Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars-Noctarath


Królestwo Otchłani: "Noctarath"

Noctarath to mroczne, zapomniane królestwo, które żyje w cieniu i chaosie. Pochodzi z najgłębszych otchłani czasu, a jego mieszkańcy i władcy są obdarzeni potężnymi mocami mroku. W tym świecie nie istnieje granica między życiem a śmiercią, a sama rzeczywistość jest zniekształcona przez magiczną ciemność.

Tło fabularne:

Noctarath, znane także jako "Królestwo Ciemności", zostało niegdyś potężnym imperium, które istniało w równowadze z innymi krainami. Jednak po serii tragicznych wydarzeń, które przekroczyły granice tego świata, królestwo zostało pochłonięte przez mrok. Jego mieszkańcy, niegdyś szlachetni wojownicy i czarodzieje, zostali przemienieni w demony i upiory, a królestwo zamieniło się w martwą, nieustannie pogrążoną w ciemności ziemię.

Po upadku, Noctarath stał się miejscem, z którego mało kto wraca. Ci, którzy spróbowali wkroczyć w jego granice, zostali porwani przez potwory i cienie. Władcy tego królestwa to istoty obdarzone ogromną mocą, które pożerają dusze, kontrolują cienie i manipulują życiem i śmiercią.

Główne cechy królestwa:

  • Rzeczywistość zniekształcona przez mrok: W Noctarath granice między światem żywych a martwych są zatarte. Przestrzeń jest zdeformowana, z cieniami, które żyją i mogą przejąć formę istot.

  • Dominacja ciemności: Ziemia tego królestwa jest pokryta wieczną nocą, gdzie nie ma słońca, a niebo jest pełne krwawych chmur. Ciemność jest żywiołem, z którym mieszkańcy muszą współżyć.

  • Demony i cienie: Istoty, które zostały przekształcone w demony, mają potężne moce i kontrolują rzesze cieni, które pomagają im w walce. Te demony są jednocześnie sługami i niebezpiecznymi wrogami.

  • Królestwo zrujnowane przez czas: Zamek, który kiedyś był centrum potęgi, teraz jest tylko ruiną, w której króluje ciemność. Tylko najpotężniejsze istoty mogą przeżyć w tej nieustannej pustce.

Bohaterowie:


  1. 1. Valthar, Władca Cieni

    Bio:
    Valthar był niegdyś królem Noctarath, potężnym władcą, który panował nad światem pełnym magii i mroku. Po zdradzie, która doprowadziła do upadku jego królestwa, Valthar zginął, lecz nie znalazł spokoju. Jego dusza została przemieniona w istotę czystego mroku, a on sam stał się Władcą Cieni. W tej nowej formie potrafi manipulować przestrzenią, przywoływać cienie i wyciągać energię życiową ze swoich ofiar. Dążąc do zemsty, Valthar pragnie zniszczyć wszystkich, którzy zniszczyli jego imperium.

    Umiejętności:

    • Cień Otchłani (Zdolność podstawowa): Valthar staje się cieniem, przez chwilę stając się niewidoczny i zyskując zwiększoną szybkość ruchu.

    • Pochłanianie Życia (Zdolność aktywna): Valthar atakuje przeciwnika, zadając obrażenia i odzyskując część swojego zdrowia.

    • Mroczne Przywołanie (Zdolność aktywna): Przywołuje Cienie, które walczą przez krótki czas, zadając obrażenia wszystkim przeciwnikom w okolicy.

    • Zniszczenie Rzeczywistości (Ultimate): Valthar zmienia rzeczywistość na kilka sekund, powodując, że przeciwnicy są spowolnieni, a ich umiejętności mają dłuższy czas ładowania.

    Skórki:

    • Władca Cieni Valthar: Ciemna zbroja, pełna cieni i mrocznych run, z ognistej szaty, która falująca na wietrze.

    • Władca Pustki: Valthar ubrany w post-apokaliptyczną zbroję, z płaszczem z fragmentów ciemnych gwiazd i unoszącym się wokół niego wirującym pyłem.


    2. Zyrel, Pani Otchłani

    Bio:
    Zyrel była niegdyś arcymistrzynią magii, ale jej pragnienie zdobycia nieśmiertelności skusiło ją do zawarcia paktu z potężnymi bytami z Otchłani. Po swojej śmierci została przemieniona w upiora, który zyskał moc kontrolowania cieni i dusz. Teraz Zyrel pragnie zniszczyć tych, którzy szukają zrozumienia granic życia i śmierci, manipulując magią ciemności oraz przywołując demony.

    Umiejętności:

    • Cisza Otchłani (Zdolność podstawowa): Zyrel tworzy strefę ciemności, w której wrogowie nie mogą używać swoich umiejętności przez kilka sekund.

    • Przywołanie Upiora (Zdolność aktywna): Przywołuje ducha z otchłani, który walczy przez chwilę i zadaje obrażenia.

    • Zamrożenie Duszy (Zdolność aktywna): Zyrel zamraża duszę przeciwnika, spowalniając go na kilka sekund i zadając obrażenia.

    • Mroczna Iluzja (Ultimate): Zyrel tworzy iluzję samej siebie, przez co wrogowie atakują ją, nie zadając żadnych obrażeń przez 3 sekundy.

    Skórki:

    • Pani Otchłani: Ciemna szata w kształcie czarnego płaszcza z wiszącymi, połyskującymi duszami i błyskawicami, które wychodzą z jej rękawów.

    • Zyrel, Czarodziejka Nocy: Czarodziejska szata, ozdobiona lśniącymi kamieniami, które świecą jak gwiazdy, a wokół niej unosi się delikatny, tajemniczy pył.


    3. Morvok, Strażnik Otchłani

    Bio:
    Morvok był niegdyś wojownikiem, który złożył przysięgę ochrony granic Noctarath. Po swojej śmierci został przekształcony w istotę, której celem jest obrona Noctarath za wszelką cenę. Jego siła, połączona z mroczną mocą, sprawia, że jest niepokonany na polu bitwy. Jego młot, pokryty runami, jest w stanie wyzwalać moc ciemności, która rozbija wrogów na kawałki.

    Umiejętności:

    • Młot Otchłani (Zdolność podstawowa): Morvok uderza w ziemię swoim młotem, tworząc falę ciemnej energii, która zadaje obrażenia wrogom w pobliżu.

    • Pochłanianie Mocy (Zdolność aktywna): Morvok wchłania energię życiową wrogów w okolicy, przywracając część swojego zdrowia i zwiększając swoją obronę.

    • Cień Ochrony (Zdolność aktywna): Morvok tworzy pole ochrony, które absorbuje część obrażeń, jakie zadają wrogowie.

    • Ogniste Piekło (Ultimate): Morvok przywołuje demony, które na kilka sekund walczą po jego stronie i zadają obrażenia wszystkim przeciwnikom w pobliżu.

    Skórki:

    • Strażnik Otchłani: Mroczna zbroja, pełna run, a jego młot jest ozdobiony nieziemskimi symbolami, z ciemnymi skrzydłami rozpościerającymi się wokół niego.

    • Morvok, Król Pustki: Zbroja z mrocznymi czerwonymi akcentami, pokryta runami w formie krwawych linii, które świecą, gdy Morvok wykorzystuje swoje umiejętności.


    4. Virael, Pochłaniacz Dusz

    Bio:
    Virael była kiedyś czarodziejką, która oddała swoją duszę w zamian za moc pochłaniania dusz swoich ofiar. Teraz, jako Pochłaniacz Dusz, jest bezlitosną wojowniczką, której moc rośnie wraz z każdą duszą, którą pochłania. Jej ciało jest teraz nierozerwalnie związane z mrocznymi energiami, a jej misją jest gromadzenie dusz wszystkich, którzy nie potrafią jej się oprzeć.

    Umiejętności:

    • Pochłanianie Duszy (Zdolność podstawowa): Virael przejmuje duszę wroga, zadając obrażenia i odzyskując część swojego zdrowia.

    • Mroczny Cios (Zdolność aktywna): Virael wykonuje błyskawiczny atak, który przemieszcza ją do przeciwnika, zadając obrażenia.

    • Dusza Pustki (Zdolność aktywna): Virael tworzy pułapkę, która blokuje umiejętności przeciwnika i zadaje im obrażenia przez kilka sekund.

    • Taniec Cieni (Ultimate): Virael wykonuje serię błyskawicznych ataków, poruszając się w cieniu i unikając ataków wroga przez chwilę.

    Skórki:

    • Virael, Pani Cieni: Zbroja w ciemnych barwach z elementami mrocznych cieni oplatających jej ciało, z widocznymi, świecącymi oczami.

    • Virael, Uosobienie Mroku: Czarne szaty z frędzlami, w których poruszają się cień i mgła. Jej zbroja ma wbudowane nieziemskie akcenty, jak świecące, czerwone runy.


    5. Aethra, Czarodziejka Zniszczenia

    Bio:
    Aethra była kiedyś najpotężniejszą czarodziejką w Noctarath, jednak jej pragnienie władzy zmieniło ją w istotę opętana przez moc ciemności. Zyskała zdolność wywoływania zniszczeń, których skutki rozciągają się na całe królestwa. Aethra jest teraz nie tylko zagrożeniem dla swoich wrogów, ale także dla samego świata.

    Umiejętności:

    • Czarna Eksplozja (Zdolność podstawowa): Aethra tworzy kulę ciemnej energii, która wybucha, zadając obrażenia wszystkim wrogom w okolicy.

    • Mroczna Burza (Zdolność aktywna): Aethra wywołuje burzę cieni, która zadaje obrażenia wrogom na dużym obszarze.

    • Zatracenie (Zdolność aktywna): Aethra zakłóca zdolności obronne wroga, obniżając ich odporność na obrażenia przez kilka sekund.

    • Zniszczenie Królestwa (Ultimate): Aethra przyzywa ogromną falę ciemności, która zniszczy wszystko na swojej drodze, zadając ogromne obrażenia wszystkim przeciwnikom.

    Skórki:

    • Aethra, Władczyni Otchłani: Ciemna, upiorna szata z elementami krwi i płomieni, otoczona powłoką zniszczenia.

    • Aethra, Apokaliptyczna Wróżka: Czarne, zakurzone szaty z odłamkami kamieni, które wyglądają jak zniszczona ziemia. Jej broń przypomina miecz z płomieni.


    6. Kael, Mistrz Ciemnych Żniw

    Bio:
    Kael to były kapłan, który wyrzekł się wiary i oddał duszę Otchłani w zamian za nieograniczoną moc. Jego celem stało się zbieranie dusz poległych wojowników, których energia może zostać przekształcona w potężną magię. Kael jest mistrzem przywoływania i manipulowania duszami, wykorzystując ich moc do zniszczenia swoich wrogów. Każda dusza, którą pochłania, czyni go silniejszym.

    Umiejętności:

    • Duchowe Zbiory (Zdolność podstawowa): Kael przywołuje duszę z Otchłani, która atakuje przeciwnika i zadaje obrażenia.

    • Pochłanianie Ciemności (Zdolność aktywna): Kael pochłania duszę wroga, odzyskując część swojego zdrowia i zyskując na chwilę dodatkową moc.

    • Wędrowiec Cieni (Zdolność aktywna): Kael teleportuje się do wybranej lokalizacji, pozostawiając za sobą ślad cienia, który przez chwilę zadaje obrażenia przeciwnikom.

    • Ciemne Żniwa (Ultimate): Kael przyzywa wielką falę dusz, które atakują wszystkich przeciwników w pobliżu, zadając ogromne obrażenia w dużym obszarze.

    Skórki:

    • Kael, Żniwiarz Otchłani: Kael nosi zbroję z fragmentów zniszczonych dusz, a jego ręce są oświetlone mrocznymi runami. Wokół niego unoszą się zjawiska i spływające dusze.

    • Kael, Zbawiciel Mroku: Zbroja wypełniona zakurzonymi i podniszczonymi symbolami, z której wystają ciemne, falujące skrzydła.


    7. Nythra, Wędrowiec W Cieniu

    Bio:
    Nythra to tajemnicza postać, której przeszłość jest owiana mrokiem. Była niegdyś zabójczynią, która podjęła pakt z Otchłanią, aby stać się jednym z jej najlepszych wojowników. Dzięki temu zyskała umiejętność pełnego zlewania się z cieniem i poruszania się w pełnej ciszy. Nythra poluje na swoich wrogów, eliminując ich za pomocą nieuchwytnych ataków, które sprawiają, że staje się niemalże niemożliwa do wykrycia.

    Umiejętności:

    • Cień Pojmanie (Zdolność podstawowa): Nythra zlewa się z cieniem, atakując wroga z ukrycia, zadając dodatkowe obrażenia.

    • Zabójczy Cień (Zdolność aktywna): Nythra na chwilę staje się niewidoczna i teleportuje się do wybranej lokalizacji, zadając potężny cios wrogowi.

    • Skradanie Się (Zdolność aktywna): Nythra porusza się szybciej i staje się niewykrywalna przez przeciwników przez kilka sekund.

    • Krwawy Pościg (Ultimate): Nythra przywołuje falę cieni, które po chwili atakują wrogów w okolicy, zadając im obrażenia na dużym obszarze.

    Skórki:

    • Nythra, Cień Zniszczenia: Ciemna zbroja, z której wystają demoniczne rogi, a wokół Nythry unosi się mgła z mrocznych energii.

    • Nythra, Mistrzyni Zatracenia: Czarne szaty i peleryna, ozdobiona runami ciemności, a jej postać przypomina cienia, który zmienia formę.


    8. Vexor, Zniszczyciel Otchłani

    Bio:
    Vexor to stworzenie z Otchłani, które nigdy nie znało litości ani miłosierdzia. Jego jedynym celem jest zniszczenie wszystkiego, co napotka na swojej drodze. Wykorzystuje swoją ogromną siłę, by wciągać swoich przeciwników w otchłań, gdzie nie mogą znaleźć ratunku. Vexor to istnienie zrodzone z samego chaosu, którego moc potrafi rozbić nawet najpotężniejsze fortecy.

    Umiejętności:

    • Płonąca Otchłań (Zdolność podstawowa): Vexor tworzy wybuch ognia i mroku, który zadaje obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu.

    • Potężna Sila (Zdolność aktywna): Vexor ładuje swoje ciało potężną mocą, zwiększając swoją szybkość ruchu i obrażenia na kilka sekund.

    • Rozdarcie Otchłani (Zdolność aktywna): Vexor rozdziela przestrzeń, przyciągając wszystkich wrogów do siebie, a następnie zadając ogromne obrażenia.

    • Zniszczenie Światów (Ultimate): Vexor wyzwala falę ciemności, która rozbija grunt pod wrogami, zadając ogromne obrażenia w wielkim obszarze i wytrącając ich z równowagi.

    Skórki:

    • Vexor, Potężny Zniszczyciel: Ciało Vexora pokryte jest obsydianową zbroją, która wibruje ciemnym światłem. Jego ręce mają ogromne, zniszczone młoty, które rozpętuje chaos wokół niego.

    • Vexor, Upadły Król: Zbroja wykonana z piekielnych kryształów i ciemnej magii, z ognistym grzbietem i skrzydłami rozpostartymi w trakcie ataków.


    9. Lira, Pani Mrocznych Iluzji

    Bio:
    Lira jest mistrzynią iluzji, której moce pochodzą z samej Otchłani. Jej umiejętność wywoływania fałszywych wizji sprawia, że wrogowie nie są w stanie dostrzec, gdzie kończy się rzeczywistość, a zaczyna mrok. Zatrzymuje swoich przeciwników w pułapkach strachu, wykorzystując ich własne lęki do pokonania ich siłą.

    Umiejętności:

    • Iluzja Cienia (Zdolność podstawowa): Lira tworzy iluzję siebie, która myli przeciwników, zmniejszając ich celność przez kilka sekund.

    • Zatracenie (Zdolność aktywna): Lira wywołuje wizję strachu, która spowalnia przeciwników i zadaje obrażenia przez chwilę.

    • Mroczna Władza (Zdolność aktywna): Lira na kilka sekund staje się niewidoczna i może poruszać się szybciej.

    • Mroczne Złudzenie (Ultimate): Lira tworzy iluzje, które dezorientują wrogów, sprawiając, że atakują niewłaściwe cele przez krótki czas, a także zadają obrażenia wszystkim przeciwnikom w obszarze.

    Skórki:

    • Lira, Królowa Mroku: Lira ubrana w elegancką czarną szatę, z cieniami tworzącymi wokół niej majestatyczną, ale przerażającą aureolę.

    • Lira, Władczyni Zatracenia: Przezroczysta, eteryczna zbroja w kolorach ciemnych fioletów i czerni, z zakrzywionymi skrzydłami, które przypominają chmurę mroku.


    10. Drakar, Lord Otchłani

    Bio:
    Drakar był niegdyś potężnym wojownikiem, który zginął w bitwie, lecz Otchłań zdołała go przywrócić do życia jako swojego narzędzia. Jako Lord Otchłani, Drakar kieruje armią cieni i wchłania dusze swoich wrogów, by wzmocnić swoją potęgę. Jego brutalna siła pozwala mu niszczyć wszystko na swojej drodze, a jego armia cieni rozprzestrzenia się na każdym kroku.

    Umiejętności:

    • Cień Zniszczenia (Zdolność podstawowa): Drakar uderza w ziemię, tworząc falę cieni, która zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w pobliżu.

    • Pochłanianie Dusz (Zdolność aktywna): Drakar pochłania dusze pobliskich wrogów, zwiększając swoje zdrowie oraz obrażenia.

    • Wzywanie Cieni (Zdolność aktywna): Drakar przywołuje falę cieni, która zadaje obrażenia wrogom oraz zmienia ich tempo ruchu.

    • Przemiana Otchłani (Ultimate): Drakar przemienia się w potężnego demona, który zyskuje ogromną siłę, a jego ataki mają ogromny zasięg i obrażenia.

    Skórki:

    • Drakar, Władca Ciemności: Ogromna zbroja z ostrymi krawędziami, z demonicznymi detalami, a wokół niego unosi się nieziemski ogień.

    • Drakar, Król Otchłani: Zbroja w barwach czerni i krwi, z rogami i okrągłym grzebieniem na plecach.



Kultura i religia:

Mieszkańcy Noctarath czczą mroczne bóstwa i entitety, które kontrolują ciemność. Religia królestwa opiera się na wierzeniach o nieśmiertelności przez przekształcenie w demona lub upiora, które są w stanie czerpać energię z życia innych, a także z ciemności, która wszystko pochłania.

Wydarzenia w Noctarath:

  • Zjednoczenie Cieni: Regularnie, w Noctarath odbywają się rytuały, w których nowi mieszkańcy królestwa zostają przemienieni w demony. W trakcie tych ceremonii wkracza się w mrok, gdzie cała energia życiowa zaniknie, a dusze zostaną przejęte przez ciemność.

  • Wojny Ciemności: Mieszkańcy Noctarath nie tylko toczą wojny z innymi królestwami, ale także wewnętrznie walczą o dominację nad najczystszymi mocami ciemności. W wyniku tych wojen, nowe demony zdobywają potężne moce i miejsca w hierarchii królestwa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Centra:Łowcy Zielonego Wyniesienia - serial komiksowy 10 odcinków

To spin-off  Orginalnych Centr.Akcja dzieje się przed 1 sezonem Orginalnych Centr i pierwszym Podziałem.Łowcy Zielonego Wyniesienia to organizacja myśliwych, strzelców, łuczników a nie kiedy szamanów i druidów który chronią naturalną równowagę wśród zwierząt i roślin tak aby magiczne i niemagiczne zagrożenia nie krzywdziły natury wymiaru Urn. Ta organizacja została stworzona przez Boginię Natury - Germinabunt.

Multizamiana - crossover Multiwersów (Centr i Invicty)

Tajemniczna istota zwana Artifex który pływa w Oceanie Pozamultiwersalnym pilnuje bramy międzymultiwersalnej pomiędzy Centrami a Invictą zwanej Kwarcowymi Wrotami. Artifex przybywa do Centr do Podziałowego Miasta  w Afryce w Republice Południowej Afryki zwanego Rupantara powstałego z wymiaru fantasy Ayam(Rainforest Fantasy zobacz na blogu) aby Zielony Szarlatan który jest z Inivicty i się tam ukrywa.Artifex daje Zielonemu Szarlatanowi możliwość zamiany Invicty z Centrami i na odwrót dzięki Zwojowi Artifexa. Pan Sowa jako Niebieski Szarlatan i Niebieski Szarlatan jako Pan Sowa tylko oni pamiętają swoje prawdziwe tożsamości czy zdołają przywrócić oba Multiwersa do prawidłowego porządku. Multizamiana Część 1 - Niebieski Szarlatan - Sezon 1 odcinek 15 Multizamiana Część 2 - Centra - Sezon 6 odcinek 15

Akademia Alfa i Omega - serial komiksowy 8 odcinków

 To spin-off  Konsorcjum. Akcja dzieje się w szkole magii Konsorcjum zwanej Akademia Alfa i Omega. Uczennicę i Strażniczki Tajnej Biblioteki(Itani i Felen) aby zdać test kłócą się o zakazaną księgę - Zaklinacz Zazamasha która zawiera tam ukrytą magią  eterycznego bytu Zazamasha którego zabił Zimmer. Itani i Felen próbują zabrać Księgę jednej od drugiej aż trafiają do Przyświata(Nasz Świat). Niestety trafia na nich Samuela która wpada wir ich walki co powoduje uaktywnienie magii Księgi a cała ta magia trafia do Samueli. Itani i Felen nie mają wyboru muszą zabrać ją do Akademii. Według dyrektora szkoły Rakela,Samuela została ''wybrana'' przez Zaklinacz Zazamasha. Obsada: Samuela - dziewczyna z Przyświata(Nasz Świat) dostała magię z Zaklinacza Zazamasha. Ona lubi zwierzęta i jest aktywistką klimatyczną. Sunflower - kot Samueli.Zaklinacz Zazamasha dał mu możliwość ludzkiej mowy. Itani - elfia uczennica i czarodziejka. Felen - wróżka znająca się na magii umysłu. Jitalys -...