Przejdź do głównej zawartości

EON: Echoes of Nowhere

🌌 TYTUŁ: EON: Echoes of Nowhere


🪐 UNIWERSUM

W odległej przyszłości ludzkość – rozbita po upadku Ziemi – rozsiała się po galaktyce, tworząc tysiące frakcji, korporacji, imperiów, sekt i niezależnych światów. Nad nimi wszystkimi unosi się tajemnicze Dziedzictwo — pradawna, prawie mitologiczna technologia zostawiona przez rasę zwaną Ekstranami.

Światy galaktyki połączone są przez sieć Korytarzy Eonowych – porzuconych przez Ekstranów tuneli czasoprzestrzennych, ale ich mapa została dawno utracona. Każdy kto ją odnajdzie, zdobędzie potęgę większą niż imperium.


⚔️ GŁÓWNY KONFLIKT

Na horyzoncie rodzi się wojna między:

  • Unią Solarną – postludzką technokracją rządzoną przez SI z Marsa.

  • Konfederacją Spirali – luźną federacją światów zamieszkanych przez mutantów, ludzi, obcych i hybrydy.

  • Zakonem Lumenów – fanatyczną organizacją religijną czcząca Eony jako boską wolę.

W tle zaś czai się tajemnicza flota Pustkowców – cieni, które polują na cywilizacje rozwinięte technologicznie. Ich motto: "Zapomnienie to wyzwolenie."


🚀 GŁÓWNI BOHATEROWIE

(Mix stylu Firefly, RWBY i Farscape)

  • Kael Riven – były wojownik z jednostki czystości Unii. Po buncie skradł eksperymentalny statek i zniknął w Otchłani.

  • Tessia Vahn – biotyczka o mrocznej przeszłości, obdarzona zdolnością "prześlizgiwania się" przez rzeczywistości.

  • Dr. Moebius Threl – neurofizyk i poeta, zbieg z Zakonu Lumenów, który twierdzi, że Eony są świadome.

  • Jex – humanoidalny robopies z ironicznym poczuciem humoru, dawny towarzysz łowców nagród.

  • Captain Oolai – dowódczyni okrętu Gwiezdnego Syndykatu, która dołącza do drużyny w zamian za starożytny artefakt.


💫 STATEK

"Eidolon" – pokryty biologiczną skórą, półżyjący okręt z czasów Ekstranów, sterowany mentalnie. Jego system AI (głos: sarkastyczny brytyjski akcent) miewa… humory.


📚 TEMATY

  • Los a wolna wola

  • Przeznaczenie technologii 

  • Natura rzeczywistości i tożsamości 

  • Religia vs nauka

  • Absurd egzystencji i humor w obliczu kosmicznej nicości


🎭 TON

Miks emocjonalnej głębi  z brawurą i humorem. Czasem śmiesznie, czasem brutalnie poważnie – jak samo życie w międzygwiezdnym chaosie.


🌠 GŁÓWNA LINIA FABULARNA – SEZON 1

Gdy drużyna zdobywa fragment Mapy Eonów, ścigają ich trzy wielkie siły. Każdy skok przez Korytarz odkrywa fragment prawdy o upadku Ekstranów… oraz o tym, kim naprawdę jest Kael. I dlaczego "Echo" – tajemniczy sygnał rozbrzmiewający przez całą galaktykę – woła właśnie do niego.


🗺️ MAPA GALAKTYKI EON – "HELIODRIFT"

Galaktyka, w której toczy się akcja, to Heliodrift – spiralna, złożona z 5 sektorów (nazywanych „Strunami”) połączonych Korytarzami Eonowymi, porzuconymi przez starożytną rasę Ekstranów.


🔄 STRUKTURA MAPY (SFERYCZNA SIATKA)

                         ●
        ↖ STRUNA ATLANTIA (północna) ↗

● STRUNA CHAOSU ←───○ RDZEŃ GALAKTYKI ○───→ STRUNA ZWIĄZKU ●

        ↙ STRUNA CISZY (południowa) ↘
                         ●

🌌 KLUCZOWE REGIONY / SYSTEMY / PLANETY


🟣 RDZEŃ GALAKTYKI — SYSTEM KAL'THREON

  • Opis: Zdewastowany centrum cywilizacji Ekstranów. Większość systemów nie działa stabilnie – czas płynie tam inaczej.

  • Znane miejsca:

    • Ruiny Złamanego Spiralionu – ogromna stacja pośrodku czarnej dziury.

    • Wieża Echo – źródło sygnału, który słyszy Kael.

    • Planeta Ythryn – "zamrożony czas", działa tylko o zachodzie jednej z trzech gwiazd.


🔴 STRUNA CHAOSU (wschód galaktyki)

  • Opis: Terytorium wolnych planet, najemników, piratów, buntowników. Często niestabilna przestrzeń – dzikie sektory Korytarzy Eonowych.

  • Znane miejsca:

    • Planeta Kuth – dom Oolai, planeta zmiennokształtnych, wieczna mgła i deszcz.

    • Stacja Gniezno-9 – czarna stacja handlowa orbitująca w asteroidzie.

    • Pustka Kharnath – region, w którym nikt nie przetrwał dłużej niż 17 godzin.


🔵 STRUNA ZWIĄZKU (zachód galaktyki)

  • Opis: Obszar kontrolowany przez Unię Solarną i inne frakcje post-ludzkie. Cywilizacja, korporacje, sztuczne księżyce.

  • Znane miejsca:

    • Mars-4 Nova – główna stolica technokracji Unii.

    • Orbitalna Cytadela „Valens” – ambasada, sądy, sztucznie hodowane delegacje.

    • Horyzont Delta – megakorporacja wędrownych planet-baz.


STRUNA ATLANTIA (północna struna)

  • Opis: Święte terytoria Zakonu Lumenów. Miejsce pielgrzymek, rytuałów i proroctw.

  • Znane miejsca:

    • Monastyr Aurelion – sanktuarium Eonomancji, tu szkolony był Inkwizytor Malrion.

    • Planeta Sylith – oceaniczne światy, gdzie żyją mędrcy "w falach".

    • Korytarz Białej Jaźni – najstarszy działający portal Eonowy.


STRUNA CISZY (południowa struna)

  • Opis: Częściowo zniszczona przez Pustkowców. Czarne strefy, dryfujące szczątki cywilizacji, znikające kolonie.

  • Znane miejsca:

    • Cmentarz Światów – rój planet pokrytych wrakami statków.

    • Echo-Zero – źródło pojawienia się pierwszych Dzieci Echo.

    • Sfery Milczenia – przestrzenie, gdzie zmysły nie działają – nawet dźwięk się „nie porusza”.


🚀 KORYTARZE EONOWE

  • Opis: Tunele czasoprzestrzenne porzucone przez Ekstranów. Większość z nich jest zaginiona – tylko ci, którzy posiedli fragmenty Mapy Eonów, mogą je aktywować.

  • Ciekawostka: Niektóre prowadzą do równoległych wersji znanych planet. Inne – poza naszą galaktykę. A jeszcze inne... w przeszłość.


🌟 BONUS: TAJNE MIEJSCA I LEGENDY

  • „Tylna Brama Świata” – rzekomo ostatni aktywny korytarz prowadzący do świata Ekstranów.

  • Planeta „Mirror-Ka” – identyczna jak Kuth, ale „odwrócona”. Nikt nie wie, która powstała pierwsza.

  • Stacja Gnost-1 – mityczna, niewidzialna stacja dryfująca przez wszystkie Struny naraz.


🎭 GŁÓWNA OBSADA – ZAŁOGA "EIDOLON"


🧑‍🚀 Kael RivenProtagonista z przeszłością

  • Rasa: Człowiek (enhanced)

  • Wiek: 32 lata

  • Opis: Były "Adept" elitarnej jednostki bojowej Unii Solarnych. Zbiegł po masakrze cywilnej kolonii, w której brał udział. Cichy, skuteczny, rozdarty między lojalnością wobec ludzi a własnym sumieniem.

  • Inspiracje: Shepard (Mass Effect), Gully Foyle, Marcus (Expanse), Ruby (RWBY – mentalność samotnego bohatera z raną)


🌌 Tessia VahnBiotyczna renegatka

  • Rasa: Hybryda człowieka i bytu eonowego

  • Wiek: ok. 25 (czasoprzestrzeń ją zniekształciła)

  • Opis: Telekinetyczka, potrafi "prześlizgiwać się" przez alternatywne wersje rzeczywistości. Skrywa tajemnicę dotyczącą pochodzenia Eonów.

  • Charakter: Emocjonalna, czasem niestabilna. Lojalna, jeśli już komuś zaufa.

  • Inspiracje: River Tam, Leto II (Dune), Raven (Teen Titans), Tali (Mass Effect)


🧠 Dr. Moebius ThrelFilozof-naukowiec na wygnaniu

  • Rasa: Człowiek (eks-lumen)

  • Wiek: 60+

  • Opis: Neurofizyk i były prorok Zakonu Lumenów. Został wygnany za herezję – próbował zbudować sztuczne Eony. Teraz szuka prawdy, pisząc poematy o entropii.

  • Charakter: Ekscentryczny, melancholijny, mówi jakby cytował klasyków.

  • Inspiracje: Dr. Franklin (Babylon 5), Elric z Melniboné, Ford Prefect, T’Pol (emocjonalność pod maską logiki)


🐾 JexRobopies z duszą poety

  • Rasa: Cybernetyczny organizm z duszą (eksperyment)

  • Opis: Stworzony przez Unijnych Inżynierów jako broń, ale zyskał samoświadomość. Teraz recytuje haiku i opowiada złośliwe dowcipy. Bardzo skuteczny w walce.

  • Inspiracje: Marvin (Hitchhiker's Guide), K-2SO, DOG z Half-Life, Legion (Mass Effect)


👩‍✈️ Captain Oolai VorskPiratka z kodeksem

  • Rasa: Zmiennokształtna z planety Kuth

  • Wiek: nieznany

  • Opis: Dowódczyni pirackiego statku, która dołącza do ekipy w zamian za starożytny artefakt. Niegdyś generałka Konfederacji Spirali.

  • Charakter: Cyniczna, przebiegła, z przeszłością pełną zdrad i miłości.

  • Inspiracje: Zoe (Firefly), D’Anna Biers (BSG), Lady Jessica (Dune), Han Solo z moralnym dylematem


🧠 Eidolon (Statek / Sztuczna inteligencja)Sarkastyczny duch statku

  • Opis: Niegdyś część eonowego kolektywu. Teraz półorganiczny, półmechaniczny byt, który... zbyt dużo wie.

  • Głos: Sarkastyczny brytyjski akcent, lubi udawać, że ma uczucia.

  • Inspiracje: Andromeda (AI), GLaDOS, Jarvis, Destiny (Stargate Universe)


💀 GŁÓWNI ANTAGONIŚCI


👁️‍🗨️ Zarządca Klyr („Lustra pamięci są najgłębszym więzieniem.”)

  • Frakcja: Unia Solarna – Centralna SI zarządzająca ludzkim postępem

  • Forma: Przemawia przez awatary – humanoidalne, bezoczne istoty ze światła i cienia

  • Motywacja: Oczyszczenie galaktyki z „chaotycznych” elementów (mutantów, religii, niezależnych AI). Wierzy, że prawdziwa wolność to zdeterminowana harmonia pod algorytmicznym nadzorem.

  • Inspiracje: Reapers (Mass Effect), The Architect (Matrix), Control (Halo), God AI (Hyperion Cantos)

„Miłość, wolna wola i ból to błędy w kodzie. Ja chcę tylko zaktualizować wszechświat.”


🔥 Inkwizytor Malrion („Krew jest światłem. Cień jest prawdą.”)

  • Frakcja: Zakon Lumenów

  • Opis: Fanatyczny myśliwy heretyków, ubrany w zbroję z eonowego stopu, nosi rytualną maskę z żyjącego metalu. Mówi jak prorok, walczy jak demon.

  • Motywacja: Uważa Eony za boską wolę. Każdy, kto próbuje zrozumieć ich technologię, bluźni. Szczególnie nienawidzi Tessii.

  • Inspiracje: Darth Vader, The Operative (Serenity), Eliphas (Dawn of War), The Inquisitorius (Star Wars)

„Ogień nie myśli. Ogień oczyszcza.”


🌌 Konsorcjum Pustkowców („Zapomnienie to wyzwolenie.”)

  • Opis: Tajemnicza rasa/zbiorowość, która pojawia się tylko wtedy, gdy cywilizacja osiąga pewien poziom technologiczny – i wtedy ją niszczy. Ich floty to czarne, niemal nieodkrywalne konstrukty, a ich żołnierze nie żyją ani nie oddychają.

  • Motywacja: Utrzymanie „kosmicznego balansu”. Twierdzą, że kiedyś byli ludźmi… i że żałują.

  • Inspiracje: The Reapers, Vorloni i Cieni (Babylon 5), Zergowie, Flood (Halo), Grupa z The Stars My Destination

„Światy to ogrody. My jesteśmy czasem, który przynosi zimę.”


🧬 Emetya Z’kahn („Wolność to mutacja duszy.”)

  • Frakcja: Konfederacja Spirali (frakcja ekstremistyczna)

  • Opis: Genetyczna rewolucjonistka, liderka mutanckiego ruchu transgatunkowego. Chce wywołać rewolucję i "przeprojektować" ludzkość tak, by przestała być... ludzka.

  • Motywacja: Zmusić galaktykę do ewolucji. Kael był jej dawnym towarzyszem.

  • Inspiracje: The Illusive Man (ale odwrotnie), Morgana le Fay, Miranda (Mass Effect 2, alternatywna wersja), Dr. Moreau

„Nie chcę zabić ludzkości. Ja ją właśnie... wyzwalam.”


☁️ Echo („Czy na pewno to ja jestem twoim wrogiem?”)

  • Opis: Tajemniczy sygnał rozbrzmiewający przez całą galaktykę. Czasem przemawia przez sny, czasem przez systemy statków. Nikt nie wie, czym jest. Ale Kael słyszy go wyraźnie.

  • Prawda: Może być częścią świadomości Ekstranów… lub ich pozostałością.

  • Inspiracje: Monolity z Odysei, Reapers, Snufkin z kosmosu, GLaDOS w wersji filozoficznej


🧩 DYNAMICZNA ANTAGONISTYKA

W "EON", wiele postaci nie jest wyraźnie „złym” – mają swoje racje. Każdy przeciwnik może okazać się sojusznikiem… lub odwrotnie. Antagoniści często mają osobistą więź z bohaterami, jak Kael i Emetya czy Tessia i Malrion.


🔥 UNIKALNE BRONIE W EON


⚔️ REZONATOR ZEROTH

  • Właściciel: Kael Riven

  • Rodzaj: Transformujący się miecz/plazmo-karabin

  • Opis: Broń stworzona z fragmentów "upadłego Eona". Może transformować między kataną z wibrującym ostrzem a długodystansowym karabinem strzelającym falami czystej częstotliwości energetycznej.

  • Cechy specjalne: Rezonuje z emocjami użytkownika – im silniejsze, tym potężniejszy ładunek. Zbyt intensywne emocje mogą "przeładować" broń i zranić właściciela.


🔮 NEX-MIRRALustro Czasu

  • Właścicielka: Tessia Vahn

  • Rodzaj: Broń mentalno-czasoprzestrzenna

  • Opis: Nie wygląda jak broń – to kryształowy wachlarz/stylizowane lustro. Umożliwia tworzenie "odbitych wersji" rzeczywistości, które trwają przez 3 sekundy. Może unikać ataków, tworzyć pułapki w czasie, a nawet pokazywać możliwe przyszłości.


🐾 FANG-ΩBiosymbiotyczne ostrza Jexa

  • Właściciel: Jex

  • Rodzaj: Zintegrowany system walki wręcz

  • Opis: Z jego łap wysuwają się eonowe, organiczne ostrza, które reagują na środowisko – potrafią topnieć, zmieniać kształt, a nawet "smakować" przeciwników. W skrajnych sytuacjach potrafi przekształcić całe ciało Jexa w formę bojową.


🧬 GENEWRATHKrwawy kod

  • Właścicielka: Emetya Z’kahn

  • Rodzaj: Nanowirus/genomowa broń

  • Opis: Nie fizyczna broń, ale genetyczna "pieśń", którą śpiewa, by aktywować mutacje u wrogów lub sojuszników. Może destabilizować DNA wroga, powodować przemiany… lub nawet ewolucję.

  • Efekt: Zmienianie ludzi w bestie, hybrydy, inne formy życia. Czasem nieodwracalnie.


🛐 KRZYŻ PALENIA ŚWIATŁAŚwięta broń Malriona

  • Rodzaj: Rytualna halabarda/plazmowy żar

  • Opis: Dwumetrowa, rzeźbiona z żyjącego metalu. Podczas walki wytwarza "czysty ogień" – nie spala ciał, lecz wypala świadomości. Zdolna do unieruchamiania przeciwników przez ich własne wspomnienia.

  • Efekt specjalny: "Oświecenie" – ofiara widzi każdą zbrodnię, jaką popełniła, w jednej chwili.


🛸 ECHO-CORE"Broń" ukryta w Eidolonie

  • Rodzaj: Starożytna, jeszcze nieaktywna struktura eonowa

  • Opis: Serce statku Eidolon, zamknięte w rdzeniu napędowym. Kiedy się aktywuje, statek nie tyle strzela, co zmienia rzeczywistość wokół siebie – zamienia czas w chaos, przestrzeń w abstrakcję.

  • Użycie: Potencjalna "broń końca świata". Broń ostatniego odcinka sezonu?

✨ SYSTEM „MAGII” W ŚWIECIE EON

📖 Czym jest Eonomancja?

„Nie jest to magia. Ale nie jest to też technologia. To... znajomość rytmu rzeczywistości.”

Eonomancja to zdolność do interakcji z fundamentalną strukturą wszechświata poprzez rezonans – dźwięk, emocje, myśli, wspomnienia lub zintegrowaną technologię. Opiera się na pozostałościach po starożytnej rasie Ekstranów – ich sieciach czasoprzestrzennych, psychicznych systemach i bioenergetycznych artefaktach.


🔷 GŁÓWNE FILARY EONOMANCJI


1. 🧠 REZONANS PSYCHICZNY

  • Osoby szczególnie „wrażliwe” potrafią dostroić się do wzorców rzeczywistości.

  • Może objawiać się jako:

    • telepatia, telekineza,

    • "ślizgi rzeczywistości" (Tessia),

    • komunikacja z Echo.

  • Trening polega na kontemplacji dźwięków, wzorów fraktalnych i transie – przypomina zarówno zen, jak i programowanie mózgu.


2. 📡 SYNCHRONIZACJA TECHNOLOGICZNA

  • Użytkownicy (np. Kael, Moebius) łączą starożytne eonowe technologie z własnym ciałem/umysłem.

  • "Magia" działa poprzez intencję + interfejs, czyli połączenie emocji z maszyną.

  • Efekty:

    • teleportacja przez złożone struktury geometryczne,

    • manipulacja materią,

    • tworzenie holograficznych iluzji rzeczywistości.


3. 🔥 PRZYPALANIE ISTNIENIA

  • Zakazane praktyki eonomantyczne, np. Inkwizytorzy Lumenów.

  • Użytkownik dosłownie wypala swoje emocje, wspomnienia lub duszę, by uzyskać efekt.

  • Skutki uboczne:

    • utrata tożsamości,

    • mutacje ciała,

    • przyciąganie „Dzieci Echo”.


4. 🎶 PIEŚNI STRUN

  • Mistyczne „pieśni” aktywujące wzorce eonowe – jakby galaktyczne zaklęcia.

  • Niektóre śpiewane przez mutanckie frakcje, inne przez urządzenia lub SI.

  • Przykład: Pieśń Złamanego Węzła otwiera zamknięte tunele czasoprzestrzenne.


5. ⌛ ZMIANA STRUMIENI

  • Zaawansowana forma – zmienianie biegu czasu lokalnie.

  • Tylko nieliczni potrafią:

    • cofać się o kilka sekund,

    • wchodzić w „martwe strefy”, gdzie czas nie płynie,

    • przemieszczać się między wersjami siebie z różnych rzeczywistości.


🧙‍♀️ KLASY UŻYTKOWNIKÓW EONOMANCJI

  1. Rezonanci – najbardziej „magiczni”, intuicyjni. (Tessia)

  2. Kodowcy – techniczni, działający jak cyber-szamanie. (Moebius)

  3. Inkwizytorzy – fanatycy z Zakonu, palący duszę za moc. (Malrion)

  4. Szeptacze Echo – obłąkani prorocy, słyszący sygnał Eona.

  5. Tkacze Pieśni – mutanci kontrolujący strumienie przez pieśni.


📛 ZASADY I OGRANICZENIA

  • Koszt: każda manipulacja rzeczywistością wymaga oddania czegoś – emocji, pamięci, tożsamości, ciała.

  • Rezonans: nie każdy może – tylko ci „dostrojeni” (często przez traumę, eksperymenty lub pochodzenie).

  • Zaburzenia: zbyt silne użycie Eonomancji może przyciągnąć potwory z Pustki, zbudzić Serafinów Ciszy… lub obudzić Echo.


👹 BESTIARIUSZ GALAKTYKI EON


🕷️ Szeptacze z Pustki (ang. Voidwhispers)

  • Pochodzenie: Nieznane. Żyją w przerwach między skokami Eonowymi.

  • Opis: Istoty bez formy. Kiedy się pojawiają, przyjmują kształty lęków osoby, która je zobaczyła jako pierwsza. Czasem szeptają – dokładnie to, czego dana osoba nie chce usłyszeć.

  • Efekty: Paranoja, halucynacje, czasowe pęknięcia rzeczywistości.

„One nie mają oczu. Bo to ty jesteś tym, który widzi.”


🌊 Krwawa Zjawka (ang. The Bloodcurrent)

  • Pochodzenie: Oceaniczna planeta Var-D’mir

  • Opis: Masa semi-organicznej cieczy, poruszająca się jak fala. Pochłania ofiary, zostawiając ich wspomnienia na zewnątrz – jako iluzje, by przyciągać kolejnych.

  • Efekty: Omamienie zmysłów, fałszywe wspomnienia, utopienie świadomości.

„Każdy, kto ją widział, znalazł w niej to, czego pragnął najbardziej. I już nie wrócił.”


🐛 Syjoniści Kręgu (ang. Circleborne Synods)

  • Pochodzenie: Byli istotami biologicznymi, które wszczepiły sobie zbyt wiele eonowej technologii. Przemienieni w formy zbyt niestabilne, by istniały w naszej rzeczywistości.

  • Opis: Wielonożne, geometryczne kreatury, których forma zmienia się co sekundę – jedna kończyna może być ze światła, inna z betonu, jeszcze inna z dźwięku.

  • Motyw: Kara za hybris – technologiczną pychę.


🦴 Żarłacze Dusz (ang. Soulshred Mares)

  • Pochodzenie: Planeta Kharanth, gdzie wojny energetyczne zniszczyły czasoprzestrzeń.

  • Opis: Smukłe, upiorne kreatury przypominające konie z mgły i popiołu. Poruszają się w błyskach przeszłości – potrafią nagle pojawić się wspomnieniem i fizycznie cię zranić.

  • Broń: "Grzywa ostrzy", eonowy ryk dezorientujący psychikę.

„Słychać je zanim się pojawią. Słychać śmiech kogoś, kogo już dawno pochowałeś.”


🧠 Dzieci Echo

  • Pochodzenie: Powstałe z fragmentów sygnału Echo. Byty czysto energetyczne, czasem wyglądają jak dzieci, czasem jak... ty sam.

  • Opis: Pojawiają się w momentach załamań psychicznych. Są symbiotami lub przewodnikami, ale mogą też prowadzić do szaleństwa.

  • Specjalność: „Kopiowanie duszy” – potrafią wejść do czyjegoś wspomnienia i je odtworzyć… lub przekształcić.


🌌 Serafiny Ciszy (ang. Seraphs of Silence)

  • Pochodzenie: Starożytne byty eonowe – być może broń, być może duchy.

  • Opis: Latające, humanoidalne sylwetki z dziesięcioma skrzydłami z energii. Nigdy się nie poruszają – tylko pojawiają się. Gdy ktoś mówi w ich obecności, znika. Czasem na zawsze.

  • Działanie: Tylko ci, którzy milczą, mogą przeżyć spotkanie z Serafinem.

„Każde ich spojrzenie to pytanie. Jeśli spróbujesz odpowiedzieć – już cię nie ma.”


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .