馃幁 Gatunek:
Akcja | Horror | Romans | RPG | Survival
馃實 T艂o fabularne:
W alternatywnej wersji wsp贸艂czesnego 艣wiata, gdzie wampiry, wilko艂aki i ludzie od wiek贸w utrzymuj膮 kruchy pok贸j, dochodzi do katastrofy biologicznej. Z tajnych laboratori贸w korporacji VelvetGene wydostaje si臋 wirus znany jako Project Umbra.
Ten nowy patogen nie tylko zamienia ludzi w zainfekowane potwory, ale tak偶e mutuje nadnaturalne istoty, pozbawiaj膮c je kontroli nad sob膮 i zrywaj膮c pradawne sojusze.
W tym chaosie rodzi si臋 nadzieja – Ty. Jeste艣 hybryd膮 – po艂膮czeniem cz艂owieka i wampira, eksperymentem VelvetGene, kt贸ry mo偶e albo uratowa膰 艣wiat... albo go pogrzeba膰.
馃К G艂贸wne cechy rozgrywki:
馃懃 Posta膰 gracza:
-
Hybryda (p贸艂-wampir, p贸艂-cz艂owiek) z mo偶liwo艣ci膮 rozwijania zar贸wno umiej臋tno艣ci fizycznych (si艂a, szybko艣膰), jak i nadnaturalnych (krew, cie艅, regeneracja).
-
Wyb贸r 艣cie偶ki: mi艂o艣膰 / odkupienie / zemsta / przetrwanie – wp艂ywa na histori臋 i zako艅czenia.
-
Bogaty system relacji – wp艂ywaj na losy kluczowych bohater贸w (Mass Effect / Dragon Age vibe).
馃 Przeciwnicy:
-
Zainfekowani ludzie – szybsi, inteligentniejsi zombie o r贸偶nym poziomie mutacji.
-
Zmutowane wampiry i wilko艂aki – niestabilni, gro藕ni przeciwnicy z unikalnymi mocami (np. teleportacja, regeneracja, hipnoza).
-
Bossowie – zainfekowani naukowcy, eksperymenty VelvetGene, pot臋偶ne istoty nocy zmienione przez Umbra.
馃椇️ Lokacje:
-
Hollow Pines – opuszczone miasteczko otoczone ciemnym lasem, miejsce dzieci艅stwa bohaterki.
-
Laboratoria VelvetGene – podziemne kompleksy w stylu Umbrella Corporation, pe艂ne tajemnic i pu艂apek.
-
Zamki wampirzych rod贸w – gotyckie, pe艂ne rytua艂贸w, polityki i historii.
-
Obozy wilko艂acze – prowizoryczne schrony, rytualne kr臋gi, miejsca przemian.
-
Martwe Miasto Caelum – zniszczona metropolia, ko艅cowy bastion ludzko艣ci.
馃挒 System relacji i wybor贸w:
-
Mo偶liwo艣膰 romansowania bohater贸w z r贸偶nych ras: wampiry, wilko艂aki, ludzie.
-
G艂臋bokie wybory moralne: czy ocali膰 ludzko艣膰, czy nadnaturalnych? Czy zdradzi膰 mi艂o艣膰, by ocali膰 艣wiat?
-
System wp艂ywu: gracz mo偶e wzbudza膰 strach, szacunek lub mi艂o艣膰, co zmienia reakcje NPC i dost臋pno艣膰 scen/dialog贸w.
馃敨 Walka i rozgrywka:
-
Hybrydowy system walki: walka wr臋cz + bro艅 palna + moce krwi.
-
Tryb przetrwania – ograniczone zasoby, konieczno艣膰 podejmowania decyzji: walczy膰 czy uciec?
-
Crafting i alchemia – tworzenie amunicji, mikstur krwi, broni z artefakt贸w i pozosta艂o艣ci mutant贸w.
馃幃 Tryby gry:
-
Kampania fabularna (~20 godzin): nieliniowa historia z wieloma mo偶liwymi zako艅czeniami.
-
Kooperacja online: do 4 graczy – wsp贸lna walka o przetrwanie w sektorach obj臋tych epidemi膮.
-
Tryb „Wieczna Noc”: survival horror z proceduralnie generowanymi mapami, falami wrog贸w i ograniczonym czasem.
馃 Dodatkowo:
-
Nieliniowy rozw贸j fabularny: decyzje wp艂ywaj膮 na map臋, dost臋p do lokacji, losy bohater贸w.
-
System infekcji – zbyt d艂ugie przebywanie w strefach Umbry wp艂ywa na psychik臋 i cia艂o gracza.
-
Muzyka i klimat: gotycka 艣cie偶ka d藕wi臋kowa, ambientowe t艂a, silne napi臋cie narracyjne.
馃└ G艁脫WNA OBSADA
馃敟 1. Lira Valen (G艂贸wna posta膰 gracza – hybryda)
-
Pochodzenie: c贸rka wampira i cz艂owieka – eksperymentalnie wzmocniona przez wirusa Umbra.
-
Umiej臋tno艣ci: nadludzka si艂a, regeneracja, kontrola nad krwi膮 (Bloodcraft), umiej臋tno艣ci taktyczne.
-
Osobowo艣膰: zale偶na od wybor贸w gracza (empatyczna / bezlitosna / pragmatyczna).
-
W膮tki: odkrywa swoje pochodzenie i rol臋 w katastrofie biologicznej.
馃寫 2. Evelyn Blackthorn (Wampirzyca – potencjalna partnerka / sojuszniczka)
-
Pochodzenie: dziedziczka staro偶ytnego klanu wampir贸w.
-
Charakter: inteligentna, pow艣ci膮gliwa, lojalna wobec swojego ludu, lecz rozdarta mi臋dzy obowi膮zkiem a uczuciami.
-
W膮tek: musi wybra膰 mi臋dzy ocaleniem wampir贸w a pomoc膮 Lirze.
-
Relacja: mo偶liwy romans lub sojusz strategiczny.
馃惡 3. Caleb Whitefang (Wilko艂ak – partner lub rywal)
-
Pochodzenie: banita z klanu Whitefang贸w, zainfekowany mutuj膮c膮 wersj膮 wirusa Umbra.
-
Charakter: impulsywny, zraniony, pr贸buje kontrolowa膰 swoje bestialskie instynkty.
-
W膮tek: walczy z degeneracj膮 swojego cia艂a i duszy.
-
Relacja: mo偶liwy romans lub konflikt zale偶ny od zaufania.
馃К 4. Dr. Lysander Kells (Antagonista / mentor / zagadka)
-
Pochodzenie: by艂y naukowiec VelvetGene, wsp贸艂tw贸rca Project Umbra.
-
Charakter: b艂yskotliwy, ch艂odny, ukrywa motywy.
-
W膮tek: zna przesz艂o艣膰 Liry i zna klucz do odwr贸cenia pandemii – ale za jak膮 cen臋?
-
Rola: przeciwnik, sprzymierzeniec lub ofiara w艂asnych bada艅.
⚔️ 5. Nyra Cross (Cz艂owiek – 艂owczyni nocy)
-
Pochodzenie: by艂a wojskowa, cz艂onkini ruchu oporu ludzi przeciwko nadnaturalnym.
-
Charakter: pragmatyczna, twarda, ale ma moralny kr臋gos艂up.
-
W膮tek: nie ufa nadnaturalnym, ale sytuacja zmusza j膮 do wsp贸艂pracy.
-
Relacja: mo偶liwo艣膰 zdobycia szacunku, przyja藕ni lub... otwartego konfliktu.
馃憗 6. Aiden Sable (Zmutowany eksperyment – tragiczna posta膰)
-
Pochodzenie: pierwszy sukces eksperyment贸w VelvetGene – p贸艂-wampir, p贸艂-zombie.
-
Charakter: melancholijny, nieprzewidywalny, walczy o zachowanie cz艂owiecze艅stwa.
-
W膮tek: zna tajemnice korporacji i przesz艂o艣膰 Liry, ale jest niestabilny.
-
Rola: boss? Sprzymierzeniec? Ofiara? Wszystko zale偶y od wybor贸w gracza.
馃Υ 7. Selene Vox (Przyw贸dczyni frakcji zainfekowanych)
-
Pochodzenie: dawniej wampirza prorokini, teraz „Kr贸lowa Zarazy”.
-
Charakter: mistyczna, niebezpieczna, widzi przysz艂o艣膰 poprzez wirusa.
-
W膮tek: wierzy, 偶e infekcja to „ewolucja” 艣wiata.
-
Boss g艂贸wny?: tak – ale mo偶na pr贸bowa膰 j膮 przekona膰 lub zniszczy膰.
馃暞️ 8. Marcus Redell (Przyjaciel z przesz艂o艣ci / cz艂owiek)
-
Pochodzenie: jedyny z przesz艂o艣ci Liry, kt贸ry zna艂 j膮, zanim zosta艂a hybryd膮.
-
Charakter: lojalny, uczuciowy, ale coraz bardziej zatracony w chaosie 艣wiata.
-
W膮tek: mo偶e ci臋 zdradzi膰 z powodu w艂asnego strachu... albo umrze膰, by ci臋 ocali膰.
-
Relacja: kluczowa w zale偶no艣ci od wybor贸w gracza – mo偶e by膰 藕r贸d艂em odkupienia lub tragedii.
馃挃 Tr贸jk膮ty / dramaty emocjonalne:
-
Evelyn vs Caleb: klasyczny dylemat mi臋dzy opanowan膮 wampirzyc膮 a dzikim wilko艂akiem.
-
Nyra kontra Lira: napi臋cie mi臋dzy cz艂owiekiem a hybryd膮 – czy mog膮 sobie zaufa膰?
-
Marcus i Aiden: przesz艂o艣膰 kontra przysz艂o艣膰 – kogo ocalisz?
艢wietny wyb贸r! W grze takiej jak „Twilight Infection”, bestiariusz nie tylko dodaje g艂臋bi fabularnej, ale te偶 wzbogaca mechanik臋 rozgrywki i klimat 艣wiata – 艂膮cz膮c klasyczne potwory z mrocznymi, biologicznie zmutowanymi wersjami. Oto pe艂ny Bestiariusz, inspirowany zar贸wno uniwersum Resident Evil, jak i Twilight – z dodatkiem unikalnych kreatur specjalnie zaprojektowanych dla tej gry.
馃♂️ BESTIARIUSZ – „TWILIGHT INFECTION”
馃К KATEGORIA I: ZAINFEKOWANI LUDZIE
1. Szepcz膮cy (The Whisperers)
-
Opis: ofiary wirusa Umbra, zachowuj膮 pozory 艣wiadomo艣ci – szepcz膮 do siebie, kr膮偶膮 bez celu.
-
Zdolno艣ci: mog膮 przyzwa膰 inne zainfekowane jednostki przez g艂o艣ne zawodzenie.
-
Zagro偶enie: 艣rednie – szczeg贸lnie gro藕ne w grupie.
2. Sk贸rowiec (The Skinless)
-
Opis: silnie zmutowani ludzie bez sk贸ry, z ods艂oni臋tymi mi臋艣niami i ko艣膰mi, nadnaturalnie szybcy.
-
Zdolno艣ci: b艂yskawiczny sprint, 艣ciany, sufity.
-
Zagro偶enie: wysokie – potrafi膮 zabi膰 jednym ciosem.
3. 呕ar艂acz (The Maw)
-
Opis: ofiary zmutowane w wyniku kanibalizmu – wielkie, rozd臋te, z paszcz膮 zajmuj膮c膮 ca艂膮 klatk臋 piersiow膮.
-
Zdolno艣ci: poch艂aniaj膮 cia艂a i regeneruj膮.
-
Zagro偶enie: bardzo wysokie – trudne do pokonania w zwarciu.
馃 KATEGORIA II: ZMUTOWANE WAMPIRY
4. Krwio偶erca (Bloodfiend)
-
Opis: wampir, kt贸ry przekroczy艂 granic臋 g艂odu – ca艂kowicie zdzicza艂y.
-
Zdolno艣ci: b艂yskawiczne ataki, niewidzialno艣膰 w cieniu.
-
Zagro偶enie: 艣rednie do wysokiego.
5. Cie艅 Wieczno艣ci (Eternal Shade)
-
Opis: staro偶ytny wampir po艂膮czony z Umbra – zmutowany, otoczony czarn膮 mg艂膮.
-
Zdolno艣ci: teleportacja, parali偶uj膮cy wzrok, wampiryczne iluzje.
-
Zagro偶enie: boss.
6. Nosferatu Omega
-
Opis: efekt eksperymentu 艂膮czenia genu wampira z wirusem – przypomina klasycznego nosferatu, ale z dodatkowymi mackami.
-
Zdolno艣ci: kontrola mniejszych zainfekowanych, plucie kwasem krwi.
-
Zagro偶enie: bardzo wysokie – boss fabularny.
馃惡 KATEGORIA III: ZMUTOWANE WILKO艁AKI
7. Szary Alfa (Grey Alpha)
-
Opis: wilko艂ak o podw贸jnym rdzeniu nerwowym – wytw贸r laboratoryjny.
-
Zdolno艣ci: podw贸jna osobowo艣膰 – zmienia tryb walki losowo.
-
Zagro偶enie: wysokie – silne i nieprzewidywalne.
8. Skowyt Zguby (Doomhowl)
-
Opis: zainfekowany wilko艂ak z krzy偶贸wk膮 genetyczn膮 – o kilku ko艅czynach, bez oczu, wyczulony na d藕wi臋k.
-
Zdolno艣ci: echa lokalizacyjne, eksploduj膮cy ryk.
-
Zagro偶enie: bardzo wysokie – 艣miertelny boss w ciemnych lokacjach.
馃憗 KATEGORIA IV: ISTOTY SPECJALNE
9. Kr贸lowa Zarazy – Selene Vox (Queen of the Plague)
-
Opis: ludzko-wampirza istota b臋d膮ca 偶ywym zbiornikiem wirusa Umbra.
-
Zdolno艣ci: manipulacja krwi膮, psychiczne wp艂ywy, telekineza.
-
Zagro偶enie: finalny boss.
10. Dzieci Cienia (Children of the Shade)
-
Opis: miniaturowe, zniekszta艂cone istoty przypominaj膮ce ludzkie dzieci – parodystyczna wersja potomstwa wampir贸w.
-
Zdolno艣ci: grupowe ataki, syreni krzyk.
-
Zagro偶enie: niskie indywidualnie, wysokie w grupie – bardzo niepokoj膮ce.
11. Wys艂annik Umbry (Umbra Herald)
-
Opis: stworzenie czystego wirusa – nie nale偶y do 偶adnego znanego gatunku.
-
Wygl膮d: amorficzne cia艂o, zmieniaj膮ce formy.
-
Zdolno艣ci: adaptacja do ka偶dego ataku, wysysanie wspomnie艅.
-
Zagro偶enie: ekstremalne – pojawia si臋 tylko przy z艂ych zako艅czeniach.
⚠️ System zagro偶e艅:
-
Ka偶dy potw贸r ma skal臋 Zagro偶enia (1–5), odporno艣ci (fizyczna / magiczna / mentalna), oraz preferowany styl walki (natarcie / zasadzka / psychiczny wp艂yw).
-
Niekt贸re bestie mo偶na przekona膰 / zbada膰 / u偶y膰 jako bro艅, je艣li wybierzesz odpowiednie umiej臋tno艣ci fabularne (np. nekrokontrola, g艂os krwi, cyberwirusy).
馃椇️ MAPA 艢WIATA
馃攳 Format: p贸艂otwarty 艣wiat (hub + 5 g艂贸wnych region贸w), z czasem coraz bardziej zainfekowany.
馃尣 1. Miasto Hollow Pines (Strefa startowa – miasteczko w stylu Forks)
-
Opis: zapomniane przez 艣wiat miasteczko ukryte w艣r贸d las贸w i mg艂y. Miejsce dzieci艅stwa g艂贸wnej bohaterki.
-
Atmosfera: deszcz, mg艂a, zniszczone domy, zanikaj膮ca cywilizacja.
-
Lokalizacje:
-
馃彋️ Dom rodzinny Liry – 藕r贸d艂o wspomnie艅 i ukrytych dokument贸w.
-
☕ „Caf茅 Umbra” – strefa kontaktowa z NPC-ami.
-
馃彞 Szpital miejski – pierwszy atak zainfekowanych.
-
馃晬 Ko艣ci贸艂 Wiecznego Kr臋gu – tajemnicza sekta ludzi.
-
-
Znaczenie fabularne: pocz膮tek fabu艂y, tutorial, wyb贸r pierwszego sojusznika.
馃寬 2. Las Czarnych Korzeni (Blackroot Forest) (Naturalna bariera i 藕r贸d艂o kl膮twy)
-
Opis: g臋sty, wiecznie ciemny las, przesi膮kni臋ty pradawn膮 energi膮 i wirusem.
-
Wrogowie: zainfekowane wilko艂aki, dzieci cienia, deformacje natury.
-
Lokalizacje:
-
馃寱 O艂tarz wilko艂ak贸w – rytualne miejsce Caleba.
-
馃暢️ Jama Wiecznego Skowytu – siedlisko Doomhowla (boss).
-
馃尶 Ukryty dom zielarki – NPC, kt贸ry zna star膮 biologi臋 infekcji.
-
-
Funkcja: eksploracja, system skradania, crafting mikstur i rytua艂贸w.
馃И 3. Kompleks VelvetGene (The Labs) (Podziemne laboratoria / Resident Evil-style facility)
-
Opis: opuszczone laboratoria korporacji VelvetGene – 藕r贸d艂o wirusa Umbra.
-
Atmosfera: klaustrofobiczne korytarze, awarie system贸w, migocz膮ce 艣wiat艂a, czujniki ruchu.
-
Lokalizacje:
-
馃敁 Sekcja badawcza – puzzle genetyczne, klucze biologiczne.
-
馃К Komora 0 – miejsce narodzin Liry.
-
馃Н Reaktor Umbra – centrum mutacji, miejsce boss fightu z Lysanderem.
-
馃憗️ Archiwum Pami臋ci – holograficzne wspomnienia, lore gry.
-
-
Funkcja: 艣rodek gry, fabularne prze艂omy, moralne wybory.
馃 4. Zamek Nocnych Kruk贸w (Castle Nocturne) (Siedziba wampir贸w – styl gotycki)
-
Opis: staro偶ytny zamek klanu Blackthorn, z tajnymi przej艣ciami, pu艂apkami i bibliotek膮 krwi.
-
Atmosfera: gotyk, krew, wieczne 艣wiat艂o ksi臋偶yca, zamro偶ony czas.
-
Lokalizacje:
-
馃└ Komnata Dziedziczki – pok贸j Evelyn, miejsce romantycznych/konfliktowych scen.
-
馃摎 Biblioteka Krwi – zbi贸r prastarych tom贸w, runicznych zakl臋膰.
-
馃Υ Krypty Sn贸w – podziemne korytarze z duchami zmar艂ych wampir贸w.
-
⚰️ Sala Tronowa – potencjalne miejsce walki lub koronacji.
-
-
Znaczenie fabularne: t艂o romansu z Evelyn, poznanie historii wampir贸w.
馃└ 5. Martwe Miasto Caelum (Dead Caelum) (Miasto-widmo / pole bitewne ko艅ca 艣wiata)
-
Opis: kiedy艣 metropolia, teraz strefa kwarantanny – opanowana przez Zainfekowanych i Kr贸low膮 Zarazy.
-
Atmosfera: opustosza艂e ulice, ogniska wojny, mutacje deformuj膮ce budynki.
-
Lokalizacje:
-
馃暢️ Centrum Kraterowe – epicentrum wycieku wirusa.
-
馃 Wie偶a Neuro-Gen – miejsce spotkania z Aidenem.
-
馃拃 Katedra Umbry – 艣wi膮tynia Selene Vox, ostatnia walka.
-
馃殎 Dach Helio-Portu – miejsce ewakuacji lub... zag艂ady.
-
-
Znaczenie: finalny akt gry, miejsce wielkich wybor贸w i mo偶liwych zako艅cze艅.
馃Л DODATKOWE OBSZARY (p贸艂otwarte mapy poboczne):
-
Sanktuarium Porzuconych – tajna enklawa zbuntowanych nadnaturalnych.
-
Wzg贸rza Zgubionych – nekropolia, miejsce wspomnie艅 i retrospekcji.
-
Korytarze Pami臋ci – abstrakcyjne lokacje sn贸w / halucynacji (np. w trakcie infekcji Liry).
馃寪 SYSTEM NAWIGACJI:
-
Mapa odblokowywana progresywnie (styl RE i Soulslike) – skr贸ty, tajne przej艣cia, teleportery runiczne.
-
Mo偶liwo艣膰 szybkiej podr贸偶y z okre艣lonych punkt贸w (kapliczki, terminale VelvetGene).
-
Dynamiczne zmiany mapy – po okre艣lonych wydarzeniach 艣wiat zmienia si臋 (np. miasto zamienia si臋 w stref臋 wojny, las w zatrut膮 mg艂awic臋).
馃幁 STRUKTURA FABULARNA – AKTY GRY
馃敼 AKT I: Cienie Przesz艂o艣ci (~5–7 godzin)
馃實 Lokalizacje:
-
Hollow Pines (miasto startowe)
-
Blackroot Forest (pierwsze wyprawy)
-
Szpital, szko艂a, laboratorium regionalne VelvetGene
馃З G艂贸wne wydarzenia:
-
Lira powraca do rodzinnego miasta po latach nieobecno艣ci, szukaj膮c odpowiedzi na swoje pochodzenie i dziwne sny.
-
Pierwszy atak zainfekowanych zmienia spokojne Hollow Pines w stref臋 paniki.
-
Spotkanie z g艂贸wnymi postaciami: Evelyn, Caleb, Nyra, Marcus.
-
Odkrycie, 偶e Lira jest hybryd膮, a jej cia艂o „przyci膮ga” pewne istoty.
-
Odnalezienie laboratorium VelvetGene – pocz膮tek odkrywania tajemnicy wirusa Umbra.
-
Gracz podejmuje pierwszy moralny wyb贸r (np. ocali膰 miasto czy po艣wi臋ci膰 jedn膮 z postaci).
馃幆 Cel Aktu I:
-
Wprowadzenie do mechanik (relacje, walka, crafting, eksploracja).
-
Ujawnienie, 偶e infekcja nie jest przypadkiem – jest powi膮zana z gr膮 krwi.
-
Gracz wybiera pierwsze sojusze i zaczyna kszta艂towa膰 w艂asn膮 艣cie偶k臋 (mi艂o艣膰, odkupienie, zemsta, neutralno艣膰).
馃敻 AKT II: Wirus Wewn膮trz (~8–10 godzin)
馃實 Lokalizacje:
-
Kompleks VelvetGene
-
Zamek Nocturne
-
G艂臋bsze obszary lasu Blackroot
-
Sanktuarium Porzuconych
馃З G艂贸wne wydarzenia:
-
Laboratoria VelvetGene otwieraj膮 si臋 – gracz poznaje przera偶aj膮ce eksperymenty na wampirach, ludziach i wilko艂akach.
-
Dr Kells ujawnia si臋 jako dawna cz臋艣膰 projektu „Hekate” – czyli stworzenia idealnej hybrydy (Liry).
-
Gracz odwiedza Zamek Nocturne, gdzie mo偶e zwi膮za膰 si臋 z Evelyn lub odkry膰 polityczne intrygi wampir贸w.
-
Caleb odkrywa swoje w艂asne ska偶enie, a gracz mo偶e mu pom贸c lub porzuci膰.
-
Wyb贸r frakcji / strony konfliktu: ludzie, wampiry, wilko艂aki, buntownicy.
-
Aiden si臋 pojawia – staje si臋 lustrzanym odbiciem Liry.
馃幆 Cel Aktu II:
-
Eskalacja napi臋cia – 艣wiat wali si臋 szybciej, a postacie zaczynaj膮 si臋 zmienia膰 – nie zawsze na lepsze.
-
Wzmocnienie wi臋zi (lub zdrad), decyzje maj膮ce realne skutki fabularne.
-
Przej艣cie z lokalnego kryzysu do 艣wiatowego zagro偶enia.
馃敽 AKT III: Wieczna Noc (~10+ godzin, zale偶nie od wybor贸w)
馃實 Lokalizacje:
-
Martwe Miasto Caelum
-
Katedra Umbry
-
Podziemia Kr贸lowej Zarazy
-
Umys艂 Liry (sekwencje wspomnie艅 i walk wewn臋trznych)
馃З G艂贸wne wydarzenia:
-
Caelum staje si臋 stref膮 wojny – r贸偶ne frakcje walcz膮 o kontrol臋 nad ostatnim bastionem.
-
Lira zaczyna coraz bardziej odczuwa膰 infekcj臋, pojawiaj膮 si臋 sekwencje halucynacji.
-
Selene Vox przejmuje kontrol臋 nad wirusem – rozpoczyna rytua艂 „Krwawej Transformacji”.
-
Dr Kells proponuje alternatyw臋 – mutacj臋 gracza, by powstrzyma膰 katastrof臋.
-
Gracz podejmuje ostateczne wybory:
-
Czy po艣wi臋ci膰 siebie?
-
Czy ocali膰 艣wiat kosztem jednej rasy?
-
Czy przej膮膰 w艂adz臋 nad nowym 艣wiatem?
-
馃幆 Cel Aktu III:
-
Fina艂owy wyb贸r i zako艅czenie.
-
Ukazanie, kim Lira si臋 sta艂a – i jak bardzo j膮 ukszta艂towa艂y wybory gracza.
-
Emocjonalne rozliczenie z relacjami, win膮 i nadziej膮.
馃弫 ZAKO艃CZENIA (bazuj膮 na wyborach, relacjach i stopniu infekcji):
馃敼 Zbawienie
– Lira po艣wi臋ca si臋, Selene zostaje pokonana, 艣wiat przetrwa艂, ale nadnaturalni znikaj膮.
馃敻 Wieczna Noc
– Selene zwyci臋偶a, Lira do艂膮cza do niej. 艢wiat ludzi upada – zaczyna si臋 era cienia.
馃敽 Zjednoczenie
– Lira przekonuje Evelyn, Caleba i ludzi do wsp贸lnego frontu. Wirus zostaje zatrzymany. Zaczyna si臋 era pokoju (ambiwalentne zako艅czenie).
⚫ Kr贸lowa Umbry
– Gracz staje si臋 now膮 kr贸low膮/kr贸lem nocy – 艂膮czy krew, wirusa i magi臋 w nowy porz膮dek. Moralnie szare zako艅czenie.
Komentarze
Prze艣lij komentarz