Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars - Lirindale


Kraj: Lirindale


Opis ogólny:

Lirindale to magiczna, kolorowa kraina pełna malutkich, niezwykle pomysłowych istot zwanych lirkinami. To miejsce tętni muzyką, sztuką, eksperymentami i nieustannym poczuciem przygody. Choć na pierwszy rzut oka wygląda bajkowo i beztrosko, Lirindale skrywa także starożytne portale i sekrety podróży w czasie, które lirkiny traktują jak zabawę — ale w rękach innych mogłyby zmienić losy świata.


Geografia:

Malownicze wzgórza, pnącza porośnięte świetlistymi grzybami, „fruwające wyspy” i małe, ruchome wysepki na rzekach.

Kolorowe wioski z domkami przypominającymi chatki wycięte z wielkich kwiatów, zamki utkane z mgły i tęczy.

Podziemne tunele pełne dziwnych mechanizmów i ukrytych czasowych portali.


Kultura:

Lirkiny kochają eksperymenty, iluzje, muzykę i wynalazki.

Festiwale odbywają się co kilka dni — każdy z innego powodu: powitanie nowej gwiazdy na niebie, święto zagubionego skarbu lub dzień „szalonych prób”.

Mimo swojej dziecięcej radości, lirkiny są mistrzami inżynierii i potrafią tworzyć artefakty wpływające na czas.


Władza:

Nie mają króla — rządzi tzw. Rada Zegarów, składająca się z najstarszych lirkinów, którzy „pamiętają więcej niż istnieje”.

Główne prawo: „Jeśli coś jest niemożliwe — spróbuj dwa razy!”


Wygląd Lirkinów


Sylwetka:

Niewielkie, wzrostem sięgają od pasa do klatki piersiowej przeciętnego człowieka (ok. 80–110 cm).

Mają proporcjonalnie duże dłonie i stopy — idealne do manipulowania narzędziami i wynalazkami.

Sylwetki mogą być lekko pulchne lub smukłe, ale zawsze gibkie i pełne energii.


Twarz i głowa:

Duże, błyszczące oczy — często wielobarwne, z efektem „migotania” jak zorza polarna.

Uszy długie i spiczaste, czasem zwinięte na końcach jak rulonik.

Nosy małe, często przypominające guziczki lub lekko zwierzęce.

Często mają bujne grzywki, kolorowe kosmyki lub pióra wyrastające z głowy zamiast włosów.


Skóra:

Odcienie skóry naturalne, ale z delikatnym połyskiem lub efektem tęczowego opalizowania (np. pastelowy róż, mięta, błękit, srebro).

Niektóre lirkiny mają na skórze drobne, świecące wzorki (jak konstelacje lub linie przypominające szwy zegara).


Ubrania:

Kolorowe, asymetryczne stroje, pełne kieszeni, szarf, zębatek i ozdobnych klamerek.

Styl przypomina mieszankę fantasy, cyrku i steampunku — dużo frędzli, pelerynek, czasem kapelusze o dziwnych kształtach.

Buty często są miękkie i lekko zaokrąglone, przypominające baletki lub lekkie trzewiki.


Detale:

Każdy lirkin nosi przy sobie przynajmniej jeden drobny „artefakt czasu” — mini-kompas, klepsydrę, wisior z poruszającą się wskazówką lub mechanicznego owada na ramieniu.

Poruszają się energicznie, czasem lekko podskakują lub toczą drobne piruety bez powodu.



Założyciel: Varluin Zwrotnik


Bio:

Legenda głosi, że to on tchnął pierwszy śmiech w Lirindale i nauczył lirkiny, jak bawić się czasem, nie łamiąc go. Varluin to istota tak stara, że nikt nie wie, czy jest jeszcze ciałem, czy już samą ideą zabawy i równowagi. Mówi się, że pojawia się tylko wtedy, gdy harmonia Lirindale jest zagrożona.


Rola: Wszechstronny Obrońca/Wizjoner

Styl gry: Adaptacja — jego umiejętności zmieniają efekt w zależności od sytuacji.


Skille:

Pasywka — Czas na Zabawę: Co 30 sekund wybiera losowy „tryb” (Szybkość, Harmonia, Chaos) wzmacniający wszystkie jego umiejętności.

Q — Gest Zwrotnika: Rzuca promień światła, który leczy sojusznika lub rani wroga (w zależności od trybu, może przyspieszać, ogłuszać lub odbijać).

W — Uśmiech Wieczności: Tworzy tarczę na wybranym sojuszniku, która wybucha lecząc lub zadając obrażenia po jej zniszczeniu.

E — Przewrót Sekundy: Cofnięcie ostatniej pozycji wybranego sojusznika lub przeciwnika o 2 sekundy.

R — Święto Zwrotnika: Na 10 sekund zmienia pole bitwy w migoczącą feerię świateł — sojusznicy zyskują szybkość, leczenie i odporność na CC, a przeciwnicy tracą wizję minimapy i dostają losowe efekty dezorientacji.


Skórki:

Varluin „Karnawał Niebios” — ubrany jak barwny arlekin, efekty świetlne przypominają fajerwerki.

Varluin „Zegarmistrz Czasu” — elegancki, steampunkowy strój, efekty to tryby i złote mechanizmy.




Łotr: Grezzik Pęknięty Cień


Bio:

Były lirkin, który odnalazł zakazaną Kronikę Chaosu i zatracił się w możliwości nieograniczonego manipulowania czasem. Jego moc pękła wraz z nim, tworząc niestabilne anomalie. Grezzik żyje „między sekundami”, pojawia się znienacka, manipuluje przyszłością i teraźniejszością na swoją korzyść. Oto pełne bio, umiejętności i skórki dla Grezzika oraz pomysł na Smoka Lirindale:


Rola: Zabójca/Mag chaosu

Styl gry: Teleportacje, losowe efekty, przewidywanie i pułapki czasowe.


Skille:

Pasywka — Anomalia: Co piąty podstawowy atak lub umiejętność wywołuje losowy efekt (spowolnienie, cichy stun, cofnięcie celu o 1 sekundę lub dezorientację).

Q — Skok Między Sekundami: Krótki teleport za plecy przeciwnika, wzmacniający następny atak krytyczny.

W — Wyrwa Chaosu: Tworzy na ziemi niestabilną strefę, która po 2 sekundach albo eksploduje z obrażeniami, albo leczy najbliższego sojusznika — nigdy nie wiadomo.

E — Echa Czasu: Na 3 sekundy kopiuje ostatni rzucony przez sojusznika skill i automatycznie go powtarza.

R — Rozpętanie Kroniki: Otwiera portal chaosu na 6 sekund — przeciwnicy w zasięgu otrzymują losowe efekty CC (zamiana miejsc, spowolnienia, cofnięcia), a Grezzik zyskuje przyspieszenie i niewrażliwość na rooty.


Skórki:

Grezzik „Władca Pęknięć” — mroczny design, pękające fioletowe czasowe portale.

Grezzik „Klaun z Przekrzywionej Godziny” — przypomina złowrogiego arlekina, efekty to kolorowe, rozmazane linie jak z krzywego zegara.

Grezzik „Digitalny Glitch” — cyberpunkowy styl, umiejętności wyglądają jak błędy graficzne i migotanie kodu.




Smok: Chronoterra, Strażniczka Sekund


Bio:

Smok Lirindale, znany jako Chronoterra, pojawia się tylko wtedy, gdy przepływ czasu jest poważnie naruszony. Jej łuski mienią się jak galaktyczne mgławice, a bicie jej serca rezonuje z rytmem światowego zegara. Ma siłę burzenia epok i zdolność naprawy historii.


Rola: Epicki boss/Legendarne wsparcie (może pojawiać się jako wydarzenie PvE lub być przyzywany w grze)


Umiejętności:

Oddech Sekund: Fala energii, która spowalnia wszystkich przeciwników i przyspiesza sojuszników.

Zakrzywienie Czasu: Tworzy pole, w którym cooldowny sojuszników skracają się o 50%.

Przebudzenie Er: Losowo przywołuje „wizje przeszłości” — kopie dawnych bohaterów, które pomagają przez kilka sekund.

Ostateczne Tchnienie — Reset Świata: Po pokonaniu zostawia „Serce Chronoterry” — artefakt, który pozwala drużynie cofnąć czas na mapie o 10 sekund (resetując cooldowny, lokacje i HP do stanu sprzed 10 sekund).


Wygląd:

Ogromny smok z kryształowymi skrzydłami, na których świecą się przesuwające konstelacje. Łuski mienią się od granatu po złoto.


Znani bohaterowie:

Wibbi Trzaskoczas


Bio:

Genialny, wiecznie roztargniony lirkin-wynalazca. Tworzy portale czasowe w najmniej spodziewanych miejscach i uwielbia rozwiązywać problemy… choć często sam je najpierw powoduje.


Rola: Mag/Wsparcie

Styl gry: Kontrola pola, manipulacja czasem, zaskakujące teleporty.


Skille:

Pasywka — Zbłąkany Moment: Co 20 sekund pojawia się „przesunięty czas”, który resetuje jeden z jego cooldownów, jeśli Wibbi go złapie.

Q — Portalo-Trzask: Tworzy mini-portal na wybranym polu, który po 1 sekundzie wyrzuca przeciwników w losowym kierunku.

W — Cofka Kuchcika: Wibbi cofa się w miejsce, w którym stał 3 sekundy temu, zostawiając po sobie wybuch kolorowej pary (obrażenia i spowolnienie).

E — Przekręć Pokrętło: Zwiększa szybkość ataku i ruchu sojusznika o 30% na 4 sekundy lub spowalnia przeciwnika o 40% na 2 sekundy (działa kontekstowo).

R — Zawias Czasu: Otwiera ogromny portal nad wybraną strefą — po 2 sekundach wszyscy przeciwnicy w zasięgu cofają się do pozycji sprzed 4 sekund.


Skórki:

Wibbi „Kawowy Barista” — w fartuchu, z ziarnami kawy zamiast portali.

Wibbi „Steampunkowy Zegarmistrz” — w cylindrze i złotych okularach, efekty w miedzianych odcieniach.

Wibbi „Pixelowy Glitch” — efekty jak z retro-gier, rozpikselowane portale.




Kleta Glinowark


Bio:

Strażniczka Równowagi, poważna i skupiona lirkinka, która kontroluje przepływy czasu i dba, by nikt nie majstrował przy historii. Mówi niewiele, ale każde słowo waży jak godzina.


Rola: Tank/Wsparcie

Styl gry: Twardy frontliner z umiejętnościami kontroli tłumu i ochrony.


Skille:

Pasywka — Czas Trwa: Kiedy nie porusza się przez 2 sekundy, otrzymuje tarczę.

Q — Blokada Chwili: Rzuca kotwicą czasu — trafiony wróg zostaje zamrożony w miejscu na 1,5 sekundy.

W — Stalowy Sekundnik: Tworzy wokół siebie pole redukujące prędkość ataku i ruchu przeciwników o 20%.

E — Obrończyni Osi: Chroni sojusznika tarczą absorbującą obrażenia i odbijającą część magicznych ataków.

R — Wielka Równowaga: Na polu bitwy pojawia się olbrzymi zegar. Przeciwnicy w zasięgu poruszają się i atakują o połowę wolniej, a sojusznicy szybciej o 20% przez 5 sekund.


Skórki:

Kleta „Strażniczka Lodu” — efekty czasu zamieniają się w kryształy lodu.

Kleta „Złota Straż Poranka” — pancerz w złotym odcieniu, efekty jak blask wschodzącego słońca.

Kleta „Kosmiczna Równowaga” — czarne pętle i gwiazdy wirujące wokół umiejętności.




Bliztrik i Meffo


Bio:

Nierozłączne bliźniaki lirkiny — psotniki, których iluzje potrafią wyprowadzić z równowagi nawet najcierpliwszych. Nigdy nie wiadomo, czy walczysz z nimi, czy tylko z ich wyobrażeniem.


Rola: Zabójca/Mag

Styl gry: Chaos, klony, mylenie przeciwnika.


Skille:

Pasywka — Kto jest kim? Przy każdym użyciu umiejętności istnieje 30% szansy, że zamiast ataku pojawi się iluzja, która wybuchnie po 2 sekundach.

Q — Psikusowy Rzut: Rzucają przedmiot, który przy trafieniu eksploduje lub zamienia przeciwnika na 1 sekundę w pluszowego misia.

W — Lustrzana Fala: Tworzą kopię siebie — kopia kopiuje ataki przez 3 sekundy, po czym wybucha zadając obrażenia.

E — Zwariowany Zwrot: Bliźniaki zmieniają miejsca teleportując się, zostawiając za sobą rozpraszającą chmurę.

R — Czas na Chaos: Przywołują 3 iluzoryczne klony, które biegają po mapie, atakując losowe cele — dopóki się nie rozbiją lub nie zostaną zniszczone.


Skórki:

Bliztrik i Meffo „Cyrkowe Psotniki” — klaunowskie stroje, efekty w pastelowych barwach.

Bliztrik i Meffo „Cyber-Glich” — iluzje rozpryskują się w neonowych glitchach.

Bliztrik i Meffo „Cukierkowe Bliźniaki” — efekty w formie wybuchów słodyczy i kolorowych konfetti.


Drittel Pęknięty Kompas


Bio:

Legenda Lirindale. Mówią, że widział „koniec czasu” i wrócił z opowieściami, które nikt nie potrafi zrozumieć. Jego kompas nigdy nie wskazuje północy, ale zawsze prowadzi go do dziwnych przygód.


Rola: Asasyn/Wędrowny zwiadowca

Styl gry: Mobilność, niespodziewane ataki, „losowe” teleporty.


Skille:

Pasywka — Kierunek: Chaos: Co 30 sekund kompas losowo daje mu bonus: +prędkość ruchu, niewidzialność na 2 sekundy lub natychmiastowy dash.

Q — Skok na Krawędź: Skacze w wybrane miejsce, zadając obrażenia obszarowe.

W — Kompasowy Wir: Wokół siebie tworzy wir energii — przeciwnicy zostają zdezorientowani (ich sterowanie obraca się o 90 stopni na 2 sekundy).

E — Błysk Zagubienia: Krótkotrwały dash, który przenosi go nieco dalej niż celował (lekko „przesunięty” kierunek).

R — Wyprawa na Koniec: Znika z mapy na 4 sekundy, by pojawić się nagle za plecami najsłabszego wroga i zadać ogromny cios krytyczny.


Skórki:

Drittel „Odkrywca Dżungli” — stylizowany na poszukiwacza skarbów.

Drittel „Pirat Zaginionych Map” — pirackie ubrania, kompas w kształcie monety.

Drittel „Astronauta Czasu” — srebrny skafander, kompas jako hologram.




Siffy Turlikotka


Bio:

Mała lirkin-inżynierka, która buduje mechaniczne, żywe stworzenia z rzeczy znalezionych „przez przypadek”. Jej największe dzieło to Zegarołap — ptak, który łapie zabłąkane sekundy.


Rola: Mag/Wsparcie-inżynier

Styl gry: Przywoływanie mechanicznych towarzyszy, kontrola pola walki.


Skille:

Pasywka — Naprawię za chwilę: Gdy nie używa umiejętności przez 4 sekundy, jej następna umiejętność przyzywa dodatkowego mini-robocika.

Q — Wyślij Robocika: Wysyła mechanicznego chrząszcza, który eksploduje przy kontakcie.

W — Zegarołap: Przywołuje ptaka na 10 sekund; ptak zbiera „zagubione” czasowe resety i daje jej lub sojusznikom skrócenie cooldownów.

E — Bąbel Bezruchu: Tworzy strefę, w której przeciwnicy są spowolnieni o 50%.

R — Wielka Fabryka: Na 12 sekund rozstawia mini-fabrykę, która co sekundę wypuszcza drobne mechaniczne robaczki — każdy eksploduje przy kontakcie z przeciwnikiem.

Skórki 

Siffy „Mistrzyni LEGO” — robaczki i ptak wyglądają jak zbudowane z klocków, z kolorowymi kliknięciami przy efektach.

Siffy „Cukrowa Mechanika” — wszystkie jej konstrukty mają kształt słodyczy: robaczki to lizaki, a Zegarołap wygląda jak karmelowy ptak.

Siffy „Cyberkonstruktor” — futurystyczny styl, roboty przypominają neonowe drony, efekty świetlne są niebiesko-fioletowe.




Grobbi Wierzgacz


Bio:

Barista-czarodziej z Lirindale, którego magiczna kawa potrafi rozgrzać serce, zatrzymać czas lub przyspieszyć myśli. Jego kawiarnia „Sekunda Słodkości” jest legendarna… i czasem znika z rzeczywistości.


Rola: Wsparcie/Obrońca

Styl gry: Leczenie, wzmacnianie, mieszanie efektów jak koktajli.


Skille:

Pasywka — Magiczny Aromat: Sojusznicy w pobliżu powoli regenerują manę.

Q — Espresso Wzmocnienia: Rzuca filiżankę kawy na sojusznika, przyspieszając jego ruch i atak o 25%.

W — Latte Spokoju: Tworzy na ziemi strefę regenerującą HP przez 5 sekund.

E — Karmelowy Wir: Obszarowy efekt, który spowalnia wrogów i wycisza ich umiejętności na 1 sekundę.

R — Kawiarnia poza Czasem: Przywołuje mobilną „kawiarenkę” na 10 sekund — sojusznicy w jej zasięgu otrzymują przyspieszenie, leczenie i skrócone cooldowny.


Skórki:

Grobbi „Barista Świąteczny” — ubrany w ciepły, czerwono-zielony sweter, a jego kawa pachnie cynamonem i imbirem; efekty wizualne to świąteczne światełka.

Grobbi „Steampunkowy Alchemik” — jego kawiarnia wygląda jak wielki, mosiężny automat, a efekty parują i iskrzą.

Grobbi „Kosmiczny Barista” — kawa świeci jak galaktyki, a jego kawiarenka to lewitująca kapsuła serwująca napoje antygrawitacyjne.




Twip & Talla — Dwa w Jednym


Bio:

Bliźniacza para lirkinów, których ciała są połączone magiczną nicią. Twip jest mistrzem precyzyjnych rzutów, a Talla — kreatorką mini-iluzji. Razem tworzą duet chaosu, który nigdy nie działa liniowo.


Rola: Strzelec z elementami kontroli

Styl gry: Łączenie ataków dystansowych z iluzjami, nieprzewidywalność.


Skille:

Pasywka — Bliźniacze Combo: Każde drugie użycie umiejętności wzmacnia podstawowy atak i dodaje efekt obszarowy.

Q — Rzut Nicią: Twip ciska energetyczną linę, która przyczepia się do celu i spowalnia go.

W — Lustrzana Pułapka: Talla stawia iluzję, która eksploduje przy zbliżeniu wroga, oślepiając go na 1 sekundę.

E — Skok Sprzeczki: Oboje skaczą w wybrane miejsce i przez chwilę zyskują tarczę.

R — Niciowy Splot: Na 6 sekund łączą sojusznika „nicią”, dzięki której dzielą obrażenia i leczą się wspólnie z efektów leczących.


Skórki:

Twip & Talla „Cyrkowi Akrobaci” — kolorowe stroje, efekty przypominające confetti i sztuczki cyrkowe.


Twip & Talla „Cyber-bliźniaki” — futurystyczne, neonowe pancerze, efekty hologramowe, a ich nici wyglądają jak świetlne lasery.

Twip & Talla „Teatr Marionetek” — wyglądają jak drewniane kukiełki na sznurkach, a ich umiejętności przywołują cienie przypominające marionetki.




Merru Szmerek


Bio:

Mistrz szeptów i echo-magii. Merru słyszy wszystko — rozmowy, myśli, a nawet „myślenie o przyszłości”. Jego moc polega na odbijaniu dźwięków i manipulowaniu nimi, by dezorientować przeciwników i wzmacniać sojuszników.


Rola: Kontroler/Enchanter

Styl gry: Cisza, echo, ogłuszanie i wzmacnianie.


Skille:

Pasywka — Powidok Głosu: Po każdym rzuceniu umiejętności następny atak podstawowy wywołuje mini-falę dźwiękową.

Q — Szept Zakłócenia: Rzuca falę dźwięku, która wycisza przeciwników na 1,5 sekundy.

W — Echo Odbicia: Tworzy strefę, w której każdy rzucony czar (sojuszniczy lub wrogi) jest opóźniony o 0,5 sekundy i ma zniekształcony efekt.

E — Struna Harmonii: Wiąże dwóch sojuszników magiczną struną, zwiększając ich regenerację i skracając cooldowny.

R — Chór Lirindale: Na 8 sekund pole walki wypełnia się muzyką; sojusznicy zyskują prędkość ruchu i odporność na efekty kontroli, a przeciwnicy są spowolnieni i dezorientowani.


Skórki:

Merru „Maestro Operowy” — elegancki frak, maska i teatralne efekty dźwiękowe.

Merru „DJ Chaosu” — neonowy pulpit mikserski, efekty EDM, basowe wybuchy.

Merru „Nocny Szept” — ciemny płaszcz, echo przypomina szepty i mgłę.

Oto pomysły na mroczne, kobiece postacie z Lirindale do ChronoWars — każda z nich łączy bajkową estetykę z cieniem i niepokojem:




1. Velassa Pół-Szept — Mistrzyni Sekretów


Bio:

Kiedyś była radosną lirkiną, ale dotknęła Zegara Ciszy — starożytnego artefaktu, który zabrał jej głos i pozostawił tylko szept, który rozbrzmiewa w głowach innych. Jej spojrzenie sprawia, że najgłębsze sekrety zaczynają się kruszyć.


Rola: Kontroler / Iluzjonistka


Skille:

Pasywka — Echa Ciszy: Co kilka sekund jej podstawowy atak zadaje dodatkowe psychiczne obrażenia i wycisza na 0,5 s.

Q — Cień Słowa: Wysyła cień szeptu, który przeszywa przeciwników i sprawia, że przez 2 sekundy widzą halucynacje.

W — Zakrzywienie Sekretu: Rzuca strefę, w której przeciwnicy nie widzą sojuszników na minimapie.

E — Milcząca Nić: Łączy się niewidzialną nicią z wybranym wrogiem — ten stopniowo traci wizję (mgła zaciemnia mu ekran).

R — Zegar Ciszy: Na 5 sekund strefa wokół Velassy staje się cicha — nie można używać umiejętności ani komunikacji.


Skórki:

Velassa „Czarna Wróżka” — ciemne, rozłożyste skrzydła i czarne róże oplatające jej dłonie.

Velassa „Wenecka Maskarada” — maska z pęknięć porcelany, elegancki, upiorny balowy strój.




2. Morlin Długocień — Wiedźma Czasu


Bio:

Zapatrzyła się zbyt długo w Pęknięcie Wieczności i zaczęła widzieć rzeczy, które nie powinny istnieć. Teraz podróżuje między sekundami, zbierając „potknięcia losu” i karmiąc nimi swoje mroczne moce.


Rola: Mag / Debuffer


Skille:

Pasywka — Czasowa Porażka: Każde trafienie umiejętnością zwiększa obrażenia od następnego źródła o 10%.

Q — Czarna Sekunda: Miotany pocisk, który zatrzymuje czas na drobny moment, zadając obrażenia i zamrażając wroga na 1 sekundę.

W — Plątanina Cieni: Rozciąga cienie na ziemi — trafieni przeciwnicy spowalniają się coraz bardziej, aż zatrzymują na 1,5 s.

E — Zegar Zmierzchu: Obszarowa klątwa — wszyscy przeciwnicy w niej mają odwrócone sterowanie na 3 s.

R — Koniec Sekundy: Tworzy ogromną falę cieni, która resetuje cooldowny wszystkich umiejętności wrogów… na ich niekorzyść (następny użyty skill ma 50% dłuższy czas odnowienia).


Skórki:

Morlin „Mglista Królowa” — otoczona mgłą, jej suknia płynie jak czarna woda.

Morlin „Krucza Matrona” — pióra, złowieszcze skrzydła i lodowaty wzrok.




3. Kraida Lament — Tkaczka Koszmarów


Bio:

Kraida snuje nici nie ze światła, ale ze strachu. Każdy, kto usłyszy jej pieśń, śni tylko o tym, jak uciec — i nigdy nie znajduje wyjścia. Uważana za legendę, ale dzieci z Lirindale boją się jej najbardziej.


Rola: Asasyn / Kontroler umysłu


Skille:

Pasywka — Drżąca Nutka: Obrażenia podstawowych ataków zwiększają się o 1% za każdego przestraszonego wroga w zasięgu.

Q — Sennik Grozy: Rzuca cichy dźwięk, który usypia wroga na 1,5 s.

W — Tkanka Udręki: Na ziemi pojawia się siatka cieni — jeśli wróg na nią wejdzie, jego ruch jest spowolniony o 80% na 2 sekundy.

E — Nuty Rozpaczy: Wrogowie w stożku przed nią zaczynają słyszeć halucynacje i na oślep biec w losowym kierunku.

R — Wieczny Sen: Na 4 sekundy zamyka wszystkich w obszarze w sennym wymiarze — nie mogą działać, ale ich zdrowie powoli spada.


Skórki:

Kraida „Biała Wdowa” — pajęcze akcenty, kryształowe oczy i sieć zamiast peleryny.

Kraida „Mroczna Primadonna” — gotycki strój operowy, czerwone, świecące oczy, nuta strachu w każdym efekcie.


1. Relthar Głos Odwrotu — Kupiec Czasu


Bio:

Handluje sekundami, minutami i całymi wspomnieniami. Dla jednych — wybawca, bo potrafi sprzedać jeszcze jeden dzień życia; dla innych — złodziej, bo nigdy nie zdradza prawdziwej ceny. Robi to nie z chciwości, a z ciekawości: chce sprawdzić, jak daleko ludzie posuną się, by coś zmienić.


Rola: Support / Control


Skille:

Pasywka — Handel Kosztowny: Gdy uleczy sojusznika, sam traci niewielką ilość HP.

Q — Pożyczona Chwila: Daje sojusznikowi tymczasowy buff (przyspieszenie), który po 5 sekundach odbiera połowę przyznanej wartości.

W — Zamrożony Kontrakt: Zatrzymuje na chwilę ruch przeciwnika, ale gdy efekt się kończy, przeciwnik zyskuje bonus do prędkości.

E — Odwrócenie Losu: Przenosi obrażenia z sojusznika na siebie, ale część z nich „odkłada” na później i wraca do niego po 6 sekundach.

R — Wieczna Wymiana: Przez 8 sekund zamienia obrażenia, leczenie i buffy pomiędzy dwiema wybranymi postaciami (przyjacielem lub wrogiem).


Skórki:

Relthar „Bazar Czasu” — stroje kupca przypominają misterną tkaninę z zegarów i złotych nici.

Relthar „Gildia Upiornych Transakcji” — postać przypomina eleganckiego demona z kontraktami w pergaminowych zwojach.




2. Leivra Drugi Oddech — Strażniczka Kłamstw


Bio:

Niegdyś bohaterka, teraz żyje między światami, podtrzymując równowagę poprzez… łamanie reguł. Chroni świat, ale czasem poprzez kłamstwa, oszustwa i manipulację. Uważa, że prawda jest luksusem, na który stać tylko naiwnych.


Rola: Mag / Deceiver


Skille:

Pasywka — Półprawda: Co trzecia umiejętność otrzymuje dodatkowy, losowy efekt (osłabienie lub wzmocnienie celu).

Q — Iluzoryczne Ostrze: Rzuca fałszywy pocisk, który zadaje obrażenia i na sekundę wyświetla sojusznika jako wroga i odwrotnie.

W — Maska Przebiegłości: Tworzy kopię siebie, która imituje umiejętności, ale nie zadaje obrażeń — przeciwnicy nie wiedzą, która to ona.

E — Lustrzany Podszept: Na 2 sekundy pozwala przejąć kontrolę nad ruchem wybranego wroga (przy umiejętnym użyciu prowadzi ich w pułapkę).

R — Wybór Kłamcy: Stawia przed wszystkimi wrogami „decyzję” — wybrany gracz musi kliknąć „Tak” lub „Nie”. W zależności od odpowiedzi, dostaje buff albo debuff (nigdy nie wiadomo, co będzie czym).


Skórki:

Leivra „Złodziejska Królowa” — mroczne złoto, peleryna ze sztyletami i maska.

Leivra „Lustro Księżyca” — elegancka, lśniąca zbroja, efekty odbijają się jak w lustrze.




3. Brellor Krawiec Przeznaczenia


Bio:

Nie wierzy w przeznaczenie — sam je szyje. Potrafi „pruc” wydarzenia, zmieniać drobne rzeczy, ale za cenę innych. Pomaga? Czasem. Miesza? Zawsze. Dla niego świat to gobelin, który nigdy nie jest skończony i zawsze warto coś spruć.


Rola: Specjalista / Manipulator


Skille:

Pasywka — Pruty Gobelin: Gdy zginie sojusznik lub przeciwnik, dostaje chwilowy buff do obrażeń.

Q — Nitka Sprzeciwu: Rzuca „nić”, która wiąże przeciwnika i spowalnia go, ale gdy przeciwnik zerwie ją, dostaje tarczę.

W — Szew Błędów: Przenosi losowy debuff z sojusznika na przeciwnika.

E — Prucie Sceny: Na małym obszarze „cofa” ostatnie 2 sekundy działań — umiejętności i ruch są cofnięte do poprzedniego stanu.

R — Wzór Chaosu: Zmienia losowe buffy w debuffy i odwrotnie u wszystkich postaci w dużym promieniu.


Skórki:

Brellor „Mistrz Gobelinów” — płaszcz utkany z ruchomych wzorów, srebrne igły krążą wokół niego.

Brellor „Pajęczy Tkacz” — pajęcze motywy, mroczna elegancja, srebrne nici rozciągające się między palcami.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .