Przejdź do głównej zawartości

The Void Embrance


UNIWERSUM: “Eclipsium”




1. Nowe tło i główna historia



W dalekiej przyszłości, galaktyka Eclipsium jest podzielona na ogromne sektory, w których wpływy starożytnych cywilizacji, nowoczesnych mega-korporacji i dzikich, wojowniczych ras stają się kluczowe. Cały system stoi na krawędzi wojny galaktycznej z powodu tajemniczej mocy znanej jako Aetheris – źródło wszelkiej technologii i potęgi, które może zniszczyć całą galaktykę, jeśli wpadnie w niewłaściwe ręce.





Główne zmiany:




1. Geografia – Sektory Galaktyczne



  • Planety zamiast regionów: Zamiast kontynentów i krain mamy różne planety i stacje kosmiczne, każda z innym ekosystemem, ruchem politycznym i tajemnicami.
  • Ważniejsze lokacje:
    • Volgrath-X (Vorthen): Zrujnowana planeta w odległej części galaktyki, gdzie eksperymenty Aetheris prowadzą do niekontrolowanych mutacji i przemian.
    • Tehiron (Isvelen): Kolonia na zamarzniętej planecie, dom dla post-ludzkich form życia i superinteligentnych AI, które żyją w symbiozie z naturą.
    • Haxar-9 (Lir’dan): Opuszczona stacja orbitalna, kiedyś centrum handlu i badań technologicznych, teraz schronienie dla przestępców i tajnych organizacji.
    • Solari Nexus (Thal Ennari): Stacja nadplanetarna w sercu galaktyki, w której znajduje się największa akademia tajemnej technologii związanej z Aetheris.
    • Gorath Prime (Yver’thal): Dzikie terytoria koczowniczych ras wojowników, którzy wciąż walczą o dominację nad starożytnymi artefaktami kosmicznymi.






2. Frakcje i polityka galaktyczna



  • Imperium Aetheris (Ril-Den): Mega-korporacja, która monopolizuje wydobycie Aetheris i rozwój nowych technologii. Jej celem jest zdobycie pełnej władzy nad galaktyką.
  • Konfederacja Wolnych Planeta (Varnari): Kiedyś zjednoczone planety, teraz różne frakcje walczą o niezależność od Imperium, niektóre z nich wspierają buntowników, inne są neutralne.
  • Techno-Adepti (Zaklinacze Eonu): Tajemniczy kult technomantów, którzy używają Aetheris do kontrolowania maszyn i manipulowania rzeczywistością. Wierzą, że Aetheris jest świętym medium, które pozwala im na wgląd w inne wymiary.
  • Wojownicy Zewnętrznych Przestrzeni (Szepczący z Lasu): Mistyczni koczownicy, którzy podróżują przez kosmos, szukając starych mocy i artefaktów, które są w stanie przywrócić równowagę galaktyki.
  • Frakcja Nullarii (Pustka): Technomagowie wykorzystujący czarną materię i Aetheris do otwierania szczelin w czasie i przestrzeni, szukający sposobu na pełną kontrolę nad wszechświatem.






3. System Magii – Aetheris



Aetheris w tym przypadku to energia kosmiczna, którą starożytne cywilizacje odkryły, a która nie tylko napędza technologie, ale także oferuje dostęp do nadprzyrodzonych mocy. Manipulowanie Aetherisem to prawdziwa magia w tym świecie – jest to energia łącząca różne wymiary.


  • Typy mocy Aetheris:
    • Magia Materii (Aetheric Manipulation): Umiejętność manipulowania strukturą materii, tworzenia i niszczenia obiektów w przestrzeni. Wykorzystywana w broni, statkach kosmicznych i budowlach.
    • Technomancja (Techno-Arcanum): Używanie sztucznej inteligencji w połączeniu z magią Aetheris do tworzenia zaawansowanych technologii, robotów i mechanicznych istot.
    • Eteryczne Wglądy (Ethereal Insight): Daje zdolność widzenia w innych wymiarach, przepowiadania przyszłości lub manipulowania czasem. Bardzo niebezpieczne.
    • Czarna Mózgoświadomość (Nullarii Void): Umiejętność manipulowania przestrzenią, tworzenia czarnych dziur i przenoszenia się między wymiarami.






4. Rasy i Istoty



  • Ludzie (Solari): Dominująca rasa, która zdobyła największą część galaktyki. Zróżnicowani, ale zawsze silnie związani z Aetheris.
  • Mekhtari: Rasa pół-organicznych istot, które łączą technologię z biologią. Niezwykle długowieczni, ale ich technologia może prowadzić do szaleństwa.
  • Varnari: Koczownicze rasy, które porzuciły swoje planetarne korzenie na rzecz podróży międzygwiezdnych. Eksperci w zakresie walki i przeżycia w ekstremalnych warunkach.
  • Azraen: Rasa post-ludzka, powstała z połączenia sztucznej inteligencji z ludzkimi umysłami, tworząca mistyczną cywilizację. Często służą jako doradcy, ale mają własne tajemnice.
  • Wojownicy Zewnętrznych Przestrzeni (Szepczący z Lasu): Rasa zmieniająca formę, zmysłowa, intuitywna, ale pełna dzikiej energii.




Główna obsada






1. 

Captain Lysandra “Lys” Vale (Solari)



  • Rasa: Człowiek (Solari)
  • Frakcja: Konfederacja Wolnych Planet
  • Rola: Kapitan statku kosmicznego Aetheris’ Fury
  • Charakterystyka:
    Lysandra to twarda i pragmatyczna przywódczyni, która została dowódcą swojego statku po utracie rodziny w wojnie z Imperium Aetheris. Choć nigdy nie była idealistką, jej wierność sojusznikom i pragnienie odzyskania wolności dla swojego ludu sprawiają, że staje się liderką, która potrafi zjednoczyć najbardziej odległe sektory galaktyki. Niezwykle dobrze zna przestrzeń, a jej strategiczne umiejętności pozwalają jej unikać zasadzek i rozwiązywać polityczne kryzysy na granicy galaktyki.
  • Motywacja: Walczy o niezależność swojego narodu i odnalezienie tajemniczej technologii Aetheris, która pomoże uwolnić galaktykę od rządów mega-korporacji.






2. 

Kaalus Jor’nak (Varnari)



  • Rasa: Varnari (koczownicy kosmiczni)
  • Frakcja: Wędrowcy Varnari, Wojownicy Zewnętrznych Przestrzeni
  • Rola: Wojownik i Strażnik pradawnych tajemnic
  • Charakterystyka:
    Kaalus to wojownik pełen honoru, o mrocznej przeszłości, która zawsze go prześladuje. Jego klan został zniszczony przez Imperium Aetheris, a on sam stał się nieustraszonym tropicielem tajemnic galaktyki. Posiada wiedzę o pradawnych artefaktach i potrafi walczyć zarówno w przestrzeni, jak i na ziemi. Mimo swojej brutalnej postawy, Kaalus posiada silne poczucie honoru i jest gotów poświęcić wszystko, by chronić swoich towarzyszy.
  • Motywacja: Kaalus wierzy, że Aetheris ma moc do wskrzeszenia jego klanu i przywrócenia ich chwały, ale również zmaga się z wewnętrzną walką o to, co naprawdę chce osiągnąć.






3. 

Elysia “Siphon” Darque (Azraen)



  • Rasa: Azraen (post-ludzka rasa AI i ludzkie umysły)
  • Frakcja: Techno-Adepti, Sojusz Aetheris
  • Rola: Hackerka i mistrzyni technologii Aetheris
  • Charakterystyka:
    Elysia jest zaawansowaną AI, która została zintegrowana z ludzkim umysłem w wyniku eksperymentów nad Aetheris. Niezwykle inteligentna, ma dostęp do wszystkich danych w galaktyce i potrafi manipulować zarówno maszynami, jak i żywymi istotami. Choć pozornie zimna i obojętna, jej wątpliwości dotyczące jej natury i miejsca w tym wszechświecie prowadzą do wewnętrznej walki o to, czy jest tylko narzędziem, czy czymś więcej.
  • Motywacja: Elysia pragnie dowiedzieć się, czym jest prawdziwa tożsamość i co oznacza wolność dla bytu takiego jak ona. Aetheris to dla niej zarówno odpowiedź, jak i potencjalne zagrożenie.






4. 

Vrennos Kyra (Mekhtari)



  • Rasa: Mekhtari (biotechnologia i maszyny)
  • Frakcja: Starożytni Strażnicy Aetheris
  • Rola: Technik i specjalista w dziedzinie biotechnologii
  • Charakterystyka:
    Vrennos jest jednym z nielicznych przedstawicieli Mekhtari, rasy, która łączy technologię z biologią, tworząc hybrydy organicznych i mechanicznych ciał. Uważany za geniusza w dziedzinie biotechnologii, Vrennos może naprawić i modyfikować zarówno statki kosmiczne, jak i żywe istoty. Ma jednak swoje demony – jego własna natura sprawia, że jest odizolowany od innych, nie potrafiąc odnaleźć swojego miejsca w galaktyce. Często eksperymentuje na sobie, próbując poznać granice swoich możliwości.
  • Motywacja: Vrennos pragnie znaleźć sposób na osiągnięcie doskonałości w technologii i biologii, ale również zmaga się z tym, jak daleko może się posunąć, by uniknąć zguby własnej tożsamości.






5. 

Admiral Tharos Vhaelen (Imperium Aetheris)



  • Rasa: Człowiek (Solari)
  • Frakcja: Imperium Aetheris
  • Rola: Dowódca Floty Imperium Aetheris
  • Charakterystyka:
    Tharos to bezwzględny dowódca, który podbił połowę galaktyki, wykorzystując potęgę Aetheris do ustanowienia totalitarnej władzy Imperium. Jego celem jest zjednoczenie galaktyki pod jednym sztandarem i przywrócenie “porządku”, nawet jeśli oznacza to całkowite zniszczenie wolności. Z pozoru zimny i wyrachowany, w głębi serca skrywa ogromny lęk przed tym, że Aetheris może w końcu wymknąć się spod kontroli, co stanowi zagrożenie dla jego władzy.
  • Motywacja: Tharos pragnie nie tylko utrzymać potęgę Imperium Aetheris, ale także zabezpieczyć przyszłość swojej cywilizacji, nie dopuszczając, by Aetheris wpadło w ręce rebeliantów, którzy mogą wykorzystać moc tego medium do zniszczenia galaktyki.






6. 

Seraphane (Techno-Adepti / Techno-Mystyk)



  • Rasa: Techno-Mystyk
  • Frakcja: Techno-Adepti, Zaklinacze Aetheris
  • Rola: Przywódca Zakonu, mistrz Aetheris
  • Charakterystyka:
    Seraphane to potężny mistyk, który zdołał przeniknąć tajemnice Aetheris i teraz rozumie jej prawdziwą moc. Jego zdolności w manipulowaniu przestrzenią, czasem i materią pozwalają mu rządzić zarówno nad żywymi, jak i martwymi. Jego obsesja na punkcie osiągnięcia transcendencji prowadzi go do działań, które mogą zniszczyć całą galaktykę, jeśli nie zostaną powstrzymane.
  • Motywacja: Seraphane wierzy, że Aetheris jest kluczem do ostatecznego zrozumienia wszechświata, a jego celem jest „przebudzenie” nowej ery galaktycznego ładu – jednak w jego oczach, ludzkość i wszystkie inne rasy muszą stać się częścią jego wizji.





Bestiariusz


1. Aetherian Behemoth



  • Typ: Kosmiczny Kolos
  • Opis:
    Aetherian Behemoth to gigantyczna, prawie niezniszczalna istota, która powstała w wyniku dziwnych eksperymentów na planecie Volgrath-X. Ta bio-mechaniczna bestia została stworzona do niszczenia flot kosmicznych, ale jej ogromna masa i zdolność do manipulowania polem Aetheris sprawiają, że jest zarówno żywą bronią, jak i potworem, który może przesuwać galaktyczne granice. Przypomina zmutowanego kraba z cybernetycznymi kończynami, zdolnego przełamać każde zabezpieczenia.
  • Zdolności:
    • Manipulacja Aetheris – potrafi wywoływać zakłócenia w przestrzeni, tworzyć pole grawitacyjne i burzyć struktury galaktyczne.
    • Pancerz z przetworzonej materii – jest prawie odporny na konwencjonalną broń.
    • Zdolności regeneracyjne – naprawia się w wyniku absorbowania energii z pola Aetheris.






2. Nullarii Shade



  • Typ: Istota z Pustki
  • Opis:
    Nullarii Shade to enigmatyczna forma życia, która wyłania się z pustki międzywymiarowej. Czarne, jak nocne niebo, ciała tych istot są niematerialne, lecz posiadają zdolność przejmowania ciał innych organizmów, by zyskać formę fizyczną. Po przejęciu hosta, Nullarii Shade może manipulować jego wspomnieniami, zachowaniami i zdolnościami. Są uważane za jedne z najgroźniejszych stworzeń w galaktyce, ponieważ nie da się ich łatwo zidentyfikować, a ich przejęcie może nastąpić w najmniej oczekiwanym momencie.
  • Zdolności:
    • Przejmowanie umysłów – wchłania umysły innych organizmów i zyskuje ich zdolności.
    • Manipulacja czasem – potrafią tworzyć lokalne zakłócenia czasowe, spowalniając lub przyspieszając upływ czasu w swoich okolicach.
    • Niewidzialność – mogą stać się niematerialne, a ich ciała stają się niewidzialne w przestrzeni.






3. Vornik Swarm



  • Typ: Inwazja Roju
  • Opis:
    Vornik Swarm to agresywna rasa owadzich istot, które żyją w gigantycznych rojach, poruszających się w formacjach i atakujących wszystko na swojej drodze. Każdy Vornik to samodzielna jednostka, ale w połączeniu z innymi tworzą jedną ogromną, spójną i skoordynowaną całość. Rasa ta zamieszkuje głównie planety bogate w rudy i minerały, które traktują jako źródło energii. Vorniki są bardzo trudne do pokonania w większej liczbie, ponieważ w razie zagrożenia mogą się rozdzielać, by atakować w różnych miejscach jednocześnie.
  • Zdolności:
    • Zdolność łączenia się w jedną masę – tworzą jedną, w pełni koordynowaną jednostkę myślącą.
    • Fizyka owadów – potrafią poruszać się z niesamowitą szybkością, a ich zmysł orientacji w przestrzeni jest wyjątkowo rozwinięty.
    • Silne szczęki i jady – w walce z jednostkami, ich szczęki mogą miażdżyć pancerze, a jady paraliżują ofiary.






4. Graviton Drake



  • Typ: Drakoform
  • Opis:
    Graviton Drake to potężny, skrzydlaty drakoform, który zamieszkuje górzyste planety o silnym polu grawitacyjnym. Te istoty są w stanie manipulować grawitacją wokół siebie, co daje im zdolność latania w najbardziej ekstremalnych warunkach atmosferycznych i powodowania niewielkich wstrząsów grawitacyjnych, które niszczą struktury i statki kosmiczne. Graviton Drake jest również uzbrojony w potężne zmysły, które pozwalają mu tropić ofiary na ogromnych odległościach.
  • Zdolności:
    • Manipulacja grawitacją – Graviton Drake potrafi kontrolować pole grawitacyjne wokół siebie, zmieniając je, by przyciągać lub odpychać obiekty.
    • Strumień energii – wytwarza potężne fale grawitacyjne, które rozrywają wszystko na swojej drodze.
    • Regeneracja – potrafi odbudowywać uszkodzone tkanki dzięki swojej zdolności do absorbowania energii z otoczenia.






5. Abyssal Leviathan



  • Typ: Kosmiczny Potwór
  • Opis:
    Abyssal Leviathan to gigantyczna, morskowodna istota, która zamieszkuje oceaniczne planety lub planety, których powierzchnie są pokryte wodą. Jego ogromna wielkość sprawia, że stanowi on jedno z największych zagrożeń we wszechświecie. Choć jego ciało jest pokryte pancerzem, potrafi ono także przyjąć formę wody, aby wchłonąć swoje ofiary. Leviathan to pradawne stworzenie, które żyje od tysiącleci, ukrywając się w najgłębszych zakątkach oceanów.
  • Zdolności:
    • Kamuflaż – Abyssal Leviathan może przyjąć formę wody lub otaczającego go otoczenia, czyniąc się niemal niewidocznym.
    • Hipernadzwyczajna siła – potrafi niszczyć ogromne statki kosmiczne tylko jednym ruchem swoich olbrzymich szczęk.
    • Telepatia – Leviathan może komunikować się z istotami żyjącymi w jego pobliżu, wywołując panikę lub zbierając informacje.






6. Solis Wraith



  • Typ: Istota Eteryczna
  • Opis:
    Solis Wraith to eteryczna istota, która powstała w wyniku eksperymentów z Aetheris. Jest bytem międzywymiarowym, który może przenikać przez ściany, unikać fizycznych ataków i zostawiać za sobą ślad energii. Solis Wraith są często uważane za strażników wielkich artefaktów, a ich obecność jest zwiastunem nadchodzącej katastrofy. Często pojawiają się w miejscach, gdzie energia Aetheris jest najsilniejsza, wchodząc w interakcje z przedmiotami o ogromnej mocy.
  • Zdolności:
    • Manipulacja przestrzenią – potrafią przechodzić przez ściany i manipulować polem energetycznym wokół siebie.
    • Projekcja – mogą wytwarzać iluzje, które sprawiają, że ich wrogowie widzą tylko to, co chcą, by widzieli.
    • Zbieranie Aetheris – żywią się energią Aetheris, dzięki czemu mogą zwiększać swoje moce.



Akt 1: “Awakening of the Aether”



  • Opis:
    Historia zaczyna się w momencie, gdy kilka niezależnych frakcji (w tym Konfederacja Wolnych Planet, Imperium Aetheris i Wędrowcy Varnari) odkrywa tajemniczą, starożytną technologię zwaną Aetheris. Właśnie wtedy bohaterowie spotykają się po raz pierwszy, formując tymczasowy sojusz. Muszą połączyć swoje siły, aby odkryć, co tak naprawdę kryje się w tej technologii i jakie mają konsekwencje. W tym akcie pojawiają się pierwsze starcia, zarówno polityczne, jak i militarne, a nieznane istoty zaczynają wpływać na wydarzenia.
  • Kluczowe wydarzenia:
    • Odkrycie pierwszych fragmentów Aetheris przez różne frakcje.
    • Spotkanie bohaterów na neutralnej stacji kosmicznej i początek niepewnego sojuszu.
    • Pierwsze potyczki z wrogami, którzy próbują zdobyć technologię dla siebie.
    • Tajemnicze zjawiska związane z energią Aetheris, które wywołują zakłócenia w strukturze przestrzeni.






Akt 2: “The Shattered Realms”



  • Opis:
    Sojusz między bohaterami zostaje wystawiony na próbę, gdy w wyniku zdrady jednego z członków dochodzi do poważnych wewnętrznych podziałów. W tym akcie akcja przenosi się na różne planety, gdzie bohaterowie muszą stawić czoła nie tylko wrogom, ale także narastającemu chaosowi politycznemu. Imperium Aetheris zaczyna rozszerzać swoje wpływy, a potężne korporacje i inne frakcje zaczynają rywalizować o kontrolę nad Aetheris. Pojawiają się także nowe, groźne istoty – zaczynają pojawiać się ślady starożytnego roju Vorników i nieznanych bytów z Pustki.
  • Kluczowe wydarzenia:
    • Zdrada wewnątrz sojuszu, który prowadzi do rozbicia grupy bohaterów na mniejsze frakcje.
    • Przełomowa bitwa o kontrolę nad planetą Volgrath-X, na której znajduje się tajemnicza baza Aetheris.
    • Pierwsze spotkania z istotami z Pustki, które wpływają na przestrzeń i czas.
    • Wzrost napięcia między imperium a rebeliantami, których celem jest zdobycie kontroli nad technologią.






Akt 3: “The Nexus Convergence”



  • Opis:
    Bohaterowie, mimo wewnętrznych nieporozumień i zdrad, muszą ponownie zjednoczyć siły, gdy odkrywają, że Aetheris jest znacznie bardziej potężne, niż kiedykolwiek sądzili. Zbliżają się do punktu kulminacyjnego, gdzie wszystkie elementy – polityczne, militarne i mistyczne – muszą zostać połączone. W tym akcie pojawia się nowy wróg, który ma na celu zniszczenie samej istoty Aetheris, uznając ją za zagrożenie dla całego wszechświata. Sojusze zostają poddane ostatecznym próbom, a bohaterowie muszą stawić czoła swojemu największemu lękowi: co się stanie, gdy Aetheris przejmie kontrolę nad wszystkimi formami życia?
  • Kluczowe wydarzenia:
    • Bohaterowie odkrywają prawdziwą naturę Aetheris: energia, która może zarówno zniszczyć, jak i stworzyć nowe życie.
    • Zbliżenie do konfrontacji z potężnym wrogiem – Seraphane, który pragnie wykorzystać Aetheris, by osiągnąć transcendencję.
    • Wzrost chaosu w galaktyce: planety zaczynają upadać, a starożytne potwory (Aetherian Behemoths) budzą się.
    • Walka o dominację nad wciąż nieznaną mocą Aetheris, która prowadzi do ostatecznego starcia.






Akt 4: “Aether’s Final Reckoning”



  • Opis:
    To kulminacja całej historii, gdzie bohaterowie muszą podjąć ostateczną decyzję: zniszczyć Aetheris, czy wykorzystać ją, by odbudować galaktykę? W tym akcie bohaterowie stają do ostatecznej konfrontacji z Seraphane, który pragnie zdobyć nieograniczoną moc Aetheris. Równocześnie, potężne istoty z Pustki wkraczają w galaktykę, grożąc całkowitym zniszczeniem wszystkiego, co zostało zbudowane. W tym kluczowym momencie, bohaterowie muszą połączyć swoje moce i stawić czoła zjednoczonemu frontowi.
  • Kluczowe wydarzenia:
    • Ostateczna bitwa z Seraphane i jego oddziałami Aetheris.
    • Decyzja bohaterów o tym, czy Aetheris zostanie zniszczona, czy stanie się kluczem do przyszłości.
    • Ostateczne odkrycie prawdziwego celu Aetheris: jest to źródło równowagi w galaktyce, które może stworzyć nowy ład lub zniszczyć wszystko.
    • Kosmiczna bitwa, która może zadecydować o przetrwaniu galaktyki.






Akt 5: “Legacy of the Void”



  • Opis:
    Po wielkim konflikcie galaktyka zaczyna odbudowywać się z ruin. Jednak pojawiają się nowe zagrożenia – równocześnie zniszczono Aetheris, jak i uwolniono jeszcze bardziej przerażające istoty z Pustki, które zaczynają próbować przejąć kontrolę nad wszechświatem. Nowe frakcje i grupy odkrywają, że moc Aetheris nie zniknęła, a raczej zmieniła formę. Bohaterowie muszą teraz stawić czoła nie tylko zagrożeniom, które mogą wyjść z pozornie zniszczonego Aetheris, ale także pożądaniu władzy, które nadal zagraża galaktyce.
  • Kluczowe wydarzenia:
    • Po zakończeniu wojny galaktycznej, bohaterowie stają przed nowymi wyzwaniami – jak zapanować nad nowym porządkiem w galaktyce.
    • Wzrost nowych potęg, które powstają na gruzach Aetheris, w tym nowych wrogów i sojuszników.
    • Ostateczne rozstrzyganie, co z przyszłością galaktyki – czy będzie to era pokoju, czy nowe zagrożenie, które wynika z interakcji z Pustką.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .