Przejdź do głównej zawartości

Sentinelshade


Oto psychodeliczna space opera o zderzeniu duszy i kosmosu po międzywymiarowej katastrofie zwanej Fracture:





ŚWIAT PRZEDSTAWIONY – STELLAR VEIL



Stellar Veil to galaktyczna sieć zniekształconych sektorów rzeczywistości, powstałych po Fracture – międzywymiarowym zdarzeniu, które zniszczyło znane kontinuum. Każdy sektor Veilu istnieje w niestabilnym stanie kwantowym, przesiąknięty Emotivium – energią emocjonalnych resztek istot, które nie przetrwały Przełomu.


Te sektory – zwane Zerofractami – zniekształcają czas, logikę i fizykę. Każda decyzja podróżników ma moc stworzenia nowego odłamu rzeczywistości lub zniszczenia starego. Centralnym zjawiskiem są Cicatrix Nodes (Bliznowęzły) – anomalie przestrzenno-emocjonalne wywołane traumą i grzechem, zniekształcające całe planety i systemy gwiezdne.





GŁÓWNA OBSADA




1. 

Kael Rivenhart



  • Gatunek: Homo Aeonicus (ulepszony człowiek)
  • Cicatrix Node: Jego dusza została rozdarta podczas rzezi w sektorze Virellia. Nie czuje bólu ani strachu.
  • Broń: Aetherblade “Revenant” – zmienia kształt i funkcję w zależności od emocji użytkownika.
  • Tło: Wędrowny rekursor z Floty Milczących. Przysiągł zniszczyć wszystkie Cicatrixy i poznać naturę Fracture.




2. 

Ivy Thren’kai



  • Gatunek: Syntomorpha (transmutowana dusza połączona z bio-syntetyczną materią)
  • Cicatrix Node: Jej ciało pulsuje i zmienia się zależnie od stanów emocjonalnych.
  • Broń: Własna skóra – może zmieniać się w ostrza, pancerz, a nawet nanobotyczne drzewa.
  • Tło: Zaginiona dusza z wymiaru Echo-6. Szuka swoich wspomnień i kontroli nad bestią, która przejęła jej ciało.




3. 

Mirae “Null” Caelix



  • Gatunek: Hybryda (człowiek i istota z Antyprzestrzeni)
  • Cicatrix Node: Cząstka jej duszy pochodzi z ciemnego wymiaru, tworząc ciągłe napięcie i dezintegrację.
  • Broń: Void Core “Oblivion Shard” – pozwala jej zaginać przestrzeń i czas.
  • Tło: Nikt nie wie, czy Null jest zbawieniem, czy zagładą. Ona sama też nie.




4. 

Sol Kreon



  • Gatunek: Pół-Solarianin (syntetyczny bóg stworzony przez Veil)
  • Cicatrix Node: Władza nad światłem, ale jego moralność zależy od otoczenia.
  • Broń: Helixflare – energetyczna aura ostrzy światła, która leczy lub niszczy.
  • Tło: Urodzony z Fracture. Waha się między potrzebą ratowania wszechświata a pokusą dominacji.






TECHNOLOGIA I SYSTEM WALKI




Emotivium Crystals (Kryształy Emotivium)



  • Emotivium to plazma duszy – esencja emocji i wspomnień. Kryształy te umożliwiają modulację rzeczywistości, teleportację, manipulację czasoprzestrzenią i kontrolę Cicatrixów.
  • Każda postać może synchronizować się z określonymi typami kryształów – np. Wrathium, Sorrowite, or Serenity Quartz – zależnie od ich emocjonalnego bagażu.




Cicatrix Nodes



  • Emocjonalne deformacje, które wpływają na ciało i umysł użytkownika. Mogą prowadzić do degeneracji lub przebudzenia – zależnie od wyborów gracza.
  • Gracz może wydobywać, oczyszczać lub splugawić te Nodes w trakcie kampanii.




System “Nullfight Protocol”



  • Walki są intensywne, hybrydowe: turowo-akcyjne, z elementami bullet hell i dynamicznych reakcji środowiskowych.
  • Każda decyzja – w walce i poza nią – wpływa na to, jak bardzo Veil zostaje rozdarty lub naprawiony.






Frakcje




1. 

The Helion Accord



  • Flota, która wierzy, że Veil można naprawić. Czystość poprzez zniszczenie skażonych jednostek.




2. 

The Nullbound



  • Zbieranina renegatów, którzy chcą zachować balans między porządkiem a chaosem. Wierzą w wolność w szaleństwie.




3. 

The Vesper Choir



  • Tajemnicza sieć myślowców, którzy twierdzą, że Fracture było nieuniknione – częścią kosmicznego cyklu. Nie należy go cofać, lecz zrozumieć.



TOWARZYSZE VEILSCAPE: WAIFU/HUSBANDO EDITION



1. SERA NIX (Waifu – “Strażniczka Ciszy”)

Rasa: Homo Noctis (istota stworzona z niespełnionych szeptów)

Fracture: Nie może mówić — każde słowo wywołuje lawinę wspomnień u innych.

Charakter: Cicha, obserwacyjna, subtelnie opiekuńcza. Zna wszystko, ale mówi tylko spojrzeniem.

Moc: „Still Pulse” – spowalnia czas w promieniu emocjonalnej intensywności.

Relacja z graczem: Jej ścieżka prowadzi do odkrycia, jaką prawdę przemilcza świat.



2. KAIROS VENT (Husbando – “Zegarmistrz Przełomów”)

Rasa: Chronopłynny – pół-organiczny byt istniejący w wielu liniach czasowych naraz.

Fracture: Widzi alternatywne życia każdego, kogo dotknie – przez co cierpi na paraliż decyzyjny.

Charakter: Neurotyczny, hiperinteligentny, melancholijnie ironiczny.

Moc: „Frayloop” – potrafi cofać wybory… ale każdy powrót zmienia coś nieoczekiwanego.

Relacja z graczem: Prawdziwa miłość z nim wymaga pogodzenia się z tym, że mogło być inaczej.



3. ILYA WRAITHSONG (Waifu – “Anielica w Rozkładzie”)

Rasa: Ex-Celestis – była byt światła, który uległ degeneracji.

Fracture: Jej ciało traci formę, kiedy czuje radość.

Charakter: Emocjonalnie zahamowana, trochę tsundere, szuka zbawienia w autodestrukcji.

Moc: „Veilburst” – przeładowuje Emotivium w otoczeniu, tworząc eksplozje wspomnień.

Relacja z graczem: Miłość z nią to ciągłe ryzyko – im bardziej się otwiera, tym bardziej umiera.



4. ZEN KALGRAVE (Husbando – “Monolit Cierpienia”)

Rasa: Hybryda syntetyczna – człowiek + archiwum emocji planetarnych.

Fracture: Nosiciel bólu całych kolonii – nie wie, co czuje naprawdę.

Charakter: Powściągliwy, rycerski, przepełniony smutkiem i żelazną determinacją.

Moc: „Soulbound Frame” – zmienia swoje ciało w pancerz dla innych.

Relacja z graczem: Bycie z nim oznacza nauczenie go, co to znaczy być jednym człowiekiem.



5. MEIKA ZERU (Waifu – “Zerowa Córka”)

Rasa: Fragment duszy stworzonej przez błędną linię rzeczywistości.

Fracture: Nie powinna istnieć – każda bliskość z nią powoduje błędy rzeczywistości.

Charakter: Dzika, ciekawska, chaosowa z nutą dziecięcej logiki.

Moc: „Anomalia Echo” – generuje zjawiska niemożliwe (np. odwrócone grawitacje, lewitujące myśli).

Relacja z graczem: Ścieżka pełna ryzyka – może zakończyć się zniszczeniem lub transcendencją.



6. RHEN ASTRAEL (Husbando – “Głos Ciszy Kosmosu”)

Rasa: Ex-Śpiewak z Układu Chorale, który wyrzekł się swojej pieśni.

Fracture: Jego głos ma moc unicestwiania – milczy od wieków.

Charakter: Dostojny, mistyczny, opiekuńczy. Nosi ciężar boskości.

Moc: „Cantus Silentia” – przemawia tylko w momentach absolutnej prawdy. Wtedy zmienia rzeczywistość.

Relacja z graczem: Wspólna ścieżka to odkrycie, co warto powiedzieć — i dlaczego milczenie też może być miłością.






ZAKOŃCZENIA I KONFLIKT



Zależnie od gracza:


  • Rekonstrukcja Veilu – przywracasz równowagę, ale częścią ceny jest zatracenie tożsamości.
  • Pogłębienie Fracture – stajesz się bogiem nowego ładu.
  • Transcendencja – odcinasz się od znanej rzeczywistości, tworzysz nowy wszechświat z własnymi zasadami.




AKT I – Echo Fracture



Motyw przewodni: Zgubiona tożsamość i pierwsze wybory

Tło: Po serii anomalii w sektorze Nebelrim, gracze zostają wrzuceni w środek Cicatrixowego burzenia – emocjonalno-przestrzennej katastrofy, która wciąga ich w Zerofract.


Kluczowe wydarzenia:


  • Prolog z destrukcją planety Karo’s Nest.
  • Kael Rivenhart ratuje Ivy Thren’kai z martwej stacji badawczej pośród Emotivium-fali.
  • Gracz wybiera przynależność do jednej z frakcji (lub odrzuca je wszystkie).
  • Pierwsze użycie Cicatrix Node – objawia się osobista trauma.
  • Spotkanie z Mirae “Null” Caelix, która ostrzega przed „Zawieszeniem Czasu”.



Boss Aktu:


Symbiarch Klydos – dawna sztuczna inteligencja, teraz zarażona Emotivium. Przetwarza wspomnienia w broń.





AKT II – Spiral Veil



Motyw przewodni: Iluzja kontroli i moralne rozdroża

Tło: Drużyna podróżuje przez Spiralę – dryfujące systemy zrealizowanych „co by było, gdyby” – gdzie każda decyzja tworzy nowy świat-cień.


Kluczowe wydarzenia:


  • Wizyta na planecie Tyrel IX, gdzie wspomnienia ożywają.
  • Gracz doświadcza alternatywnej wersji swojego życia (coś w stylu halucynacji z emocjonalną wagą).
  • Misje frakcyjne: Helion Accord chce zniszczyć Spiralę; Vesper Choir chce ją zatrzymać.
  • Odkrycie fragmentu Kodu Przełomu – technologii odpowiedzialnej za Fracture.
  • Kreon dołącza – najpierw jako antagonista, później jako niechętny sojusznik.



Boss Aktu:


Virellian Echoform – humanoidalny zbiornik wspomnień, który staje się silniejszy im więcej uczuć wzbudzi w postaciach.





AKT III – Glass Horizon



Motyw przewodni: Granica człowieczeństwa i przekształcenie duszy

Tło: Wyprawa w rejon Glass Horizon – jałowy obszar, gdzie Cicatrix Nodes rosną w formie kosmicznych drzew, a czas działa losowo.


Kluczowe wydarzenia:


  • Konflikt wewnętrzny drużyny – pierwsze możliwe rozłamy (np. Kael vs. Null).
  • Zainfekowanie jednej z postaci Cicatrix wirusem.
  • Spotkanie z Echo-Vesper – kopią samego gracza z alternatywnego wyboru.
  • Decyzja: zniszczyć fragment Kodu Przełomu czy go aktywować.



Boss Aktu:


The Hollow Architect – konstrukt stworzony przez frakcję Vesper Choir, który zbudował alternatywne wersje galaktyki i czeka na swojego “Stwórcę”.





AKT IV – The Silent Core



Motyw przewodni: Prawda, która boli

Tło: Drużyna dociera do Silent Core, pierwotnego miejsca Fracture – gigantycznego, niestabilnego wraku stacji badawczej dryfującej poza czasem.


Kluczowe wydarzenia:


  • Prawdziwe pochodzenie Fracture: projekt Aeon Vortex – eksperyment na duszach i emocjach mający otworzyć międzywymiarowy “szlak”.
  • Wybór głównej ścieżki: rekonstrukcja, destrukcja lub transcendencja.
  • Konfrontacja z własnym Cicatrix Node – wizualizacja własnego grzechu jako istoty.



Boss Aktu:


Paracausal Entity: VYRAE – nieistniejąca, ale realna istota, która uosabia emocjonalną entropię całego Veilu. Walka polega na „wymazaniu” swoich wyborów, by ją zranić.





AKT V – Fracturepoint Omega



Motyw przewodni: Decyzja o wszechświecie

Tło: Ostatnia konfrontacja to nie tylko walka – to logiczna, emocjonalna i duchowa debata między bohaterami. Veil pęka, rzeczywistości się zlewają, postacie z innych wersji siebie zaczynają wpływać na wybór.


Możliwe zakończenia:


  1. Stellar Ascension – Gracz naprawia Veil, ale poświęca własne istnienie.
  2. Singularity Rebirth – Gracz zostaje nowym “Bogiem Veilu”, z pełną kontrolą, ale bez emocji.
  3. Echo Collapse – Gracz niszczy wszystko, zostawiając tylko pustkę – i siebie w środku.
  4. Paradox Loop – Wszystko się powtarza. Ale tym razem… to ty jesteś antagonistą.




MAPA GALAKTYKI: 



Galaktyka została rozerwana przez Fracture na fragmenty rzeczywistości, z których każdy jest unikatowym Zerosektorem. Zerosektory są jak wyspy zawieszone w niepełnej przestrzeni, połączone niestabilnymi szlakami zwanymi Ścieżkami Echo. Granice polityczne są płynne, zależne od emocjonalnych przepływów i anomalii.



ZONA I – HELIA CORE (Rdzeń Ludzkości)



  • Charakter: Najbardziej “stabilna” część Veilscape, zrekonstruowana przez frakcję Helion Accord.
  • Planety kluczowe:
    • Nova Solarii – mechaniczna utopia, siedziba Floty Helionu.
    • Aurex Prime – stara ziemska kolonia, teraz zniszczona i przekształcona w miasto-fraktal.
    • Sanct Domina – planeta-katedra, centrum religijnej wersji Emotivium.

  • Frakcje obecne: Helion Accord (dominacja), Vesper Choir (tajne enklawy), Nullbound (ruch oporu).
  • Geografia: Światy o dużej grawitacji, złociste i geometryczne; ślady starej cywilizacji przetkane z technomagią.






ZONA II – FRACTAL SEA (Mórz Fraktalnych)



  • Charakter: Pływające, zmienne sektory, gdzie rzeczywistość faluje i zmienia się wraz z emocjami podróżnych.
  • Planety kluczowe:
    • Vel-Miraxis – półpłynna planeta, której powierzchnia reaguje na obecność istot.
    • Shardfold Haven – kosmiczna stacja dla renegatów i szmuglerów.
    • Echo Orbis – sfera-zamek dryfująca wśród zniekształconych świateł.

  • Frakcje obecne: Nullbound (główna baza), najemnicy i handlarze Kruszcami Emotivium.
  • Geografia: Niestabilne przestrzenie, z “korytarzami ciszy”, gdzie czas zwalnia lub przyspiesza losowo.






ZONA III – SILENT VEIL (Zasłona Milczenia)



  • Charakter: Terytorium kontrolowane (lub może tylko zamieszkiwane?) przez Vesper Choir – tajemniczą frakcję filozofów, kultystów i naukowców.
  • Planety kluczowe:
    • Tharos-Ae – planeta o trzech biegunach emocjonalnych, gdzie każda pora dnia to inna wersja rzeczywistości.
    • Eidolon Arc – asteroidowe miasto zbudowane z fragmentów wspomnień.
    • The Null Axis – punkt zawieszenia między rzeczywistościami; najstarszy znany ślad Fracture.

  • Frakcje obecne: Vesper Choir, pojawiające się echa przeszłych wersji samych siebie.
  • Geografia: Monumentalne pustki, światy złożone z światła, zmarzniętych wspomnień i szkieletów nieistniejących cywilizacji.






ZONA IV – VOIDBLOOM EXPANSE (Pustkowie Kwitnącej Nicości)



  • Charakter: Graniczne obszary Veilscape, gdzie przestrzeń “kwitnie” emocjonalnym chaosem – piękna, ale zabójcza.
  • Planety kluczowe:
    • Oblivara – planeta z rosnącymi “kwiatami pamięci”, które pożerają dusze.
    • Mirrspire Delta – układ pełen czarnych zwierciadeł i światów-odbitek.
    • Locus Syrrh – nieustannie odradzający się świat, przeżywający ten sam dzień.

  • Frakcje obecne: Żadne oficjalne. Pojawiają się dzikie Cicatrixy i niezidentyfikowane byty (paracywilizacje?).
  • Geografia: Obszary pełne falujących zniekształceń – jakby galaktyka próbowała coś zapomnieć.






ZONA V – FRACTUREPOINT OMEGA



  • Charakter: Centrum Przełomu. Nic tu nie jest logiczne. Przestrzeń zapada się w siebie i odbija jak echo w nieskończoność.
  • Planety kluczowe:
    • Singularity Well – czarna dziura, która „pamięta” wszystko, co zostało zapomniane.
    • Corefall – dryfujące szczątki oryginalnej stacji badawczej Aeon Vortex.
    • Nexus Veil – punkt styku wszystkich możliwych wyborów.
  • Frakcje obecne: Wszystkie – ale ich intencje, wygląd i wersje są różne w zależności od wejścia.
  • Geografia: Absolutny surrealizm – lądowiska prowadzą donikąd, planety mają kształt emocji, a ruch zależy od pamięci.


Okej! Poniżej masz pełny opis systemu magii i mocy w świecie Stellar Veil: Fracture, który łączy psychologię, kosmiczne anomalie i emocjonalno-egzystencjalną alchemię:





SYSTEM MOCY: EMOTIVIUM & CICATRIX



W Stellar Veil, magia nie wynika z tradycyjnego źródła many czy surowców – oparta jest na Emotivium: niestabilnej, półświadomej energii powstałej w wyniku Fracture. Wszystko w galaktyce – materia, czas, myśli – może rezonować z Emotivium, ale tylko nieliczni potrafią go kontrolować.





1. EMOTIVIUM (Źródło)



  • Definicja: Płynna, emocjonalno-kwantowa substancja, która przepływa przez tkaninę rzeczywistości w Veilscape. Przenosi wspomnienia, traumy, nadzieje i lęki.
  • Działanie: Reaguje na psychikę użytkownika. Emotivium nie działa jak „magia”, tylko jak medium przekształcające emocje w rzeczywistość.
  • Nośnik: Emotivium przechowywane jest w Cicatrix Nodes – osobistych „bliznach rzeczywistości”, zakorzenionych w duszy lub ciele istoty.






2. KLASY MAGII / REZONANSÓW



Zdolności dzielą się na Rezonanse, czyli typy manipulacji Emotivium. Każdy Rezonans odzwierciedla inny wymiar psychiczny.



a) 

Velomancy (Wola/Determinizm)



  • Kontroluje siły grawitacji, impetu i ruchu.
  • Przykład: Podniesienie statku mentalną siłą, przyspieszenie reakcji, pętla czasowa.




b) 

Nihilurgy (Pustka/Trauma)



  • Zaklęcia negujące istnienie.
  • Przykład: „Wymazanie” kogoś ze wspomnień innych, zablokowanie czasu na obszarze.




c) 

Aurimancy (Empatia/Nadzieja)



  • Leczenie, tworzenie połączeń emocjonalnych, wspólna pamięć.
  • Przykład: Synchronizacja serc, zaklęcia grupowe, wspólna bariera.




d) 

Echo-weaving (Pamięć/Złudzenie)



  • Manipulacja wspomnieniami i rzeczywistością alternatywną.
  • Przykład: Wciągnięcie przeciwnika w wersję świata, gdzie już przegrał.




e) 

Fractal Shaping (Tożsamość/Transformacja)



  • Zmiana formy, przekształcanie ciała, przedmiotów i świata.
  • Przykład: Ciało staje się bronią, emocje zmieniają krajobraz, fragmenty siebie jako broń.






3. CICATRIX (KRWAWY WĘZEŁ)



Każda istota nosi w sobie Cicatrix – emocjonalną bliznę, która jest jednocześnie ograniczeniem i źródłem mocy.


  • Cechy:
    • Unikalna dla każdej postaci.
    • Rozwija się w miarę rozwoju emocjonalnego (np. zdrada może „rozkwitnąć” nowe zdolności).
    • Może przejąć kontrolę nad postacią, jeśli emocje staną się zbyt silne.

  • Typy reakcji Cicatrix:
    • Stygmatyzacja – ciało fizycznie się zmienia (np. pancerz z kości winy).
    • Manifestacja – blizna „ożywa” jako istota towarzysząca.
    • Przebudzenie – tymczasowy stan potęgi (jak tryb berserk, ale emocjonalny).






4. EMOTIVIUM SHARDS (Kruszce)



Kondensowane formy Emotivium, używane do:


  • Modyfikacji mocy: np. Shard Nadziei pozwala Velomancie lewitować bez kosztu.
  • Zaklinania broni: Broń może zostać „zestrojona” z emocją – np. Smutek = spowolnienie czasu wokół ciosów.
  • Tworzenia rytuałów: Czasochłonne, ale potężne efekty – teleportacje, barierowe światy, przywołania Echo-cieni.






5. RYZYKO I KONSEKWENCJE



Używanie magii niesie skutki:


  • Zakażenie Echo: Zbyt silne użycie Emotivium może „rozbić” tożsamość postaci.
  • Pęknięcie Cicatrix: Emocjonalny kryzys może przemienić użytkownika w tzw. Wędrujący Echo – potwora z przeszłości.
  • Rezonans Niestabilny: Losowe efekty zaklęć w strefach wysokiego nasycenia (np. zaklęcie leczenia zamienia się w pętlę czasową).






BESTIARIUSZ 



“Każde stworzenie jest echem czegoś utraconego.”





1. ECHO WRAITHS (Zjawy Echa)



  • Opis: Dryfujące sylwetki utkane z zapomnianych wspomnień. Mają humanoidalne kształty, ale z rozmytymi konturami i maskami na twarzy.
  • Zachowanie: Powielają dawne dialogi i sceny. Ich obecność wpływa na czas – mogą zmuszać gracza do przeżywania wydarzeń wielokrotnie.
  • Słabość: Emocjonalna prawda — wyjawienie prawdziwego wspomnienia “odcina” ich od źródła istnienia.






2. CICATRIX BEASTS (Bestie Blizn)



  • Opis: Istoty zrodzone z silnych, nieprzepracowanych traum. Niosą fragmenty emocji właściciela, z którego się narodziły.
  • Wygląd: Zwykle groteskowo przekształcone – np. wilk z trzema sercami na zewnątrz ciała, z głosem osoby, która zawiodła.
  • Zdolności: Mogą przywołać “Echo Konfrontacji” – wersję postaci gracza, która poddała się rozpaczy.
  • Słabość: Reakcja właściciela (lub ich potomków) — jeśli ktoś pogodzi się z winą, bestia pęka od środka.






3. NULLSPAWN



  • Opis: Bezemocjonalne, białe humanoidalne figury o geometrycznych kształtach. Istnieją, by “wyczyścić” niestabilne części Veilscape.
  • Zachowanie: Chodzą parami, wydając odgłosy przypominające echo kliknięć. Każdy z nich przywraca obszary do pierwotnej, zimnej struktury.
  • Zdolności: Negują moce Emotivium — w ich obecności magia nie działa poprawnie.
  • Słabość: Niespójność — jeśli zostaną zmuszone do konfrontacji z czymś emocjonalnie niepojętym (np. dziecięca radość), ich forma pęka.






4. VEX BLOOM (Rozkwit Zgryzoty)



  • Opis: Kolosalne kwiaty dryfujące w pustce, które rosną z emocji porzuconych dusz. Czasem przyjmują formy twarzy.
  • Funkcja: Wciągają podróżników do iluzorycznych rzeczywistości, w których zostali “uratowani” lub “kochani”.
  • Zdolności: Iluzje idealnych wersji świata — zatrzymanie gracza w pętli emocjonalnej.
  • Słabość: Konfrontacja z własną samotnością (lub odrzucenie iluzji).






5. FRACTICORNS



  • Opis: Postacie przypominające anielskie byty, ale ich skrzydła są zbudowane z odłamków luster. Każde spojrzenie w nie ujawnia “inną wersję ciebie”.
  • Zachowanie: Nie atakują, dopóki nie zostaną sprowokowane. Często pojawiają się jako strażnicy starożytnych miejsc.
  • Zdolności: “Lustrzany Wybór” – zmuszają przeciwnika do walki z alternatywną wersją samego siebie.
  • Słabość: Ich własna historia — ujawnienie, kim byli przed Fracture, może złamać ich wolę.






6. THE FORGOTTEN HERD (Zapomniane Stado)



  • Opis: Setki niskich, galaretowatych istot z “twarzami”, które nikt już nie pamięta. Często spotykane na ruinach starych cywilizacji.
  • Funkcja: Rezonują z emocjami przechodniów — odtwarzają ich zapomniane wspomnienia w formie “żywego hologramu”.
  • Zdolności: Masowe iluzje, paraliż emocjonalny, powtarzające się pytania typu “Dlaczego mnie zostawiłeś?”.
  • Słabość: Objęcie jednej z istot i zaakceptowanie pamięci — reszta znika.






7. VOIDSONG AVATARS (Awatary Nicości)



  • Opis: Prawie boskie istoty, będące projekcją umysłu, który przekroczył granicę istnienia.
  • Zdolności: Manipulacja całymi Zerosektorami, zamiana śmierci w “nigdy nieistnienie”, kontrola emocji całych flot.
  • Wygląd: Ich forma zmienia się w zależności od lęków patrzącego — mogą być gigantyczni lub niemal niewidzialni.
  • Słabość: Pojedyncza, nienaruszona emocja (np. niewinna ciekawość dziecka).








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .