wrota do innych wymiarów. Wykorzystują starożytne artefakty, które pozwalają im wpływać na porządek czasowy i przestrzenny. Tych, którzy próbują wyjść poza granice tych mechanizmów, czeka straszliwa kara, często w postaci wiecznego utknięcia w splątanych czasach.
-
Nieziemskie Maszyny i Zdolności: Czarodzieje i rządzący korzystają także z maszyn, które mogą wydobywać i kontrolować czas, tworząc deformed istoty z przeszłości, które stają się sługami państwa. Mechaniczne Demony Czasu to stwory, które zostały zaprojektowane, by egzekwować wolę władzy, poruszając się w mrocznych otchłaniach i wprowadzając chaos wśród tych, którzy sprzeciwiają się systemowi.
-
Zatraceni Bohaterowie: Bohaterowie Durnovaru, którzy polegli w walce, nie są całkowicie martwi. Zamiast tego, ich dusze zostały wchłonięte przez czas, stając się mrocznymi władcami wojsk i potworów, które nie wiedzą, czy istnieją w przeszłości, teraźniejszości, czy przyszłości.
Kultura i Religia:
W Durnovarze religia jest w rękach Eterowych Obserwatorów, którzy traktują czas jako religijną siłę. Czas Życia i Śmierci to główna religijna zasada, która mówi, że wszystkie rzeczy muszą się kończyć, aby mogły rozpocząć się na nowo. Wiara w wieczne cykle śmierci, odrodzenia i reszty świata sprawia, że mieszkańcy Durnovaru traktują życie i śmierć z dystansem – nie jako coś, co należy czcić, ale jako nieodłączną część „wiecznej równowagi” w królestwie.
Obrzędy religijne są pełne krwi i rytualnych ofiar, w których ofiary czasowe są składane za sprawą magicznych artefaktów, które zmieniają naturalny bieg historii. Istnieją również Kult Czasowych Cieni, który wierzy, że wszystko, co istnieje, zostało już zapisane w przeszłości, a każde działanie jest tylko odtwarzaniem tego, co już miało miejsce.
Postacie z Durnovaru – Imiona i Nazwiska Fantasy:
1. Maelgor Strelkov, Władca Czasu i Wykonawca Zatracenia
-
Rola: Władca / Czarodziej Czasu
-
Opis: Maelgor Strelkov to zimny, bezwzględny lider Durnovaru, który potrafi przewidywać wszystkie wydarzenia w historii i kontrolować czas w sposób, który zapewnia mu absolutną władzę. Jego celem jest zatrzymanie wszelkich zmian, które mogłyby zniszczyć jego imperium.
-
Umiejętności:
-
Pasiva – Mroczna Kronika: Wszystkie zmiany w czasie zwiększają moc Maelgora, co daje mu przewagę.
-
Q – Czasowa Pętla: Cofa o 5 sekund wybrane zdarzenie, zadając obrażenia wszystkim w zasięgu.
-
W – Zatracony Wymiar: Tworzy wymiar w którym czas zwalnia i przekształca wrogów w pułapki czasowe.
-
E – Królewska Zmiana: Tymczasowo przywraca życie martwym jednostkom, aby wykorzystać ich moc w walce.
-
R – Władza Czasu: Zatrzymuje czas na całym polu bitwy, umożliwiając sojusznikom manipulowanie sytuacją.
-
-
Skórki:
-
Pan Zatracenia: W pełnej zbroi z runami czasowymi, z kilkoma zegarami jako biżuteria.
-
Cień Eteru: Otoczony przez ciemność, z mrocznymi, rozciągającymi się rękoma.
-
2. Ellyra Korvane, Pani Mrocznych Przestrzeni
-
Rola: Inkwizytorka / Mag Czasu
-
Opis: Ellyra Korvane jest jednym z najpotężniejszych Czasowców w Durnovarze. Z jej pomocą Eterowi Obserwatorzy kontrolują zmiany w przestrzeni i czasie. Potrafi rozciągać czas do niewyobrażalnych granic i manipulować wrażliwością na zmiany.
-
Umiejętności:
-
Pasiva – Znikająca Rzeczywistość: Przez chwilę zmienia swój stan, stając się niewidzialną dla wrogów.
-
Q – Zatrzymanie Śmierci: Zatrzymuje w czasie wrogów, którzy nie mogą się poruszać.
-
W – Wymiar Zatracenia: Tworzy wrota do innych wymiarów, z których wydobywają się straszliwe istoty.
-
E – Mroczne Cykle: Przewija czas, zmieniając kierunek wydarzeń.
-
R – Zatrzymanie Nocy: Zatrzymuje światło w określonym obszarze, zmieniając bieg świata.
-
-
Skórki:
-
Czarna Lamentacja: Ubrana w ciemną pelerynę, z oczami, które świecą w mroku.
-
Pani Nocy: Otoczona przez mroczną aurę, której każdy krok powoduje rozpad rzeczywistości.
-
3. Velyr Orlok, Sługa Czasu i Cień Władzy
-
Rola: Dowódca / Strażnik Czasu
-
Opis: Velyr Orlok to mroczny i tajemniczy dowódca, który służy jako jedno z narzędzi Eterowych Obserwatorów. Jego głównym zadaniem jest zapewnienie, że wszystkie zmiany w czasie odbywają się zgodnie z wolą władzy. Jego lojalność wobec Czasu Wiecznego jest niezachwiana, a sama jego obecność wywołuje poczucie niepokoju i lęku, nawet wśród najpotężniejszych. Velyr nie zna litości i traktuje ludzi jak narzędzia do wypełnienia celu, zyskując kontrolę nad każdym wymiarem, który napotyka.
-
Umiejętności:
-
Pasiva – Przenikający Cień: Velyr zyskuje krótkotrwałą niewidzialność, mogąc przechodzić przez przeszkody i unikać ataków.
-
Q – Zatrzymanie Czasu: Zatrzymuje czas w określonym obszarze, zadając obrażenia wszystkim przeciwnikom w tej strefie.
-
W – Krąg Wymiarów: Otacza wybrany obszar energią czasową, spowalniając wrogów i uniemożliwiając im ucieczkę.
-
E – Cień Przeszłości: Velyr wyciąga mroczne postacie z przeszłości, które pomagają mu w walce, na krótko odzyskując ich umiejętności.
-
R – Nawałnica Zatracenia: Przywołuje całą moc z różnych linii czasowych, zatrzymując czas na obszarze pola bitwy, a następnie wyzwala potężną falę destrukcji.
-
Skórki:
-
Pojmanie Czasu: W otoczeniu ciemnych run, które rozbłyskają podczas jego ruchów, w rękach trzyma mroczne, wręcz nierealne przedmioty.
-
Wielki Strażnik: W pełnej, zniszczonej zbroi, z zewnątrz pokrytą dziwnymi zegarami, pełnymi kryształów, które wyświetlają zniekształcone obrazy historii.
Rola: Dowódca / Strażnik Czasu
Opis: Velyr Orlok to mroczny i tajemniczy dowódca, który służy jako jedno z narzędzi Eterowych Obserwatorów. Jego głównym zadaniem jest zapewnienie, że wszystkie zmiany w czasie odbywają się zgodnie z wolą władzy. Jego lojalność wobec Czasu Wiecznego jest niezachwiana, a sama jego obecność wywołuje poczucie niepokoju i lęku, nawet wśród najpotężniejszych. Velyr nie zna litości i traktuje ludzi jak narzędzia do wypełnienia celu, zyskując kontrolę nad każdym wymiarem, który napotyka.
Umiejętności:
-
Pasiva – Przenikający Cień: Velyr zyskuje krótkotrwałą niewidzialność, mogąc przechodzić przez przeszkody i unikać ataków.
-
Q – Zatrzymanie Czasu: Zatrzymuje czas w określonym obszarze, zadając obrażenia wszystkim przeciwnikom w tej strefie.
-
W – Krąg Wymiarów: Otacza wybrany obszar energią czasową, spowalniając wrogów i uniemożliwiając im ucieczkę.
-
E – Cień Przeszłości: Velyr wyciąga mroczne postacie z przeszłości, które pomagają mu w walce, na krótko odzyskując ich umiejętności.
-
R – Nawałnica Zatracenia: Przywołuje całą moc z różnych linii czasowych, zatrzymując czas na obszarze pola bitwy, a następnie wyzwala potężną falę destrukcji.
Skórki:
-
Pojmanie Czasu: W otoczeniu ciemnych run, które rozbłyskają podczas jego ruchów, w rękach trzyma mroczne, wręcz nierealne przedmioty.
-
Wielki Strażnik: W pełnej, zniszczonej zbroi, z zewnątrz pokrytą dziwnymi zegarami, pełnymi kryształów, które wyświetlają zniekształcone obrazy historii.
4. Kasina Valerra, Kapłanka Wiecznego Cyklu
-
Rola: Kapłanka / Czarodziejka Czasu
-
Opis: Kasina Valerra jest uważana za najpotężniejszą maginię Durnovaru, specjalizującą się w mrocznych rytuałach związanych z cyklicznymi zmianami życia i śmierci. Jej magia jest nie tylko potężna, ale również śmiertelnie niebezpieczna, ponieważ korzysta z zaklęć, które mogą wpłynąć na sam bieg czasu. Kasina wierzy, że zniszczenie tej cykliczności zniszczy także świat, co sprawia, że każda decyzja, którą podejmuje, ma ogromne konsekwencje. Jej manipulacja czasem jest równie subtelna, co brutalna, potrafi przeplatać rzeczywistość z najbardziej przerażającymi wspomnieniami z przeszłości.
-
Umiejętności:
-
Pasiva – Czasowy Cień: Kasina zamienia się w cień, a jej obrażenia są redukowane przez kilka sekund, pozwalając jej uniknąć ciosów.
-
Q – Krąg Czasu: Przywołuje rytuła z przeszłości, który blokuje wrogów w miejscu i uniemożliwia im jakąkolwiek interakcję z otoczeniem.
-
W – Krwawy Cykl: Tworzy magiczną barierę z czasowymi runami, która odbija obrażenia i spowalnia ataki przeciwników.
-
E – Śmierć w Czasie: Przewija czas na krótko, zmieniając porządek wydarzeń, co sprawia, że wrogowie muszą przeżywać te same tragiczne momenty wielokrotnie.
-
R – Wieczny Krąg: Kasina może na chwilę przejąć kontrolę nad losem wrogów, zmieniając ich rzeczywistość na wersję, w której muszą stawić czoła ich najgorszym koszmarom.
-
Skórki:
-
Pani Czasu: Kasina w okryciu z mrocznych klejnotów, które świecą złowieszczym światłem, jej dłonie otoczone czarnymi, płonącymi rytuałami.
-
Początek Końca: W zrujnowanej szacie, z oczami pełnymi historii przeszłości, nosząca szkarłatną pelerynę, która przepowiada jej niosącą śmierć moc.
Rola: Kapłanka / Czarodziejka Czasu
Opis: Kasina Valerra jest uważana za najpotężniejszą maginię Durnovaru, specjalizującą się w mrocznych rytuałach związanych z cyklicznymi zmianami życia i śmierci. Jej magia jest nie tylko potężna, ale również śmiertelnie niebezpieczna, ponieważ korzysta z zaklęć, które mogą wpłynąć na sam bieg czasu. Kasina wierzy, że zniszczenie tej cykliczności zniszczy także świat, co sprawia, że każda decyzja, którą podejmuje, ma ogromne konsekwencje. Jej manipulacja czasem jest równie subtelna, co brutalna, potrafi przeplatać rzeczywistość z najbardziej przerażającymi wspomnieniami z przeszłości.
Umiejętności:
-
Pasiva – Czasowy Cień: Kasina zamienia się w cień, a jej obrażenia są redukowane przez kilka sekund, pozwalając jej uniknąć ciosów.
-
Q – Krąg Czasu: Przywołuje rytuła z przeszłości, który blokuje wrogów w miejscu i uniemożliwia im jakąkolwiek interakcję z otoczeniem.
-
W – Krwawy Cykl: Tworzy magiczną barierę z czasowymi runami, która odbija obrażenia i spowalnia ataki przeciwników.
-
E – Śmierć w Czasie: Przewija czas na krótko, zmieniając porządek wydarzeń, co sprawia, że wrogowie muszą przeżywać te same tragiczne momenty wielokrotnie.
-
R – Wieczny Krąg: Kasina może na chwilę przejąć kontrolę nad losem wrogów, zmieniając ich rzeczywistość na wersję, w której muszą stawić czoła ich najgorszym koszmarom.
Skórki:
-
Pani Czasu: Kasina w okryciu z mrocznych klejnotów, które świecą złowieszczym światłem, jej dłonie otoczone czarnymi, płonącymi rytuałami.
-
Początek Końca: W zrujnowanej szacie, z oczami pełnymi historii przeszłości, nosząca szkarłatną pelerynę, która przepowiada jej niosącą śmierć moc.
5. Korvak, Zgubiony Wojownik
-
Rola: Żołnierz / Obrońca Czasu
-
Opis: Korvak to dawny wojownik, którego dusza została uwięziona w czasie po tragicznej bitwie. Teraz staje się czymś pomiędzy życiem a śmiercią, służąc jako najemnik dla Eterowych Obserwatorów. Jego ciało zostało zniszczone, a sam Korvak stał się wędrującym cieniem, błąkającym się po Durnovarze, walczącym w imię utrzymania równowagi w mrocznym królestwie. Mimo utraty fizycznej formy, jego dusza nadal żyje, zdeterminowana do walki z każdym, kto zagraża równowadze czasu.
-
Umiejętności:
-
Pasiva – Pustka Czasu: Korvak ignoruje obrażenia przez krótki czas, stając się eteryczną postacią.
-
Q – Zatracony Cios: Zadaje potężny cios, który zmienia rzeczywistość wokół niego, na chwilę cofając czas.
-
W – Koszmarne Zderzenie: Wzywa duchy z przeszłości, które atakują wrogów, pozostawiając ich w stanie bezruchu na krótką chwilę.
-
E – Zatrzymanie Zniszczenia: Na chwilę blokuje wszelkie ataki w promieniu wokół siebie, sprawiając, że czas dla wrogów staje w miejscu.
-
R – Wieczna Mroczność: Korvak na moment przywraca pole bitwy do stanu, w jakim było podczas jego śmierci, zmieniając bieg historii na swoją korzyść.
-
Skórki:
-
Cień Zatracenia: Korvak w zbroi, która nie pochodzi z żadnej znanej rzeczywistości, otoczony przez eteryczne płomienie.
-
Wojownik Czasu: Weteran wojenny, z zniekształconym, zniszczonym ciałem, które zmienia się w cień, poruszając się w pełnej walce.
Rola: Żołnierz / Obrońca Czasu
Opis: Korvak to dawny wojownik, którego dusza została uwięziona w czasie po tragicznej bitwie. Teraz staje się czymś pomiędzy życiem a śmiercią, służąc jako najemnik dla Eterowych Obserwatorów. Jego ciało zostało zniszczone, a sam Korvak stał się wędrującym cieniem, błąkającym się po Durnovarze, walczącym w imię utrzymania równowagi w mrocznym królestwie. Mimo utraty fizycznej formy, jego dusza nadal żyje, zdeterminowana do walki z każdym, kto zagraża równowadze czasu.
Umiejętności:
-
Pasiva – Pustka Czasu: Korvak ignoruje obrażenia przez krótki czas, stając się eteryczną postacią.
-
Q – Zatracony Cios: Zadaje potężny cios, który zmienia rzeczywistość wokół niego, na chwilę cofając czas.
-
W – Koszmarne Zderzenie: Wzywa duchy z przeszłości, które atakują wrogów, pozostawiając ich w stanie bezruchu na krótką chwilę.
-
E – Zatrzymanie Zniszczenia: Na chwilę blokuje wszelkie ataki w promieniu wokół siebie, sprawiając, że czas dla wrogów staje w miejscu.
-
R – Wieczna Mroczność: Korvak na moment przywraca pole bitwy do stanu, w jakim było podczas jego śmierci, zmieniając bieg historii na swoją korzyść.
Skórki:
-
Cień Zatracenia: Korvak w zbroi, która nie pochodzi z żadnej znanej rzeczywistości, otoczony przez eteryczne płomienie.
-
Wojownik Czasu: Weteran wojenny, z zniekształconym, zniszczonym ciałem, które zmienia się w cień, poruszając się w pełnej walce.
Komentarze
Prześlij komentarz