Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars - Morvhenar

 ChronoWars:Królestwo Morvhenar – Kraina Zatracenia Czasu


Region / Pochodzenie:
Morvhenar jest mrocznym, nawiedzonym królestwem, w którym czas nie tylko płynie nieregularnie, ale i zniekształca się, wypaczając rzeczywistość. Zawieszony między snem a jawą, świat Morvhenaru wydaje się wyjęty z koszmaru, w którym granice między legendami a prawdą zacierają się. Czas w tym królestwie jest nieprzewidywalny, a wszystko, co dotyczy Morvhenaru, jest obciążone klątwą – nawet jego krajobraz. Miasta i wsie wydają się starzeć i młodnieć na oczach ich mieszkańców. Ludzie, którzy je zamieszkują, są zarówno ofiarami, jak i świadkami tragicznych wydarzeń, które wydarzyły się w tym miejscu, a ich losy splatają się w niekończące się opowieści.

Rząd i Władza:
Królestwem rządzi tajemnicza postać znana jako Mroczny Władca Czasu, który nieustannie manipuluje i zniekształca rzeczywistość, nie pozwalając, by jego władza została zakwestionowana. Nikt nie wie, kim naprawdę jest, ponieważ potrafi zmieniać swoją postać i swoją rolę w historii. Jego władza ma charakter absolutny, lecz opiera się na chaosie i nielogicznych zjawiskach. Królestwo Morvhenar jest także domem dla tzw. "Lunarnych Wędrowców" – grupy czarowników, którzy zarządzają krainą, podtrzymując równowagę między wymiarami i czasem.

Kultura i Religia:
Morvhenar to kraj pogrążony w przekonaniu, że czas jest iluzją, a jego wpływ na rzeczywistość jest tylko mechanizmem kontrolującym niekończący się cykl narodzin, śmierci i powrotu. Kultura w tym królestwie opiera się na mitach, które zmieniają się zależnie od tego, kto je opowiada, co prowadzi do zamieszania i przekonania, że nie ma jednej prawdy. Z tego powodu wierzenia są zróżnicowane – od kultu Chaosu, w którym mieszkańcy czczą nieznaną, mroczną siłę, do sekty czcicieli "Czasu Zatracenia", która wierzy, że zapomnienie jest najdoskonalszym stanem bytu.

Magia i Potęgi:
W Morvhenar magia jest nierozerwalnie związana z czasem i przestrzenią, co sprawia, że jej użycie wiąże się z ryzykiem. Czarownicy potrafią manipulować przeszłością, przyszłością oraz teraźniejszością, ale każda ingerencja w naturalny porządek rzeczy pociąga za sobą nieprzewidywalne konsekwencje. W kraju funkcjonuje kilka rodzajów magii:

  • Magia Cienia – zdolność manipulowania cieniem i przestrzenią w taki sposób, by zniekształcały one postrzeganą rzeczywistość.

  • Magia Wspomnień – czarodzieje, którzy potrafią wchodzić w umysły ludzi, zamieniając ich wspomnienia lub podróżując po nich, aby odkrywać sekrety z przeszłości.

  • Magia Wykleństwa – ta potężna, a zarazem niebezpieczna forma magii pozwala na przeklęcie zarówno ludzi, jak i całych obszarów czasowych, prowadząc do ich destrukcji.

Relacje z innymi królestwami:
Morvhenar utrzymuje odizolowane stosunki z sąsiednimi krajami, jednak jego wpływy wcale nie są małe. Królestwo nie dąży do podbojów, ale jego zdolności manipulowania czasem sprawiają, że inne państwa obawiają się jego potencjału. Morvhenar często wysyła swoich wysłanników, którzy ingerują w sprawy innych królestw, a ich działania są zwykle owiane tajemnicą i niejasnością.


Postacie z Królestwa Morvhenar:


1. Morvhen, Władca Zatracenia Czasu

  • Rasa: Czasowy Wędrowiec

  • Rola: Kontroler / Mag

  • Opis: Morvhen to postać, która przez wieki manipuluje zarówno światem, jak i swoim własnym istnieniem. Niezliczone razy pojawiał się i znikał z historii, a jego zdolności do kontrolowania czasu są legendarne. Nikt nie zna jego prawdziwego wieku, ponieważ jest w stanie zmieniać swój wygląd, a także cofać się do różnych momentów w czasie. Jego obecność w Morvhenarze sprawia, że królestwo wydaje się być zawieszone między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością, z ciągłymi, zniekształconymi wersjami tego samego miejsca.

    • Umiejętności:

      • Pasywna: Czasowy Spiralny Cykl – Zyskuje bonusy do siły magicznej im dłużej przebywa w walce, manipulując upływem czasu w obrębie swojego otoczenia.

      • Q: Zatracenie Czasu – Spowalnia wrogów na krótki czas, cofając ich do poprzednich stanów, by po chwili przywrócić ich do rzeczywistości.

      • W: Skrzyżowanie Wspomnień – Zmienia bieg przeszłości w obrębie małego obszaru, przywracając wydarzenia do poprzednich momentów, zadając obrażenia lub spowalniając wrogów.

      • E: Kroki Cienia – Teleportuje się do wyznaczonego miejsca, pozostawiając za sobą ślad mroku, który zadaje obrażenia wrogom.

      • R (Ulti): Królestwo Wspomnień – Na kilka sekund cofa cały obszar walki do wydarzeń z przeszłości, w wyniku czego wszystko, co się wydarzy, jest anulowane i odbywa się ponownie.


2. Lyra, Strażniczka Wspomnień

  • Rasa: Żywiołak Pamięci

  • Rola: Support / Caster

  • Opis: Lyra to czarodziejka, której zdolności opierają się na wspomnieniach – może przechodzić przez zapomniane miejsca, wchodzić w umysły innych i przywracać stracone wspomnienia. Zmienia przebieg wydarzeń w wybranych chwilach, sprawiając, że wrogowie tracą poczucie czasu i przestrzeni.

    • Umiejętności:

      • Pasywna: Pamięć Straconych Dusz – Lyra zyskuje zwiększoną moc w sytuacjach, gdzie wrogowie tracą orientację w czasie lub zostali spowolnieni.

      • Q: Czasowa Iluzja – Stwarza iluzję rzeczy, które mogły się zdarzyć, a które zmyliłyby wroga na kilka sekund.

      • W: Przestroga Cienia – Wyrywa wspomnienie z umysłu wroga, co sprawia, że nie mogą oni używać swoich umiejętności przez kilka sekund.

      • E: Zatracenie – Zmienia przeszłość wroga, cofając ich do momentu, w którym zostali osłabieni lub zranieni, przez co muszą przeżyć tę chwilę po raz drugi.

      • R (Ulti): Przebudzenie Wspomnień – Przekształca całe pole bitwy w przestrzeń, gdzie wszystko, co się wydarzyło, jest przypomniane, a wrogowie walczą z własnymi lękami, przywracając im wszystkie ich strachy.


3. Umbra, Mistrz Czasu Cieni 

  • Rasa: Demon Czasu

  • Rola: Assassin / Mage

  • Opis: Umbra jest mrocznym, nieznanym bytem, który żyje w cieniu. Jego istnienie jest nierozerwalnie związane z czasem, a jego rola polega na przejmowaniu kontroli nad wybranymi liniami czasowymi, by manipulować wydarzeniami na swoją korzyść. Umbra specjalizuje się w subtelnych, aczkolwiek śmiertelnych zabójstwach, znikając z pola widzenia swoich ofiar, by zaatakować je w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Mistrz manipulacji cieniami, potrafi ukrywać się w mroku, przemieszczając się między wymiarami. Jego moce sprawiają, że staje się niemal niemożliwy do uchwycenia, zacierając granice między rzeczywistością a iluzją.

    • Umiejętności:

      • Pasywna: Cienie Czasu – Umbra przebywa w mroku, zyskując bonusy do prędkości poruszania się i unikania ataków, gdy nie jest widoczny dla wroga. Każde zabójstwo przez niego dokonane zostawia za sobą chwilową pustkę w czasie, co osłabia wrogów w okolicy.

      • Q: Skok Cienia – Umbra teleportuje się do miejsca w cieniu, gdzie spędził poprzednie sekundy, zadając obrażenia wrogom w obszarze docelowym. Działa to jak przeskok w czasie, pozostawiając przeciwnika w zamieszaniu.

      • W: Zatracenie Czasu – Przeciwnicy w zasięgu tej umiejętności zostają na krótko zamrożeni w czasie, pozwalając Umbra na precyzyjne ataki lub ucieczkę.

      • E: Czasowy Cień – Umbra wyciąga z cienia zaklętą istotę z innej linii czasowej, która pomaga mu w walce przez krótki czas, wykonując ataki w jego imieniu. Cień ten jest wytrzymały, lecz łatwo pada ofiarą czarów.

      • R (Ulti): Zagłada Cienia – Umbra wykorzystuje swoją pełną moc do stworzenia ogromnego obszaru ciemności, w którym czas jest zniekształcony, a wszystko, co znajduje się wewnątrz, doświadcza gwałtownych zmian. Wrogowie, którzy zostaną wciągnięci w ten mroczny wir, cofną się do momentów swoich najgorszych wspomnień, jednocześnie doświadczając obrażeń i wyczerpania.

4. Veyra, Czarodziejka Łez Przyszłości

  • Rasa: Progenitorka Wyznań

  • Rola: Caster / Strateg

  • Opis: Veyra to niezwykle potężna czarodziejka, która zyskała sławę dzięki zdolności przewidywania i manipulowania przyszłością. Używa magicznych wizji, by przewidywać nadchodzące wydarzenia, a jej magiczne łzy mogą wpływać na rzeczywistość, zamieniając przyszłość w coś bardziej zrozumiałego lub kontrolowanego. Veyra widzi czas jako skomplikowaną sieć, w której każdy wybór ma swoje konsekwencje. Jednak jej umiejętności obciążają ją, ponieważ każda wizja przyszłości może zmieniać jej ciało i umysł, sprawiając, że staje się bardziej oddzielona od rzeczywistości.

    • Umiejętności:

      • Pasywna: Widzenie Wzorców Czasu – Veyra uzyskuje wgląd w przyszłe zdarzenia, zyskując możliwość "zablokowania" wroga na chwilę, by przewidzieć ich ruchy i sprawić, że staną się podatni na ataki przez kilka sekund.

      • Q: Łza Zatrzymanego Czasu – Zrzuca magiczną łzę, która na krótko zatrzymuje przeciwników w wyznaczonym miejscu, sprawiając, że ich reakcje zostają opóźnione.

      • W: Przewidywanie Chaosu – Wywołuje zmiany w przyszłości na polu bitwy, sprawiając, że wrogowie podejmują błędne decyzje lub działają w sposób, który wydaje się irracjonalny.

      • E: Lament Przyszłości – Zrzucone łzy stają się pułapką, która wywołuje zamieszanie wśród wrogów, zamieniając ich przewidywalne działania w chaotyczne manewry.

      • R (Ulti): Proroctwo Łez – Veyra wyzwala swoją ostateczną moc, na kilka sekund kontrolując fragment czasu, który przekształca rzeczywistość zgodnie z jej wizją. Na polu bitwy niektóre wydarzenia zostaną powtórzone lub zniekształcone.


5. Tharos, Władca Wyschniętych Słów

  • Rasa: Czarodziej Zatracenia

  • Rola: Mage / Tank

  • Opis: Tharos to potężny czarodziej, który zyskał mroczną sławę dzięki swojej kontroli nad zapomnianymi słowami i zaklęciami, które zostały wymazane z historii. Jego moc pochodzi z wiedzy, która została zapomniana przez innych, a on sam staje się strażnikiem tej wiedzy, choć w zamian za swoją moc stał się wyizolowany i niezdolny do pełnego porozumiewania się. Jego zaklęcia opierają się na "martwych słowach" — formach mocy, które już nie istnieją w klasycznych księgach magii, ale które on odzyskał przez lata spędzone w samotności.

    • Umiejętności:

      • Pasywna: Zapomniane Zaklęcie – Każdy przeciwnik, który pozostaje w zasięgu Tharosa przez dłużej niż 3 sekundy, traci część swojej mocy lub umiejętności, które nie mogą zostać użyte przez krótki czas.

      • Q: Mowa Cienia – Tharos rzuca martwe słowo, które na chwilę "zatrzymuje" wroga w miejscu, pozostawiając ich w stanie porażenia.

      • W: Zaklęcie Wyschnięcia – Wzywa zaklętą energię, która zadaje obrażenia wrogom w szerokim obszarze, jednocześnie odbierając im część ich mocy obronnej.

      • E: Zatracenie Słów – Tworzy barierę zapomnianych słów, które chronią go i jego sojuszników, jednocześnie odbijając ataki wrogów w jego kierunku.

      • R (Ulti): Kłamstwo Czasu – Tharos wypowiada słowo, które całkowicie zmienia percepcję rzeczywistości w okolicy, sprawiając, że przeciwnicy widzą świat zupełnie inaczej, tracąc orientację i precyzyjność w swoich ruchach.


6. Seraphine, Opiekunka Pustki

  • Rasa: Anioł Zatracenia

  • Rola: Healer / Support

  • Opis: Seraphine to tajemnicza istota, która urodziła się z samej Pustki. Jej obecność w Morvhenarze jest tajemnicza, a jej moce zdolne są zarówno do leczenia, jak i zniekształcania czasu. Z jej pomocą można cofnąć rany, ale również zmieniać historię cierpienia, co sprawia, że jej mocy nie można w pełni kontrolować. Seraphine jest na granicy dwóch światów: niebo i ziemia, a jej misja polega na naprawianiu równowagi w chaosie stworzonym przez manipulacje czasem. Jednak za jej spokojną postawą kryje się sekret, który zagraża wszystkim.

    • Umiejętności:

      • Pasywna: Błogosławieństwo Pustki – Seraphine zyskuje dodatkową energię co 5 sekund, którą może wykorzystać na przywrócenie życia sojusznikom lub zniszczenie wrogów, którzy zostali dotknięci przez manipulacje czasem.

      • Q: Skradzione Wspomnienie – Przywraca wspomnienia sojuszników z przeszłości, leczące ich rany oraz przywracające im część ich sił.

      • W: Pustka Przestrzeni – Otwiera portal pustki, który spowalnia czas wokół przeciwników, sprawiając, że są oni bardziej podatni na obrażenia.

      • E: Czasowa Łaska – Czas na chwilę zostaje zatrzymany w obrębie małej strefy, co pozwala Seraphine i jej sojusznikom na uniknięcie obrażeń lub wykonanie większych ataków.

      • R (Ulti): Pustka Śmierci i Życia – Seraphine odwraca bieg czasu w okolicy, przywracając do życia martwych sojuszników, ale w zamian za to kilku wrogów zostaje "zatraconych" na zawsze, ich życie zostaje zatrzymane w czasie.


7. Arctus, Władca Wiatru i Czasu

  • Rasa: Furia Czasu

  • Rola: Tank / Fighter

  • Opis: Arctus to postać, która rządzi wiatrem i czasem. Jego nieograniczone moce pozwalają mu manipulować żywiołami oraz elementami czasowymi, co czyni go jednym z najbardziej nieprzewidywalnych wojowników w Morvhenarze. Arctus, jako Władca Wiatru, potrafi wyzwalać tornada i burze, które rozrywają czas i przestrzeń, tworząc chaos wokół swoich przeciwników. Jego siła jest ogromna, ale nigdy nie jest pewne, w jakim stanie pojawi się na polu bitwy – jego forma zmienia się zgodnie z wiatrem, czasem i miejscem, gdzie akurat przebywa.

    • Umiejętności:

      • Pasywna: Czasowy Tylko Wiatr – Zyskuje dodatkową prędkość i siłę, gdy jest w stanie wzburzonego wiatru, co sprawia, że jego ruchy stają się trudniejsze do przewidzenia.

      • Q: Tornado Czasu – Arctus wywołuje tornado, które zakrzywia czas w danej okolicy, spowalniając wrogów i przyspieszając własne ataki.

      • W: Poryw Czasu – Zmienia bieg czasu wokół siebie, sprawiając, że ataki wrogów odbijają się od niego, pozostawiając ich w stanie oszołomienia.

      • E: Wiatry Przemiany – Arctus zmienia się w postać wiatru, przechodząc przez swoich przeciwników, zadając obrażenia i znikając na chwilę.

      • R (Ulti): Burza Czasu – Arctus wywołuje olbrzymią burzę, w której czas staje się chaotyczny. Wrogowie tracą kontrolę nad swoimi umiejętnościami, a wszyscy w jej obrębie walczą z czasem, który przyspiesza i zwalnia w nieskończoność.


      • 8. Kael, Mistrz Przemian

        • Rasa: Przemienny Duch

        • Rola: Tank / Support

        • Opis: Kael to istota, która żyje w harmonii z czasem, zdolna do pełnej transformacji. Jego ciało i dusza nieustannie zmieniają się, a Kael może przybrać dowolną formę, od kamiennego olbrzyma po eteryczną mgłę. Jest w stanie dostosować swoją formę do sytuacji, co czyni go niezwykle elastycznym sojusznikiem. Kael jest nie tylko wojownikiem, ale również opiekunem strefy, w której czas jest zniekształcony. Jego zadaniem jest chronić zniszczoną ziemię Morvhenaru i zapewniać równowagę pomiędzy jego fragmentami, które borykają się z chaosami czasowymi.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Zmienność Czasu – Kael może zmieniać swoją formę, zyskując różne bonusy w zależności od tego, w jaką formę się przekształci (np. większa odporność, szybkość lub zwiększone obrażenia).

            • Q: Formowanie Cienia – Kael zmienia swoją postać w cień, zyskując krótki okres niewidzialności oraz przyspieszenie ruchu.

            • W: Kamienny Uścisk – Kael zamienia swoje ciało w kamień, zwiększając swoją odporność na obrażenia, jednocześnie paraliżując wrogów w pobliżu.

            • E: Mgła Zatracenia – Kael przyjmuje postać mglistej chmury, spowalniając wrogów i niwelując ich zdolności bojowe na kilka sekund.

            • R (Ulti): Przemiana Wszechczasów – Kael przechodzi w formę najwyższej istoty czasu, zyskując nieograniczoną moc w walce. Zyskuje umiejętności zarówno ofensywne, jak i defensywne przez krótki czas.


        9. Isolde, Pani Pamięci

        • Rasa: Czarodziejka Wspomnień

        • Rola: Support / Disabler

        • Opis: Isolde jest mistrzynią w wykorzystywaniu wspomnień do manipulowania rzeczywistością. Potrafi przywracać utracone momenty życia, ale również wymazywać pamięć z umysłów swoich wrogów. Jej moc polega na przywracaniu przeszłości w formie wspomnień, które mają fizyczny wpływ na rzeczywistość. Może zatem stworzyć magiczne pułapki, które wywołują traumatyczne wspomnienia, zmuszając przeciwników do działania w sposób, który wykracza poza ich wolę. Isolde jest także strażniczką zapomnianych dusz, które osiadają w jej ciele.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Cienie Przeszłości – Isolde zyskuje bonusy do mocy magicznej, gdy wrogowie tracą pamięć lub jej używają, tracąc kontrolę nad własnymi decyzjami.

            • Q: Powrót do Zatracenia – Isolde wywołuje przerażające wspomnienie u wroga, które sprawia, że traci on kontrolę nad swoimi ruchami na kilka sekund.

            • W: Odcienie Pamięci – Wymazuje pamięć wrogów, usuwając ich umiejętności na kilka sekund.

            • E: Echa Zatraconych – Tworzy strefę, w której wrogowie są zmuszeni przeżywać swoje najgorsze wspomnienia, spowalniając ich ruchy i odbierając im część energii.

            • R (Ulti): Zapomniana Przyszłość – Cały obszar walki zostaje zalany zapomnianymi wspomnieniami, co sprawia, że przeciwnicy tracą swoją pamięć na czas trwania efektu, w wyniku czego ich zdolności są osłabione lub w ogóle wyłączone.


        10. Nihil, Wędrowiec Pustki

        • Rasa: Ent Czasowy

        • Rola: Mage / Assassin

        • Opis: Nihil to istota, która nie pochodzi z żadnej znanej osi czasu. Jego moc pochodzi z samej Pustki – przestrzeni, gdzie nie ma przeszłości, teraźniejszości ani przyszłości. Nihil jest mistrzem w przechodzeniu pomiędzy różnymi wymiarami czasu, gdzie jest praktycznie niemożliwy do złapania. Potrafi zniknąć w jednej chwili, by pojawić się w innym punkcie czasoprzestrzeni, co sprawia, że jest idealnym zabójcą i prześladowcą. Jego celem jest zniszczenie wszystkiego, co nie ma miejsca w historii, oraz zatarcie wszelkich śladów przeszłości.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Cisza Czasu – Nihil może przechodzić przez fragmenty rzeczywistości, zyskując czasową niewidzialność na kilka sekund.

            • Q: Zniknięcie w Pustce – Nihil znika na krótki czas, przechodząc do innego wymiaru, a po powrocie zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w okolicy.

            • W: Pustka Mroku – Rzuca czar, który tworzy pole, w którym czas jest zniekształcony – wrogowie wchodzący w strefę są spowolnieni lub dezorientowani.

            • E: Skok Czasu – Nihil przemieszcza się w przestrzeni i czasie, zadając obrażenia wszystkim, którzy znajdą się na jego drodze.

            • R (Ulti): Wyrwa Pustki – Nihil tworzy ogromną wyrwę w czasoprzestrzeni, z której wyłaniają się nieznane istoty z innych czasów, zadając ogromne obrażenia wszystkim, którzy znajdą się w jej zasięgu.


        11. Sable, Strażniczka Rozkładu

        • Rasa: Upadły Anioł

        • Rola: Mage / Tank

        • Opis: Sable to istota, która niegdyś była strażniczką porządku, jednak została upadła przez swoje własne manipulacje czasem. Przekształciła się w mroczną postać, której siła pochodzi z rozkładu. Wykorzystuje potężną magię destrukcji, aby przyspieszyć procesy rozpadu, nie tylko w przedmiotach, ale także w samej tkance rzeczywistości. Jej moc jest równie potężna, co niebezpieczna, a sama Sable staje się coraz bardziej odmieniona, w miarę jak nadużywa swojej mocy.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Rozkład Materii – Sable zyskuje dodatkową moc, gdy jej wrogowie są osłabieni przez zniszczenie lub rozpad rzeczywistości.

            • Q: Korozja Czasu – Sable wywołuje wroga powolne rozkładanie się na poziomie energetycznym, zadając obrażenia i zmniejszając ich obronę.

            • W: Czarna Mgła – Tworzy obszar, w którym czas jest przyspieszony, a wszystkie obiekty w nim wchodzące zaczynają się rozkładać, zadając obrażenia.

            • E: Zatracenie Materii – Sable wytwarza kulę destrukcji, która wybucha, niszcząc przeciwników oraz otoczenie, wywołując trwały wpływ na pole bitwy.

            • R (Ulti): Mroczna Upadłość – Sable wyzwala swoją pełną moc, powodując, że cały obszar walki zaczyna się rozkładać, a każda struktura, zarówno fizyczna, jak i czasowa, zaczyna się rozpadać, zadając ogromne obrażenia wszystkim w jej zasięgu.


        12. Elara, Pani Luster

        • Rasa: Czarodziejka Luster

        • Rola: Mage / Disabler

        • Opis: Elara jest czarodziejką, która posiada władzę nad lustrami i odbiciami. Potrafi przywoływać lustrzane wersje siebie oraz swoich przeciwników, które mogą oddziaływać na otoczenie i manipulować rzeczywistością. Lustrzane odbicia w Morvhenarze nie są jedynie odbiciami – mają swoją własną, mroczną wolę, potrafią zniekształcać pamięć, odbierać tożsamość i wprowadzać zamęt w umysłach. Elara nosi ze sobą tajemnicze lustro, które pełni funkcję zarówno broni, jak i narzędzia do manipulacji rzeczywistością.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Lustrzana Iluzja – Elara ma szansę na przywołanie lustrzanego odbicia, które zadaje obrażenia lub osłabia wrogów, kiedy zostaje zaatakowana.

            • Q: Odbicie Wspomnień – Tworzy lustrzane odbicie, które przejmuje zdolności wroga przez krótki czas.

            • W: Krąg Zatracenia – Tworzy magiczny krąg z luster, który odbija zaklęcia przeciwników i wraca je z podwójną mocą.

            • E: Pęknięcie Lustra – Używa lustra, aby teleportować się do wyznaczonego miejsca, zostawiając wrogiem kopię, która atakuje ich przez krótki czas.

            • R (Ulti): Lustro Pamięci – Całe pole bitwy zostaje zamienione w przestrzeń lustrzaną, gdzie każdy atak, ruch i zaklęcie zostaje odbite, wprowadzając zamieszanie i dezinformację wśród wrogów.


        13. Aurelia, Strażniczka Przeznaczenia

        • Rasa: Złota Wróżka

        • Rola: Support / Healer

        • Opis: Aurelia to postać wzorowana na baśniowej wróżce, która swoją mocą potrafi wpływać na przeznaczenie i nadawać błogosławieństwa lub przekleństwa. Jej zdolności są połączeniem światła, nadziei oraz okrutnego przeznaczenia, które zawsze ma swoje ciemne strony. Aurelia kontroluje wątki czasu, aby kierować losami innych, zmieniając bieg wydarzeń w najmniejszych szczegółach. Jej obecność na polu bitwy daje sojusznikom nadzieję, ale może również wywołać strach, bo nikt nie wie, jak jej przeznaczenie może wpłynąć na wynik ostateczny.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Błogosławieństwo Przeznaczenia – Aurelia może w każdej chwili wybrać jednego sojusznika, który otrzymuje nieoczekiwane błogosławieństwo, dające dodatkowe statystyki lub ochronę.

            • Q: Wieszczenie Światła – Zsyła widmo przyszłości na wybranego sojusznika, dając mu chwilowe wgląd w nadchodzące zagrożenia i przyspieszając jego ruchy.

            • W: Klepsydra Losu – Wprowadza przeciwników w stan zatrzymania czasu, przez co ich umiejętności stają się tymczasowo bezsilne.

            • E: Wróżba Zwycięstwa – Zyskuje moc przewidywania wydarzeń, dając sojusznikom krytyczną przewagę, na przykład unikając najpotężniejszych ataków wrogów.

            • R (Ulti): Przeznaczenie na Nowo – Aurelia odwraca bieg walki, cofa czas o kilka sekund, przywracając stan bohaterów i wrogów sprzed tej chwili, w wyniku czego zmienia wyniki wcześniejszych akcji.


        14. Nyx, Królowa Nocy

        • Rasa: Demon Nocy

        • Rola: Assassin / Mage

        • Opis: Nyx to potężna istota, która żyje w mrocznych zakątkach Morvhenaru, inspirując postacie jak "Śpiąca Królewna", ale z zupełnie mrocznym obliczem. Nyx to władczyni nocy, która potrafi wyciągnąć z cienia najgorsze koszmary i stworzyć z nich broń. Jej magia opiera się na wywoływaniu snów, w których rzeczywistość zderza się z nieświadomymi lękami. Wrogowie, którzy padną ofiarą jej czarów, wpadają w stan snu, gdzie ich ciała są bezbronne, a umysły zdominowane przez wizje koszmarów.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Przebudzenie Cieni – Nyx zyskuje dodatkową moc, kiedy wróg przebywa w ciemnościach lub jest sparaliżowany.

            • Q: Koszmar Nocy – Przesyła wroga do strefy snu, gdzie nie może on atakować ani poruszać się przez krótki czas.

            • W: Cień Koszmaru – Przywołuje iluzję cienia, która wywołuje u wrogów halucynacje, dezorientując ich przez kilka sekund.

            • E: Zatrata Snów – Nyx rzuca zaklęcie, które zmienia rzeczywistość, spowalniając i osłabiając wrogów poprzez mroczne wizje.

            • R (Ulti): Ciemność Nocy – Nyx zasnuwa cały obszar bitwy mrokiem, zmieniając świat w sen, gdzie sojusznicy zyskują ochronę, a wrogowie są wystawieni na ataki snów, które zadają ogromne obrażenia.


        15. Rosalie, Kwiat Wschodu

        • Rasa: Ducha Leśnego

        • Rola: Tank / Healer

        • Opis: Rosalie jest wojowniczką zrodzoną z lasów Morvhenaru, której moce są związane z żywiołem natury, inspirowana baśnią o "Śpiącej Królewnie" i jej magicznym, leśnym otoczeniem. Jako "Kwiat Wschodu", Rosalie obdarzona jest zdolnością do uzdrawiania, ale także do przekształcania siebie w potężne drzewo ożywione, którego korony chronią jej sojuszników. Jej magią jest harmonia z naturą, zmysł uzdrawiania, ale także potęga obrony i odwagi, aby stawić czoła każdemu zagrożeniu.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Kwiat Ochrony – Rosalie leczy sojuszników w pobliżu, gdy tylko są w niebezpieczeństwie, przekształcając się w formę rośliny.

            • Q: Wschód Kwiatu – Zwołuje magiczną moc roślin, tworząc pole uzdrawiające, które regeneruje życie sojusznikom w obrębie obszaru.

            • W: Korona Cierniowa – Używa korony z cierni, by stawić opór i zadać obrażenia wszystkim, którzy ją atakują w bezpośrednim kontakcie.

            • E: Wiosna Leśna – Przekształca się w drzewo, dając sojusznikom wzmocnienie w postaci ochrony przed atakami oraz regeneracji zdrowia.

            • R (Ulti): Cisza Wschodzącego Kwiatu – Wzywa ogromną ilość roślin, które otaczają ją i sojuszników, blokując zaklęcia wrogów i zapewniając wyjątkową ochronę przed atakami.


        16. Cindra, Strażniczka Klątwy

        • Rasa: Czarodziejka / Klątwa

        • Rola: Support / Tank

        • Opis: Cindra jest postacią zainspirowaną baśnią o "Pięknej i Bestii", ale z zupełnie mrocznym i nieprzewidywalnym obliczem. Jako strażniczka klątwy, która dotknęła jej ciało i duszę, Cindra ma niezwykłą moc, by wpływać na innych poprzez przemiany. Na pozór piękna, posiada w sobie ukrytą bestię, którą może uwolnić, by siała zniszczenie. Jej rola polega na ochronie sojuszników oraz manipulowaniu klątwami, które wprowadzają strach i zamieszanie w szeregach wroga.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Klątwa Piękna – Cindra ma zwiększoną odporność na obrażenia, gdy jest w bezpośredniej bliskości przeciwników, co sprawia, że jej przeciwnicy stają się osłabieni i dezorientowani.

            • Q: Bestia w Cieniu – Cindra uwalnia swoją bestię na krótki czas, która zadaje obrażenia wrogom i paraliżuje ich.

            • W: Klątwa Odrodzenia – Tworzy pole, które leczy sojuszników i przywraca ich do życia, ale tylko wtedy, gdy znajdą się w niebezpieczeństwie.

            • E: Zaklęcie Zatraty – Zamienia wrogów w kamień na krótki czas, podczas gdy ich ruchy są ograniczone.

            • R (Ulti): Płomień Przeznaczenia – Wywołuje mroczny ogień, który spala wrogów, a ich życie zostaje powiązane z losami Cindry, przywracając jej część zdrowia za każde zabójstwo.


        17. Thorne, Król Zatrutych Róż

        • Rasa: Władca / Urok

        • Rola: Tank / Bruiser

        • Opis: Thorne to postać zainspirowana baśnią o "Śpiącej Królewnie" i "Róży", ale w jego wersji świat stał się miejscem pełnym zdrady i fałszywego uroku. Król Thorne, który w swojej młodości był obdarzony darami od tajemniczej wróżki, teraz korzysta z mocy zatrutych róż, które mogą siać zarówno zniszczenie, jak i wskrzeszać upadłych. Jego magia jest jednocześnie ochroną, jak i przekleństwem, a jego zadaniem jest obronić królestwo przed niebezpieczeństwami, choć jego metody są dalekie od szlachetnych.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Zatrute Urok – Każdy atak Thorna powoduje, że przeciwnicy zostają objęci zatrutą klątwą, która powoli odbiera im zdrowie.

            • Q: Róża Zatrucia – Strzela wrogowi przeklętą różą, która wywołuje zatrucie i zmniejsza jego obronę przez krótki czas.

            • W: Ostrze Róży – Thorne przywołuje gigantyczne kolce róż, które otaczają go, zadając obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu.

            • E: Zatruty Szept – Rzuca wroga w pułapkę magicznych róż, które powodują, że zostaje on sparaliżowany przez krótki czas.

            • R (Ulti): Królestwo Zatrutych Róż – Całe pole bitwy zostaje zalane przez zatrute róże, które zadają obrażenia wrogom i leczą sojuszników w obrębie obszaru.


        18. Freya, Władczyni Zimowej Krainy

        • Rasa: Królewna Zimy

        • Rola: Mage / Support

        • Opis: Freya to postać zainspirowana baśnią o "Królewnie Śnieżce", ale z mrocznym twistem, ponieważ jej moc jest związana z lodem, zimnem i mrokiem. W jej historii to nie była zła macocha, która zamroziła jej serce, ale sama Freya, która przez swoje mroczne przeznaczenie przejęła kontrolę nad zimową krainą. Freya może zamrażać swoich przeciwników, wznosząc lodowe zamki, tworząc potężne wiatry śnieżne i wywołując zamiecie. Choć jej serce może być zimne, wciąż jest zdolna do odczuwania więzi z tymi, którzy potrafią przełamać jej zimną powierzchowność.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Zimowy Dotyk – Każdy atak Freyi ma szansę na spowolnienie przeciwnika i zadanie obrażeń od zimna.

            • Q: Lodowy Płat – Tworzy lodowy płat, który zadaje obrażenia wrogom i zamraża ich na chwilę.

            • W: Kryształowy Wiatr – Wysyła strumień zimnego wiatru, który spowalnia przeciwników i zadaje obrażenia wrogom w jego zasięgu.

            • E: Lodowa Tarcza – Otacza się magiczną lodową tarczą, która odbija ataki przeciwników i daje jej odporność na obrażenia.

            • R (Ulti): Zimowa Kraina – Całe pole bitwy zostaje zamrożone, sprawiając, że wszyscy przeciwnicy są spowolnieni, a sojusznicy zyskują premię do ataków i obrony.


        19. Lirael, Królewna Złodziejka Czasu

        • Rasa: Złodziejka / Mag

        • Rola: Assassin / Mage

        • Opis: Lirael to postać inspirowana baśnią o "Złodziejce Czasu", która, podobnie jak bohaterka z "Aladyna", żyje w cieniu, wykonując zadania dla nieznanych mocodawców. Lirael jest mistrzynią manipulacji czasem – potrafi kraść sekundy, by zyskać przewagę, zmieniając bieg wydarzeń. Często łączy magię i spryt, by wkraczać w najwłaściwszym momencie, zbierać informacje, a potem wykonać precyzyjne ciosy. W Morvhenarze jest znana jako postać niemal legendarna, nieuchwytna i tajemnicza.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Kradzież Czasu – Lirael zyskuje bonusy do prędkości i obrażeń, gdy uda jej się wykonać atak na wroga, który nie zauważył jej obecności.

            • Q: Zatrzymanie Czasu – Na chwilę zatrzymuje czas dla wszystkich przeciwników w obrębie określonego obszaru.

            • W: Złodziejka Chwil – Zmienia czas wroga, co powoduje, że przez chwilę jego ruchy są zdezorientowane, a jego obrażenia są zmniejszone.

            • E: Sekunda Cienia – Teleportuje się w wyznaczone miejsce, unikając ataku wroga i zadając mu dodatkowe obrażenia.

            • R (Ulti): Zatrzymany Moment – Cała mapa zostaje na kilka sekund zamrożona w czasie, gdzie Lirael może poruszać się swobodnie, zadając obrażenia bez odpowiedzi ze strony wroga.


        20. Aldric, Książę Przeznaczenia

        • Rasa: Książę / Wojownik

        • Rola: Tank / Bruiser

        • Opis: Aldric to postać inspirowana "Królem Arturem" i "Opowieściami o Rycerzach Okrągłego Stołu". Jest księciem, który został obdarzony legendarnym mieczem, który potrafi przekuć czas i przestrzeń, zmieniając przeznaczenie. Aldric jest symbolem honoru, męstwa i odwagi, ale jego rola w Morvhenarze jest mroczna – próbuje zmienić swoje przeznaczenie, by ocalić swój lud, ale jego działania niosą za sobą nieprzewidywalne konsekwencje.

          • Umiejętności:

            • Pasywna: Przeznaczenie Rycerza – Aldric zyskuje premię do obrony, gdy walczy z większą liczbą przeciwników, a każda jego akcja podtrzymuje równowagę w królestwie.

            • Q: Miecz Przeznaczenia – Wyciąga legendarny miecz, który zmienia przebieg bitwy, zadając obrażenia wszystkim przeciwnikom w promieniu wokół siebie.

            • W: Ochrona Królewska – Zyskuje tarczę ochronną, która odbija obrażenia z powrotem do przeciwników.

            • E: Przecięcie Czasu – Zmienia czas w walce, spowalniając przeciwników i zadając im obrażenia przez chwilę.

            • R (Ulti): Królestwo Rycerza – Aldric wzywa moc przeszłości, przywracając ducha rycerzy, którzy walczą obok niego przez kilka sekund, zadając ogromne obrażenia i zapewniając sojusznikom 


Geografia Królestwa Morvhenar:


1. Miasto Laceris – Serce Czasu:
Laceris jest centralnym punktem królestwa, miastem, które wznosi się w centrum Morvhenaru. Zbudowane na ruiny starożytnej cywilizacji, jest miejscem, w którym czas płynie w sposób najbardziej dziwaczny. Tu znajduje się Wieża Lunarnych Wędrowców, pełniąca rolę zarówno pałacu władzy, jak i świątyni, w której czarodzieje uczą się sztuk manipulacji czasem. W Laceris znajduje się również Ogród Cieni, przestrzeń, która zmienia się w zależności od godzin i dni, pełna zniekształconych roślin, które rosną w różnym czasie.

2. Dolina Zatracenia:
Na wschód od Laceris znajduje się Dolina Zatracenia, w której czas przestaje być logiczny. W tym miejscu przeszłość, teraźniejszość i przyszłość mieszają się, tworząc krajobraz pełen rozbitych fragmentów rzeczywistości. Miejscowi twierdzą, że to miejsce jest "bramą do innych czasów" – wielu wędrowców zniknęło w tych ruinach, nigdy nie powracając. Ziemia w Dolinie wydaje się być wciąż naznaczona przez poprzednie inkarnacje, gdzie rzeczywistość jest ciągle w ruchu.

3. Pustkowia Czasu:
Na południu znajduje się Pustkowia Czasu, obszar, w którym czas przestaje istnieć w jakiejkolwiek mierze. To miejsce pełne jest opuszczonych miast, zrujnowanych twierdz i zamków, które zmieniają się i ewoluują za sprawą przepływających rzek czasu. Mieszkańcy twierdzą, że te ruiny były niegdyś pełne życia, ale teraz są tylko cieniem przeszłości, niczym niewielkie pęknięcia w przeszłości, które znikają w powietrzu.

4. Wzgórza Złudzeń:
Po zachodniej stronie królestwa znajdują się Wzgórza Złudzeń, region pełen magii, który wciąż żyje w surrealistycznych obrażeniach rzeczywistości. Miejscowi twierdzą, że te wzgórza są domem dla upadłych bogów, których obecność wykracza poza normalne ramy czasu. Na tych wzgórzach nie sposób ufać własnym oczom, ponieważ rzeczywistość jest tu wciąż przekręcana i zmienia się bez ostrzeżenia.


Lunarnych Wędrowcy – Bractwo Czasu:

Lunarnych Wędrowcy to tajemnicza sekta czarowników, którzy kontrolują większość zaklęć czasu w Morvhenarze. Ich misja polega na utrzymaniu równowagi w zmieniającym się świecie, balansując siły czasu, które mogą doprowadzić do całkowitego zniszczenia rzeczywistości. Wędrowcy ci nie tylko uczą manipulacji czasem, ale także pomagają wybrańcom opanować techniki podróży w czasie, co może stanowić najpotężniejszą broń w rękach tych, którzy opanują jej sekrety.


Mity i Proroctwa:

1. "Proroctwo Trzech Zegarów":
Według starych proroctw, trzy legendy o złamanych zegarach wkrótce się spełnią, prowadząc Morvhenar ku zagładzie. Proroctwa mówią o trzech bohaterach, którzy, wchodząc w poszczególne fragmenty czasowych rzeczywistości, zniszczą równowagę królestwa i zakończą rządy Mrocznego Władcy Czasu. Jednak nikt nie wie, którzy bohaterowie to będą ani kiedy nadejdzie moment, by próby czasowego porządku zostały przełamane.

2. "Król Cieni":
Król Cieni to postać, o której opowiadają zarówno wrogowie, jak i sojusznicy Morvhenaru. Ciemna legenda mówi o mężczyźnie, który wyłoni się z wieży Morvhenar jako spadkobierca Mrocznego Władcy Czasu, a jego moc będzie w stanie przełamać granice czasu, zagarniając cały świat w niewidzialną pułapkę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .