Przejdź do głównej zawartości

Ereboros

 Ereboros: Królestwo Zapomnianych Rzeczy

Ereboros to tajemnicze, mroczne i zniekształcone królestwo, gdzie rzeczywistość i zapomnienie splatają się w nieprzewidywalny sposób. Jest to miejsce, w którym czas zatracił swoje znaczenie, a pamięć jest równie ulotna jak wiatr. W Ereboros wszystko, co zostało zapomniane, odrzucone lub zniszczone przez historie i pokolenia, istnieje w formie cieni, fragmentów i zniekształconych echa dawno minionych epok.


Geografia Ereboros

Ereboros jest krainą, której topografia jest płynna i zmienna. Nie ma stałych granic ani wyraźnych podziałów. Miejsca, które kiedyś mogłyby być rozpoznawalne, teraz są fragmentami większej całości, oderwanymi od swojego kontekstu i splecionymi w sposób niemożliwy do zrozumienia. Często mówi się, że Ereboros to królestwo, które istnieje w przestrzeni pomiędzy wszystkimi innymi światami – zarówno tymi, które były, jak i tymi, które nigdy nie zaistnieją.

  1. Złudne Wyspy
    W centralnej części Ereboros znajduje się archipelag wysp, które mogą pojawić się i zniknąć w zależności od woli zapomnianych bogów. Każda z wysp jest domem dla różnych aspektów zapomnianych historii. Jedna może być pustym miastem, gdzie mieszkańcy zdają się przeżywać te same dni w nieskończoność, a inna może być wiecznie zasnutą mgłą, w której nikt nie pamięta swojego imienia.

  2. Las Zatraconych Cieni
    Głębokie, mroczne lasy, w których rosną drzewa o liściach przypominających strzępy starych książek. W tym lesie błądzą istoty, które utraciły swoje tożsamości i pamięć. Zamiast słów, porozumiewają się dźwiękami, które są nieświadome i trudne do zrozumienia. Mówi się, że ci, którzy zapuszczą się za daleko, mogą nigdy nie powrócić, stając się częścią lasu na wieczność.

  3. Ruiny Czasów
    W Ereboros znajdują się również potężne ruiny – pozostałości zapomnianych cywilizacji, które zostały zniszczone przez zapomnienie. Wśród tych ruin znajdują się tajemnicze artefakty, które były kiedyś potężnymi przedmiotami, a teraz są tylko pamiątkami, z których moc została wyssana. Wędrowcy, którzy odnajdują te artefakty, mogą poczuć, że coś w nich wciąż żyje, ale nie potrafią tego nazwać.

  4. Pustka Łez
    Na obrzeżach Ereboros leży bezkresna pustynia, której piaski są pozbawione koloru i kształtu. Tutaj znajdują się tylko ruiny zapomnianych wspomnień. Co jakiś czas na pustyni pojawiają się oazy, w których woda przypomina płynne cienie. To miejsce, gdzie zatracają się ostatnie ślady po duszach tych, którzy nie potrafili odnaleźć swojej drogi.


Postacie i Istoty Ereboros

Ereboros jest zamieszkiwane przez istoty, które były kiedyś czymś więcej, ale zostały pochłonięte przez zapomnienie i chaos. Ich istnienie jest częściowo realne, a częściowo iluzoryczne. Wiele z tych istot utraciło swoje pierwotne cele, pamięć i tożsamość, przez co nieustannie błądzą, szukając sensu.

  1. Echoes
    Echoes to istoty, które kiedyś były ludźmi, bogami lub innymi potężnymi bytami, ale zostały zmienione przez zapomnienie. Są to żywe cienie, odbicia dawno minionych chwil. Echoes nie pamiętają już, kim byli, a ich działania są jedynie powtarzaniem dawnych gestów, mimowolnym odtwarzaniem utraconych historii. Zwykle szukają kogoś, kto pomoże im odzyskać ich pierwotną formę lub cel.

  2. Pielgrzymi Ciemności
    To wędrowcy, którzy przybyli do Ereboros w poszukiwaniu zapomnianych odpowiedzi. Ich ciała są częściowo widoczne, częściowo znikające, jakby były niepełne, a ich oczy płoną słabym światłem, gdy szukają fragmentów zapomnianych historii. Często stają się przewodnikami dla innych, którzy przekraczają próg Ereboros, choć nie zawsze ich intencje są czyste.

  3. Strażnicy Lustrzanych Bram
    Istoty przypominające strażników, ale z ciałami pokrytymi lustrami, które odbijają tylko nieznane obrazy. Strażnicy Lustrzanych Bram są odpowiedzialni za kontrolowanie dostępu do najgłębszych tajemnic Ereboros. Jednak nie wszyscy wędrowcy potrafią poradzić sobie z tymi istotami – kontakt z nimi może doprowadzić do tego, że człowiek stanie się jednym z ich odbić.


Religia i Magia Ereboros

Magia Ereboros jest nierozerwalnie związana z zapomnieniem. W Ereboros nie ma typowych źródeł mocy; zamiast tego magia jest wytwarzana przez samą pustkę i zapomnienie. Istnieją tajemnicze rytuały, które pozwalają na przywoływanie fragmentów zapomnianych wspomnień, ale te same rytuały mogą prowadzić do nieodwracalnych zniszczeń.

Przebudzeni Bogowie
Niektórzy twierdzą, że w Ereboros żyją dawno zapomniani bogowie, którzy powracają tylko w najciemniejszych godzinach. Ci bogowie są połączeniem zniszczonych form, bytów, które były kiedyś czczone, ale teraz stały się odległymi echem w niepamięci. Zyskali oni moc nie przez oddawanie czci, ale przez sam proces zapomnienia. Nieliczni śmiałkowie próbują przywołać ich w nadziei, że przywrócą dawną potęgę, ale rzadko kończy się to dla nich dobrze.


Podsumowanie Ereboros

Ereboros jest królestwem nie tylko zapomnianych rzeczy, ale i zapomnianych dusz, historii, marzeń i lęków. To miejsce, w którym każda rzeczywistość jest płynna i zrozumienie jest trudne. Ci, którzy odwiedzają Ereboros, mogą zyskać mądrość lub utracić wszystko, co znali. Królestwo to jest zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem, a dla tych, którzy tam błądzą, granice między rzeczywistością a zapomnieniem stają się coraz bardziej nieostre.

Zatem Ereboros to świat, w którym każde odkrycie może prowadzić do zguby, a każda decyzja, nawet ta najprostsza, może zmienić sposób, w jaki postrzegasz siebie i otaczającą cię rzeczywistość.

Główni bohaterowie Ereboros

Ereboros to królestwo pełne zapomnianych historii, zniekształconych rzeczywistości i zagubionych dusz. Bohaterowie tego świata są istotami, które, podobnie jak całe królestwo, zostały uformowane przez zapomnienie, zniszczenie i zniekształcone wspomnienia. Oto kilku głównych bohaterów Ereboros, których losy są nierozerwalnie związane z tajemnicami tego świata.


1. Sylas - Pielgrzym Ciemności

Rasa: Człowiek (lub był człowiekiem)
Tytuł: Pielgrzym Ciemności
Opis: Sylas to wędrowiec, który przybył do Ereboros z własnej woli. Jego motywacja jest prosta: szuka zapomnianych odpowiedzi na pytania o śmierć i życie. Wcześniej był uczonym, który studiował tajemnice życia i śmierci, ale tragiczne wydarzenie – śmierć jego ukochanej – zmusiło go do porzucenia swojej pracy i wyruszenia w podróż do Ereboros. Sylas nosi na sobie zmieniające się, pełne runów szaty, które sprawiają, że jego postać wygląda jak wyciągnięty z niepamięci fragment jakiejś innej historii. Jego zadaniem jest znaleźć "Prawdziwą Pamięć" – fragment wspomnienia, które mogłoby przywrócić równowagę w tym zakłóconym świecie.

Umiejętności:

  • Cień Wędrowca: Umiejętność pozwalająca mu stawać się niewidzialnym lub przenikać przez przeszkody, ale tylko na krótki czas, kiedy jego wola jest wystarczająco silna.

  • Zatracona Pamięć: Sylas ma zdolność przywoływania zapomnianych wspomnień i używania ich do swoich celów. Potrafi rozpoznać fragmenty przeszłości i zyskać wgląd w wydarzenia, które miały miejsce w Ereboros. Jednak ta moc jest również jego przekleństwem, gdyż zbyt długie zagłębianie się w zapomniane historie może sprawić, że zacznie tracić pamięć o sobie.


2. Kaera - Strażniczka Lustrzanych Bram

Rasa: Niezidentyfikowana (częściowo duch, częściowo istota stworzona z luster)
Tytuł: Strażniczka Lustrzanych Bram
Opis: Kaera jest jednym z najbardziej enigmatycznych bohaterów Ereboros. Jej ciało jest pokryte lustrzanymi taflami, które odbijają obrazy zapomnianych miejsc, wydarzeń i osób. Kaera pełni rolę strażniczki – opiekunki tajemnic Ereboros. Jej rola w tym świecie to nie tylko ochrona rzeczywistych bram, które prowadzą do najgłębszych zakamarków królestwa, ale także strzeżenie wspomnień, które mogłyby zmienić bieg historii. Kaera nie ma stałej formy, jej ciało odbija wszystko, co widzi, co sprawia, że trudno jej zrozumieć i dostrzec samej siebie. Z tego powodu często czuje się zagubiona i rozdarta między byciem tym, kim była, a tym, kim jest teraz.

Umiejętności:

  • Lustrzane Echo: Kaera może odbijać ataki i czary, które są skierowane w jej stronę, ale tylko wtedy, gdy są one pełne zapomnienia. Odbicie nie tylko paraliżuje atakującego, ale również zniekształca rzeczywistość na krótki czas.

  • Brama Do Zapomnienia: Kaera ma moc otwierania bram do zapomnianych miejsc w Ereboros, w tym także do miejsc, które nigdy nie istniały. Te bramy umożliwiają dostęp do ukrytych przestrzeni, które zawierają tajemnice minionych epok. Kaera jest jedyną istotą, która potrafi otworzyć te przejścia, ale nie potrafi ich zamknąć, przez co nieustannie błądzi pomiędzy światami.


3. Morgath - Echo Zatraconego Boga

Rasa: Cień Boga
Tytuł: Echo Zatraconego Boga
Opis: Morgath był kiedyś jednym z potężniejszych bogów Ereboros, jednak po wydarzeniu znanym tylko jako "Zatracenie" utracił swoją formę i stał się cieniem samego siebie. Morgath to istota w połowie ciała, w połowie cienia, z widocznymi tylko częściami swej dawnej potęgi. Wiele osób w Ereboros nie wie, kim był, ale ci, którzy spotkali go, wiedzą, że jego historia jest kluczowa dla przyszłości królestwa. Morgath poszukuje drogi, by odzyskać swoją pierwotną moc i ponownie stać się pełnym bogiem. Jego podróż jest pełna cierpienia, ale również próby zrozumienia własnej utraconej tożsamości.

Umiejętności:

  • Cień Błogosławieństwa: Morgath ma moc przywracania życia istotom lub przedmiotom, ale za każdą interwencję musi zapłacić cenę – w postaci części swojej pamięci lub mocy. Często ta moc może wprowadzać chaos i zniekształcać czas w pobliżu.

  • Zapomniane Królestwo: Morgath może stworzyć w swojej okolicy iluzję zaginionych miejsc i cywilizacji, które były zapomniane przez Ereboros. Te iluzje są tak realistyczne, że wchodząc w nie, można stracić poczucie czasu, a także stać się częścią tego zapomnianego świata.


4. Lysandra - Przewodniczka Zatraconych Wspomnień

Rasa: Człowiek (odmieniona przez magiczne zapomnienie)
Tytuł: Przewodniczka Zatraconych Wspomnień
Opis: Lysandra to kobieta, która przed przybyciem do Ereboros była uczoną, badającą tajemnice zapomnienia i magii. Jednak po tym, jak jej badania nad mocami zapomnienia doprowadziły do tragicznych konsekwencji, została wygnana do Ereboros. W królestwie, gdzie zapomnienie jest powszechne, Lysandra zaczęła odnajdywać dawno zaginione wspomnienia, zarówno te swoje, jak i innych. Z czasem stała się przewodniczką dla tych, którzy chcą odzyskać swoje utracone wspomnienia.

Umiejętności:

  • Zatracony Wspomnienie: Lysandra ma zdolność przywracania zapomnianych wspomnień, zarówno swoich, jak i innych. Może również pozyskiwać i przechowywać wspomnienia innych osób, ale cena za tę moc jest wysoka – każdorazowe użycie tej umiejętności odbiera jej część jej tożsamości.

  • Magia Wspomnień: Lysandra potrafi tworzyć rzeczywiste manifestacje zapomnianych wspomnień – przedmioty, postacie, miejsca – które nie istnieją w rzeczywistości, ale mogą być używane do celów ochrony, ataku lub osłabienia przeciwników. Jednak te manifestacje są nietrwałe i znikają, gdy zapomnienie na nie zadziała.


Postacie drugoplanowe Ereboros

W Ereboros, oprócz głównych bohaterów, istnieje wiele innych postaci, które mają ogromny wpływ na świat i losy wędrowców, którzy się w nim znaleźli. Postacie drugoplanowe często wprowadzają dodatkowe wątki, tajemnice i pomagają w odkrywaniu fragmentów zapomnianej historii. Oto kilka z nich:


1. Kain - Zbieracz Wspomnień

Rasa: Demon Zatraconych Wspomnień
Opis: Kain jest tajemniczym zbieraczem, który pojawia się w różnych częściach Ereboros, zleca różnorodne zadania bohaterom, oferując im nagrody w postaci fragmentów zapomnianych wspomnień. Często jest postrzegany jako antagonistyczna postać, jednak w rzeczywistości jego intencje są bardziej złożone. Kain potrafi manipulować wspomnieniami, a jego zbieranie ich nie jest tylko czynnością handlową – ma on własny cel związany z przywróceniem „pełnej pamięci” Ereboros. Może wydawać się zimny i bezwzględny, ale w jego oczach czai się coś znacznie głębszego, jakby dążył do wyzwolenia królestwa z jego cyklu zapomnienia.

Umiejętności:

  • Pamięć w Pułapce: Kain może uwięzić fragmenty wspomnień w specjalnych artefaktach, które służą mu do kontrolowania osób lub manipulowania ich wspomnieniami.

  • Echem Ciemności: Kain może rzucać iluzje, które przywracają utracone wspomnienia – ale często są to wspomnienia fałszywe lub zniekształcone, które prowadzą do mrocznych i nieoczekiwanych skutków.


2. Glynn - Głos Zapomnianych

Rasa: Istota z Cienia
Opis: Glynn jest tajemniczym przewoźnikiem, który porusza się po Ereboros na nicości, zbierając dusze tych, którzy zostali zatraceni przez zapomnienie. Na zewnątrz wygląda jak postać w postaci masy cienia, poruszająca się w sposób, jakby jej ciało było formowane przez same wiatry czasu. Jest symbolem duchów tych, którzy nie mają już niczego, oprócz swoich ostatnich słów. Glynn posiada zdolność kontaktowania się z duszami, a jego głos jest w stanie przywołać zniekształcone, zapomniane wersje osób, które zostały zaburzone przez czas i zapomnienie.

Umiejętności:

  • Głos Zatraconych: Glynn może wywołać głosy osób, które odeszły, i zmusić ich do opowiedzenia swoich ostatnich wspomnień. Jednak te wspomnienia mogą zawierać nieprawdziwe informacje, które mogą wprowadzać zamęt.

  • Cienie Duszy: Glynn potrafi przywoływać duchy osób, które zginęły w Ereboros. Te duchy mogą pomóc bohaterom w zadaniach, ale nie są wolne od zapomnienia i mogą zawierać mroczne motywy.


3. Velka - Krawcowa Złamanych Czasów

Rasa: Człowiek (zmieniona przez zaklęcie)
Opis: Velka to niegdyś znana krawcowa, która w wyniku zaklęcia zaczęła przekształcać ubrania w przedmioty posiadające moce związane z zapomnieniem. Jej magiczne tkaniny potrafią przywrócić kawałki historii do życia lub zniszczyć zapomniane wspomnienia, zależnie od tego, co stworzy. Velka jest bardzo cicha i odizolowana od reszty świata, choć jej szycie wydaje się łączyć różne rzeczywistości. Z tego powodu jej warsztat jest jedną z najbardziej poszukiwanych miejsc w Ereboros.

Umiejętności:

  • Tkackie Zaklęcia: Velka może tkać przedmioty, które przywracają fragmenty zapomnianych wspomnień lub manipulują czasem. Jednak każda próba tkania nowego przedmiotu wpływa na rzeczywistość, zmieniając ją w sposób trudny do przewidzenia.

  • Płaszcz Zatraconych Czasów: Velka potrafi uszyć specjalne płaszcze, które pozwalają noszącemu na przenikanie między zapomnianymi czasami – lecz te płaszcze mają również swoje wady. Noszący je mogą stracić siebie w procesie, wędrując z jednej rzeczywistości do drugiej.


4. Thorne - Pustelnik z Krainy Zapomnianych Bóli

Rasa: Człowiek (samotnik)
Opis: Thorne jest jednym z ostatnich pustelników Ereboros, który zamieszkuje ruinę zapomnianego miasta. Jest znany z tego, że nigdy nie zadaje pytań i nie wyjawia swoich tajemnic. Jego jedynym celem jest przetrwanie w królestwie, gdzie zapomnienie jest na porządku dziennym. Thorne wypełnia swoje dni medytacjami, zbierając historie utraconych dusz. Mimo swojej samotności, stał się niejako "mędrcem" w tym świecie, oferując pomoc w formie wiedzy o historii Ereboros i tym, jak przeżyć w tym dziwnym świecie.

Umiejętności:

  • Medytacja Cienia: Thorne potrafi usiąść w ciszy, a jego umysł staje się w stanie połączyć się z historią Ereboros, przywracając zaginione wątki przeszłości. Może używać tej mocy do odkrywania zapomnianych historii, które mogą pomóc bohaterom.

  • Echo Pustki: Thorne potrafi przywołać pustkę, która wymazuje fragmenty rzeczywistości, usuwając rzeczy lub wydarzenia, które nie mają już znaczenia. Jednak ta moc może również usuwać wspomnienia, co prowadzi do jeszcze większego chaosu w świecie.


5. Zerath - Syn Wiatru

Rasa: Istota związana z wiatrem
Opis: Zerath jest postacią półdemoniczną, która powstała z wiatrów przenoszących zapomniane myśli. Ma ciała z eterycznej energii i jest znany z tego, że porusza się z szybkością wiatru. Zerath ma bardzo niewielkie poczucie czasu i przestrzeni, co sprawia, że bywa niezrozumiany przez innych, lecz jego obecność w Ereboros nie jest przypadkowa – zna tajemnice o tym, co naprawdę kryje się za zapomnieniem. Jego celem jest pomóc innym bohaterom zrozumieć, dlaczego Ereboros istnieje w takiej formie, w jakiej się znajduje, oraz dlaczego zapomnienie jest tak silnie związane z tym światem.

Umiejętności:

  • Poryw Wiatru: Zerath może wytwarzać potężne wiatry, które mogą zmieniać bieg wydarzeń – przenoszące osoby w czasie lub przestrzeni, lub rozrywające zapomniane iluzje.

  • Wiatry Przeszłości: Zerath może przywołać strzępy przeszłych wydarzeń w postaci wizji, które potrafią ukazać zgubne błędy zapomnienia lub tajemnice wciąż ukryte w Ereboros.



1. Kairos - Zatracony Rycerz

Typ: Chłodny i tajemniczy
Opis: Kairos jest rycerzem, który nie wierzy w miłość, ponieważ widział, jak zdrada i oszustwa zniszczyły jego życie. Jego przeszłość jest obciążona tragicznymi wydarzeniami, które pozostawiły głębokie rany. Jest osobą szorstką, zamkniętą i bardzo oddaną swojemu zadaniu, ale pod twardą powierzchnią kryje się dusza, która tęskni za prawdziwym uczuciem. Gracz może pomóc mu otworzyć się na miłość poprzez działania i wspólne przeżycia.

Relacja z graczem: Jeśli gracz uda się zbudować więź z Kairosem, zacznie on powoli rozumieć, że miłość nie zawsze wiąże się z bólem. Przez wspólne doświadczenia i rozmowy otworzy się na przyjaźń i romantyczne uczucia.

Motywacja: Kairos szuka kogoś, kto pomoże mu ponownie uwierzyć w dobrość ludzi i w to, że miłość może być uzdrowieniem, a nie źródłem cierpienia.


2. Lirael - Urocza Wróżka

Typ: Optymistyczna i wesoła
Opis: Lirael jest wróżką, która zawsze widzi jasną stronę życia, nawet w najciemniejszych momentach. Jej nadzwyczajna zdolność do rozprzestrzeniania radości i nadziei sprawia, że jest uwielbiana przez wszystkich, z wyjątkiem kilku osób, które nie potrafią poradzić sobie z jej niewinnym, ale również upartym usposobieniem. Lirael wierzy, że prawdziwa miłość to magia, która potrafi rozświetlić każdy mrok.

Relacja z graczem: Lirael to typ, który początkowo będzie pełen entuzjazmu wobec gracza, dążąc do odkrycia wspólnej pasji i budowania więzi poprzez zabawę, przygody i wytrwałość. Z czasem będzie coraz bardziej zakochana w graczach, szczególnie jeśli potrafią oni docenić jej świat pełen magii.

Motywacja: Lirael poszukuje kogoś, kto będzie potrafił podzielać jej entuzjazm dla świata i życia, a także zauważy jej ogromne serce i determinację.


3. Zorath - Mroczny Czarnoksiężnik

Typ: Introwertyczny, enigmatyczny
Opis: Zorath jest potężnym czarnoksiężnikiem, który przez wiele lat poświęcał się tylko magii i zgłębianiu mrocznych tajemnic. Ma twardą powierzchnię i jest skryty, ale w głębi duszy jest bardziej wrażliwy, niż pokazuje. Czuje się zraniony przez ludzi, którzy nigdy go nie rozumieli, i przez swoje nadmierne oddanie nauce. Zorath może być trudny do poznania, ale jeśli ktoś zdoła przekroczyć jego mur, odkryje czułą i zranioną duszę.

Relacja z graczem: Zorath jest trudnym partnerem, ale to czyni ich relację fascynującą. Gracz musi zdobyć jego zaufanie poprzez cierpliwość i zrozumienie. Jego uczucia rozwijają się powoli, ale głęboko.

Motywacja: Zorath poszukuje kogoś, kto będzie go rozumiał nie tylko jako czarnoksiężnika, ale również jako człowieka, który może przerwać swoje błędne koło mrocznych magii.


4. Sylas - Złodziej Z Szlacheckiego Rodu

Typ: Pewny siebie, zabawny
Opis: Sylas to przystojny i pewny siebie złodziej, który pochodzi z upadłej rodziny szlacheckiej. Chociaż jego umiejętności kradzieży są legendarne, Sylas ma także szlachetne serce, które ukrywa pod wesołym usposobieniem. Często kpi z innych i bawi się w flirtowanie, ale w rzeczywistości nie potrafi okazać swoich prawdziwych uczuć, bo boi się, że znów straci coś, co kocha.

Relacja z graczem: Sylas to postać, która od razu przyciąga gracza swoją osobowością. Z czasem jednak zacznie ukazywać swoją bardziej wrażliwą stronę, której nie chce ujawniać, z obawy przed zranieniem. Gracz będzie musiał pomóc mu zrozumieć, że miłość nie musi kończyć się zdradą.

Motywacja: Sylas szuka kogoś, kto będzie potrafił go zaakceptować, mimo jego skomplikowanej przeszłości, i kto pomoże mu w końcu otworzyć się na prawdziwe uczucie.


5. Isla - Żądna Przygód Wojowniczka

Typ: Niezależna, odważna
Opis: Isla jest wojowniczką o twardym charakterze, która nie boi się walczyć za to, w co wierzy. Wszyscy uważają ją za niezależną i niemal niepokonaną, ale w rzeczywistości ma swoje obawy – boi się samotności i tego, że nikt nie zauważy jej emocji pod grubą zbroją. Jako osoba, która ciągle stawia na pierwszy plan swoje zadania i misje, Isla może wydawać się obojętna, ale skrywa głębokie pragnienie bliskości.

Relacja z graczem: Isla to typ bohaterki, która początkowo z dystansem podchodzi do każdego, kto chce się do niej zbliżyć. Jednak, im bardziej gracze będą ją wspierać w jej misjach, tym bardziej będzie otwierała się na emocje, przyznając, że chce znaleźć kogoś, kto będzie jej równy zarówno w walce, jak i w uczuciach.

Motywacja: Isla szuka kogoś, kto będzie w stanie zrozumieć jej wolność i niezależność, ale także pomoże jej pokonać lęk przed byciem porzuconą i samotną.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .