Przejdź do głównej zawartości

Verge Axiom


Action-RPG / Hack’n’Slash / Science-Fantasy






1. Wizja gry



To dynamiczna gra akcji sci-fantasy, łącząca widowiskową walkę slasherową z eksploracją multidomen multiwersum.

Styl artystyczny inspirowany jest estetyką anime science-fantasy, runiczną technomagią, neonową energią i kosmicznymi efektami astralnymi.


Gracz wciela się w Lyrę Valesyn, ostatnią Przechodnią Axiom — wojowniczkę zdolną zszywać przerwane wątki rzeczywistości.

Jej celem jest powstrzymanie Archony Seraphelle, która próbuje połączyć wszystkie światy w jedną destrukcyjną formę.





2. Gatunek i rozgrywka



Gra łączy:


  • intensywny slasher combat (powietrzne combo, uniki, parowania),
  • RPG z otwartymi biomami,
  • system astralnej technomagii,
  • podróże między wymiarami i manipulację rzeczywistością.



Walka jest szybka, akrobatyczna, pełna efektów świetlnych, klonów, iluzji i technomagicznych sekwencji.





3. Świat — Axiom



Multiwersum składa się z odmiennych Domen, spajanych przez wielowymiarowe nici energii. Po katastrofie Astralnego Rozdarcia między nimi zaczęły powstawać niestabilne Gwiezdne Sploty, z których wychodzą kosmiczne istoty zwane Parakonstelantami.


Główne obszary:


  1. Solmarion – słoneczne pustkowia i ruiny maszyn solarnych
  2. Viridale – pradawne lasy pełne iluzji i żywych konstrukcji
  3. Noxaris – neonowa metropolia napędzana Aetherem
  4. Hollowtide – mokradła spowite cieniami i anomaliami
  5. Frostvault Peaks – kryształowe szczyty, gdzie czas płynie inaczej



Eksploracja obejmuje parkour, wspinaczki, teleporterowe zagadki, manipulację wymiarami i astralne przewidzenia.





4. Fabuła




Temat przewodni:



Czy multiwersum powinno zostać naprawione — czy przepisane na nowo?



Zarys historii



Po Astralnym Rozdarciu Axiom rozpada się na splątane wymiary. Lyra, ostatnia z Zakonu Przechodnich, naznaczona przez Eterowe Przeciążenie, jest jedyną istotą mogącą ustabilizować rozpad.


Aby ocalić światy, musi zebrać 7 Pieczęci Axiom, rozmieszczonych w różnych Domenach, zanim Archona Seraphelle zrealizuje swój plan scalenia multiwersum w jedną, nieodwracalną rzeczywistość.





5. System walki




Główne mechaniki



  • Astral Rhythm – rytmiczne combo o narastającej sile
  • Shift Stance – przełączanie między stylem ofensywnym / taktycznym
  • Eclipse Burst – ekstremalne, krótkotrwałe wzmocnienie
  • Powietrzne kombinacje i łańcuchy klonów
  • Manipulacja przestrzenią i energią na arenie walki



Walka łączy high-speed slasher z efektami astralnej magii i technomagii.





6. System magii



Trzy główne szkoły:



Aetherform



Technomagiczne ostrza, gwałtowne ataki, fizyczna dominacja.



Mindflux



Grawitacja, telekineza, manipulacja przestrzenią.



Astraline



Dzika, destrukcyjna energia kosmosu — wysoka moc, wysokie ryzyko.


Każda szkoła daje umiejętności aktywne, pasywy, transformacje oraz wpływa na styl walki.





7. Zbroje i bronie




Typy ekwipunku



  • Standardowe
  • Wzmocnione
  • Runiczne
  • Konstelacyjne
  • Mityczne
  • Artefakty Axiom — zmieniają styl walki




Zbroje sexy (estetyczne + funkcjonalne)



Unikalne, stylowe pancerze science-fantasy, np.:


  • Lunaria Suit (Lyra) – przezroczyste eteryczne panele, combo air-boost
  • Viridale Enchantress (Myria) – technomagiczne ornamenty natury
  • Vox Shimmer (Khelar) – panelowane body z runami technologii
  • Frostveil Lace (Lurein) – kryształowy pancerz o lśniącej strukturze



Zbroje są atrakcyjne wizualnie, ale oferują realne bonusy gameplayowe.





8. Główna obsada




1. Lyra Valesyn – Przechodnia Axiom



Ostatnia wojowniczka z Zakonu, zdolna zszywać przerwane wątki rzeczywistości. Zmagająca się z Eterowym Przeciążeniem.

Styl: Ostrze eteryczne + impulsy Aetherform.



2. Draemon Kaldros – Strażnik Burzy



Masywny wojownik Noxaris, mistrz run elektrycznych.

Styl: gromowy kolosalny miecz.



3. Myria Solevent – Astralna Iluzjonistka



Dziedziczka Viridale, ekspertka od iluzji, klonów i manipulacji percepcją.

Styl: wachlarze astralne.



4. Archonelle – Archona Rozświtu



Główna antagonistka, później postać grywalna. Chce scalić multiwersum.

Styl: światło, grawitacja, dezintegracja.



5. Cael Rynthar – Eteryczny Wędrowiec



Filozoficzny mentor podróżujący między Domenami.



6. Khelar Vox – Technomag Noxaris



Antybohater wierzący w supremację technologii.



7. Vaelith Nyss – Łowczyni Cieni



Sojuszniczka lub rywalka z Hollowtide.



8. Lurein Kest – Strażniczka Frostvault



Mistrzyni lodu, czasu i kryształowych archiwów.





9. Bestiariusz



Światy zamieszkują istoty astralne, technokonstrukty, mutacje energii i Parakonstelanci.


Przykładowe klasy:


  • Astralne Bestie (Luminox, Shardfang, Voidfury)
  • Technokonstruktory (Runic Drones, Aeon Sentinels)
  • Istoty Natury Viridale (Rootclaw, Verdant Mantis)
  • Cienie Hollowtide (Umbraspawn, Wraithbound)
  • Konstelanci — półbogowie energii kosmicznej



Każda Domen ma własny ekosystem, trofea, przewagi i słabości.





10. Bossowie




Przykładowi bossowie Parakonstelantów i Strażników Domen:



  • Helion, Władca Płomiennej Konstelacji
  • Nescyron Złowidziany – paladyn odbitego światła
  • Voratia Przedwieczna – tkaczka portali
  • Glaciarion, Strażnik Kryształów
  • Umbra Colossus – gigantyczny cień z Hollowtide
  • Archonelle – Archona Przebudzenia – finalny boss



Bossowie mają wielofazowe walki, manipulują areną i czasem.





11. Struktura fabuły – Akty gry




Akt I – Solmarion i pierwszy Parakonstelant



Poznanie Lyry, Draemona, pierwszy fragment Pieczęci.



Akt II – Viridale i astralne iluzje



Wątek Myrii, upadek jej rodu, walka z iluzjami.



Akt III – Noxaris i neonowe spiski



Katastrofa technologiczna, konflikty z Khelarem.



Akt IV – Hollowtide i cienie przeszłości



Poznanie Vaelith, moralne wybory, walka z cieniem własnej mocy.



Akt V – Frostvault i kryształowe archiwa



Manipulacja czasem, pradawna wiedza, szósta Pieczęć.



Akt VI – Cytadela Seraphelle – Finał



Pojedynek ze Strażniczką Świtu, decydujący wybór losu multiwersum.





12. Endgame



  • Szczeliny Chaosu – losowe wyzwania multiwersalne
  • Najazdy Konstelacyjne – gigantyczne bossowie
  • Astral Ascension – transformacje Lyry i nowe moce
  • Ekskluzywne nowe sexy zbroje, formy Astraline i artefakty






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Centra:Lore Filler - 10 odcinków(zmienione z 22 na 10)

 To spin-off Oryginalnych Centr. Akcja dzieje się równolegle do 1 sezonu Oryginalnych Centr. Grupa wojowników - pisarzy zwana Ostrza Historii. Ostrza Historii  zostały założone przez Zmiennokształnego Smoka - Hiyalasa. Zadaniem tej grupy jest obserwowanie i opisywanie historii Urn i całego Multiwersum prócz tego badają jeszcze legendy i mity. Ostrza Historii: Hiyalas - zmiennokształny smok i założyciel Ostrzy Historii Jordfan - prawa ręka Hiyalasa.Mroczny elf mag i były bard Chittb Crafty - Ciemnowłosa Elfka Demolożka posiada zdolności pisarskie Scarletina - Kapłanka z rasy Urushai Iverlake - demon czujący to co czuje natura i wierszopisarz

Centra:Dynastia Silverteeth - serial komiksowy 13 odcinków

To spin Orginalnych Centr.Akcja dzieje się równolegle do 1 sezonu Orginalnych Centr.Opowiada o Dynastii Silverteeth - ród który stworzył Stolicę Urn - Silverteeth Wood inczej znany również Silverteeth City które leży w kraju ludzi w Urn w Srebnej Prowincji.Król Reshelm Silverteeth który walczy o dobro Urn pragnie chronić swoje królestwo i nowo narodzonego syna -Calamtusa.Flashbacki w odcinkach pokazują jak tworzyła się Dynastia Silverteeth. Postacie: Reshelm Silverteeth - władca Silverteeth City Calamtus Silverteeth - nowonarodzony książe  Dualiso - Były nadworny mag ojca Reshelma - Trioda . Przemieniony w istotę many uwięzioną w niebieskim krysztale w ukrytej sali gdzie Reshelm pyta się go o rady. Tinta Bis - Nadorczyni Reshelma Belmund - Dowódca wojsk Silverteeth City Unelia - córka zmarłego byłego dowódcy - Pertyna.Reshelm przygarnął ją traktuje ją jak swoją córkę.Unelia posiada zdolności magiczne. Orneliusz - Nadworny Mag Hilda - służąca Unelii.córka płatnerza...

Wektor Alfa

Serial  w uniwersum Invicta może dodać mroczniejszy, bardziej moralnie niejednoznaczny element do całości. Tego typu seria idealnie kontrastuje z bardziej heroicznymi grupami jak Gildia Niepokonanych czy Młoda Gildia . 🎬 TYTUŁ SERIALU: "Wektor Alfa" Slogan promocyjny: „Nie jesteśmy bohaterami. Ale dziś – tylko my możemy uratować świat.” 🔥 ZAŁOŻENIA SERIALU To serial akcji z elementami thrillera politycznego i dramatu psychologicznego. Główni bohaterowie to dawni złoczyńcy, niegdyś wrogowie Gildii Niepokonanych, którzy dostają szansę na skrócenie wyroków, a może nawet rehabilitację – pod warunkiem, że będą wykonywać śmiertelnie niebezpieczne misje dla rządu. 🧨 GŁÓWNA FABUŁA – SEZON 1 Po ataku Apostraxa (w Porcelanowej Wojnie ), świat pogrąża się w chaosie. Superbohaterowie są rozproszeni lub zaginęli. Międzynarodowa agencja bezpieczeństwa OBSIDEX tworzy „Program Wektor Alfa” – tajny oddział operacyjny złożony z byłych złoczyńców, mutantów i odrzuconych eksp...