Nazwa Świata: Nereidion
Nereidion to świat, gdzie magia, technologia i zło są nierozerwalnie związane, a wszelkie granice pomiędzy rzeczywistością a iluzją są zamazane. Jego historia jest pełna starożytnych bóstw, brutalnych wojen i zmieniających się bohaterów, którzy nie zawsze są tymi, za których się podają. W Nereidionie nic nie jest pewne, a każdy wybór, jakiego dokonają mieszkańcy, może mieć tragiczne konsekwencje. To świat pełen złamanych obietnic, mrocznych tajemnic i niekończącej się walki o przetrwanie.
Podstawowe Tropowe Cechy Świata Nereidion
1. Niestabilna Rzeczywistość
Nereidion jest światem, w którym rzeczywistość jest niestabilna, a jej granice są rozmyte. Istnieją "Pęknięcia Czasoprzestrzeni", które w sposób chaotyczny przenoszą istoty między wymiarami, a także powodują zniekształcenia w czasie. Czasami minuty zamieniają się w stulecia, a starożytne krainy mogą zniknąć na wieki, by ponownie się pojawić. Dla bohaterów jest to przekleństwo, ponieważ każda podróż przez Pęknięcie może zmienić ich samych i całą ich rzeczywistość.
2. Bohater Z Dwoch Światów
Thalion to główny bohater, który pochodzi z naszego świata. Trafił do Nereidionu przez wypadek w momencie, gdy jego życie na Ziemi rozpadło się na kawałki. W Nereidionie staje się "Człowiekiem Z Przeznaczenia" — osobą obdarzoną potężną, dziką magią, którą nie potrafi kontrolować. Ziemia i Nereidion to dwa różne światy, ale między nimi zachodzi związana z losem więź, która sprawia, że Thalion zmaga się z tym, co jest rzeczywiste, a co tylko snem.
3. Trop "Wielkiego Wybory"
Thalion musi podjąć decyzje, które mogą zmienić losy całego świata. Jednak nie zawsze ma pełną świadomość konsekwencji swoich działań. Często bywa zmuszony do wyboru pomiędzy złem a jeszcze gorszym złem, i choć nie może przewidzieć przyszłości, jest świadomy, że każde jego działanie jest nieuniknionym krokiem w kierunku apokalipsy... lub wybawienia. W Nereidionie nie ma prostych odpowiedzi, a "dobro" i "zło" są względne.
4. Eternalny Wróg - Lord Omen
Lord Omen jest odwiecznym wrogiem, który władza nad Nereidionem. Jest niemal nieśmiertelny, bowiem jego życie jest związane z pradawnym artefaktem, Czarnym Kryształem, który daje mu moc manipulacji rzeczywistością. Omen zginął już setki razy, ale zawsze powraca w nowej formie, by ponownie podjąć swoją misję — zniszczenia całego świata, przywrócenia go do chaosu i kontrolowania tej nieustannie zmieniającej się rzeczywistości.
5. Przeklęte Artyfakty i Magia Dziczy
W Nereidionie najpotężniejsze artefakty to te, które zostały stworzono przez istoty nieludzkie. Jednym z nich jest Korona Ciemności, która daje posiadaczowi zdolność zmiany rzeczywistości, ale w zamian za utratę własnej duszy. Thalion, nieświadomie, wchodzi w posiadanie jednego z takich artefaktów, Białego Pierścienia — narzędzia, które może zniszczyć całą galaktykę, jeśli nie zostanie odpowiednio użyte. Jednak magia dziczy to również wulkaniczne moce, które sprawiają, że użytkownik staje się szaleńcem, z biegiem czasu tracąc umiejętność rozróżniania prawdy od iluzji.
6. Bohaterowie, którzy nie są idealni
W Nereidionie wszyscy bohaterowie mają swoje ciemne strony. Thalion, choć początkowo bohaterem, szybko staje się postacią, która podejmuje decyzje moralnie dwuznaczne. Z czasem zaczyna rozumieć, że każda jego decyzja, choć może prowadzić do ostatecznego zwycięstwa, wiąże się z ogromnym cierpieniem. Jego najwięksi sprzymierzeńcy, Dreya (haruchajka wojowniczka) oraz Lirin (wygnany władca-kosmiczny wybrańca), również mają swoje wewnętrzne demony, które muszą stawić czoła, nie zawsze znajdując odpowiedzi.
7. Potęga "Białego Pierścienia"
Biały Pierścień to artefakt, który w rękach Thaliona staje się powodem nieustannej walki. To, co w pierwszej chwili wyglądało jak szansa na zbawienie Nereidionu, staje się narzędziem, które może zniszczyć zarówno ten świat, jak i rzeczywistość Ziemi. Pierścień pozwala na manipulację czasem, przestrzenią i prawami magii, ale wymaga ogromnych ofiar, a także odpowiedzialności za konsekwencje. Każde użycie pierścienia pogłębia zmagania Thaliona z jego moralnością.
Główne Rasy i Istoty
-
Aegirianie
Aegirianie są rasą wojowników i magów, którzy nie okazują emocji i zachowują niesamowity spokój, niezależnie od sytuacji. Posiadają głęboką więź z kosmiczną energią, co pozwala im przewidywać przyszłość, ale są również doskonale świadomi, że ich życie nie jest całkowicie ich własnym wyborem. Ich obojętność i chłodna siła są w rzeczywistości wynikiem pasji, które starają się tłumić, by nie dopuścić do ich zniszczenia. -
Insekty
Starożytna rasa, której przedstawiciele są niemal nieśmiertelni i nie ogarniają pełni ludzkich emocji. Ich jedynym celem jest zrozumienie praw wszechświata i pomoc w utrzymaniu równowagi w Nereidionie. Z ich pomocą Thalion staje się władcą, który nie ma w pełni świadomości tego, jak potężną moc posiada. -
Despojerowie
Potężni wrogowie, którzy żyją w wiecznym cyklu przemiany. Z ich natury płynie tajemnicza moc, która jest związana z chaosm i zniszczeniem. Kiedy tylko Nereidion wpada w stateczną równowagę, Despojerowie powracają, by zniszczyć wszystko, co się udało zbudować. -
Lunari
Lunari są tajemniczymi istotami, które żyją na granicy między rzeczywistością a iluzją. Są pół-ciałami, pół-duchami, i mogą istnieć w wielu formach. Lunari posiadają wiedzę o prastarych rytuałach, które pozwalają im wpływać na wątki czasowe, ale są jednocześnie przerażeni niekontrolowaną mocą, którą te rytuały niosą.
Fabuła i Tematyka
Fabuła Nereidionu opowiada o Thalionie, który zostaje wybrany na Człowieka Z Przeznaczenia, mającego zniszczyć Lord Omen i ocalić zarówno Ziemię, jak i Nereidion przed nadciągającym zagładą. Jego misja jest pełna wyborów, które nie tylko dotkną całe galaktyki, ale także wpłyną na jego własne poczucie tożsamości i moralności. Z biegiem czasu zaczyna rozumieć, że w walce o przyszłość nie ma idealnych rozwiązań.
Główne tematy to moc wyboru, zmagania z przeznaczeniem i niejednoznaczność moralna. Świat Nereidionu ukazuje pełne ciemności i świateł, miejsce, w którym bohaterowie muszą zmierzyć się z pytaniem: "Czy prawdziwa władza jest wartością samą w sobie, czy ostatecznie prowadzi do zguby?
Postacie w Świecie Nereidion
Świat Nereidion to pełen skomplikowanych bohaterów, których historie są głęboko związane z przeznaczeniem, walką o przetrwanie oraz zmaganiem z własnymi wewnętrznymi demonami. Każda postać jest złożona, pełna sprzeczności, a ich działania mają ogromne konsekwencje nie tylko dla nich samych, ale także dla całego świata. Oto kluczowe postacie tego świata:
1. Thalion, Człowiek Z Przeznaczenia
Biografia:
Thalion jest zwykłym człowiekiem z Ziemi, który nie rozumie, dlaczego został wybrany do roli "Człowieka Z Przeznaczenia" w Nereidionie. Jego życie na Ziemi legło w gruzach, gdy stracił wszystko, a przypadkowo trafił do tego obcego świata. Posiada Biały Pierścień, artefakt o ogromnej mocy, który może manipulować rzeczywistością. Jednak ta moc wiąże się z ryzykiem – każda jej użycie przybliża go do szaleństwa. Przepełniony sprzecznościami, Thalion zmaga się z własnymi lękami i moralnymi dylematami, zastanawiając się, czy może uratować świat, czy też doprowadzić do jego zniszczenia.
Wygląd:
Thalion jest średniego wzrostu, o szerokich ramionach, ale szczupłej sylwetce. Jego twarz nosi ślady zmęczenia i zmartwień, z wyrazem niepewności, jakby ciągle zastanawiał się nad własnym przeznaczeniem. Jego Biały Pierścień wyróżnia się jako jedyny element jego ubioru – mieni się w blasku, ale ma także mroczną, niepokojącą aurę.
Umiejętności:
- Biały Pierścień (Q): Manipulowanie rzeczywistością – Thalion zmienia otaczający go świat, by zadać obrażenia wrogom i chronić sojuszników.
- Przeznaczenie Wskrzesza (W): Leczy sojuszników i redukuje obrażenia, ale każde użycie zbliża Thaliona do utraty kontroli nad mocą.
- Manipulacja Rzeczywistością (E): Tworzy iluzje lub przemieszcza się przez krótki dystans, zadając obrażenia wrogom.
- Zatracenie Przeznaczenia (R): Thalion wyzwala pełną moc Pierścienia, zadając ogromne obrażenia, ale również ryzykując własne szaleństwo.
Skórki:
- Thalion, Biały Czarodziej: Zbroja oświetlona blaskiem, z runicznymi symbolami, którymi promieniuje jego Pierścień.
- Thalion, Wędrowiec Czasu: Zmienna zbroja, odzwierciedlająca przeskoki w czasie, z fragmentami różnych epok.
- Thalion, Pustynny Zbawca: Zbroja w stylu pustynnych wojowników, z elementami piasku i drobnych run, które zmieniają się w zależności od mocy Pierścienia.
2. Dreya, Haruchajka Wojowniczka
Biografia:
Dreya pochodzi z rasy Haruchai, wojowników żyjących według surowych zasad honoru i dyscypliny. Straciła swoją wioskę i rodzinę w wyniku swoich decyzji, które uważa za błędne. Choć stara się być zimną i nieemocjonalną wojowniczką, jej serce wciąż przepełnia żal. Dreya posiada unikalną zdolność manipulowania energią kosmiczną, ale jej moc wymaga od niej pełnej równowagi. Jej lojalność wobec Thaliona jest silna, ale nie brak jej wątpliwości co do ryzyk związanych z jego potęgą.
Wygląd:
Dreya jest wysoka i silna, jej ciało jest pokryte tatuażami i znakami, które świadczą o jej wojowniczej przeszłości. Nosi prostą, ale funkcjonalną zbroję, która daje jej swobodę ruchu, z błękitnymi akcentami na tle ciemnej zbroi. W jej oczach widać nie tylko determinację, ale także wewnętrzną walkę.
Umiejętności:
- Moc Energii (Q): Wystrzeliwuje potężną falę energii, która zadaje obrażenia i spowalnia wrogów.
- Krąg Równowagi (W): Tworzy tarczę, która chroni sojuszników i redukuje obrażenia, ale jest silniejsza, jeśli Dreya pozostaje w równowadze.
- Cisza Kosmosu (E): Unieruchamia wrogów w swoim zasięgu, uniemożliwiając im używanie umiejętności.
- Kosmiczna Ochrona (R): Tworzy barierę, która pochłania obrażenia i odbija je w stronę wrogów.
Skórki:
- Dreya, Kosmiczna Strażniczka: Zbroja przypominająca kosmiczne energie, pulsująca niebieską aurą, której elementy świecą w rytm jej mocy.
- Dreya, Wojowniczka Przestrzeni: Zbroja z zaawansowaną technologią kosmiczną, z mechanizmami, które umożliwiają manipulację czasem i przestrzenią.
- Dreya, Ciemna Przewodnicząca: Zbroja w odcieniach czerni i granatu, z czarnymi kosmicznymi runami, które pulsują tajemniczym światłem.
3. Lirin, Wygnany Władca-Kosmiczny Wybraniec
Biografia:
Lirin był niegdyś władcą potężnej rasy Lunari, która kontrolowała całą przestrzeń kosmiczną. Utracił jednak władzę po tym, jak równowaga wszechświata uległa zniszczeniu. Jego obecna forma jest eteryczna, jakby pomiędzy ciałem a duchem, co sprawia, że błąka się po wymiarach. Lirin zna sekrety rytuałów czasu, ale nie może w pełni wykorzystać swojej mocy, ponieważ jego dusza została rozbita na kawałki. Szuka sposobu na odzyskanie pełnej mocy i odkupienie.
Wygląd:
Lirin ma nierealny wygląd – jego ciało jest niematerialne, niemal przezroczyste, z wyraźnymi, świetlistymi konturami, które pulsują w rytm jego kosmicznej energii. Jego oczy są niczym galaktyki, wciągające i pełne tajemnicy.
Umiejętności:
- Władza Wymiarów (Q): Lirin otwiera portal, przez który wysyła falę energii, zadając obrażenia i przesuwając przeciwników na dużą odległość.
- Rytuał Czasu (W): Manipuluje czasem, przyspieszając ruchy sojuszników i spowalniając wrogów.
- Przewodnik Czasu (E): Lirin staje się niematerialny i podróżuje między wymiarami, unikając obrażeń.
- Kosmiczny Upadek (R): Lirin otwiera czarną dziurę, która wciąga wszystkich wrogów w jej zasięgu, zadając ogromne obrażenia i spowalniając ich.
Skórki:
- Lirin, Władca Astralny: Zbroja z gwiezdnymi wzorami, której elementy przypominają galaktyki i nebulae.
- Lirin, Kosmiczny Wędrowiec: Eteryczna forma, w której Lirin przybiera postać fali świetlnej, w której migoczą obrazy przeszłości i przyszłości.
- Lirin, Mistrz Przestrzeni: Lirin w zbroi przypominającej astralną mroczną istotę, pokrytą runami czasoprzestrzennymi.
4. Lord Omen, Władca Zniszczenia
Biografia:
Lord Omen jest istotą zrodzoną z chaosu, która pragnie zniszczyć wszystko, co istnieje, aby uwolnić się od klątwy związanej z Czarnym Kryształem. Jego obsesja na punkcie zniszczenia wynika z traumy, którą przeżył, gdy po raz pierwszy zetknął się z potęgą, której nie potrafił zrozumieć. Choć jego celem jest zniszczenie Nereidionu, w głębi duszy zmaga się z pytaniem, czy naprawdę warto walczyć o to, co chce zniszczyć.
Wygląd:
Lord Omen nosi mroczną, ciężką zbroję, której powierzchnia pokryta jest plamami ciemnej energii. Jego ciało jest niemal całkowicie zniszczone przez moc, a jego oczy świecą czerwonym blaskiem. W rękach trzyma Czarny Kryształ, który emituje ciemną aurę.
Umiejętności:
- Pęknięcie Czasoprzestrzeni (Q): Zadaje obrażenia i przesuwa wrogów, tworząc rysy w rzeczywistości.
- Chaos Zniszczenia (W): Zmienia otoczenie, zadając obrażenia i spowalniając wrogów.
- Czarny Kryształ (E): Zyskuje niezniszczalność na krótką chwilę, zadając zwiększone obrażenia.
- Apokalipsa (R): Uwalnia pełną moc Czarnego Kryształu, niszcząc wszystko w zasięgu.
Skórki:
- Lord Omen, Władca Chaosu: Zbroja ciemna, z płonącymi pancerzami w odcieniach fioletu i czerwieni.
- Lord Omen, Złowrogi Król: Zbroja złota, z czarnymi akcentami i kryształowymi wzorami.
- Lord Omen, Władca Zniszczenia: Przekształcony w mroczną, niemal demoniczną istotę, z czarnymi skrzydłami.
5. Kira, Pustelniczka z Równin
Biografia:
Kira była kiedyś uczennicą jednej z najpotężniejszych szkół magicznych, obdarzoną ogromnym potencjałem, jednak po nieudanym rytuale straciła dostęp do swojej mocy. Wykluczona i wygnana, znalazła się na Równinach, gdzie stała się pustelniczką. Przez lata badała zapomniane aspekty magii czasu, starając się odkupić swoje winy i zrozumieć, co poszło nie tak. Choć jej zdolność przewidywania przyszłości pozwala jej pomagać innym, Kira wciąż zmaga się z poczuciem winy i żalu, wierząc, że jej przeszłość nie daje jej prawa do szczęścia. Jest świadoma, że kiedyś będzie musiała dokonać ogromnego poświęcenia, aby naprawić swoje błędy i ocalić tych, których kocha.
Wygląd:
Kira ma subtelne, delikatne rysy twarzy, a jej długie, brązowe włosy są nieco zniszczone przez lata życia w surowych warunkach Równin. Nosi proste, ale funkcjonalne szaty w odcieniach szarości i zieleni, które pozwalają jej poruszać się swobodnie po pustkowiu. Na jej ramionach widać delikatne symbole czasoprzestrzeni, oznaczające jej związek z magią. Jej oczy mają lekki odcień złota, jakby widziała rzeczy, które są poza zwykłą percepcją.
Umiejętności:
-
Wizja Przyszłości (Q): Kira skupia swoją uwagę na wrogu, przewidując jego następny ruch. Na kilka sekund zyskuje wgląd w działania przeciwnika, zadając obrażenia i osłabiając ich skuteczność. Efekt powoduje, że wrogowie są spowolnieni, a Kira zyskuje przewagę taktyczną.
-
Magiczne Uzdrowienie (W): Kira używa swojej mocy, by przywrócić zdrowie sojusznikom w okolicy. Ponadto, każdy sojusznik, który otrzyma uzdrowienie, zostaje spowolniony, co daje im większą szansę na unikanie obrażeń w czasie, gdy Kira koncentruje swoją moc. Może także przez chwilę otaczać siebie lub sojuszników magiczną tarczą, zmniejszającą obrażenia.
-
Czasowa Zatrata (E): Kira manipuluje czasem wokół siebie, spowalniając ruchy wrogów w określonym obszarze lub przyspieszając sojuszników, zwiększając ich szybkość działania przez kilka sekund. Efekt ma zastosowanie taktyczne – potrafi spowolnić wrogów, aby zabezpieczyć ucieczkę lub przyspieszyć atak.
-
Złamane Przeznaczenie (R): Kira odwraca czas w swoim najbliższym otoczeniu, cofając wydarzenia o kilka sekund do tyłu. Może tym samym uratować siebie lub sojusznika przed śmiercią, przywracając ich do stanu sprzed krótkiej chwili. Efekt ma jednak swoją cenę – zmieniają się również wszystkie wydarzenia, które miały miejsce w tej chwili, co może wpłynąć na dynamikę walki. Czasami powroty do przeszłości wiążą się z nieprzewidywalnymi konsekwencjami.
Skórki:
-
Kira, Strażniczka Czasu:
- W tej skórce Kira nosi złotą, mistyczną zbroję ozdobioną klejnotami przypominającymi godziny i spirale, które symbolizują kontrolę nad czasem. Jej włosy przybierają jaśniejszy odcień złota, a jej oczy błyszczą jak zegary. W tle jej umiejętności pojawiają się magiczne runy i tajemnicze symbole czasoprzestrzenne.
-
Kira, Ciemna Pustelniczka:
- W tej wersji Kira przyjmuje mroczniejszy wygląd, z czarnymi szatami pokrytymi fioletowymi symbolami, które przywodzą na myśl zniszczenie. Jej włosy stają się niemal czarne, a jej aura jest przytłumiona, niczym cień, który przysłania światłość. Jej umiejętności zyskują bardziej upiorne efekty, z wizualnymi elementami cienia.
-
Kira, Wędrowczyni Poza Czasem:
- Kira w tej skórce zmienia się w podróżniczkę po różnych epokach. Jej ubranie jest miksowane z elementów różnych epok – od starożytnych szat po futurystyczne akcenty. Jej oczy zmieniają kolor w zależności od aktywacji umiejętności, a jej aura jest pełna ruchomych zegarów i wirujących błysków.
-
Kira, Uczennica Przeszłości:
- W tej skórce Kira wraca do swoich początków jako uczennica magii czasu. Jej szaty przypominają tradycyjne, magiczne odzienie z dawnych lat, ozdobione tajemniczymi sigilami. Jej moc jest ukierunkowana na uzdrawianie i przewidywanie, a przy jej boku wisi magiczna księga, która powoli się otwiera, gdy korzysta z mocy.
-
Kira, Mistrzyni Czasu:
- W tej skórce Kira staje się absolutną mistrzynią magii czasu, ubrana w przepiękną, pełną detali zbroję, która zdaje się przekształcać w samego siebie czas. Jej płaszcz mieni się złotymi i srebrnymi odcieniami, a jej broń – mistyczna różdżka – zmienia się w coś w rodzaju zegara. Umiejętności wizualnie zmieniają przestrzeń wokół niej, wytwarzając wielką dynamikę czasoprzestrzenną.
-
6.Esra, Równowaga Mocy
Biografia:
Esra jest jednym z ostatnich przedstawicieli Insequentów, starożytnych istot, które zostały powołane do życia przez potężną, kosmiczną siłę mającą na celu utrzymanie równowagi w wszechświecie. Insequenty były istotami, które nie podlegały upływowi czasu, przez co ich życie było zbieżne z istnieniem samego wszechświata. Esra, jako przewodnicząca Mędrców, jest w stanie kontrolować wielkie siły mocy, posiadając zdolność manipulowania czasem i przestrzenią. Choć obojętna wobec śmiertelników, jej misją jest pilnowanie porządku i równowagi między światami. Po spotkaniu z Thalionem, Esra dostrzega w nim potencjał do zniszczenia tej równowagi, co stawia ją w trudnej sytuacji – czy powinna wspierać go w walce, czy też stawić opór jego mocy, która może zagrozić wszystkim formom istnienia.
Esra postrzega świat w kategoriach struktur, wzorców i równowagi, co sprawia, że jej decyzje są chłodne, logiczne i niekoniecznie łatwe do zrozumienia dla zwykłych śmiertelników. Z biegiem czasu zaczyna dostrzegać, że równowaga nie zawsze jest równoznaczna z spokojem, a niektóre zmiany, choć drastyczne, mogą prowadzić do większego dobra.
Wygląd:
Esra jest istotą o niezwykłym wyglądzie, który łączy cechy organiczne z eterycznymi. Jej ciało jest niemal przezroczyste, przywodzące na myśl postać stworzoną z czystej energii, z delikatnymi, świecącymi liniami, które symbolizują przepływ mocy w jej wnętrzu. Jej skóra ma lekki, niebieskawy odcień, a na jej ciele widnieją subtelne runy, które pulsują w zależności od używanej mocy. Ma długie, platynowe włosy, które unoszą się wokół niej, jakby w odmiennym wymiarze od tego, w którym jest osadzona. Jej oczy są głębokie i lśniące, przypominają kosmiczne niebo – pełne gwiazd i galaktyk, a jej obecność emanuje aurą spokoju i chłodnej mocy.
Umiejętności:
-
Siła Struktury (Q): Esra manipuluje przestrzenią wokół siebie, tworząc przeszkody, które blokują ruchy wrogów lub osłabiają ich ataki. Na chwilę zmienia kształt i układ terenu, tworząc bariery energetyczne. Efekt osłabia wrogów, zmieniając ich pozycję w walce i utrudniając ich działania.
-
Kosmiczna Harmonia (W): Esra może przywrócić równowagę w otaczającym ją świecie, lecząc sojuszników i przywracając im część energii. Jej moc regeneracyjna wzmacnia nie tylko zdrowie, ale i morale drużyny, dając im odporność na osłabiające efekty, takie jak strach czy zamieszanie. Jej obecność w pełni aktywuje potencjał drużyny, zmieniając ich w dynamiczne jednostki.
-
Przestrzenna Manipulacja (E): Esra zakłóca przestrzenną równowagę wokół wroga, przesuwając ich w inne miejsce na krótką odległość, sprawiając, że wrogowie stają się niepewni co do swojej pozycji w walce. Może również użyć tej mocy do teleportowania siebie lub sojuszników w bezpieczne miejsce w walce, wykorzystując chaos w szeregach przeciwnika.
-
Zniszczenie Wzorców (R): Esra wyzwala potężną falę energetyczną, która burzy struktury rzeczywistości, zmieniając przestrzeń wokół siebie. W wyniku tej mocy, Esra może zniszczyć elementy środowiska, zadając potężne obrażenia wrogom. Potrafi także całkowicie zaburzyć równowagę w okolicznych przestrzeniach, usuwając wszelkie osłony, tarcze i efekty magiczne, które mogłyby chronić przeciwników. Efekt jest ostatecznym sprawdzianem dla równowagi – zmienia układ walki w błyskawiczny sposób, przesuwając granice rzeczywistości.
Skórki:
-
Esra, Przewodnicząca Mędrców:
- Esra w tej skórce nosi klasyczną, ceremonialną szatę w odcieniach bieli, niebieskiego i srebra. Jej ciało staje się jeszcze bardziej eteryczne, z mieniącymi się złotymi runami, które świecą podczas używania mocy. Z jej rękawów unoszą się subtelne strumienie energii, które otaczają ją jak tarcza.
-
Esra, Władczyni Chaosu:
- Esra w tej wersji przybiera mroczny wygląd, z ciemnymi, purpurowymi i czarnymi akcentami na swojej odzieży. Jej oczy stają się czerwoną poświatą, a jej moc ma mroczny charakter – przywołując kosmiczną ciemność i zakłócenia w rzeczywistości. Z jej ciała emanuje aura chaosu, rozrywając równowagę wokół niej.
-
Esra, Wewnętrzna Równowaga:
- W tej skórce Esra jest ubrana w szaty w odcieniach złota, bieli i błękitu. Jej postać jest w pełni zharmonizowana z otaczającą ją energią. Na jej ciele widnieją symbole układające się w starożytne mandale, które wibrują i pulsują w rytm jej mocy. Ciała i energia wokół niej są przejrzyste, jakby wszystko wokół niej było częścią jej własnej istoty.
-
Esra, Kosmiczna Równowaga:
- Esra w tej skórce zyskuje jeszcze bardziej kosmiczny wygląd, z całym jej ciałem przyjmującym wygląd galaktyki. Jej ubranie przypomina kosmiczne niebo z wirującymi gwiazdami i mgławicami. W tle jej umiejętności pojawiają się świetliste efekty, które tworzą wokół niej gwiezdne tła, a sama Esra zdaje się być częścią wszechświata.
-
Esra, Czasowa Władczyni:
- W tej wersji Esra wygląda jak istota, która zjednoczyła się z czasem. Jej skóra jest pokryta zegarowymi wzorami, a jej odzież przypomina mechanizm, w którym poruszają się wskazówki. Esra w tej skórce wykorzystuje swoje zdolności manipulowania czasem do granic możliwości, a jej obecność wpływa na upływający czas na polu bitwy.
1. Selene, Cień Pożerającej Nocy
Rasa: Lunari (pół-ciało, pół-duch)
Rola: Antagonistka, Władczyni Mroku
Biografia:
Selene była niegdyś wspaniałą i potężną księżniczką rasy Lunari, jednak jej życie zmieniło się w chwili, gdy podczas jednego z rytuałów mocy, który miał na celu przywrócenie równowagi, została zdradzona przez własnych doradców. W wyniku tego zdradzieckiego rytuału, Selene wpadła w mroczny stan pół-ducha, zatracając część swojej duszy, ale zyskując ogromną moc manipulacji ciemnością i kosmiczną energią. W obecnej formie jest bezlitosna i pełna zemsty. Od tej pory nosi tytuł "Cień Pożerającej Nocy", i jej celem jest odbudowa własnej pełnej formy, poświęcając wszystko, co stanie jej na drodze, w tym cały świat Nereidionu.
Wygląd:
Selene przyjmuje wygląd pół-ciała, pół-ducha, a jej postać jest otoczona przez gęsty mrok i wirujący pył kosmiczny. Jej ciało jest częściowo przezroczyste, z wyraźnymi śladami niekompletnej duszy. Jej oczy są świecącymi, czarnymi kulami, a jej włosy przypominają ciemną mgłę, która nieustannie unosi się wokół niej. Nosi srebrną zbroję w kształcie skrzydeł, które symbolizują jej dawną potęgę.
Umiejętności:
- Cień Zniszczenia (Q): Tworzy ciemną falę, która zadaje obrażenia i spowalnia wrogów. Może przejść przez przeszkody, aby zaskoczyć przeciwnika.
- Wzrok Pożeracza (W): Zadaje wybuchowe obrażenia pojedynczemu wrogowi, przewidując jego ruchy i zmieniając rzeczywistość w jego umyśle.
- Mroczna Mgła (E): Pokrywa obszar mroczną mgłą, która zasłania widok przeciwników i sprawia, że wrogowie otrzymują obrażenia przez czas, w którym są w jej zasięgu.
- Wybuch Zatracenia (R): Uwielbia zniszczenie i chaos, a jej finalna umiejętność polega na przywołaniu ogromnej eksplozji ciemności, która powala wszystkich wrogów w jej zasięgu, jednocześnie wzmacniając jej moc.
2. Nyssa, Królowa Czerwonego Krwawego Ładu
Rasa: Aegirian (Haruchai)
Rola: Antagonistka, Władczyni Krwi i Zniszczenia
Biografia:
Nyssa była kiedyś wybitną wojowniczką, która dowodziła jednym z najpotężniejszych klanów Aegirianów, wojowników znanych ze swojej nieustępliwości i honoru. Jednak po brutalnej bitwie, w której zginęli jej najbliżsi, Nyssa zaczęła popadać w obłęd. Jej złość oraz chęć zemsty przemieniły ją w bezwzględną Królową Krwi. Używając zakazanej magii krwi, Nyssa zdobyła niebywałą moc, ale także oddała część swojej duszy, co uczyniło ją bardziej złą i bezwzględną. Jej krwawa armia pod jej dowództwem toczy nieustanne wojny, siejąc zniszczenie i chaos w imię mrocznego porządku.
Wygląd:
Nyssa ma na sobie ciężką, krwawą zbroję, która błyszczy w odcieniach czerwieni i czerni. Jej oczy są pełne dzikiej furii, a z jej ciała wydobywają się smugi ciemnej magii. Jej włosy są koloru krwi, długie i pokryte dziwnymi runami. Wokół jej postaci unosi się aura nieustannego, niekończącego się gniewu.
Umiejętności:
- Czerwony Krąg (Q): Tworzy krwawy krąg na ziemi, który pochłania życie przeciwników w jego obrębie, zadając obrażenia i lecząc Nyssę.
- Ryk Krwawego Władcy (W): Krzyczy wściekłością, wywołując przerażenie u wrogów, spowalniając ich i osłabiając ich obronę.
- Krwawy Miecz (E): Przyzywa ostrze z czystej krwi, które może zadawać ogromne obrażenia w walce wręcz lub rzucać jako ostrze na dystans.
- Przebudzenie Krwi (R): Nyssa przyzywa mroczną armię wojowników z krwi, która na krótki czas walczy u jej boku, zadając wielkie obrażenia i przywracając część życia jej i jej sojusznikom.
3. Morgath, Władczyni Cienia
Rasa: Despojer (Istota z chaosu)
Rola: Antagonistka, Władczyni Chaosu i Zniszczenia
Biografia:
Morgath, była niegdyś członkinią jednego z najpotężniejszych zakonów magów, którzy badali granice rzeczywistości. Jednak po odkryciu mrocznych sekretów wszechświata, Morgath zaczęła dążyć do zniszczenia granic między wymiarami, co spowodowało niekontrolowany chaos. Z czasem jej ciała zaczęły ulegać zniekształceniu – stała się istotą zrodzoną z czystego chaosu, a jej ciało rozpuściło się w cieczy cienia. Choć zniszczenie to byłoby jej końcem, Morgath stała się potężniejsza niż kiedykolwiek. Teraz pragnie zerwać wszelkie bariery między wymiarami, zniszczyć całe istnienie i stworzyć nowy porządek, w którym jej wola będzie niepodważalna.
Wygląd:
Morgath to istota, która nie ma wyraźnej formy – jej ciało jest ciągle zmieniającą się masą cienia, która potrafi przyjmować dowolny kształt. Czasem widoczna jest jej twarz, pokrytą szkarłatnymi runami, a jej oczy świecą na czerwono. Wokół niej unosi się nieustanny wir ciemności i chaosu.
Umiejętności:
- Cienie Zniszczenia (Q): Morgath przywołuje fale chaosu, które rozrywają wszystko, co stoi na ich drodze, zadając ogromne obrażenia i rozpraszając sojuszników.
- Zatracenie Czasu (W): Morgath spowalnia czas w wybranym obszarze, sprawiając, że wrogowie poruszają się znacznie wolniej, a ataki stają się mniej skuteczne.
- Przemiana Cienia (E): Morgath może wchłonąć się w cień, przemieniając się w niematerialną formę i zyskując możliwość przechodzenia przez przeszkody lub uniknięcia ataków.
- Apokalipsa Ciemności (R): Morgath uwalnia pełną moc chaosu, powodując eksplozję ciemności, która burzy struktury rzeczywistości, zadając ogromne obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu. To ostateczny cios, który może zakończyć każdą walkę.
1. Nyx’thoth, Królowa Nocnych Zmian
- Wygląd: Nyx’thoth jest istotą, która nie ma jednej, stałej formy. Zawsze zmienia się w sposób, który jest trudny do opisania, ale najczęściej przybiera postać olbrzymiego, zmieniającego się wiru, który nieustannie zmienia swoje kontury. Ma setki oczu na różnych częściach swojego ciała, które pojawiają się i znikają w mgnieniu oka.
- Moc: Nyx’thoth jest władczynią nocnych wymiarów, gdzie czas nie istnieje w tradycyjny sposób. Może manipulować czasem, zatrzymując go lub przyspieszając w różnych częściach Nereidionu. Zdolna jest do wciągania umysłów innych w swoją rzeczywistość, gdzie stają się częścią jej zmieniającej się formy.
- Motywacja: Nyx’thoth pragnie przejąć kontrolę nad czasem i przestrzenią, a także zniszczyć granice między wymiarami. Dąży do stworzenia wiecznego chaosu, gdzie rzeczywistość nie będzie miała sensu, a wszyscy będą zanurzeni w wiecznej, zmieniającej się nocy.
2. Ophryx, Serce Ciemności
- Wygląd: Ophryx jest istotą, której ciało przypomina połączenie nieskończonej liczby cieni i organicznych mas, wirujących w nieprzenikniony sposób. Ma wiele mackowatych ramion, które zmieniają swoje formy w zależności od emocji i pragnień, a na środku jego ciała znajduje się źródło światła – serce, które bije w sposób nieharmonijny, z odgłosami jakby pochodzącymi z innych wymiarów.
- Moc: Ophryx potrafi ściągać dusze z innych wymiarów, przejmować umysły swoich ofiar i zmieniać ich postrzeganie rzeczywistości. Jego moc jest związana z “czarną energią”, która wypacza każdą formę życia i rzeczywistości, zbliżając ją do stanu chaosu. W jego obecności granice między światem fizycznym a astralnym zaczynają się zacierać.
- Motywacja: Ophryx dąży do przejęcia absolutnej kontroli nad wszystkim, co istnieje, ale nie w tradycyjny sposób. Nie zależy mu na podboju, lecz na absolutnym unicestwieniu jakiejkolwiek formy rzeczywistości. Z każdym życiem, które pochłania, jego moc rośnie, aż w końcu nie pozostanie nic poza nim.
3. Xal’thur, Przeklęty Jądro Wszechświata
- Wygląd: Xal’thur przybiera formę olbrzymiego oka, które unosi się w próżni. Otoczone jest niezliczoną ilością skrzydlatych, nieistniejących w rzeczywistości istot, które są w ciągłym ruchu. Każdy z tych bytów staje się częścią samego Xal’thura, a ich oczy i ciała zdają się nieustannie przekształcać.
- Moc: Xal’thur ma zdolność “widzenia” wszystkiego, co kiedykolwiek się wydarzyło, dzieje się teraz, lub wydarzy się w przyszłości. Jednak jego widzenie jest zniekształcone i niepojęte, przez co staje się on zarówno źródłem wiedzy, jak i absolutnym zagrożeniem. Jego zdolność do manipulowania przestrzenią i czasem sprawia, że niektórzy, którzy go spotykają, zaczynają tracić zmysły, nie będąc w stanie rozróżnić przyszłości od przeszłości.
- Motywacja: Xal’thur dąży do przejęcia całkowitej kontroli nad czasem i przestrzenią, jednak nie w celu zdobycia dominacji, lecz po to, aby zniszczyć wszelką możliwość przyszłego istnienia. Jego celem jest sprowadzenie wszechświata do momentu “przed powstaniem”, do pustki, w której nic nie może istnieć.
4. Azmara, Matka Zatracenia
- Wygląd: Azmara jest istotą przypominającą połączenie stwora przypominającego wielkiego smoka i rośliny, której ciała pełne są trujących kwiatów. Każdy jej ruch generuje dziwaczne dźwięki przypominające szeptane słowa w niezrozumiałym języku. Jej ciała zdobią niezliczone, falujące gałęzie, które unoszą się w powietrzu i zmieniają kształt w zależności od woli samej Azmary.
- Moc: Azmara ma moc “roztaczania zatracenia”, gdzie każde stworzenie w jej obecności staje się wciągane do nieistniejącego stanu istnienia. Potrafi również przejmować życie, wyciągając z umysłów jej ofiar wszystkie emocje i wspomnienia, pozostawiając ich jako pustych husk. Jej obecność niszczy wszelkie formy naturalnej równowagi.
- Motywacja: Azmara pragnie przejąć kontrolę nad całym światem, lecz nie w sposób bezpośredni – dąży do wciągania istot w “zatracenie”, tworząc pustkę, w której nie ma życia, nie ma śmierci, nie ma sensu. Dąży do zniszczenia całej rzeczywistości, by uczynić z niej swoją osobistą, niezmienną jaźń.
Shalz’khorr, Złodziej Krwi Czasu
Wygląd:
Shalz’khorr jest istotą, której wygląd jest nieuchwytny i ciągle zmieniający się, co sprawia, że trudno jest go jednoznacznie opisać. Często przedstawiany jest jako ogromna, płynna masa przypominająca krew, która unosi się w przestrzeni w sposób chaotyczny. Jego "ciało" jest niczym rzeka, której kontury nigdy nie są stałe, pulsuje i faluje, zmieniając kształt w zależności od tego, jak go postrzegają osoby wokół. Jego obecność jest wywoływana przez falowanie przestrzeni, które odkształca się pod jego wpływem – czasami przybiera formę przypominającą rozlewaną ciecz, innym razem przybiera kształt półprzezroczystych mackowatych form, w których pulsują setki oczu, czujących każdy moment w czasie.
Jest w stanie pojawić się i zniknąć w mgnieniu oka, gdyż jego ciało to coś pomiędzy formą fizyczną a esencją, której nie można uchwycić w ludzkich kategoriach. Jego istnienie jest nieuchwytne, a każdy moment z nim staje się zaburzeniem w naturalnym przepływie czasu.
Moc:
Shalz’khorr ma absolutną władzę nad czasem, który jest jego największą bronią i zarazem przekleństwem. Może kradnąć czas od istot i przedmiotów, co pozwala mu nie tylko manipulować linią czasu w czasie rzeczywistym, ale również zmieniać przeszłość. Zmieniając wydarzenia, wpływa na cały wszechświat, tworząc skomplikowane wątki przyczynowo-skutkowe, które wprowadzają chaos w naturalny porządek rzeczy.
-
Kradzież Czasu (Q): Shalz’khorr może wykradać fragmenty czasu z wydarzeń, zatrzymując je lub przyspieszając. W efekcie jego ofiary mogą zastać siebie w różnych stadiach życia – od momentu narodzin aż do śmierci, zatrzymując ich w nieokreślonym stanie, zmieniając tempo ich życia, by stały się tylko pustymi formami, pozbawionymi sensu.
-
Zatracenie Przeszłości (W): Używając swojej mocy, Shalz’khorr może manipulować przeszłością, zmieniając kluczowe wydarzenia, które prowadzą do powstania chaosu w pamięci innych. Osoby, które zetkną się z tym zaklęciem, zapominają o istotnych faktach, lub pamięć staje się splątana, wymazana w sposób, który jest poza ich zrozumieniem.
-
Rozdarcie Czasoprzestrzeni (E): Shalz’khorr może przełamać granice rzeczywistości, powodując, że fizyczne zasady świata zaczynają działać nielogicznie. Istoty i obiekty mogą zacząć poruszać się w czasie niezgodnie z ich naturalnym przebiegiem. W niektórych przypadkach jego moc może wywrócić wydarzenia do góry nogami, powodując, że jednocześnie pojawiają się różne wersje tych samych osób, co wywołuje trwały chaos.
-
Krwawe Czasoprzestrzenne Pożeranie (R): Shalz’khorr ma zdolność przejęcia całych fragmentów czasu i życia. Jego najpotężniejsza zdolność polega na kradzieży życia ze wszystkich istot, które spotyka. Jego ciało wydziela wiry, które wyciągają czas, a także esencję istnienia z ofiar, zamieniając je w pustki, które przestają istnieć w rzeczywistości. Jest w stanie wymazać ich z historii całkowicie, sprawiając, że nigdy nie istnieli. Ofiary tracą nie tylko swoje życie, ale i każde wspomnienie, które mogły pozostawić za sobą.
Motywacja:
Shalz’khorr jest istotą, której nie interesuje dominacja nad światem w tradycyjny sposób. Jego celem nie jest zdobycie władzy ani rozszerzanie swojego wpływu, ale raczej osiągnięcie absolutnej władzy nad czasem – samą esencją istnienia. Chce kontrolować każdą chwilę, każdą sekundę, każdą linię czasu. Manipulując czasem i życiem innych, Shalz’khorr pragnie zapewnić sobie wieczną egzystencję, by stać się jedynym bytem, który nie podlega żadnym ograniczeniom.
W swojej obsesji Shalz’khorr nie rozumie, że czas nie jest tylko narzędziem do zyskania władzy, ale także ograniczeniem – może być równie zgubny, jak jego kontrola nad nim. Z każdym fragmentem życia, który wykrada, staje się coraz bardziej odizolowany od rzeczywistości, a jego własne istnienie zaczyna się kruszyć. Ostatecznie, jego dążenie do wieczności prowadzi go do ruiny, gdzie zaczyna zastanawiać się, czy rzeczywiście chce istnieć w nieskończoność, czy raczej rozumie, że prawdziwa potęga tkwi w jej przeciwieństwie – w końcu to nieświadomość i nietrwałość są tym, co nadaje życiu sens.
Skórki (Kosmiczne, Krwawa Rzeczywistość, Władca Krwi):
- Kosmiczny Złodziej: Shalz’khorr w tej skórce przybiera wygląd istoty składającej się z galaktycznych pyłów i gwiezdnego światła. Zamiast krwi, ma energię gwiazd i planet w formie wiszących fragmentów, a jego ciało staje się niczym galaktyka w ciągłej przemianie.
- Krwawy Władca: W tej wersji Shalz’khorr zmienia się w istotę przypominającą potwora pokrytego krwią, która zlewa się w macki, oplatając wszystko wokół. Jego ciało zdobią zakrwawione pasma i wiry, które przypominają zniszczone kawałki rzeczywistości.
- Władca Przestrzeni: Z tą skórką Shalz’khorr przyjmuje formę absolutnej rzeźby z czasu – gigantycznego, zmieniającego się kształtu, który rozciąga się w przestrzeni jak rzeka, ale zbudowanego z abstrakcyjnych form geometrycznych. Jego ciało zmienia się w migotliwe fragmenty czasoprzestrzeni, które rozszerzają się w nieskończoność.
Shalz’khorr to istota, która nie tylko zagraża całemu światu, ale i porusza najgłębsze lęki związane z naturą czasu, przemijania i egzystencji.
Każda z tych postaci wnosi coś unikalnego do fabuły, a ich losy splatają się w świecie pełnym magii, chaosu i moralnych wyborów. Z każdą decyzją postacie stają przed pytaniem: „Jaką cenę jesteś gotów zapłacić za ostateczne zbawienie?”
Komentarze
Prześlij komentarz