Solan, Wędrowiec Po Zgliszczach
Motywy: Upadek, samotność, obojętność wobec przemijającego świata, cykl narodzin i śmierci, nieuchronność.
Rola: Wędrowiec / Prorok
Opis:
Solan to tajemniczy, samotny podróżnik, który wędruje po świecie, który od dawna zaczął umierać. Jego celem jest znaleźć swoją własną śmierć, choć nie jest przekonany, czy istnieje jeszcze coś, co zasługuje na jego zaangażowanie. Z biegiem lat, widząc upadek wielu cywilizacji, zapomniał o pojęciu nadziei. Dla niego życie to tylko kolejny cykl, który musi się zakończyć – i Solan postanowił być jego obserwatorem. Jego proroctwa, choć potężne, nigdy nie oferują zbawienia – jedynie mroczne wizje nadchodzących zniszczeń.
Solan jest przekonany, że jego zadaniem jest rozumienie cykli świata: narodzin i zgonów, cyklicznych powrotów i upadków. Nie angażuje się emocjonalnie, lecz z chłodnym spojrzeniem dostrzega, że wszystko ma swój czas, który musi nadejść. Wykorzystuje swoje umiejętności, by przewidywać przyszłość, jednak nie po to, by zapobiec katastrofie, a po to, by zrozumieć, jak świat zostanie pochłonięty przez swoją własną nieuchronność.
Umiejętności:
-
Czarny Krąg
- Opis: Solan może stworzyć pole ciemnej energii w formie kręgu, który wpływa na umysły przeciwników. Celem jest zasiewanie strachu w sercach wrogów poprzez wizje nadchodzącej katastrofy. Ci, którzy stoją wewnątrz kręgu, zaczynają dostrzegać nieuchronną śmierć lub upadek w swoich umysłach. Strach przed przyszłością wytrąca ich z równowagi, a ich działania stają się chaotyczne i nieprzewidywalne.
- Mechanika: Krąg rozciąga się na określony obszar. Przeciwnicy wewnątrz otrzymują debuffy w postaci strachu, spowolnienia, a ich ataki stają się mniej celne. Działa w promieniu 10 metrów, ale po 30 sekundach zanikają efekty.
-
Przepowiednia Zguby
- Opis: Solan, wykorzystując swoje wizje, może przewidzieć, jak każda jego akcja wpłynie na przyszłość, dając mu przewagę w walkach. Dzięki tej umiejętności potrafi przewidzieć, który atak przyniesie największą korzyść w danej sytuacji. Zawsze jest o krok przed przeciwnikami, choć te wizje nie oferują mu moralnego poczucia sukcesu.
- Mechanika: Po aktywacji Solan dostaje podgląd na przyszły rezultat kilku potencjalnych akcji, dając mu możliwość wykonania najbardziej strategicznego ruchu. Umiejętność zapewnia mu możliwość wyboru najlepszego ataku, obrony lub uniku w danej chwili. Działa przez 5 sekund na określonym obszarze.
-
Zatrata Czasu
- Opis: Solan może przyspieszyć upływ czasu w określonym obszarze, wywołując błyskawiczny proces starzenia się roślin, zwierząt, a także zmieniając szybkość życia istot. Wrogowie w obrębie tej strefy zaczynają starzeć się, czując na sobie ciężar czasu, co zmienia ich wydolność fizyczną i umysłową. Każdy, kto wkracza do tej strefy, doświadcza przyspieszonego starzenia się w sposób nieodwracalny.
- Mechanika: Umiejętność powoduje przyspieszenie czasu w promieniu 10 metrów, sprawiając, że wrogowie wchodzący w strefę starzeją się o kilka lat w ciągu kilku sekund. Spowalnia ich ruchy i osłabia ich ataki. Zasięg efektu to 10 sekund. Czas trwania efektu zależy od koncentracji Solana.
Skin: "Prorok Czasu"
- Solan jest ubrany w zniszczoną, przetartą szatę, jakby została wciągnięta w wir czasowy. Jego szata jest ciemnoszara, prawie czarna, z runami rozrzuconymi na całej powierzchni. Całość emanuje starością i zapomnieniem. Jego twarz jest częściowo ukryta w ciemnej mgle, a jego oczy świecą niebieskim światłem, jakby dostrzegał rzeczy, które już dawno odeszły lub które jeszcze nie nadeszły. Z jego ramion zwisają resztki tkanin, które zaczynają się rozpadać w wyniku nadmiaru czasu. Jego obecność wprowadza uczucie chłodnej, nieubłaganej nieuchronności.
Osobowość:
Solan jest osobą zimną i obojętną na los innych. Życie i śmierć nie mają dla niego większego znaczenia – traktuje wszystko jako część cyklu, który nie ma początku ani końca. Mimo że jego wizje są niezwykle precyzyjne, nie stara się pomagać innym. Pomaga jedynie wtedy, gdy widzi sens w swojej "misji", ale jego działania nie mają na celu ratowania innych. Solan jest ponurym filozofem, który wierzy, że jedynym celem jego życia jest zrozumienie i akceptacja nadchodzącego upadku.
Nazwa kraju Solana to Aterath.
Aterath – Kraina Zgliszczy
Aterath to miejsce, które nosi ślady upadku, a jej ziemie są niczym opustoszałe cmentarze cywilizacji. „Aterath” wywodzi się z połączenia słów „Ater” (czarny, ciemny) i „Ath” (świat, kraina), co symbolizuje jej mroczny, zniszczony charakter oraz wieczny cykl narodzin i upadków. To kraj, w którym życie jest chwilowe, a śmierć to nieodłączny element istniejący od zarania dziejów. Jest to kraina pełna ruiny, cienia, tajemnic i zapomnianych historii. Samotność Solana jest odzwierciedleniem charakteru tej ziemi – nie ma tu miejsca na nadzieję ani na powroty.
Aterath jest krainą, której mieszkańcy i wędrowcy zostali zapomniani przez historię, a wszelkie ślady po dawnej cywilizacji zostały wchłonięte przez pustkę. Jedyne, co pozostaje, to echa przeszłości i wizje upadku, które przychodzą z nieuchronnością śmierci, która jest tak głęboko zakorzeniona w tym świecie.
1. Kael’Zyren, Wędrowiec Po Wszechświatach
Opis:
Kael’Zyren to człowiek porwany z własnego świata przez anomalię czasową i rzucony w wir konfliktu ChronoWars. Były uczony i wynalazca, teraz wędrowiec bez stałego miejsca w rzeczywistości, próbujący znaleźć sposób na powrót do domu. Przemierza różne epoki i wymiary, zdobywając fragmenty zakazanej wiedzy.
Tropy:
• Fish out of Temporal Water (Człowiek nie na miejscu w czasie i przestrzeni).
• Reluctant Hero (Nie chce być bohaterem, ale zostaje wciągnięty w konflikt).
• Mad Science is Complicated (Zna technologię z przyszłości, ale musi polegać na magii).
Umiejętności:
• Artefakt Chaosu – Jego dziwaczne urządzenie pozwala mu skakać między wymiarami, unikając obrażeń i znikając z pola widzenia.
• Nieliniowa Egzystencja – Przy trafieniu ma szansę cofnąć się w czasie, odzyskując część zdrowia lub unikając śmierci.
• Eksperymentalna Magia – Może losowo generować efekty przeklętej alchemii – od potężnych eksplozji po katastrofalne błędy.
2. Arisya, Awatar Wielkiego Ogrodu
Opis:
Arisya to ostatnia strażniczka zaginionego Ogrodu Czasu, gdzie przechowywano nasiona zapomnianych światów. Jej ciało jest pokryte glifami życiowej magii, a włosy przypominają zwiewne wici roślin. Walczy, by ocalić resztki swojego zniszczonego królestwa.
Tropy:
• Living Plant (Ciało połączone z roślinami).
• Elegance is Strength (Łączy wdzięk z brutalną skutecznością).
• Mother Nature’s Wrath (Łagodna, ale zabójcza, gdy zagrażasz naturze).
Umiejętności:
• Krew Drzewa Świata – Regeneruje zdrowie w cieniu drzew lub magicznych konstrukcji.
• Liść Ostrzejszy Niż Stal – Może tworzyć płatki ostrzy, które przecinają przeciwników na kawałki.
• Wieczna Wiosna – Po śmierci pozostawia nasienie, które odradza ją w nowej formie, ale z inną zdolnością.
3. Vorkai, Głos Pożartych
Opis:
Vorkai jest żywym więzieniem dla dusz, które zostały pochłonięte przez przeklętą broń jego ludu. Cierpi na dysocjację jaźni, słysząc echa dawnych ofiar. Jego ciało składa się z półpłynnej substancji, a jego oczy świecą nieziemskim światłem.
Tropy:
• Walking Wasteland (Jego obecność niszczy otoczenie).
• Body Horror (Nie ma stałej formy, jego ciało może się zmieniać).
• The Many Voices (Mówi głosami tych, których pochłonął).
Umiejętności:
• Głos Pożartych – Może przywoływać widmowe wersje wrogów, które wcześniej pochłonął.
• Rozpad Materii – Każde jego uderzenie osłabia zbroje i magię przeciwnika.
• Piekielna Regeneracja – Jego ciało rozpada się i odradza w nowych, przerażających formach.
4. Lirien, Mistrzyni
Opis:
Lirien to nieśmiertelna oszustka, która została skazana na wieczne błąkanie się po czasoprzestrzeni. Wierzy, że cały świat jest grą, a ona musi ją złamać i wygrać. Gra zakazanymi kośćmi losu, które pozwalają jej wpływać na rzeczywistość – ale tylko wtedy, gdy jest gotowa zaryzykować wszystko.
Tropy:
• Lady Luck (Gra z przeznaczeniem).
• Trickster Mentor (Uczy innych, ale zawsze coś ukrywa).
• Gambit Roulette (Nigdy nie wiadomo, czy planuje, czy po prostu ma szczęście).
Umiejętności:
• Kości Losu – Może rzucać przeklętymi kośćmi, które mają różne efekty – od wskrzeszenia po katastrofalny pech.
• Oszustwo Czasu – Może zmusić przeciwnika do powtórzenia swojej ostatniej akcji, manipulując rzeczywistością.
• Hazard Śmierci – Jeśli jej życie spada do 1 HP, ma 50% szansy na pełne wyleczenie i wzmocnienie, albo na natychmiastową śmierć.
Podsumowanie
Każda z tych postaci wnosi do ChronoWars unikalny motyw:
• Kael’Zyren – Człowiek zagubiony w czasie, szukający sensu w chaosie.
• Arisya – Kapłanka Natury, walcząca o przetrwanie swojego świata.
• Vorkai – Żywa klątwa, noszący w sobie echa przeszłości.
• Lirien – Hazardzistka rzeczywistości, gotowa postawić wszystko na jedną kartę.
Postacie dla ChronoWars – Umiejętności i Skórki
1. Kael’Zyren, Wędrowiec Po Wszechświatach
Styl gry: Mobilny mag/wojownik oparty na manipulacji rzeczywistością.
Umiejętności:
• (Pasywna) Nieliniowa Egzystencja – Po śmierci ma szansę na cofnięcie czasu o 3 sekundy, przywracając swoją pozycję i część zdrowia.
• (Q) Zakłócenie Czasowe – Strzela falą niestabilnej energii, zamrażając przeciwników w czasie na 1,5 sekundy.
• (W) Eksperymentalna Magia – Rzuca zaklęcie o losowym efekcie (ogień, lód, teleportacja, eksplozja).
• (E) Wymiarowa Ucieczka – Znika w innym wymiarze na 2 sekundy, po czym pojawia się 5 metrów dalej.
• (R) Paradoks Czasowy – Kael’Zyren tworzy pętlę czasową – jeśli umrze w ciągu 10 sekund, zamiast tego powraca do momentu aktywacji z połową zdrowia.
Skiny:
1. Chronomancer (Domyślny) – Mistyczna szata z runami, pulsujące oczy.
2. Kosmiczny Odkrywca – Futurystyczny kombinezon z holograficznymi efektami.
3. Upadły Mag – Strzępiaste szaty, zielone ogniki wokół rąk, aura rozkładu.
4. Mechaniczny Prorok – Cybernetyczne implanty i metaliczne tatuaże.
2. Arisya, Awatar Wielkiego Ogrodu
Styl gry: Wsparcie/tank z samoleczeniem i kontrolą pola walki.
Umiejętności:
• (Pasywna) Krew Drzewa Świata – Regeneruje zdrowie, gdy stoi na ziemi pokrytej roślinnością (naturalną lub stworzoną przez siebie).
• (Q) Liść Ostrzejszy Niż Stal – Wysyła wirujące ostrza z liści, zadając obrażenia wrogom w linii.
• (W) Korzenie Więzienne – Spowija przeciwnika winoroślami, unieruchamiając go na 2 sekundy.
• (E) Nasienie Odrodzenia – Jeśli umrze, pozostawia nasienie, które po 5 sekundach odradza ją z 50% zdrowia.
• (R) Wieczna Wiosna – Tworzy aurę odrodzenia, w której sojusznicy regenerują zdrowie i otrzymują odporność na kontrolę tłumu przez 6 sekund.
Skiny:
1. Strażniczka Ogrodu (Domyślny) – Zielona suknia, kwiaty we włosach, świecące runy na skórze.
2. Zimowa Królowa – Białe, lodowe pnącza, aura mrozu.
3. Driada Pustyni – Złota skóra, piaskowe rośliny, kaktusowe ostrza.
4. Demoniczna Kwiaciarka – Czarna suknia, fioletowe zatrute winorośle, czerwone oczy.
3. Vorkai, Głos Pożartych
Styl gry: Bruiser/tank oparty na absorpcji dusz i utrzymaniu na polu walki.
Umiejętności:
• (Pasywna) Głos Pożartych – Zabici przeciwnicy zostawiają widmową esencję, którą może pochłonąć, by wzmocnić swoje ataki.
• (Q) Cios Rozpadu – Silne uderzenie, które kruszy zbroję przeciwnika, zmniejszając jego odporność na obrażenia.
• (W) Echo Ofiar – Przywołuje widmowe kopie zabitych wrogów, które walczą u jego boku przez 6 sekund.
• (E) Rozpad Materii – Na 3 sekundy jego ciało staje się niematerialne, unikając fizycznych obrażeń.
• (R) Piekielna Regeneracja – Po śmierci eksploduje, zadając ogromne obrażenia i odradza się z 30% zdrowia.
Skiny:
1. Przeklęty Wędrowiec (Domyślny) – Mroczna, czarna zbroja, błyszczące niebieskie oczy.
2. Widmowy Imperator – Przezroczyste, eteryczne ciało, pulsujące zielone runy.
3. Upiór Chaosu – Ciało złożone z płomieni i dymu, ogniste ślady.
4. Abominacja Starożytnych – Dodatkowe kończyny, zniekształcona twarz, cienie wokół ciała.
4. Lirien, Mistrzyni Kościanych Gier
Styl gry: Zwinny zabójca z losowymi efektami i elementami ryzyka.
Umiejętności:
• (Pasywna) Hazard Śmierci – Po osiągnięciu 1 HP rzuca kośćmi – 50% szans na pełne wyleczenie, 50% na natychmiastową śmierć.
• (Q) Kości Losu – Rzuca magicznymi kośćmi – wylosowany wynik determinuje efekt ataku (np. podwojone obrażenia, podpalenie, unik).
• (W) Przeklęte Oczko – Na 4 sekundy zwiększa szanse na krytyczne uderzenie o 25%, ale także przyjmuje więcej obrażeń.
• (E) Oszustwo Czasu – Przeciwnik powtarza swoją ostatnią akcję, jeśli w ciągu ostatnich 3 sekund użył umiejętności.
• (R) Układ z Przeznaczeniem – Na 10 sekund dostaje ogromne wzmocnienie, ale jeśli w tym czasie nie zabije wroga, sama ginie.
Skiny:
1. Hazardzistka Czasu (Domyślny) – Skórzany płaszcz, kości losu w dłoniach, błyszczące niebieskie oczy.
2. Królowa Kasyna – Złota suknia, neonowe efekty, żetony zamiast kości.
3. Przeklęta Marionetka – Jej ciało wygląda jak drewniana lalka, żyłki prowadzą do ciemności.
4. Dama Śmierci – Czarna suknia, kości czaszek w dłoniach, czerwone oczy
1. Thalrik, Ostatni Król Mgły
Styl gry: Wojownik/tank oparty na mglistych iluzjach i odporności.
Opis:
Thalrik był królem Królestwa Mgły, które zniknęło pewnej nocy, pozostawiając go samego. Jego ciało nie jest już w pełni materialne, a jego miecz przecina zarówno ciało, jak i duszę.
Umiejętności:
• (Pasywna) Eteryczny Król – Co 10 sekund unika pierwszego ataku wręcz poprzez chwilową dematerializację.
• (Q) Ostrze Cienia – Wysyła mglistą falę, która przenika przez wrogów i osłabia ich obronę.
• (W) Iluzja Bytu – Tworzy widmową kopię siebie, która walczy przez 3 sekundy, zanim eksploduje.
• (E) Mgła Utraconych – Wrogowie w polu mgły są spowolnieni i tracą widoczność na mapie.
• (R) Powrót Królestwa – Na 6 sekund całe pole bitwy pokrywa mgła, a Thalrik otrzymuje redukcję obrażeń o 50%.
Skiny:
1. Król Mgły (Domyślny) – Eteryczne ciało, biała zbroja.
2. Władca Widm – Czarna mgła, pusty hełm.
3. Kosmiczny Nomada – Metaliczna maska, niebieskie światła.
4. Zaginiony Cesarz – Złote runy, starożytna szata.
2. Saelynn, Przeklęta Symfonia
Styl gry: Mag/wsparcie kontrolujący dźwięk i iluzje.
Opis:
Saelynn była największą muzyczką swojego świata, dopóki nie odkryła zakazanej melodii, która pochłonęła jej duszę i zamieniła ją w istotę cienia. Teraz jej skrzypce tworzą zarówno piękno, jak i zniszczenie.
Umiejętności:
• (Pasywna) Echo Dusz – Każdy zabity wróg zostawia po sobie dźwiękowe echo, wzmacniające jej kolejne ataki.
• (Q) Przeklęta Sonata – Rzuca falą dźwięku, która oszałamia przeciwników na 1,5 sekundy.
• (W) Harmonia Chaosu – Losowo wzmacnia sojusznika lub osłabia wroga (przyspieszenie/przygnębienie).
• (E) Finałowy Akord – Wrogowie w promieniu słyszą złowrogą muzykę, która spowalnia ich o 30%.
• (R) Pieśń Końca – Jej muzyka zmusza wrogów do tańca, przez co nie mogą atakować przez 4 sekundy.
Skiny:
1. Przeklęta Symfonia (Domyślny) – Czarne skrzypce, fioletowa mgła.
2. Demoniczna Maestra – Rogi, czerwone światła pulsujące z instrumentu.
3. Anielskie Echo – Białe pióra, złote nuty wokół postaci.
4. Cyberpunkowa DJ-ka – Neonowe efekty, elektroniczna muzyka zamiast klasycznej.
3. Varok, Rozrywacz Wymiarów
Styl gry: Wojownik/bruiser, który przemieszcza się między wymiarami.
Opis:
Varok to łowca istnień, który potrafi wędrować przez wymiary, pojawiając się tam, gdzie nikt się go nie spodziewa. Jego ostrza są zrobione z czystej energii entropii.
Umiejętności:
• (Pasywna) Rozszczepienie Bytu – Co 15 sekund Varok może unikać śmiertelnego ciosu, teleportując się w losowe miejsce.
• (Q) Ostrza Entropii – Rzuca dwa zakrzywione ostrza, które rozrywają tarcze i osłabiają pancerz.
• (W) Wymiarowy Skok – Może teleportować się na krótką odległość, ignorując przeszkody.
• (E) Oszukać Los – Na 3 sekundy staje się nietykalny, ale nie może atakować.
• (R) Apokalipsa Wymiarów – Przywołuje szczelinę, która wysysa życie z wszystkich wrogów w promieniu 10 metrów.
Skiny:
1. Rozrywacz Wymiarów (Domyślny) – Czarna zbroja, fioletowe pasy energii.
2. Zmiennokształtny Zabójca – Ciało zmieniające kolor, nieustannie pulsujące.
3. Mechaniczny Egzekutor – Cybernetyczne implanty, niebieskie linie kodu na skórze.
4. Demon Chaosu – Oczy bez źrenic, poruszająca się czerwona mgła.
4. Eryss, Kapłanka Przodków
Styl gry: Mag wsparcia/tank – przywołuje duchy do walki.
Opis:
Eryss jest ostatnią kapłanką zakazanego kultu, który czci duchy dawnych bohaterów. Potrafi wzywać ich do walki i czerpać z ich mocy.
Umiejętności:
• (Pasywna) Cień Przodków – Co 20 sekund Eryss przywołuje ducha, który absorbuje jedno uderzenie.
• (Q) Widmowa Włócznia – Rzuca włócznią ducha, która przebija kilku wrogów naraz.
• (W) Krąg Przywołania – Na 3 sekundy wzmacnia sojuszników, zwiększając ich odporność o 30%.
• (E) Zaklęcie Wygnania – Wybiera cel i wysyła go na 3 sekundy do królestwa duchów – nie może wtedy walczyć.
• (R) Awatar Przodków – Na 8 sekund przejmuje ciało starożytnego wojownika, zwiększając swoje obrażenia i regenerację zdrowia.
Skiny:
1. Kapłanka Przodków (Domyślny) – Mistyczne szaty, świecące tatuaże.
2. Czarodziejka Krwi – Czerwone runy, złowroga poświata.
3. Pustynna Wyrocznia – Złote tkaniny, piaskowe efekty wizualne.
4. Anielska Wieszczka – Biała suknia, złote skrzydła z mgły.
5 kobiecych postaci fantasy do ChronoWars
1. Velmira, Królowa Popiołów
Styl gry: Mag/bruiser – kontroluje ogień i popiół, regeneruje się w płomieniach.
Opis:
Velmira była niegdyś władczynią potężnego imperium, ale zdrada doprowadziła do jego spalenia. Sama jednak nie umarła, a stała się czymś więcej – żywym popiołem, który nigdy nie gaśnie.
Umiejętności:
• (Pasywna) Odrodzenie Feniksa – Jeśli zostanie zabita, przez 3 sekundy zamienia się w żywy płomień, a jeśli zabije przeciwnika w tym stanie, wraca do życia z 30% HP.
• (Q) Ognista Korona – Stwarza wir płomieni wokół siebie, spalając pobliskich wrogów.
• (W) Popielne Ostrza – Wysyła wirujące ostrza z popiołu, które ignorują pancerz.
• (E) Płonący Szał – Przez 4 sekundy wszystkie jej ataki zadają dodatkowe obrażenia od ognia i leczą ją o 10% zadanych obrażeń.
• (R) Kataklizm Ognia – Tworzy falę ognia na mapie, zadając obrażenia wszystkim wrogom i spowalniając ich o 50%.
Skiny:
1. Królowa Popiołów (Domyślny) – Czarne płomienie wokół ciała, spopielona korona.
2. Płonąca Imperatorka – Złota zbroja, niebieski ogień zamiast włosów.
3. Demoniczna Władczyni – Rogi, czerwone oczy, płonąca peleryna.
4. Lodowa Tyranka – Zamiast ognia – zimne, niebieskie płomienie, biała skóra.
2. Nyssara, Pieśniarka Nocy
Styl gry: Zabójca/wsparcie – kontroluje sny i iluzje.
Opis:
Nyssara jest duchem snów, który potrafi kształtować rzeczywistość według własnej woli. Kiedy śpiewa, świat wokół niej zmienia się w iluzję, w której nikt nie jest bezpieczny.
Umiejętności:
• (Pasywna) Szept Nocy – Ataki na wrogów usypiają ich na 0,5 sekundy, jeśli mają mniej niż 30% HP.
• (Q) Koszmarny Wir – Tworzy wir cieni, który usypia wrogów na 2 sekundy.
• (W) Pieśń Zmierzchu – Przez 4 sekundy Nyssara i jej sojusznicy są niewidzialni, dopóki nie zaatakują.
• (E) Iluzoryczne Ciało – Tworzy swoją widmową kopię, która odbiera uwagę wrogów i atakuje przez 3 sekundy.
• (R) Sennik Cienia – Cały ekran zostaje pokryty mgłą, a Nyssara może teleportować się do dowolnego miejsca w polu widzenia.
Skiny:
1. Pieśniarka Nocy (Domyślny) – Czarne włosy, fioletowe tatuaże, mglista suknia.
2. Bogini Iluzji – Białe oczy, złote wstążki zamiast włosów, eteryczne dłonie.
3. Władczyni Koszmarów – Czerwone runy na skórze, oczy bez źrenic.
4. Mechaniczna Sirena – Cyberpunkowe implanty, neonowa poświata.
3. Iska, Pani Kości
Styl gry: Mag/bruiser – wskrzesza kości poległych, tworzy armie nieumarłych.
Opis:
Iska jest ostatnią nekromantką Zakonu Kości, odrzuconą przez własnych mistrzów za złamanie zakazanych praw. Teraz tworzy własne armie – z tych, którzy polegną na jej drodze.
Umiejętności:
• (Pasywna) Cmentarne Echo – Za każdym razem, gdy wróg umiera w pobliżu, Iska odzyskuje 5% many i zyskuje pancerz na 3 sekundy.
• (Q) Kościane Ostrza – Przywołuje szpony z ziemi, zadając obrażenia i spowalniając wrogów.
• (W) Ożywienie Trupa – Tworzy nieumarłego wojownika, który walczy u jej boku przez 6 sekund.
• (E) Zgnilizna Duszy – Wrogowie w promieniu 10 metrów otrzymują obrażenia i tracą regenerację zdrowia.
• (R) Armia Umarłych – Przywołuje 6 nieumarłych wojowników, którzy atakują wszystkich wrogów na polu bitwy.
Skiny:
1. Pani Kości (Domyślny) – Ciemna peleryna, białe tatuaże na skórze.
2. Upiorna Cesarzowa – Czarna zbroja, korona z kości.
3. Zatruta Nekromantka – Zielone toksyczne światło emanujące z jej dłoni.
4. Anielska Przeklęta – Białe pióra, czarne oczy, srebrna zbroja.
4. Zeyra, Strażniczka Rozpadliny
Styl gry: Wojownik/bruiser – opanowuje potęgę pustki.
Opis:
Zeyra pochodzi z przestrzeni między wymiarami, gdzie wszystko istnieje i nie istnieje jednocześnie. Jej ciało jest niestabilne, a jej ostrze pochłania rzeczywistość.
Umiejętności:
• (Pasywna) Pustka Pochłania – Ataki Zeyry kradną 5% HP od wrogów.
• (Q) Rozdarcie Bytu – Jej miecz otwiera pęknięcie w rzeczywistości, zadając obrażenia liniowe.
• (W) Skok Próżni – Teleportuje się o kilka metrów i zadaje obrażenia obszarowe przy lądowaniu.
• (E) Przesunięcie Czasoprzestrzeni – Na 3 sekundy sprawia, że jest nietykalna dla ataków wręcz.
• (R) Rozpad Wszechrzeczy – Tworzy gigantyczny wir pustki, który pochłania wszystkich wrogów i wyrzuca ich w losowe miejsca na mapie.
Skiny:
1. Strażniczka Rozpadliny (Domyślny) – Czarne runy pulsujące na skórze.
2. Księżniczka Próżni – Mlecznobiała skóra, fioletowe linie energii.
3. Władczyni Czarnej Dziury – Czarne oczy, złote ostrze.
4. Cybernetyczna Pogromczyni – Srebrne ciało, holograficzne efekty.
Komentarze
Prześlij komentarz