Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars - Voidrath

 

Kraina Voidrath – Królestwo Przepaści Czasu


Geografia Voidrath

Voidrath to kraina, która nie podlega zwykłym zasadom fizyki ani czasu. W jej granicach często dochodzi do zniekształceń, a przestrzeń jest zdeformowana. Wiele miejsc w tej krainie to zagubione, rozbite fragmenty innych światów i czasów, które zostały wchłonięte przez Void.

  1. Przepaść Czasu:

    • Przepaść Czasu jest centralnym punktem Voidrath – głęboką szczeliną, która łączy różne czasy i rzeczywistości. W jej wnętrzu widać zniekształcone obrazy przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Zawiera fragmenty zapomnianych epok, które mogą wpłynąć na bieg historii.

    • Tylko nieliczni odważni, albo szaleńcy, wyruszają w tę podróż, by odkryć tajemnice Voidrath, wiedząc, że czas w tym miejscu nie ma sensu i mogą zostać pochłonięci przez wieczną pustkę.

  2. Miasto Wzgórza Szkieletów:

    • W tej części krainy znajduje się ruina ogromnego miasta, które niegdyś było domem dla istot o potężnej mocy, prawdopodobnie starożytnych bogów. Miasto zostało zniszczone przez Void, a teraz wznosi się wśród cieni, będąc jedynie wspomnieniem dawnej potęgi.

    • Niegdyś było pełne technologii, magii, a także tysięcy lat kultury, jednak teraz jest domem dla pustych, straconych dusz, którzy nie potrafią znaleźć drogi powrotnej.

  3. Złowieszcze Sfery:

    • Złowieszcze Sfery to ogromne, unoszące się w przestrzeni globy, które są odłamkami dawnych rzeczywistości pochłoniętych przez Void. Każda z tych sfer zawiera fragmenty innych światów – uwięzione w niej krajobrazy, technologia, fauna i flora. Sfery są portalami do innych wymiarów, ale są nieprzewidywalne i niebezpieczne.

  4. Dolina Złowrogich Wspomnień:

    • W tej dolinie można spotkać uwięzione wspomnienia istot z innych światów. Zniekształcone obrazy przeszłości i przyszłości unoszą się w powietrzu, jak strzępy rzeczy, które nigdy nie miały prawa istnieć w tej rzeczywistości. Wchodząc w Dolinę, postaci zaczynają przeżywać niepokojące, nieprawdziwe wspomnienia – zarówno swoje, jak i innych.


Rządy i Istoty Voidrath

Kraina Voidrath jest kontrolowana przez Przetrwanych, istoty, które stanowią centrum tej krainy. Są to władcy czasu i przestrzeni, które są tak stare, że ich prawdziwa forma nie jest już możliwa do rozpoznania. Ich istnienie jest nierozerwalnie związane z Voidem, a oni sami czerpią moc z chaosu, który rządzi tym wymiarem. Są to postacie obdarzone ogromną mocą, zdolne przekształcać rzeczywistość na swoje potrzeby. Przetrwanych są postrzegani jako bóstwa w tej krainie, choć ich intencje są niejasne.

Postacie Przetrwanych

  1. Księżniczka Lethra – Strażniczka Krainy Czasu:

    • Lethra była kiedyś znaną księżniczką w jednym z czasów, który teraz nie istnieje. Po śmierci została przywrócona do życia przez Void, ale w tej nowej formie nie jest już tym, czym była. Zajmuje się nadzorowaniem równowagi między czasem a przestrzenią w Voidrath, starając się utrzymać krainę w jakimś rodzaju porządku, mimo że sama nie do końca rozumie jej prawdziwą naturę.

  2. The Keeper of Echoes – Strażnik Echa Przeszłości:

    • The Keeper jest istotą zrodzoną z samych przeszłości, żyjącą w Voidrath od tysięcy lat. Jego zadaniem jest utrzymywanie więzi między przeszłością a teraźniejszością, czuwając nad wszystkimi wspomnieniami i zapisami zapomnianych rzeczywistości. Może oddziaływać na pamięć osób wchodzących w Voidrath, zmieniając lub ukrywając wspomnienia, które nie pasują do jego wizji.

  3. Khor'Tak, Władca Czasu – Niszczyciel Rzeczywistości:

    • Khor'Tak jest jednym z najbardziej potężnych Przetrwanych, postacią władczą, która wierzy, że wszystkie rzeczywistości powinny być wchłonięte przez Void. Zniszczenie jest dla niego celem, a każda inna forma życia jest tylko przeszkodą, którą trzeba usunąć. Jego obecność w Voidrath powoduje destabilizację przestrzeni, co prowadzi do zniekształceń w innych światach.


Mieszkańcy Voidrath

Mieszkańcy Voidrath są niemal nieistniejącymi istotami – są to osoby, które zostały wchłonięte przez Void, zgubiły się w nim, lub zostały odtworzone z fragmentów innych rzeczywistości. Są to często groteskowe i zniekształcone postacie, które nie mają jasno określonych celów ani tożsamości. Przypominają wędrowców z innych światów, którzy nie pamiętają, kim byli, ale teraz żyją tylko po to, by próbować dostosować się do nowej, nielogicznej rzeczywistości.


Zasady Świata Voidrath

  • Niestabilność Czasu: Czas w Voidrath jest elastyczny i nieprzewidywalny. W pewnych miejscach dni mogą trwać wiecznie, w innych – czas przyspiesza, a fragmenty przyszłości zaczynają istnieć równocześnie z przeszłością. Ta niestabilność sprawia, że kraina jest niebezpieczna i nieznana.

  • Zniekształcenie Rzeczywistości: Rzeczywistość w Voidrath jest niepewna – w jednym miejscu może toczyć się wojna, a w innym znajdziesz się nagle w epokach przeszłych, rozmawiając z postaciami, które nigdy nie istniały.

  • Obecność Ciemności: Voidrath jest mrocznym miejscem, w którym cieniste istoty i demony żyją w cieniu. Ciemność w tej krainie jest nie tylko symboliczna, ale i dosłowna, wpływając na samą fizyczną strukturę przestrzeni.


Podsumowanie

Voidrath to kraina, która balansuje na granicy między czasem, przestrzenią i rzeczywistością. Jest to miejsce dla odważnych poszukiwaczy, którzy pragną odkryć tajemnice czasoprzestrzennych zjawisk, ale równocześnie jest to niebezpieczna i zdradziecka kraina, w której czas może się zatrzymać lub przekształcić w koszmar. Kraina pełna jest tajemniczych, potężnych istot, a jej mieszkańcy borykają się z rzeczywistością, która nie ma żadnych zasad.

Postacie Voidrath inspirowane Void z League of Legends będą potężnymi, zniekształconymi istotami, które żyją w przerażającej, mrocznej przestrzeni Voidrath, pełnej zakłóceń rzeczywistości. Każda z postaci jest nośnikiem czystego chaosu, a ich umiejętności i skórki będą odzwierciedlały tę groźną, nieznaną moc. Oto pełne opisy kilku postaci Voidrath, ich umiejętności i skórek:


1. N'zarath, Wyverna Bez Czasu

Bio: N'zarath to istota, której ciało jest zlepkiem czarnej mgły i potężnych skrzydeł z pierwotnego chaosu. Została stworzona przez pradawną formę życia, która zniszczyła granice przestrzeni i czasu, a teraz jest przedstawicielką tej mrocznej siły. N'zarath wędruje po Voidrath, rozrywając granice rzeczywistości, aby wyzwolić inne potwory z odmętów Voidu. Jest istotą o niezliczonych oczach, które widzą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość w jednym spojrzeniu. N'zarath potrafi manipulować czasem, ale każda zmiana, którą wprowadza, zagraża istnieniu tego, co jest.

Skille:

  • Przełamanie Czasu (Q): N'zarath tworzy strefę, w której czas jest zniekształcony, spowalniając wrogów i przyspieszając jej własne ruchy.

  • Skrzydła Pustki (W): N'zarath zamachuje się swoimi skrzydłami, tworząc falę zakłócającej energii, która zadaje obrażenia i odbiera czas przeciwnikom.

  • Zatrzymanie Czasu (E): N'zarath momentalnie zatrzymuje czas wokół wybranego obszaru, zamieniając przeciwników w kamień przez krótki czas.

  • Wielki Przełom (R): N'zarath otwiera portal do Voidrath, wypuszczając na pole bitwy gigantyczne zniekształcone istoty, które po pewnym czasie wybuchają, zadając ogromne obrażenia wrogom.

Skórki:

  • Czarny Mrok – N'zarath zyskuje ciemną, błyszczącą powierzchnię, a jej skrzydła są jak zasłony gwiezdnego nieba.

  • Królowa Otchłani – Zmieniona w postać, która przypomina potężnego władcę pustki, otoczona mgłą czarnej energii.

  • Ziemia Zatracenia – N'zarath przyjmuje wygląd potwora z pogorzeliska, z jej skrzydeł wyrastają pękające kawałki zniszczonej ziemi.


2. Yxul, Anioł Pustki

Bio: Zalrix to demoniczny byt o wyglądzie okrutnie zniekształconego humanoida, który jest w stanie przełamać granice rzeczywistości. Jego ciało jest czymś między organicznym a mechanicznym, pełne pęknięć, przez które wydostają się rdzawoczerwone światła, rozdzielające przestrzeń na poziomach rzeczywistości. Każdy jego krok rozdziela przestrzeń, sprawiając, że w tym samym czasie znajdujemy się w kilku różnych miejscach. Zalrix jest królem sekcji Voidrath, w której czas nie płynie jednolicie, a każdy fragment jest inny od reszty. Jego celem jest zjednoczenie wszystkich "rozłamów" Voidrath w jedno – by stać się królem jednej, absolutnej pustki.

Skille:

  • Zatracenie (Q): Yxul wydobywa z siebie energię pustki, która wysysa życie z przeciwników w promieniu kilku metrów.

  • Zew Pustki (W): Yxul przywołuje hordę umarłych dusz, które atakują wrogów, powodując obrażenia i nakładając debuff na ich wytrzymałość.

  • Wchłonięcie (E): Yxul wciąga wroga do swojego wnętrza, zadając obrażenia i na chwilę usuwając go z pola bitwy.

  • Niszczyciel Pustki (R): Używając pełnej mocy pustki, Yxul wyzwala potężną falę, która zabiera wszystkie dusze z pola bitwy, zadając ogromne obrażenia przeciwnikom i przywracając Yxulowi część jego życia.

Skórki:

  • Anioł Upadły – Czarne, zniszczone skrzydła i blade, martwe ciało; Yxul jest bardziej humanoidalny, jego oblicze pokrywa sieć spękanych, złamanych skrzydeł.

  • Władca Pustki – W tej wersji Yxul zyskuje majestatyczne, srebrne skrzydła i szaty z czystej pustki, a jego aura jest pełna przenikających promieni światła.

  • Demon Pustki – Jego postać staje się przerażającą, zniekształconą masą cieni i ognia, wyrzucającą z siebie czarną energię.


3. Zalrix, Król Rozłamów

Bio: Zalrix to demoniczny byt o wyglądzie okrutnie zniekształconego humanoida, który jest w stanie przełamać granice rzeczywistości. Jego ciało jest czymś między organicznym a mechanicznym, pełne pęknięć, przez które wydostają się rdzawoczerwone światła, rozdzielające przestrzeń na poziomach rzeczywistości. Każdy jego krok rozdziela przestrzeń, sprawiając, że w tym samym czasie znajdujemy się w kilku różnych miejscach. Zalrix jest królem sekcji Voidrath, w której czas nie płynie jednolicie, a każdy fragment jest inny od reszty. Jego celem jest zjednoczenie wszystkich "rozłamów" Voidrath w jedno – by stać się królem jednej, absolutnej pustki.

Skille:

  • Pęknięcie Rzeczywistości (Q): Zalrix rani wszystkich wrogów w okolicy, łamiąc przestrzeń wokół nich i zadając obrażenia.

  • Moc Zniszczenia (W): Zalrix przywołuje potężną falę energii, która zmienia układ terenu, zadając obrażenia wszystkim przeciwnikom w promieniu kilku metrów.

  • Pożeracz Czasu (E): Zalrix wykorzystuje swój młot, by zniszczyć strefę czasową wokół wybranych celów, powodując, że ich działania są spowolnione, a obrażenia rosną.

  • Królewska Zguba (R): Zalrix wyzwala potężne uderzenie, które rozrywa przestrzeń, tworząc ogromną falę, która zmiata wrogów i pozostawia za sobą tylko zniszczoną rzeczywistość.

Skórki:

  • Król Zniszczenia – Zbroja Zalrixa staje się ciężka, pełna metalowych zbroi i ostrych kolców, z wyrazem grozy na jego twarzy.

  • Złowrogi Władca – Ciało Zalrixa jest pokryte ciemnym mchem i rozdarciami przestrzeni, a jego młot emanuje nieprzewidywalną energią.

  • Przebudzony Władca – Zalrix staje się bardziej eteryczny, jego ciało przypomina czarną mgłę, a wokół niego wirują fragmenty zerwanej rzeczywistości.


4. Xel'thaar, Sługa Ostateczności

Bio:Xel'thaar to istota pozbawiona formy, przypominająca czarną falę o niezliczonych ostrych końcach. Jest jednym z pierwszych sług Voidrath, który zstąpił z ciemności, by przejść do innych wymiarów. Nie jest istotą inteligentną w tradycyjnym sensie, lecz potężnym narzędziem Voidrath, które niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze. Jego misją jest przygotowanie rzeczywistości do całkowitego zaniku. Xel'thaar nie działa w sposób konwencjonalny – nie przejawia emocji, tylko ślepo realizuje rozkaz Voidrath, przyspieszając upadek kolejnych światów.

Skille:

  • Uderzenie Ostateczności (Q): Xel'thaar wyzwala ogromne uderzenie z całej swojej mocy, które powoduje zniszczenie terenu wokół niego i zadaje obrażenia.

  • Zniszczenie (W): Xel'thaar używa swojego młota z energii Voidu, by spalić wrogów w promieniu kilku metrów.

  • Tsunami Rozpadu (E): Xel'thaar wyzwala falę, która odbija się od wszystkich przeszkód, niszcząc wszystko, co napotka na swojej drodze.

  • Apokalipsa (R): Xel'thaar wyzwala swoje ostateczne uderzenie, które tworzy strefę, w której wszelkie życie zostaje wymazane, a rzeczywistość zostaje rozdartą na kawałki.

Skórki:

  • Apokaliptyczny Zniszczyciel – Xel'thaar ma potężną, czerwoną zbroję z energetycznymi, niestabilnymi żyłami.

  • Król Zguby – Zbroja Xel'thaara staje się eteryczna, wypełniona żywymi cieniami, a jego broń staje się powiększoną wersją chaosu.

  • Maszyna Zniszczenia – W tej skórce Xel'thaar jest pełnym mechaniczno-organicznym bytem, jego ciało to niekończąca się seria zębatych mechanizmów wypełnionych energią Voidrath.



5. E'rysth, Ożywiająca Cienie

Rola: Mag Voidrath, potężna czarodziejka

Bio:
E'rysth jest czarodziejką, która zrodziła się z samej pustki Voidrath. Pierwotnie była tylko uczoną w starożytnych rytuałach magii, ale jej pragnienie mocy i zrozumienia rzeczywistości doprowadziło ją do niebezpiecznego kontaktu z ciemnością Voidrath. W wyniku tego rytuału stała się żywą inkarnacją cieni, zyskując moc manipulowania przestrzenią, czasem i energią. Zrodzona z chaosu, E'rysth nie tylko zyskała zdolność rzucania potężnych zaklęć, ale także wykrzywiania realności wokół siebie. Jej celem jest wyzwolenie całej rzeczywistości do Voidrath, by połączyć wszystkie byty w niekończący się, mroczny wymiar.

Skille:

  • Cień Wypaczający (Q): E'rysth wysyła czarną energię w formie strzały, która wykrzywia przestrzeń wokół celu, spowalniając jego ruchy i zadając obrażenia w wyniku zniekształcenia rzeczywistości.

  • Zatracenie Teraźniejszości (W): E'rysth przywołuje ciemność, która zniekształca czas wokół niej. Przeciwnicy w obrębie strefy mają opóźnione reakcje, a ich ataki są spowolnione, jakby zostali zamrożeni w czasie.

  • Zaklęcie Rozpadu (E): E'rysth rzuca zaklęcie, które tworzy dziurę w przestrzeni, pochłaniającą część rzeczywistości i zadającą obrażenia każdemu, kto przejdzie przez nią. Zaklęcie to może również zniknąć w momencie, gdy E'rysth zamknie portal.

  • Cienie Królowej Ciemności (R): E'rysth otwiera potężny portal Voidrath, z którego wychodzą nieznane, straszliwe byty. Strefa wokół niej zostaje pogrążona w ciemności, a przeciwnicy zostają trafieni strumieniem chaotycznych energii, które wykrzywiają ich ciała, zadając obrażenia i osłabiając ich witalność.

Skórki:

  • Zrodzona z Ciemności – E'rysth staje się istotą całkowicie zniekształconą przez ciemność, jej ciało jest nieuchwytne, a w jej rękach płoną smugi energii Voidrath.

  • Pani Otchłani – W tej wersji E'rysth zyskuje długie, płynne, mroczne szaty, a jej twarz jest ukryta w cieniu. Jej czary wyglądają jak ślepe, wirujące byty.

  • Pustka Bez Czasu – E'rysth przyjmuje formę nieokreślonej bytu, gdzie jej ciało jest cieniem w ciągłym ruchu, jakby była obecna w wielu miejscach naraz.


6. Vaxul, Niosący Zniszczenie

Rola: Wojownik Voidrath, zwiastun apokalipsy

Bio:
Vaxul to jeden z najpotężniejszych wojowników Voidrath. Zrodzony z czarnej magii i energii pustki, jego ciało jest niczym kolosalna maszyna wojny. W wyniku rytuałów zniszczenia, Vaxul został wzmocniony przez Voidrath, jego ciało zyskało nienaturalną siłę, a każda jego walka przybliża go do osiągnięcia ostatecznej ruiny. Jego gigantyczny młot, wykonany z energii Voidrath, jest zdolny do rozrywania nie tylko ciał, ale i samej rzeczywistości, tworząc rysy w przestrzeni. Vaxul nie zna litości – jego jedynym celem jest doprowadzenie wszystkiego do absolutnej ruiny i zapoczątkowanie nowego porządku w Voidrath.

Skille:

  • Młot Zniszczenia (Q): Vaxul wykonuje potężny cios młotem, który rozrywa przestrzeń wokół niego, zadając obrażenia wszystkim przeciwnikom w promieniu. Uderzenie wywołuje fale zniszczenia, które mogą zniszczyć wrogie budowle.

  • Pojmanie Ziemi (W): Vaxul zrzuca młot na ziemię, tworząc potężne wstrząsy, które spowalniają wrogów i zadają im obrażenia w wyniku wstrząsów w ziemi.

  • Ognisty Zmierzch (E): Vaxul zamachuje się młotem w powietrzu, uwalniając eksplozję energii Voidrath, która podpalają wrogów i zadaje obrażenia przez krótką chwilę.

  • Apokalipsa (R): Vaxul otwiera ogromny portal Voidrath, wyzwalając falę energii, która rozrywa rzeczywistość na kawałki. Przeciwnicy zostają zmiażdżeni potężną siłą, a przestrzeń wokół nich zostaje zniekształcona, prowadząc do katastrofy.

Skórki:

  • Przełomowy Zwycięzca – Vaxul zyskuje zaawansowaną zbroję z energii Voidrath, której powierzchnia zdobią ślady zniszczeń. Jego młot jest jeszcze potężniejszy, a jego wyraz twarzy bardziej brutalny.

  • Herold Ruin – W tej wersji Vaxul jest pokryty jeszcze bardziej zniszczoną, wieczną zbroją, która wygląda jakby była stworzona z wraku zniszczonych światów. Jego młot ma teraz postać czarnej, niestabilnej energii.

  • Apokaliptyczny Wojownik – Vaxul przyjmuje formę postaci pełnej chaosu, jego ciało jest pokryte stopioną zbroją, a z jego młota wypływa płynna energia Voidrath. Jego młot ma teraz ogromny rozmiar, niemalże niemożliwy do podniesienia. 


5. S'zzorath, Królową Dziur Czasoprzestrzennych

Bio:
S'zzorath to istota, która nie została stworzona, lecz narodziła się z chaosu i zniekształceń samych fundamentów Voidrath. Jako Królowa Dziur Czasoprzestrzennych, jej ciało jest zbiorem spiralnych szczelin w czasoprzestrzeni, przez które przeplatają się niezliczone rzeczywistości. S'zzorath manipuluje czasem i przestrzenią, mogąc tworzyć i niszczyć portale między wymiarami. Jest istotą, która wykracza poza granice naszej rzeczywistości, przemieszczając się między wymiarami w sposób nie do ogarnięcia.

Skille:

  • Spirala Pustki (Q): S'zzorath otwiera spiralną dziurę, która pochłania przeciwników w jej zasięgu, zadając im obrażenia i spowalniając ich.

  • Tsunami Rozdzielenia (W): Wyzwala falę energii z czasoprzestrzeni, która łamie linie czasowe, spowalniając wszystkich wrogów w jej drodze i zadając obrażenia.

  • Przestrzenny Portal (E): Tworzy portal, który przenosi przeciwników w inne miejsce na mapie, zadając obrażenia, gdy wracają do rzeczywistości.

  • Kryształowy Przełom (R): S'zzorath tworzy gigantyczną dziurę w czasoprzestrzeni, przez którą przebija się cała rzeczywistość, powodując ogromne obrażenia na dużym obszarze.

Skórki:

  • Eonowa Królowa: Zmienia się w bardziej eteryczną, mistyczną postać, z ciałem przypominającym zakrzywione gwiazdy i wirujące czasoprzestrzenne zniekształcenia.

  • Czarna Samotnia: S'zzorath staje się jedną z niezliczonych czarnych dziur, jej ciało przypomina czarną, bezkresną przestrzeń pełną migoczących gwiazd.

  • Zmieniona Forma: Ciało S'zzorath to kłębowisko rozdzierających się kraterów, z których wyrastają nieustannie zmieniające się portale.


6. Xyrruul, Uzdrowiciel Zgnilizny

Bio:
Xyrruul to istota, która przybyła do Voidrath, aby zdobyć moc, której nie mogła znaleźć w innych zakątkach wszechświata. Zamiast pogłębiać mroczne siły, Xyrruul poświęcił się zrozumieniu zgnilizny, jaka rządzi pustką. Jako Uzdrowiciel Zgnilizny, Xyrruul wytwarza potężne energie, które potrafią oczyszczać lub niszczyć w zależności od woli. Jest jednocześnie siłą destrukcji i regeneracji, tworząc z gnicia nieskończoną moc.

Skille:

  • Czarny Wirus (Q): Xyrruul zaraża wrogów wirusem zgnilizny, który zadaje obrażenia przez kilka sekund i spowalnia ich ruchy.

  • Rozkwit Rozkładu (W): Tworzy obszar, w którym zniszczenie naturalnych procesów życia wywołuje eksplozję gnicia, zadając obrażenia przeciwnikom i regenerując życie Xyrruul.

  • Zatrute Leczenie (E): Leczy siebie lub sojusznika, ale także powoduje, że ich ciało zaczyna powoli gnić, zadając im obrażenia w miarę upływu czasu.

  • Król Zgnilizny (R): Xyrruul uwalnia największą moc rozkładu, wyzwalając falę toksycznej energii, która pochłania życie wrogów i regeneruje życie Xyrruul na ogromnym obszarze.

Skórki:

  • Ethernal Zgnilizny: Ciało Xyrruul staje się jeszcze bardziej zniszczone i zgnite, przypominając przerażający, gnijący rdzeń z pustki.

  • Mistrz Pustki: Zmieniona forma Xyrruula, przypominająca zmutowanego wojownika z ciężką, zgnitą zbroją, z ciałem wypełnionym nieustannie regenerującą się gnijącą energią.

  • Zgnilizna Życia: Xyrruul jest w pełni wkomponowany w atmosferę pustki, gdzie jego ciało to mieszanina krwi, zarazków i martwych tkanek.


7. Tyrvok, Pan Splądrowanych Wymiarów

Bio:
Tyrvok to jeden z nielicznych władców Voidrath, który w swoim dążeniu do dominacji wprowadził ze sobą zagładę innych wymiarów. Jego celem jest rozszerzenie Voidrath na inne światy, za pomocą swojego ogromnego młota, który potrafi rozrywać rzeczywistości. Tyrvok to mistrz w przełamywaniu barier między światami, i w jego imieniu zniszczenie staje się pełnym i nieuniknionym procesem.

Skille:

  • Ziemia Rozdarcia (Q): Tyrvok zadaje obrażenia obszarowe, tworząc falę, która rozrywa rzeczywistość, powodując uszkodzenia wroga i zniekształcając teren wokół niego.

  • Wymiarowy Uścisk (W): Tyrvok chwyta wroga swoim ogromnym młotem, zadając obrażenia i na krótko go unieruchamiając, pochłaniając energię ze zniszczonych wymiarów.

  • Rozdarcie Czasoprzestrzeni (E): Tyrvok rozrywa przestrzeń wokół siebie, przywołując fragmenty zniszczonych rzeczywistości, które atakują wrogów i spowalniają ich.

  • Pan Wymiarów (R): Tyrvok otwiera portal do Voidrath, który wciąga całą okoliczną przestrzeń do chaosu, zadając ogromne obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu.

Skórki:

  • Zniszczony Wojownik: Tyrvok nosi krwawą, szramowaną zbroję z elementami rozdartymi, a jego młot jest większy i pełen niestabilnej energii.

  • Władca Złamania: Tyrvok wchodzi w formę mrocznego, nieśmiertelnego króla, z nowym wyglądem pełnym zniekształconych, zniszczonych wymiarów.

  • Chłopiec Z Zagłady: Młodsza wersja Tyrvoka, przedstawiająca go jako potężnego przywódcę, który nieustannie zmienia swoją formę, a jego młot jest niczym kataklizm.


8. Ny'than, Zbawca Nieskończonego Mroku

Bio:
Ny'than to istota, która sama powstała z nicości. W jej wnętrzu znajduje się cała siła Voidrath, stworzona z ciemności i pustki, mająca na celu unicestwienie wszelkiej materii, która jest zbyt "stabilna" dla tej rzeczywistości. Ny'than pragnie rozerwać wszystko, tworząc absolutną pustkę, gdzie nie istnieje nic poza tym, co zostanie wchłonięte przez Voidrath.

Skille:

  • Nicość (Q): Ny'than wydziela falę ciemności, która pochłania życie wrogów i spowalnia ich działania.

  • Czarna Otchłań (W): Ny'than otwiera portal do otchłani, wciągając wrogów do środka na chwilę, zadając im obrażenia i zmieniając ich stan mentalny.

  • Przerwanie Rzeczywistości (E): Ny'than rozrywa granice rzeczywistości, spowalniając i zakłócając działanie wrogów w zasięgu.

  • Ostateczne Wchłonięcie (R): Ny'than uwalnia pełną moc pustki, pochłaniając wrogów w wielką czarną dziurę, która zadaje obrażenia, a jej ofiary zostają całkowicie wymazane z mapy.

Skórki:

  • Nicość Zjawiska: Ny'than przybiera postać niczym mroczny duch, pełen wirujących fal ciemności.

  • Pustka Zniszczenia: Jego ciało staje się nieuchwytne, z czarnego, eterycznego materiału, który pulsuje ciemnością.

  • Król Ciemności: Ny'than staje się potężnym władcą, obleczonym w czarne szaty z nieustannie wijącymi się cieńmi.


9. Vel’nira, Władczyni Nieznanych Granic

Bio:
Vel’nira to istota, która nie jest ani życiem, ani śmiercią, lecz wynikiem zbiegu nieznanych wymiarów. Jako Władczyni Nieznanych Granic, jej ciało jest nieustannie przekształcane przez energie Voidrath, zanikając w jednym momencie, a pojawiając się w innym. Vel’nira potrafi wykraczać poza czas, decydując, które wydarzenia mają miejsce, a które zostaną zapomniane. W jej obecności rzeczywistość jest w ciągłym stanie zawieszenia, gdzie przeszłość i przyszłość stają się nieistotne.

Skille:

  • Czasowy Wstrząs (Q): Vel’nira rozrywa granice między wymiarami, powodując, że przeciwnicy są zamrożeni w czasie na krótką chwilę, nie mogąc reagować.

  • Wir Wymiarów (W): Tworzy wir energii, który przyciąga wrogów i zadaje im obrażenia, jednocześnie zniekształcając czas wokół nich, co powoduje, że ich akcje są spowolnione.

  • Zapomnienie (E): Vel’nira wymazuje moment z pamięci przeciwnika, sprawiając, że nie pamięta on części swojej historii, przez co staje się mniej efektywny w walce.

  • Zatrzymanie Przyszłości (R): Vel’nira tworzy strefę, w której czas zostaje zatrzymany, powodując, że wszyscy przeciwnicy wewnątrz tej strefy stają się bezbronni i są wystawieni na ciężkie obrażenia.

Skórki:

  • Władczyni Zatrzymanego Czasu: Vel’nira emanuje ciepłym światłem, a jej ciało staje się półprzezroczyste, z widocznymi przepływami energii czasoprzestrzennych.

  • Mistyczna Rozłamka: W tej wersji, Vel’nira przyjmuje formę potężnej, demonicznej istoty, z całym ciałem oplatającym wirujące, eteryczne kosmiczne cienie.

  • Królewna Nieskończoności: Wygląda jak królowa z niekończących się światów, jej suknia jest utkana z żywego czasu, pełna migoczących gwiazd.


10. Vaeloria, Złowieszcza Władczyni Dusz

Bio:
Vaeloria to istota, która zrodziła się z najgłębszych czeluści Voidrath. Jej ciało zostało uformowane z dusz zaginionych w tej mrocznej pustce. Złowieszcza Władczyni Dusz nie zna litości ani współczucia, a jej celem jest przejęcie władzy nad wszystkimi duszami i ich absolutna kontrola. Potrafi zdominować ciała i umysły swoich przeciwników, wykorzystując ich energię do wzmocnienia siebie i swoich sojuszników.

Skille:

  • Dusza Wyczerpania (Q): Vaeloria wydobywa duszę z wroga, zadając obrażenia i powodując, że ten staje się osłabiony przez krótki czas.

  • Skradziona Esencja (W): Vaeloria przejmuje energię jednego przeciwnika, odzyskując część swojego zdrowia i zadając obrażenia wrogowi w okolicy.

  • Szlak Cieni (E): Vaeloria tworzy ścieżkę z cieni, przez którą porusza się, zadając obrażenia wszystkim, którzy ją przekroczą. Dodatkowo, wrogowie są osłabieni, a ich obrona staje się mniej skuteczna.

  • Zatracenie Dusz (R): Vaeloria uwalnia pełną moc swoich zdominowanych dusz, wyzwalając falę, która zadaje obrażenia i na długi czas spowalnia przeciwników, a część ich energii zostaje pochłonięta przez nią.

Skórki:

  • Czarna Władczyni: Vaeloria przyjmuje formę z demonami, jej ciało przypomina wieczną noc, z ognistymi oczami, pełnymi złośliwych dusz.

  • Anioł Upadły: Vaeloria przyjmuje wygląd upadłego anioła, z białymi, uskrzydlonymi ramionami, zniszczonymi przez Voidrath.

  • Skradziona Dusza: Zmienia się w postać całkowicie czarną, jej oczy emanują mroczną energią, a wokół niej wirują duchy utraconych dusz.


11. Zylis, Mistrzyni Uderzenia Pustki

Bio:
Zylis jest jednym z najbardziej tajemniczych wojowników Voidrath. Urodzona w sercu zniszczenia, jest mistrzynią walki w pustce, gdzie nie ma żadnej fizycznej materii, a przestrzeń jest deformowana przez potężną moc Voidrath. Zylis nie uznaje żadnych ograniczeń, walcząc z przeciwnikami z prędkością, która zdaje się wykraczać poza czas. Jej umiejętność tworzenia fałszywych odbić i iluzji sprawia, że jest niezwykle trudna do uchwycenia.

Skille:

  • Uderzenie Pustki (Q): Zylis uderza w przeciwnika potężną falą, która przeszywa wszystko na swojej drodze, zadając obrażenia i wykrzywiając przestrzeń wokół celu.

  • Wielki Iluzjon (W): Zylis tworzy iluzje swojego ciała, myląc przeciwników i zmniejszając ich celność przez krótki czas.

  • Zakrzywienie Czasoprzestrzeni (E): Zylis przemieszcza się z naddźwiękową prędkością, tworząc rozdarcie w przestrzeni i pozostawiając za sobą zniekształcone echo jej obecności.

  • Pustkowa Katastrofa (R): Zylis wyzwala energię Voidrath, powodując wybuch, który przełamuje rzeczywistość wokół niej i zadaje ogromne obrażenia wszystkim wrogom w okolicy.

Skórki:

  • Czarna Iluzja: Zylis staje się półprzezroczystą postacią, rozrywającą przestrzeń wokół siebie w zniekształcone kształty.

  • Wojowniczka Mroku: W tej skórce Zylis przyjmuje wygląd wojowniczki, której ciało jest zbudowane z energii Voidrath, a jej broń przypomina pulsującą czasoprzestrzeń.

  • Mistyczna Pustka: Zylis jest otoczona przez wirujące cienie, jej ruchy są pełne gracji, a każdy jej krok zmienia rzeczywistość wokół niej.


12. Thrixa, Zwiastunka Kresu Czasów

Bio:
Thrixa to postać, która uosabia koniec wszystkich rzeczywistości. Zrodzona z najbardziej pierwotnych energii Voidrath, Thrixa jest zwiastunką końca wszystkiego. Jej rola polega na rozbiciu struktur czasoprzestrzennych i wprowadzeniu ostatecznego rozkładu. Jako Zwiastunka Kresu Czasów, Thrixa potrafi manipulować czasem w sposób, który zmusza rzeczywistości do końca. Przez jej ręce przechodzą ostatnie chwile wszechświatów, którymi włada.

Skille:

  • Zatracenie Przeszłości (Q): Thrixa sprawia, że cała historia przeciwnika zostaje wymazana, zmieniając ich wspomnienia i zadając im obrażenia.

  • Rozpad Czasu (W): Używając swojej mocy, Thrixa rozrywa kontinuum czasowe, zadając obrażenia i spowalniając wrogów w okolicy.

  • Wygaszenie (E): Thrixa wymazuje moment w czasie, który powoduje, że przeciwnik traci możliwość działania przez krótki okres.

  • Kres Czasów (R): Thrixa używa pełnej mocy Voidrath, by zatrzymać czas na całej mapie, powodując chaos i zadając obrażenia wszystkim, którzy znajdują się w jej zasięgu.

Skórki:

  • Zwiastunka Zniszczenia:
    W tej skórce, Thrixa przyjmuje postać pierwotnej istoty z Voidrath, emanując nieznaną, starożytną energią. Jej ciało wydaje się być całkowicie złożone z nieustannie zmieniającej się przestrzeni, z każdą jej częścią rozbijającą się na zniekształcone formy. Jest oblepiona energią pustki, a wokół niej wirują fragmenty rozbitego czasu.

  • Cisza Apokalipsy:
    Thrixa w tej skórce staje się postacią otoczoną absolutną ciszą. Jej ciało jest przezroczyste i pełne pękających, skręconych fragmentów czasoprzestrzeni. Wokół niej unosi się aura wiecznej pustki, a wszelkie dźwięki i dźwięki wydawane przez otoczenie znikają, przywołując uczucie absolutnej stagnacji i końca. Jej zbroja jest jakby utkana z rozkładającego się czasu, pełna migotających kawałków przestrzeni, które zdają się znikać w nieskończoności.

  • Władczyni Czasoprzestrzeni:
    Thrixa przyjmuje postać, w której jej ciało staje się całkowicie eteryczne, zmieniające się w wirujące formy przestrzeni i czasu. Na jej skórze pojawiają się wzory przypominające upadłe gwiazdy, a jej aura jest pełna magnetyzmu czasowego. Z jej rąk wyrywają się smugi energii, które przywodzą na myśl całkowitą kontrolę nad czasem i przestrzenią.

  • Przewodniczka Zatracenia:
    Thrixa w tej skórce przekształca się w istotę rodem z apokalipsy. Jej skóra jest pokryta szczelinami, z których wypływają energie Voidrath. Jej broń – ogromny wachlarz z czasoprzestrzennych promieni – jest w stanie wywrzeć ostatni cios w każdej rzeczywistości. Wokół niej unosi się cienie i wspomnienia zapomnianych er, a jej obecność zwiastuje upadek całych cywilizacji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .