Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars - Drafty Postaci 4

1. Anastasia "Odbiorczyni"

  • Typ Tropu: The Faith Healer / The True Believer
  • Opis: Anastasia jest fanatyczką religijną, która wierzy, że jedynym sposobem na osiągnięcie zbawienia w tym świecie pełnym chaosu jest poświęcenie. Jako "Odbiorczyni", posiada zdolności uzdrawiania innych, ale w zamian za każdą duszę, którą uratuje, sama staje się coraz bardziej zdemoralizowana. Każdy dar życia, który udziela, wiąże się z bolesnym procesem, w którym dosłownie kradnie część swojej własnej duszy.
  • Zdolności: Uzdrawianie, ale za cenę, która osłabia ją fizycznie i psychicznie. W końcu może zdobywać umiejętności związane z kontrolowaniem ciał innych ludzi, zmieniając ich w swoich wyznawców.
  • Motywacja: Poświęcenie się dla wyższego celu, ale z nieustającym pytaniem, czy naprawdę robi to z miłością, czy z egoizmu.

2. Viktor "Strażnik Zatracenia"

  • Typ Tropu: The Corruptor / The Black Knight
  • Opis: Viktor był niegdyś honorowym rycerzem, który walczył o sprawiedliwość, ale w wyniku wielkiej zdrady jego dusza została przeklęta. Teraz jego ciało jest przekształcone w demoniczną formę, nieustannie poszukującą zemsty. Viktor zmaga się z swoją moralnością, stojąc w obliczu wyborów, które zmieniają jego postrzeganie świata.
  • Zdolności: Zdolność manipulowania własnym ciałem, zmieniając go w demona o różnych formach. Może przyzywać cienie, które zabierają innych w otchłań.
  • Motywacja: Zemsta na tych, którzy go zdradzili, ale pod wpływem narastającej wewnętrznej walki, czy warto dalej walczyć.

3. Lia "Skrzydlata Mroczność"

  • Typ Tropu: Fallen Angel / The Exiled Princess
  • Opis: Lia była kiedyś aniołem, strażniczką światła i nadziei, ale została wygnana z nieba za błąd, który mogła popełnić nieświadomie. Teraz, na ziemi, poszukuje swojej odkupienia, ale jej dusza powoli opada w mrok. Ciało Lii zaczyna zmieniać się w coś, co przypomina monstrum, tracąc resztki jej dawnych skrzydeł.
  • Zdolności: Ma zdolności manipulowania powietrzem, oraz umiejętność przywoływania upadłych skrzydeł, które stanowią zarówno broń, jak i ochronę. Może uzdrowić innych, ale w zamian za ich życie.
  • Motywacja: Pragnie odzyskać swoje miejsce w niebie, ale jej przekonania zaczynają się coraz bardziej zacierać.

4. Soren "Syn Ciemności"

  • Typ Tropu: The Mad Scientist / The Betrayer
  • Opis: Soren to geniusz, który w przeszłości dążył do oświecenia i zrozumienia tajemnic życia i śmierci. Jego eksperymenty nad ludzkim ciałem w końcu doprowadziły do tragedii, a on sam stał się postacią, która kontroluje nie tylko ludzkie ciała, ale także umysły. Zdradził własne człowieczeństwo w imię wiedzy, a teraz poszukuje jedynej rzeczy, która może go zadowolić – wiecznej młodości.
  • Zdolności: Może przekształcać i przejmować ciała innych, wyciągać ich wspomnienia i kontrolować ich umysły. Używa eksperymentów do zwiększenia swojej siły.
  • Motywacja: Pragnie odkryć tajemnice nieśmiertelności, ale z każdym krokiem coraz bardziej traci kontakt z rzeczywistością.

5. Caitlyn "Czarna Róża"

  • Typ Tropu: Femme Fatale / The Poisoner
  • Opis: Caitlyn to kobieta, której urok ukrywa mroczną i niebezpieczną duszę. Niegdyś wychowana w dostatku, dziś jest zmieniona przez brutalne doświadczenia. Zbiera dusze swoich ofiar, po czym sadzi je w ogrodzie jako "królewskie róże", wykorzystując je do mrocznych rytuałów.
  • Zdolności: Jest mistrzynią trucizn, manipulowania roślinami oraz może kontrolować "życie" swoich roślin. Jej ataki mogą osłabić wrogów, a jej rośliny stają się coraz bardziej niebezpieczne.
  • Motywacja: Szuka władzy i kontroli, a jej celem jest stworzenie królestwa opartego na strachu i dominacji.

6. Elara "Władczyni Zmierzchu"

  • Typ Tropu: The Last of Her Kind / The Immortal
  • Opis: Elara jest ostatnią przedstawicielką starożytnej rasy, której cywilizacja została zniszczona przez potężne siły. Po katastrofie, Elara stała się niemal nieśmiertelna, a jej ciało jest nękane przez dziwne mutacje. Od tamtej pory jej celem jest odkrycie, co się stało z jej ludem, oraz zemścić się na tych, którzy doprowadzili do upadku.
  • Zdolności: Może wywoływać zjawiska związane z mrokiem, takie jak zaklęcia kontrolujące cień, iluzje oraz manipulowanie energią życiową.
  • Motywacja: Dąży do przywrócenia swojego ludu do życia, ale z czasem zaczyna wątpić, czy ludzkość w ogóle zasługuje na uratowanie.

7. Miranda "Krwawa Księżniczka"

  • Typ Tropu: The Tragic Princess / The Broken Queen
  • Opis: Miranda była kiedyś ukochaną księżniczką, otoczoną przez wiernych poddanych, ale zdrada ze strony własnej rodziny doprowadziła ją do upadku. Jej królestwo zostało zniszczone, a ona sama straciła wszystko, co miała. Jej serce zostało wypełnione nienawiścią i żalem. Z dnia na dzień staje się coraz bardziej bezwzględna.
  • Zdolności: Posiada potężne zaklęcia związane z krwią, może kontrolować ją zarówno w celach ofensywnych, jak i obronnych. Ciało Miranda zmienia się, stając się mrocznym posągiem krwi.
  • Motywacja: Miranda chce odzyskać utraconą władzę, ale ma w sercu wciąż spaloną tęsknotę za dawnymi czasami.

8. Ravenna "Mistrzyni Luster"

  • Typ Tropu: The Illusionist / The Dark Sorceress
  • Opis: Ravenna jest czarodziejką, która zasłynęła swoją umiejętnością tworzenia iluzji i manipulowania w percepcji rzeczywistości. Niezwykle piękna, ale pełna mroku, potrafi skupić się na jednym celu – zniszczeniu każdej osoby, która odważy się odkryć jej mroczne sekrety. Iluzje, które tworzy, mogą zarówno okłamać, jak i zniszczyć.
  • Zdolności: Zdolność do manipulowania umysłami innych, tworzenia iluzji, które zmieniają rzeczywistość w jej wizji. Może również kontrolować lustrzane obrazy, które przejmują fizyczną formę.
  • Motywacja: Dąży do zdobycia nieograniczonej władzy przez kontrolowanie umysłów, a jednocześnie pragnie, by nigdy nie ujawniono jej prawdziwej natury.

1. Fiora "Złamana Wiara"

  • Typ Tropu: The Heretic / The Fallen Priestess
  • Opis: Fiora była kiedyś kapłanką bóstwa, które miało dawać życie i nadzieję. Jednak po odkryciu mrocznych tajemnic o istnieniu wrogo nastawionych bóstw, które wkradły się do jej kultu, jej wierność wiarom załamała się. Od tego czasu stała się heretyczką, próbując wprowadzić zniszczenie tam, gdzie kiedyś było tylko życie. Jej dusza i ciało powoli opadają w coraz głębszą otchłań.
  • Zdolności: Potrafi wykorzystywać tajemne rytuały zmarłych bogów, a także modlić się do starych bóstw, które mogą wpływać na umysły jej wrogów. Jej modlitwy mogą jednocześnie niszczyć i leczyć.
  • Motywacja: Fiora pragnie za wszelką cenę przywrócić równowagę między wszystkimi siłami na świecie, ale nie jest pewna, czy jej metoda jest właściwa.

2. Armond "Ciało Bez Umysłu"

  • Typ Tropu: The Empty Vessel / The Brainwashed Minion
  • Opis: Armond był kiedyś zwykłym człowiekiem, ale po serii brutalnych eksperymentów na jego ciele i umyśle stał się pustym naczyniem, pozbawionym własnych wspomnień i osobowości. Jego ciało zostało wypełnione ciałami innych ofiar, tworząc niestabilną masę. Teraz działa na polecenie mrocznych sił, ale w jego wnętrzu wciąż jest przestrzeń na coś więcej – może to być zarówno wybawienie, jak i ostateczne zatracenie.
  • Zdolności: Posiada umiejętności adaptacyjne dzięki wszczepionym implantom i obcym ciałom, które zostały włączone do jego ciała. Potrafi przyjmować różne formy, zmieniając się w potwory lub stwory, zależnie od tego, jakie ciało "pożyczy".
  • Motywacja: Armond nie pamięta swojej przeszłości, ale nieustannie szuka prawdy, aby zrozumieć, kim był przed tym, jak stał się tym, kim jest teraz.

3. Selene "Czarna Dama"

  • Typ Tropu: The Femme Fatale / The Soul Stealer
  • Opis: Selene była kiedyś królową, której życie zostało zakończone przez zdradę jej własnych ludzi. Zamiast odejść w spokoju, jej dusza została uwięziona przez mroczne moce, które teraz kontrolują ją jako narzędzie do zbierania dusz innych. Posiada nieziemską urodę, która przyciąga i uwodzi, ale w rzeczywistości jest potworem, który żeruje na innych.
  • Zdolności: Może ukraść życie innych, wykorzystując swoje moce manipulacji duszami. Jej spojrzenie może pozbawić ofiarę woli i kontroli, zamieniając je w marionetki.
  • Motywacja: Szuka zemsty na tych, którzy ją zdradzili, ale jej pragnienie kontroli nad życiem innych osób sprawia, że jej działania stają się coraz bardziej złożone i trudne do przewidzenia.

4. Lucius "Pan Cieni"

  • Typ Tropu: The Shadowy Mentor / The Tortured Soul
  • Opis: Lucius to postać o tragicznej historii – dawno temu był nauczycielem, mentorem dla młodszych adeptów, ale jego życie zostało zniszczone przez okrutne tajemnice, których się dowiedział. Zmieniając się w cień, postanowił wykorzystać swoje zdolności, by pomagać tym, którzy wędrują przez Ten Świat, ale jego metody stają się coraz bardziej brutalne.
  • Zdolności: Lucius jest mistrzem w manipulacji cieniami. Może zmaterializować mroczne postacie i używać ich do ochrony lub ataku. Ponadto jest mistrzem w kradzieży wspomnień, wkradając się do umysłów innych.
  • Motywacja: Choć Lucius chce pomóc tym, którzy gubią się w tym brutalnym świecie, nieustannie walczy z własnymi demonami i cieniami, które zamieszkują jego umysł.

5. Cassandra "Opuszczona Królowa"

  • Typ Tropu: The Lost Royal / The Betrayed Monarch
  • Opis: Cassandra była królową, której własny naród porzucił, gdy ich ziemie zostały zniszczone przez nieznane siły. Z powodu zdrady swojej rodziny, Cassandra została pozbawiona tronu i teraz żyje w podziemnych ruinach, w poszukiwaniu zemsty na tych, którzy ją porzucili. Z czasem jej cierpienie zmieniło ją w okrutną i zdradziecką postać.
  • Zdolności: Potrafi wzbudzać w innych strach, manipulować ich emocjami i umysłami, używając swojego głosu, by wpłynąć na decyzje swoich ofiar. Może też wezwać tajemnicze istoty do pomocy.
  • Motywacja: Cassandra chce odzyskać swoje królestwo i zemścić się na tych, którzy ją zdradzili, ale jej wewnętrzna nienawiść sprawia, że zaczyna tracić kontrolę nad swoimi czynami.

6. Eldra "Czarna Łowczyni"

  • Typ Tropu: The Hunter / The Ravenous Beast
  • Opis: Eldra to niegdyś człowiek, który w wyniku eksperymentów z mrocznymi mocami został zmieniony w potwora. Zyskała zdolności nadludzkiej siły i zręczności, ale również straciła człowieczeństwo, stając się coraz bardziej dziką i nieprzewidywalną. Jej celem stało się polowanie na wszystkich, którzy przeżyli, by nakarmić swoje niekończące się pragnienie.
  • Zdolności: Zyskuje niezwykłą szybkość, zwinność oraz zdolność wyczuwania swoich ofiar. Może przywołać zwierzęta z cienia, które będą jej pomagać w polowaniach.
  • Motywacja: Eldra szuka pożywienia i przetrwania, a jej instynkt łowcy staje się coraz bardziej dziki, prowadząc ją do brutalnych wyborów.
 

Imię: Morgana Darkwynd

Typ: Czarodziejka/Wiedzma

Pseudonim: Mistrzyni Chaosu

Frakcja: Władcy Magii, Czarnoksiężnicy, Wiedźmy

Rola: Mentor, Antagonistka, Przewodniczka

Rodzina: Aethan Darkwynd (syn, zaginiony)

Status: Żywa, w trakcie powrotu po wielkiej zdradzie


Tło fabularne:

Morgana Darkwynd urodziła się w odległej wiosce, znanej z potężnych czarowników i pradawnych rytuałów. Od najmłodszych lat wykazywała niezwykłe talenty magiczne, które rozwinęły się w wyniku dziedzictwa po matce, jednej z najpotężniejszych wiedźm swoich czasów. Wykorzystywała swoją moc, by służyć jako opiekunka przed starożytnymi, nieznanymi bytami, które mogły zniszczyć świat. Przez dekady zbierała wiedzę na temat zapomnianych zaklęć, manipulacji rzeczywistości oraz magii chaosu.

Jednakże po tragicznej śmierci swojego syna, Aethana, w wyniku nieudanego rytuału mającego na celu przywrócenie mu życia, Morgana zaczęła poddawać w wątpliwość swoje działania i etyczność swojej mocy. Zaczęła stawać się coraz bardziej mroczna, poszukując coraz silniejszych rytuałów i zaklęć, aby przywrócić swojego syna, nie zważając na koszty.

Po serii nieudanych prób przywrócenia swojego dziecka, Morgana zaczęła manipulować rzeczywistością i zyskała mroczną reputację jako "Mistrzyni Chaosu", czarodziejka, która potrafi zakłócać porządek rzeczywistości, tworząc zmiany, które zagrażają równowadze całych światów.

Morgana w końcu spotyka młodą adeptkę magii, której talent i potencjał są równie potężne jak jej własne, i zaczyna ją uczyć, mając nadzieję, że dzięki jej pomocy znajdzie sposób na przywrócenie syna. Jednak przez cały czas jej intencje nie są czyste — dążenie do ożywienia Aethana może wywołać katastrofalne skutki.


Wygląd:

Morgana jest kobietą o tajemniczej aurze, której wygląd jest zarówno pociągający, jak i mroczny. Jej długie, czarne włosy falują jak woda, a oczy, kiedy są w pełni wykorzystujące jej magię, zmieniają kolor na srebrzysto-zielony. Jej skóra jest blada, niemal alabastrowa, z subtelnymi znakami magicznymi na rękach i szyi, które pojawiają się podczas używania jej mocy.

Nosi długą, czarną szatę z misternie wyszywanymi symbolami chaosu i runami, które pulsują, gdy wykonuje magiczne rytuały. Jej płaszcz jest ozdobiony srebrnymi akcentami, a na jej palcu znajduje się pierścień, który jest zarówno symbolem jej mocy, jak i kluczem do niektórych zaklęć.


Moce i zdolności:

  • Magia Chaosu: Morgana jest mistrzynią manipulacji rzeczywistością. Potrafi zakłócać równowagę magii, zmieniając czas, przestrzeń i umysły innych. Jej zaklęcia mogą tworzyć iluzje, wskrzeszać martwych (choć zawsze z tragicznymi konsekwencjami) lub zmieniać bieg wydarzeń w sposób, który nie zawsze jest łatwy do przewidzenia.

  • Wskrzeszanie i Necromancja: Morgana, choć nie w pełni kontroluje moc wskrzeszania, potrafi przywrócić martwych do życia, ale z każdą próbą ponosi coraz większe koszty — zarówno dla siebie, jak i dla samego wskrzeszonego, który może zostać zmieniony w marionetkę.

  • Zdolności Mentorskie: Morgana jest znana z tego, że jest wspaniałą nauczycielką, ale jej lekcje mają ciemną stronę. Uczy swoje uczennice zarówno technik magii, jak i tego, jak przejąć kontrolę nad własnym losem i światem — jednak ceną za to jest często utrata własnej moralności.

  • Czarodziejska Telekineza: Morgana może poruszać obiektami, a także kontrolować ogień, wodę i wiatr, by używać ich do walki lub w trakcie wykonywania rytuałów.

  • Długowieczność: Działała magicznie przez setki lat, a jej nieśmiertelność pozwala jej pozostać potężną i wpływową postacią, nawet jeśli przez ten czas stała się cyniczna i nieufna.


Osobowość:

Morgana jest inteligentną, złożoną postacią, która ma wielką wiedzę o magii i nadprzyrodzonych siłach. Choć początkowo jest postacią pełną pasji i współczucia, jej dążenie do odzyskania swojego syna i kontrolowania rzeczywistości zmienia ją w osobę, która jest gotowa zrobić wszystko, aby osiągnąć swój cel. Często porusza się na granicy dobra i zła, co sprawia, że jej intencje są niejasne, a decyzje — pełne kontrowersji. Może być mentorą, ale nie zawsze jej pomoc jest bezinteresowna. Zawsze ukrywa swoje prawdziwe intencje i nigdy nie wyjawia pełnej prawdy o swoich zamiarach.


Historia w grze/uniwersum:

Morgana jest centralną postacią w opowieści o nieodwracalnym procesie zmian w świecie magii. Na początku gry jest mentorką młodej czarodziejki (graczka), oferując jej potężne moce i nauki w zamian za jej pomoc w odkryciu starożytnych rytuałów, które mogą przywrócić zmarłych. Jednak z czasem gracz zaczyna odkrywać mroczne sekrety Morgany, w tym jej obsesję na punkcie syna, która może prowadzić do katastrofy.

W zależności od decyzji gracza, Morgana może stać się zarówno sojusznikiem, jak i wrogiem. W końcu gracz staje przed wyborem — pomóc jej w jej misji, ryzykując zniszczenie rzeczywistości, lub stawić czoła jej planom i zapobiec katastrofie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .