Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars - Drafty Postaci 3


1. Upadły Paladyn

  • Imię: Seraphine, Złamana Tarcza
  • Trop: Upadły Bohater / Tragiczny Rycerz
  • Lore: Niegdyś czczony rycerz świętej zakony, Seraphine upadła po zdradzie, która zniszczyła jej wiarę. Jej tarcza, niegdyś lśniąca blaskiem świętości, jest teraz pęknięta i pokryta krwią. Jej serce, również pęknięte, jest rozdarte pomiędzy poszukiwaniem odkupienia a pragnieniem zemsty.
  • Zdolności:
    • Pomsta Uderzenia: Zadaje ogromne obrażenia pojedynczemu celowi, przywracając zdrowie za każde zabójstwo.
    • Nieświęta Aura: Wysysa życie z pobliskich wrogów, jednocześnie zmniejszając ich odporność.
    • Złamana Tarcza: Blokuje nadchodzące obrażenia, jednocześnie zadając obrażenia wrogom w promieniu.
  • Pomysły na skórki: Skorumpowany Paladyn (z ciemną, zardzewiałą zbroją) lub Wieczny Rycerz (eteryczna, duchowa wersja z blednącym światłem).

2. Czarownica Pustki

  • Imię: Marenna, Czarownica Pustki
  • Trop: Przeklęta Czarownica / Czarownica, która wie za dużo
  • Lore: Marenna była niegdyś uczoną magii, jednak jej obsesja na punkcie zakazanej wiedzy doprowadziła ją do zawarcia paktu z nadprzyrodzoną istotą. Teraz jest pustą powłoką swojej dawnej jaźni, ale jej magia stała się bardziej potężna—i bardziej niebezpieczna.
  • Zdolności:
    • Klątwa Czarownicy: Klątwi wrogów, zmniejszając ich odporność na obrażenia i spowalniając ich w czasie.
    • Spektralny Płomień: Pocisk, który wybucha po trafieniu, zadając obrażenia obszarowe i pozostawiając po sobie palącą mgłę.
    • Pustki Objawienie: Przywołuje spektralne ręce, by unieruchomić wrogów na krótki czas.
  • Pomysły na skórki: Czarownica Pustki (z pustymi, świecącymi oczami) lub Zakapturzona Czarownica (w płaszczu ukrywającym twarz).

3. Skorumpowana Kapłanka

  • Imię: Elira, Zstąpienie Światła
  • Trop: Skorumpowana Uzdrawiaczka / Kapłanka Ciemnego Boga
  • Lore: Elira była kapłanką dobrej bóstwa, jednak po tym, jak jej świątynia została zniszczona przez ciemne moce, zaczęła czcić zniekształcone bóstwo ciemności. Jej niegdyś święta magia teraz zniekształca życie i śmierć, leczących jej sojuszników i przeklinając jej wrogów.
  • Zdolności:
    • Ciemne Błogosławieństwo: Leczy sojuszników, ale zadaje obrażenia wrogom w zasięgu.
    • Sakramentalne Ślubowanie: Elira poświęca część swojego zdrowia, by wzmocnić sojuszników lub siebie.
    • Zaćmienie: Wezwanie mrocznego bóstwa, by przykryło obszar cieniem, zmniejszając wizję wrogów i zadając stopniowe obrażenia.
  • Pomysły na skórki: Akolitka Ciemności (z ciemnymi, eterycznymi szatami) lub Zatopiona Kapłanka (z oczami pełnymi mrocznej energii).

4. Nieumarły Zabójca

  • Imię: Varrik, Wieczny Miecz
  • Trop: Nieśmiertelny Zabójca / Nieumarły Wojownik
  • Lore: Varrik był niegdyś zabójcą, ale został przeklęty, by chodzić po ziemi wiecznie. Jego niekończące się życie sprawiło, że stał się zimny i bezduszny, a teraz atakuje z cienia, trzymając miecz, który nigdy nie tnie.
  • Zdolności:
    • Cisza Ciosu: Szybki, śmiercionośny atak wręcz, który ogłusza cel.
    • Nieumarła Shadow: Staje się niewidzialny na krótki czas, zwiększając prędkość ruchu.
    • Miecz Wieczności: Jego miecz przecina zarówno żywych, jak i martwych, zadając ogromne obrażenia wszystkim w jego drodze.
  • Pomysły na skórki: Przeklęty Zabójca (z jarzącymi, eterycznymi oczami i zniszczonymi szatami) lub Wieczny Revenant (szkielet, otoczony dymem).

5. Szaleńcza Wróżka

  • Imię: Thaedra, Wróżka Szaleństwa
  • Trop: Szalona Prorok / Wróżka Zakazanych Prawd
  • Lore: Thaedra była kiedyś potężną wróżką, zdolną patrzeć w przyszłość. Jednak po tym, jak ujrzała okropności, które nadchodzą, jej umysł pękł. Teraz jest zwiastunem szaleństwa, jej słowa zmuszają tych wokół niej do kwestionowania rzeczywistości.
  • Zdolności:
    • Rozdarcie Umysłu: Powoduje psychiczny wstrząs, dezorientując wrogów i zadając obrażenia w stożku.
    • Zaburzone Widzenie: Tymczasowo sprawia, że wrogowie widzą halucynacje, zmniejszając ich celność.
    • Wróżba Szaleństwa: Thaedra przewiduje nadchodzące wydarzenie, zmieniając pole bitwy w losowy sposób (np. obszary uszkodzenia, bufy lub debufy).
  • Pomysły na skórki: Szalona Wróżka (z pękniętymi, krwawiącymi oczami i podartym płaszczem) lub Widzenia Rozpaczy (otoczona wirującymi, koszmarowymi wizjami).

6. Zemsta Duch

  • Imię: Lyra, Wraith Zemsty
  • Trop: Zemstna Dusza / Duch z Utratą
  • Lore: Lyra została zamordowana w brutalnej zdradzie, a teraz jej duch nawiedza ziemię, szukając zemsty na tych, którzy ją skrzywdzili. Nie zazna spokoju, dopóki nie ukaże sprawiedliwości tym, którzy zawinili.
  • Zdolności:
    • Spektralne Cięcie: Upiorne cięcie, które zadaje obrażenia i zmniejsza obronę celu.
    • Klątwa Wraitha: Spowalnia wrogów, zadając obrażenia w czasie.
    • Zemsta Krzyku: Wzywa duchy przeszłości, by chwilowo walczyły u jej boku.
  • Pomysły na skórki: Zemsta Wraitha (z podartymi eterycznymi szatami i świecącymi oczami) lub Dusza Niezależna (pojawia się jako przezroczysta postać, z krwawymi plamami).

7. Czarownik Krwi

  • Imię: Arazel, Krwawy Tkacz
  • Trop: Ciemny Czarnoksiężnik / Używający Magii Krwi
  • Lore: Arazel był kiedyś uzdrowicielem, ale po eksperymentach z zakazaną magią krwi, aby uratować ukochaną osobę, został pochłonięty przez moc. Teraz manipuluje krwią żywych i martwych, by karmić swoją magiczną moc.
  • Zdolności:
    • Poświęcenie Krwi: Poświęca swoje zdrowie, by przywrócić manę lub wzmocnić swoje zaklęcia.
    • Krwawy Bicz: Bicz krwi, który zadaje obrażenia i przyciąga wrogów do siebie.
    • Puppeteer Krwi: Przejmuje kontrolę nad osłabionym wrogiem, zmuszając go do walki u jego boku na krótki czas.
  • Pomysły na skórki: Krwawy Czarownik (z ciemnymi, krwawymi szatami i pulsującymi żyłami) lub Hemomancer (bardziej szkieletowy wygląd, z krwią, która stale kapie z jego ciała).

8. Niechętna Królowa

  • Imię: Liora, Korona Cierni
  • Trop: Niechętna Monarchini / Tragiczna Królowa
  • Lore: Liora była niegdyś władczynią kwitnącego królestwa, ale po brutalnym zamachu była zmuszona porzucić swój tron. Teraz powraca, nie jako monarcha, ale wojowniczka, mając nadzieję odzyskać to, co utraciła.
  • Zdolności:
    • Korona Cierni: Liora używa mocy swojego utraconego królestwa, przywołując ciernie, które atakują wrogów w pobliżu.
    • Królewski Gniew: Ultimatywna zdolność, która zwiększa jej obrażenia, ale wyczerpuje jej zdrowie.
    • Wezwanie Imperium: Przywołuje lojalnych żołnierzy lub sojuszników, by walczyli u jej boku przez chwilę.
  • Pomysły na skórki: Królowa Utraconej Chwały (w podartych królewskich szatach, złamana korona) lub Wygnana Empress (ciemna wersja z czerwonymi szatami).

9. Upadły Anioł

  • Imię: Seraphiel, Upadłe Skrzydła
  • Trop: Upadły Anioł / Anioł Zemsty
  • Lore: Seraphiel była niegdyś wysoko postawionym aniołem, ale po wątpliwościach dotyczących boskiej woli, została strącona z niebios. Teraz wędruje po świecie, szukając zemsty na nie tylko boskich, ale i ludzkich królestwach za ich zdradę.
  • Zdolności:
    • Skrzydła Sprawiedliwości: Zadaje obrażenia mocnym piórem, które powoduje krwawienie.
    • Skrzydła Zemsty: Jej skrzydła mogą działać jako osłona dla sojuszników lub zadają obrażenia wrogom w promieniu.
    • Upadek Nieba: Przywołuje boską energię, która spada na ziemię, ogłuszając wrogów w obszarze i zadając ogromne obrażenia.
  • Pomysły na skórki: Anioł Wygnania (z ciemnymi, złamanymi skrzydłami i ponurą postacią) lub Zemsta Seraphim (z płonącymi, czerwonymi skrzydłami).

10. Trująca Cesarzowa

  • Imię: Marisca, Królowa Węży
  • Trop: Mistrzyni Trucizn / Królowa Węży
  • Lore: Marisca rządzi królestwem węży, używając swojej przebiegłości i mistrzostwa nad truciznami do kontrolowania swoich poddanych i zatruwania swoich wrogów. Nikt jej nie ufa—jej piękno skrywa umysł równie śmiertelny jak węże, którymi włada.
  • Zdolności:
    • Pocałunek Trucizny: Jedno uderzenie, które zatruwa wroga, zadając obrażenia w czasie.
    • Urok Węża: Przywołuje węża, który atakuje wrogów lub chroni ją.
    • Toksyczna Mgła: Pokrywa pole bitwy trującym gazem, osłabiając wrogów i zadając im ciągłe obrażenia.
  • Pomysły na skórki: Królowa Węży (z płynącą, serpentynową szatą) lub Trująca Cesarzowa (w królewskim wyglądzie z oczami węża i łuskami).

1. Demoniczna Królowa

  • Imię: Zharaka, Królowa Piekieł
  • Trop: Królowa Demonów / Potężna Władczyni Piekieł
  • Lore: Zharaka była niegdyś zwykłą demonką, lecz po nieudanym buncie przeciwko swojemu królowi, zdobyła mroczną moc, by przejąć tron piekieł. Teraz rządzi z zimnym sercem, nie znosząc słabości ani litości.
  • Zdolności:
    • Ogniowa Korona: Otacza się płonącą koroną, która wybucha, zadając obrażenia wrogom w pobliżu.
    • Piekielna Zbroja: Wzmacnia swoje ciało, odbijając część obrażeń.
    • Krzyk Piekieł: Wywołuje krzyk piekieł, który ogłusza wszystkich w zasięgu.
  • Pomysły na skórki: Piekielna Królowa (z ognistą zbroją i mrocznym tronem) lub Królowa Przepaści (ciemna wersja z rozciągającymi się cieniami).

2. Nieznana Czarownica

  • Imię: Isolde, Pani Ciemności
  • Trop: Mroczna Czarownica / Mistrzyni Iluzji
  • Lore: Isolde pochodzi z zapomnianego zakonu, który badał ciemne sekrety wszechświata. Jej magia to połączenie trucizn, cieni i iluzji, a jej twarz nigdy nie jest pokazana tym, którzy ją spotykają.
  • Zdolności:
    • Magia Iluzji: Tworzy iluzje, które mylą wrogów, sprawiając, że atakują niewłaściwe cele.
    • Zatruty Szept: Zadaje obrażenia psychiczne, przez które wrogowie tracą zdrowie, gdy słyszą jej głos.
    • Cień Pani: Na chwilę staje się niewidzialna, a jej cienie zaczynają atakować wrogów.
  • Pomysły na skórki: Czarownica Zatracenia (w ciemnej szacie z zasłoniętą twarzą) lub Mistrzyni Cieni (otoczona falującymi cieniami).

3. Zimna Pani Śmierci

  • Imię: Nyra, Władczyni Mroźnej Śmierci
  • Trop: Mroźna Aniołka / Pani Zimnej Krainy
  • Lore: Nyra była niegdyś jednym z aniołów, który czuwał nad równowagą życia i śmierci, ale po zdradzie swojej istoty, została strącona w zimne królestwo. Teraz jest władczynią śmierci, zimnego pustkowia.
  • Zdolności:
    • Zamrożenie Umysłu: Spowalnia wrogów, zamrażając ich na chwilę.
    • Lodowy Miecz Śmierci: Zadaje mrożone obrażenia wroga, zmieniając każdy cios w kryształ lodu.
    • Zimowy Wieczór: Tworzy pole mroźnej energii, które powoli zabija wrogów i leczy sojuszników.
  • Pomysły na skórki: Pani Zimowej Śmierci (w lodowej zbroi, z mroźnym tłem) lub Królowa Mrozu (z lodowymi skrzydłami i w białej zbroi).

4. Wielki Łowca Dusz

  • Imię: Thalrath, Żniwiarz Cieni
  • Trop: Mroczny Łowca / Pożeracz Dusz
  • Lore: Thalrath nie jest zwykłym zabójcą. Jako Żniwiarz Cieni poluje na dusze, zbierając je, by zwiększyć swoją moc. Jego przeznaczeniem jest zagłada tych, którzy ośmielają się przekroczyć granice życia.
  • Zdolności:
    • Cios Duszy: Zadaje obrażenia, przechwytując duszę celu i dodając jej moc do swojej.
    • Cień Pożeracza: Przemieszcza się szybko przez cienie, zadając obrażenia wszystkim w zasięgu.
    • Żniwa: Zwiększa swoje obrażenia, gdy zabija wrogów, zmieniając siebie w niepowstrzymaną maszynę do zabijania.
  • Pomysły na skórki: Pożeracz Cieni (w ciemnej zbroi, z nieśmiertelnym mieczem) lub Wielki Łowca (w płaszczu z wyrzeźbionymi czaszkami).

5. Strażniczka Siedmiu Bóli

  • Imię: Llorna, Strażniczka Mrocznych Świątyń
  • Trop: Strażniczka / Mroczny Opiekun
  • Lore: Llorna jest strażniczką mrocznej świątyni, w której zamknięte są siedem klątw – każda reprezentuje inne cierpienie. Zatrzymując je w zamknięciu, jej zadaniem jest utrzymywanie tych potężnych energii w ryzach.
  • Zdolności:
    • Ból Związania: Zadaje ból wrogom w danym obszarze, wywołując ich wewnętrzne cierpienie.
    • Siedem Cierpień: Każdy atak zwiększa efekty cierpienia wroga.
    • Skrzydła Agonii: Wywołuje cierpienie, które jest odczuwalne przez wszystkich w jej zasięgu.
  • Pomysły na skórki: Pani Cierpienia (z nieziemskimi, ciemnymi skrzydłami i mrocznymi symbolami) lub Strażniczka Agonii (z zakapturzoną twarzą, pokrytą runami).

6. Duch Dzikiej Burzy

  • Imię: Hadrath, Burzowy Władca
  • Trop: Żywiołak / Władca Piorunów
  • Lore: Hadrath to nie śmiertelna istota, ale żywioł, który wcielił się w formę. Jego ciało to elektryczność, a jego furia sprowadza burze i pioruny tam, gdzie tylko się pojawi. Tylko nieliczni przeżyli spotkanie z nim.
  • Zdolności:
    • Piorunowy Cios: Wystrzeliwuje błyskawicę, która przebija przeciwników na swojej drodze.
    • Burzowa Zasłona: Tworzy obłok elektryczności, który odbija nadchodzące ataki.
    • Zew Burzy: Przemieszcza się z prędkością pioruna, zadając obrażenia wszystkim na swojej drodze.
  • Pomysły na skórki: Władca Burzy (z ciałem rozświetlonym błyskawicami) lub Piorunowy Wędrowiec (w płaszczu wypełnionym elektrycznymi wątkami).

7. Krwawy Król

  • Imię: Vahran, Czerwony Tyran
  • Trop: Krwawy Władca / Potężny Władca Zniszczenia
  • Lore: Vahran jest tyranem, który rozlewał krew swojego królestwa w imię własnej ambicji. Jego zbrodnie sprawiły, że niektórzy mówią, iż jego krew jest przeklęta, a jego moc rośnie z każdą kroplą.
  • Zdolności:
    • Krwawy Miecz: Atakuje mieczem, który zadaje obrażenia i sprawia, że każdy zabity wróg zwiększa jego siłę.
    • Władza Krwi: Pozyskuje moc z krwi wrogów, leczy się za każde zadane obrażenie.
    • Pogrom Krwawy: Zwiększa obrażenia i odporność na chwilę, zamieniając siebie w mroczny, niepowstrzymany byt.
  • Pomysły na skórki: Władca Krwi (z czerwonymi, krwawymi szatami i spadającą kaskadą krwi) lub Krwawy Tyran (w złamanej koronie i ciemnej zbroi).

8. Wiedźma Ciemności

  • Imię: Selene, Ciemna Czarodziejka
  • Trop: Wiedźma Władzy Ciemności / Mistrzyni Mrocznych Zaklęć
  • Lore: Selene była uczennicą potężnego maga, który poświęcił się, by odkryć sekrety ciemnej magii. Teraz, sama posiadając tę wiedzę, nie zatrzyma się przed niczym, by zdobyć jeszcze większą moc.
  • Zdolności:
    • Zaklęcie Ciemności: Wysyła falę ciemnej energii, która pochłania życie swoich ofiar.
    • Mrok Zatracenia: Zmienia obszar w mrok, który spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.
    • Przekleństwo: Zadaje wrogowi klątwę, która osłabia go na długi czas.
  • Pomysły na skórki: Mistrzyni Ciemności (z czarnymi, świecącymi oczami) lub Wiedźma Zatracenia (z czarnym, płynącym płaszczem).

1. The Hollowed Knight (Pusty Rycerz)

Imię: Sir Alistair, Strażnik Przeznaczenia
Opis: Sir Alistair to niegdyś dumny rycerz, który zginął w bitwie, ale jego dusza nigdy nie znalazła spokoju. Został przemieniony w pustą, pozbawioną emocji istotę, która nie zna już ani miłości, ani strachu. Jego tylko celem jest walka do końca, w nadziei na ostateczne wybawienie.
Tropy: Upadły bohater, wieczny wojownik, pustka.
Umiejętności:

  • Cisza Zmierzchu: Rycerz wykonuje atak w ciszy, który na krótki czas paraliżuje wrogów w okolicy.
  • Pusty Miecz: Miecz Alistaira jest zanurzony w mrocznej energii, zadając obrażenia duszy. Im dłużej walczy, tym bardziej jego ciało i umysł się rozpadają.
  • Wieczna Obsesja: Ataki Sir Alistaira zadają coraz większe obrażenia w miarę czasu spędzonego w walce. Im dłużej trwa starcie, tym bardziej zbliża się do pełnej utraty siebie.

2. The Fallen Priestess (Upadła Kapłanka)

Imię: Aveline, Kapłanka Zapomnianych Modlitw
Opis: Aveline była niegdyś kapłanką w potężnej świątyni, która czciła bogów pokoju. Jednak po stracie swojej wioski i ukochanych, odeszła od wiary, stając się zgnębioną istotą, która uważa, że jej modlitwy zostały zapomniane. Zamiast uzdrawiać, teraz przywołuje moce chaosu.
Tropy: Upadła religijna postać, utracona nadzieja, czarownica.
Umiejętności:

  • Modlitwa Chaosu: Aveline przyzywa falę mrocznej energii, która rani wszystkich w okolicy, w tym sojuszników.
  • Zatruty Uśmiech: Kiedy Aveline zbliży się do wroga, jej spojrzenie zmienia się w coś przerażającego, powodując, że przeciwnicy tracą wolną wolę przez krótki czas.
  • Ostatnia Modlitwa: Rzuca potężną klątwę na wrogów, zadając im obrażenia przez kilka sekund. Gdy umiera, cała jej energia wybucha, zadając obrażenia wszystkim w jej pobliżu.

3. The Cursed Wanderer (Przeklęty Wędrowiec)

Imię: Ragnor, Wędrowiec Zatracenia
Opis: Ragnor to mężczyzna, który został przeklęty za zdradę swoich towarzyszy. Z każdym krokiem jego ciało ulega coraz większemu zniszczeniu, a on sam przekształca się w coś nieludzkiego. Przeżywa swoje dni w poszukiwaniu sposobu na zdjęcie klątwy, ale jego nadzieje są coraz bardziej mgliste.
Tropy: Przeklęty, potwór, bohater z grzechem na sumieniu.
Umiejętności:

  • Krwawe Uderzenie: Ragnor atakuje z potężną siłą, jednak każdorazowo otrzymuje obrażenia w wyniku użycia tej umiejętności.
  • Niekończąca się Droga: Zyskuje zwiększoną prędkość i siłę, ale traci zdrowie z każdą sekundą, którą spędza w walce.
  • Obłąkany Przebieg: Umiejętność, która pozwala mu przemienić się w bestię na krótki czas, zyskując ogromne obrażenia, ale także tracąc kontrolę nad sobą.

4. The Eternal Mage (Wieczny Mag)

Imię: Lillium, Arcymag Przeznaczenia
Opis: Lillium to potężny mag, który żył przez wieki, obciążony swoją mocą. Jego długowieczność stała się jego przekleństwem — zmienił się w zrozpaczoną postać, która już nie wie, co jest prawdziwe. Poszukuje ostatecznej wiedzy, nawet jeśli miałaby ona zniszczyć świat.
Tropy: Naukowiec szukający nieśmiertelności, wiedza wbrew cenie.
Umiejętności:

  • Krąg Ciemności: Lillium tworzy magiczny krąg, który zadaje obrażenia wszystkim, którzy wejdą w jego obręb.
  • Demoniczny Pakt: Przywołuje demona do pomocy, zyskując ogromną moc przez kilka sekund, ale za cenę swojej duszy.
  • Eteryczna Iluzja: Lillium może stworzyć iluzję swojego ciała, sprawiając, że staje się niewidoczny i nietykalny przez chwilę.

5. The Shattered Soul (Złamana Dusza)

Imię: Elysia, Opuszczona Wojowniczka
Opis: Elysia była wojowniczką o niezłomnym duchu, ale jej dusza została pęknięta przez zdradę. Od tego czasu nie jest w pełni sobą, jej umysł jest w ciągłym chaosie, a jej ciało jest zniszczone. Elysia walczy o każdy kolejny dzień, nie będąc pewną, czy chce się uratować, czy ostatecznie zatonąć w mroku.
Tropy: Złamana dusza, niepewność, tragiczny bohater.
Umiejętności:

  • Dusza Złamana: Elysia może wyzwolić część swojej duszy w celu zadania silnego ciosu, ale w wyniku tego sama traci część swojego życia.
  • Niepokonany Ból: Kiedy Elysia osiągnie krytyczne zdrowie, jej obrażenia są zwiększone, ale jej ruchy stają się chaotyczne i nieprzewidywalne.
  • Przeznaczenie Ciemności: Czasami Elysia może przyzwać swój własny mroczny cień, który staje się jej sojusznikiem, ale ten cień żywi się jej duszą.

6. The Wretched King (Wstrętny Król)

Imię: King Valthar, Upadły Władca
Opis: Król Valthar był niegdyś panującym nad imperium, ale jego chciwość i egoizm spowodowały upadek jego królestwa. Zatruty przez własną pychę, jego ciało zaczęło się rozpadać, a on sam stał się niczym więcej jak marionetką w rękach zła, które sam stworzył.
Tropy: Zło, upadek władzy, tyran.
Umiejętności:

  • Cień Królestwa: Valthar przywołuje cienie swoich nieżyjących poddanych, którzy walczą w jego imieniu.
  • Korona Zatracenia: Używa swojej potężnej korony do zwiększenia swojej mocy, ale ta umiejętność zadaje mu obrażenia za każdy użyty atak.
  • Krwawa Rządy: Valthar może poświęcić część swojego życia, by przejąć kontrolę nad umysłami swoich wrogów, zmieniając ich w swoje marionetki na kilka sekund.

7. The Witch of the Deep (Czarownica Głębin)

Imię: Morgana, Pani Głębin
Opis: Morgana to czarownica, która poświęciła wszystko, by poznać tajemnice morskich głębin. W trakcie swoich badań została przeklęta przez pradawne bóstwa morza. Teraz jest samotną istotą, której ciało jest częściowo zlepione z tkaniny oceanicznych potworów.
Tropy: Czarownica, poświęcenie, nadprzyrodzona moc.
Umiejętności:

  • Przepaść Wód: Morgana przyzywa gigantyczne fale, które niszczą swoich przeciwników.
  • Wielkie Oczy Morza: Jej oczy mogą na chwilę zablokować umiejętności wrogów, wywołując ich lęk.
  • Utonięcie: Morgana przywołuje potężnego morskiego potwora, który przez chwilę atakuje wszystkich w okolicy.

8. The Vengeful Spirit (Duch Zemsty)

Imię: Isolde, Duch Złamanej Nadziei
Opis: Isolde była niegdyś kobietą pełną nadziei, która została zamordowana przez zdradzieckiego kochanka. Jej duch nie zaznał spokoju, a w jej sercu narodziła się tylko zemsta. Teraz przebywa w postaci ducha, który poszukuje tych, którzy jej skrzywdzili.
Tropy: Zemsta, niepokój duszy, wędrujący duch.
Umiejętności:

  • Cienie Zbiegów: Isolde przyzywa cienie swoich ofiar, które zadają obrażenia każdemu, kto stanie na jej drodze.
  • Zatruta Tęsknota: Dotknięcie jej duchowej formy powoduje utratę zdrowia i wytrzymałości przez kilka sekund.
  • Złowroga Ucieczka: Isolde może przeniknąć przez teren, stając się niewidzialną i trudną do wykrycia.

9. The Fallen Guardian (Upadły Strażnik)

Imię: Gideon, Strażnik Bez Nadziei
Opis: Gideon był niegdyś nieustraszonym strażnikiem świętego miejsca, jednak po nieudanej obronie zamku, został przeklęty. Jego rola jako obrońcy straciła sens, a teraz jest tylko cieniem samego siebie, nie mogąc zapomnieć o swojej porażce.
Tropy: Upadły strażnik, porażka, samotność.
Umiejętności:

  • Tarcza Spalona: Gideon może zablokować wszystkie ataki przez krótki czas, ale przy każdym uderzeniu jego tarcza się kruszy, a on otrzymuje obrażenia.
  • Duma Strażnika: Przez chwilę jego moc rośnie, a jego ataki stają się szybkie i potężne, ale tylko wtedy, gdy ma wsparcie innych wojowników.
  • Ostatnia Obietnica: Kiedy jego zdrowie spada do 25%, Gideon staje się nieśmiertelny przez kilka sekund, ale po tym stanie wpadnie w stan wyczerpania.

10. The Beast Unleashed (Bestia Wykuta)

Imię: Hadrick, Potwór Z Deszczu Krwi
Opis: Hadrick to potężny wojownik, który po latach eksperymentów stał się czymś gorszym od człowieka. Jego ciało zostało przemienione przez nieznane moce w krwawą bestię, która przez lata szukała zemsty na tych, którzy go zdradzili.
Tropy: Potwór, transmutacja, zemsta.
Umiejętności:

  • Zatrute Łapy: Jego potężne ręce mogą zmiażdżyć wrogów, a każdy cios zadaje dodatkowe obrażenia od krwi.
  • Dzikie Uderzenie: Hadrick wpada w szał, jego ataki stają się nieprzewidywalne i chaotyczne, a każdy ruch powoduje wstrząs w okolicy.
  • Krwawe Odzyskanie: Hadrick odzyskuje część swojego zdrowia za każdą zadaną ranę.

11. The Sorceress of the Abyss (Czarownica Otchłani)

Imię: Selene, Pani Mroku
Opis: Selene była czarodziejką, która zagłębiła się w pradawną magię, która pozwalała jej odkrywać nieznane zakątki wszechświata. Zmieniając się w demoniczną istotę, straciła kontakt z rzeczywistością. Teraz jej oczy widzą tylko ciemność, a jej moc pochodzi z otchłani.
Tropy: Czarownica, tajemnica, mroczna magia.
Umiejętności:

  • Cienie Otchłani: Selene otacza się chmurą mroku, która przeszkadza wrogom w widzeniu i zmienia ich zdolności.
  • Moc Przepaści: Przywołuje potwory z otchłani, które atakują przeciwników na krótką chwilę.
  • Zatrute Zaklęcia: Jej zaklęcia mają dodatkowy efekt - przez każdy rzucony czar wrogowie cierpią na trwałe osłabienie.

12. The Cursed Knight (Przeklęty Rycerz)

Imię: Kaldor, Rycerz Krwi
Opis: Kaldor był rycerzem, który nie wahał się użyć nieczystych mocy, by uratować swoje królestwo. Po złożeniu paktu z demoniczną istotą, został skazany na wieczne życie jako przeklęty wojownik, którego nieustannie gonią wspomnienia o jego zdradzie.
Tropy: Przeklęty wojownik, zdrada, upadek.
Umiejętności:

  • Czerwony Miecz: Kaldor może przywołać potężny czerwony miecz, który zadaje ogromne obrażenia, ale po każdym ataku odbiera część życia użytkownikowi.
  • Pakt Krwi: Używa swojej krwi do wywołania magicznych ataków, ale po każdym użyciu traci część swojego zdrowia.
  • Upadek Rycerza: Kaldor przechodzi w stan wściekłości, zyskując dodatkowe obrażenia, ale również nieodwracalnie psując swoją obronę.

13. The Forsaken Huntress (Porzucona Łowczyni)

Imię: Aeryn, Łowczyni Cieni
Opis: Aeryn była niegdyś najlepszą łowczynią w swojej wiosce, lecz z czasem zaczęła dostrzegać, że świat, który chroniła, jest pełen zła i korupcji. Odrzuciła swoje ideały, przekształcając się w samotną łowczynię potworów, która działa tylko z własnych pobudek.
Tropy: Samotnik, upadłe ideały, łowczyni.
Umiejętności:

  • Strzała Cienia: Aeryn strzela strzałami, które mogą przebijać wrogów na dużą odległość, ale każdy strzał osłabia jej ciało.
  • Zatruta Pułapka: Łowczyni ustawia pułapki, które po aktywacji wybuchają, zadając obrażenia i spowalniając przeciwników.
  • Duchowa Łza: W desperacji Aeryn może poświęcić część swojego życia, by przyzwać duchy leśnych zwierząt do wsparcia.

14. The Broken King (Złamany Król)

Imię: Harland, Król Skazanych
Opis: Harland był niegdyś potężnym władcą, który panował nad wielkim królestwem. Jednak zdradzony przez własnych doradców, jego królestwo upadło, a jego ciało zostało naznaczone nieuleczalną klątwą. Król stał się nieśmiertelnym cieniem samego siebie, żałując wszystkich swoich decyzji.
Tropy: Upadły monarcha, zdrada, klątwa.
Umiejętności:

  • Korona Zdrady: Harland używa swojej korony do wzmocnienia swojej siły, ale każda próba zwiększenia mocy osłabia jego zdrowie.
  • Mroczna Posiadłość: Potrafi przyzwać cienie byłych poddanych, którzy za jego rozkazami walczą przeciwko wrogom.
  • Ostateczna Zdrada: Gdy jego zdrowie spada do 10%, Harland przywołuje klątwę, która zamienia przeciwników w kamień przez kilka sekund.



1. The Blood Witch (Czarownica Krwi)

Imię: Morrigan, Czarownica Krwi
Opis: Morrigan była niegdyś kapłanką, która obiecała swoim bogom służbę, ale odkryła, że jedyną prawdziwą mocą jest ta, która płynie z własnej krwi. Przemieniona w potworną czarownicę, Morrigan wzywa krwawą magię, by kontrolować umysły swoich wrogów i rzucać przekleństwa na każdego, kto ośmieli się stanąć na jej drodze.
Tropy: Czarna magia, krew, zdrada.
Umiejętności:

  • Krwawy Urok: Morrigan wykorzystuje swoją krew do kontrolowania umysłów przeciwników, zmuszając ich do chwilowej służby.
  • Zaklęcie Krwi: Rzuca przekleństwo, które wyczerpuje życie ofiar poprzez każdą wylaną kroplę krwi.
  • Moc Wewnętrznej Mocy: Morrigan może złożyć część swojej mocy w ofierze, by zyskać dodatkową siłę, ale straci część swojego zdrowia.

2. The Fallen Priestess (Upadła Kapłanka)

Imię: Seraphine, Kapłanka Upadku
Opis: Seraphine była niegdyś czystą kapłanką, która poświęciła życie służbie w świątyni. Jednak w wyniku nieudanych modlitw i rozpaczy, została opętana przez demoniczną siłę. Zrezygnowana ze swojej roli, stała się niewierną służebnicą ciemnych sił, a jej świętość została zniszczona przez grzechy.
Tropy: Upadek, opętanie, utrata wiary.
Umiejętności:

  • Modlitwa Ciemności: Seraphine może rzucić zaklęcie, które zniekształca święte znaki, zamieniając je w mroczne, opętane symbole.
  • Ciemna Uzdrawiająca Moc: Potrafi wykrzesać siłę z samego piekła, lecząca siebie, ale kosztem cierpienia innych.
  • Ostateczne Pokolenie: Poświęca życie niewinnych, by przyzwać demony do swojego wsparcia, zyskując niepowstrzymaną moc przez chwilę.

3. The Lady of the Shadows (Pani Cieni)

Imię: Lyra, Pani Cieni
Opis: Lyra była kiedyś złodziejką i mistrzynią skrytobójczych umiejętności, ale po wypadku, który zniszczył jej ciało, poszła w mroczne ślady. Teraz jej ciało zostało połączone z cieniem, co pozwala jej poruszać się po ciemności i atakować z ukrycia.
Tropy: Złodziejka, zniknięcie, cienie.
Umiejętności:

  • Mroczny Zmierzch: Lyra może wchłonąć światło wokół siebie, stając się niewidzialną dla przeciwników na krótki czas.
  • Cień Królowej: Wywołuje cienie, które atakują przeciwników na bliską odległość, zadając obrażenia i wytrącając ich z równowagi.
  • Zabójcze Uderzenie: Lyra przeprowadza szybki atak z cienia, który zadaje krytyczne obrażenia przeciwnikowi, zadając im dodatkowe obrażenia przez czas.

4. The Siren of the Abyss (Syrena Otchłani)

Imię: Isolde, Syrena Otchłani
Opis: Isolde była kiedyś królową morskiego królestwa, ale po zdradzie, która pozbawiła ją tronu, została przemieniona w nieśmiertelną syrenę. Teraz śpiewa melodyjne, przerażające pieśni, które przyciągają dusze żeglarzy do głębin oceanu.
Tropy: Zdrada, morskie potwory, manipulacja emocjami.
Umiejętności:

  • Melodia Żalu: Isolde śpiewa pieśń, która wprowadza przeciwników w stan otępienia, uniemożliwiając im reagowanie na ataki przez krótki czas.
  • Wołanie Otchłani: Używa swoich morskich korzeni, by przywołać potwory morskie do atakowania swoich wrogów.
  • Przemiana Wody: Isolde może związać swoje ciało z wodą, co pozwala jej na teleportowanie się przez wodne powierzchnie lub odzyskiwanie zdrowia.

5. The Necromancer Queen (Królowa Nekromancji)

Imię: Vespera, Królowa Cmentarza
Opis: Vespera była królową potężnego królestwa, ale jej obsesja na punkcie życia wiecznego i wskrzeszania martwych stała się jej zgubą. Po swojej śmierci powróciła jako nieśmiertelna nekromantka, rządząc cmentarzami i przywołując dusze zmarłych.
Tropy: Nekromancja, śmierć, manipulacja duszami.
Umiejętności:

  • Powołanie Umarlaków: Vespera może przywołać martwe dusze swoich wrogów, które walczą u jej boku.
  • Klątwa Wiecznej Śmierci: Stosuje klątwę, która powoduje, że ofiary nie mogą się wyleczyć przez długi czas.
  • Moc Królowej Cmentarza: Potrafi wskrzeszać martwych sojuszników, przywracając ich do życia, ale kosztem swojego zdrowia.

6. The Wraith of Ashes (Widmo Popiołów)

Imię: Eleonora, Widmo Popiołów
Opis: Eleonora była wojowniczką, która zginęła w obronie swojej wioski, ale jej dusza została uwięziona w popiołach. Teraz, jako wraith, wędruje przez zniszczone pola bitwy, szukając spokoju, którego nigdy nie zazna. Jej ciało jest jak nieuchwytny cień, a jej obecność zwiastuje śmierć.
Tropy: Zemsta, nieśmiertelność, wędrowny duch.
Umiejętności:

  • Popiołowy Cios: Eleonora przeprowadza cios, który przeszywa wroga, zadając mu obrażenia, a dodatkowo wysysa część jego sił witalnych.
  • Niewidzialna Ofiara: Może na chwilę stać się niewidzialną i przejść przez przeszkody, by zadawać śmiertelne ciosy z zaskoczenia.
  • Zatruty Płomień: Otacza swoich wrogów płomieniami popiołów, które spowalniają ich i zadają obrażenia przez czas.

7. The Death Knight (Rycerka Śmierci)

Imię: Morgana, Rycerka Śmierci
Opis: Morgana była wojowniczką, która w trakcie swojej śmierci zawarła pakt z samego władcą śmierci. Teraz, po powrocie jako nekromantyczna rycerka, służy mu bezgranicznie. Jej potężna broń i zimne spojrzenie przerażają każdego, kto stanie na jej drodze.
Tropy: Pakt ze śmiercią, zbroja, wojowniczka.
Umiejętności:

  • Ciemna Broń: Morgana walczy z wielką mieczem, który zadaje ogromne obrażenia, a dodatkowo wywołuje strach w sercach przeciwników.
  • Aura Śmierci: W okolicy Morgany panuje ciemność, która odbiera siłę każdemu, kto zbliży się do niej.
  • Zatrzymanie Czasu: W desperacji Morgana może spowolnić czas na chwilę, atakując wroga z wielką szybkością.

7. The Knight (Rycerz)

Imię: Solira, Rycerz Chaosu
Opis: Solira to postać, która jest wojownikiem z mroczną misją. Zamiast walczyć w tradycyjny sposób, wykorzystuje swoją moc, by zniszczyć wszelkie porządek i harmonii, zostawiając jedynie chaos. Choć jej cele są niejasne, jej walka zawsze wiąże się z burzeniem struktur. Jest samotna i nie ufa nikomu.
Tropy: Chaos, destrukcja, walka o nowy porządek.
Umiejętności:

  • Atak Zniszczenia: Solira tworzy wybuchowe ataki, które niszczą nie tylko fizyczne przedmioty, ale także struktury społeczne i psychiczne przeciwników.
  • Zmiana Równowagi: Może zmieniać elementy otoczenia, burząc harmonię, co sprawia, że walka staje się jeszcze bardziej chaotyczna.
  • Nieznana Motywacja: Jej działania są często nieprzewidywalne i niejasne, co wprowadza niepokój i dezorientację wśród przeciwników.

8. The Heir (Spadkobierca)

Imię: Marona, Spadkobierczyni Słońca
Opis: Marona jest potężnym spadkobiercą, której przeznaczeniem jest odziedziczyć tron po zaginionym władcy. Choć początkowo wydaje się być niewinną dziewczyną, w rzeczywistości skrywa ogromną moc, którą nie do końca potrafi kontrolować. Jej zadaniem jest przywrócenie dawnych porządków, ale czy to oznacza zniszczenie nowego porządku, który wyrósł na gruzach starego?
Tropy: Dziedzictwo, władza, niezdecydowanie w obliczu przeznaczenia.
Umiejętności:

  • Moc Przodków: Marona potrafi korzystać z mocy swojego rodu, przywołując potężne duchy przodków, które pomagają jej w walce.
  • Wzmocnienie Słońca: Zyskuje dodatkową moc w ciągu dnia, kiedy promienie słoneczne są jej sprzymierzeńcem.
  • Przywrócenie Porządku: Może przywrócić zrujnowane struktury społeczne, lecz jej próby przywrócenia porządku mogą również wiązać się z ogromnymi stratami.

9. The Maid (Służka)

Imię: Nyx, Służka Mroku
Opis: Nyx to postać, która może wydawać się pasywna i podporządkowana, ale posiada ogromną moc związaną z manipulowaniem mrokiem i cieniami. Choć jest znana z swojej lojalności, w rzeczywistości czeka na odpowiedni moment, by przejąć kontrolę. Jest opanowana i spokojna, ale jej milczenie skrywa mroczną moc.
Tropy: Zdradziecka lojalność, pasywność, manipulacja cieniem.
Umiejętności:

  • Cień Równowagi: Nyx potrafi kontrolować cienie i wykorzystać je do unikania ataków, a także do ataków z zaskoczenia.
  • Zatrzymywanie Czasu: Może na krótki czas zatrzymać czas w cieniu, co daje jej przewagę w walce.
  • Władza nad Cieniem: Manipulując cieniem, Nyx może tworzyć nieuchwytne pułapki, które unieruchamiają przeciwników w mroku.

10. The Thief (Złodziej)

Imię: Rhys, Złodziej Cieni
Opis: Rhys jest nieuchwytnym złodziejem, który kradnie nie tylko materialne dobra, ale także energię i wspomnienia. Jest mistrzem w skradaniu się i przechytrzaniu przeciwników, potrafiąc wyjść z każdej sytuacji bez śladu. Jego motywacje są niejasne, ale nigdy nie działa bez powodu.
Tropy: Tajemnica, oszustwo, skradanie się.
Umiejętności:

  • Mistrz Złodziejstwa: Rhys może kraść przedmioty i moce przeciwników, przejmując ich zdolności na chwilę.
  • Niewidzialność: Potrafi zniknąć w cieniu, a jego obecność staje się niemal niewykrywalna.
  • Kradzież Wspomnień: Rhys ma zdolność "kradzieży" wspomnień, co pozwala mu zdezorientować i zmniejszyć siłę przeciwników.

11. The Bard (Bard)

Imię: Hesper, Bard Magii
Opis: Hesper to bard, który łączy magię z muzyką. Jego instrumenty mają nie tylko moc artystyczną, ale także potrafią wywoływać prawdziwe zmiany w rzeczywistości. Jego melodia ma moc kontrolowania wrogów, uspokajania ich lub wywoływania destrukcyjnych burz energetycznych.
Tropy: Magia dźwięku, kontrola umysłu, artysta.
Umiejętności:

  • Dźwiękowy Atak: Hesper potrafi wyzwalać potężne fale dźwiękowe, które mogą zniszczyć przeszkody lub ogłuszyć przeciwników.
  • Muzyczna Uzdrowicielka: Potrafi śpiewać i grać na instrumentach, leczące rany sojuszników.
  • Kontrola Umysłu: Jego muzyka może wpłynąć na umysł wroga, zmieniając jego postrzeganie rzeczywistości lub zmuszając go do podjęcia błędnych decyzji.

12. The Witch (Czarownica)

Imię: Vespera, Czarownica Zmierzchu
Opis: Vespera to potężna czarownica, która operuje nie tylko magią, ale także kontrolą nad porami dnia i nocy. Związana z magią zmierzchu, potrafi zmieniać światło i cień, aby zyskać przewagę nad wrogami. Jest osobą pełną tajemnic i znana z tego, że nigdy nie mówi wszystkiego, co wie.
Tropy: Magia ciemności, kontrola czasu, tajemnicza mądrość.
Umiejętności:

  • Magia Zmierzchu: Vespera potrafi manipulować światłem i cieniem, tworząc osłony i pułapki.
  • Zatrzymywanie Czasu: Ma zdolność zatrzymywania wroga w czasie, spowalniając go lub tworząc iluzję, że czas staje w miejscu.
  • Czarna Mądrość: Może używać zaklęć, które zmieniają rzeczywistość na chwilę, zmieniając wynik walki na jej korzyść.

13. The Royalty (Królestwo)

Imię: Cassiopeia, Królowa Gwiazd
Opis: Cassiopeia to wybitna postać z rodu królewskiego, której narodziny zostały zapowiedziane przez gwiazdy. Ma niezwykłą moc związana z kosmosem i jest w stanie manipulować ciałami niebieskimi, tworząc nieziemskie moce. Jest bardzo zdeterminowana, by wprowadzić swoje królestwo do nowej ery, niezależnie od kosztów.
Tropy: Królewska władza, kosmiczne moce, determinacja.
Umiejętności:

  • Gwiezdna Magia: Cassiopeia potrafi przywoływać moc gwiazd, która wzmacnia jej ataki.
  • Kreatorka Niebios: Może tworzyć kosmiczne burze, które zniszczą wszystko na swojej drodze.
  • Kosmiczna Władza: Posiada zdolność manipulowania siłą grawitacji, zmieniając bieg wydarzeń na swoją korzyść.

7. The Knight (Rycerz)

Imię: Solira, Rycerz Chaosu
Opis: Solira to postać, która jest wojownikiem z mroczną misją. Zamiast walczyć w tradycyjny sposób, wykorzystuje swoją moc, by zniszczyć wszelkie porządek i harmonii, zostawiając jedynie chaos. Choć jej cele są niejasne, jej walka zawsze wiąże się z burzeniem struktur. Jest samotna i nie ufa nikomu.
Tropy: Chaos, destrukcja, walka o nowy porządek.
Umiejętności:

  • Atak Zniszczenia: Solira tworzy wybuchowe ataki, które niszczą nie tylko fizyczne przedmioty, ale także struktury społeczne i psychiczne przeciwników.
  • Zmiana Równowagi: Może zmieniać elementy otoczenia, burząc harmonię, co sprawia, że walka staje się jeszcze bardziej chaotyczna.
  • Nieznana Motywacja: Jej działania są często nieprzewidywalne i niejasne, co wprowadza niepokój i dezorientację wśród przeciwników.

8. The Heir (Spadkobierca)

Imię: Marona, Spadkobierczyni Słońca
Opis: Marona jest potężnym spadkobiercą, której przeznaczeniem jest odziedziczyć tron po zaginionym władcy. Choć początkowo wydaje się być niewinną dziewczyną, w rzeczywistości skrywa ogromną moc, którą nie do końca potrafi kontrolować. Jej zadaniem jest przywrócenie dawnych porządków, ale czy to oznacza zniszczenie nowego porządku, który wyrósł na gruzach starego?
Tropy: Dziedzictwo, władza, niezdecydowanie w obliczu przeznaczenia.
Umiejętności:

  • Moc Przodków: Marona potrafi korzystać z mocy swojego rodu, przywołując potężne duchy przodków, które pomagają jej w walce.
  • Wzmocnienie Słońca: Zyskuje dodatkową moc w ciągu dnia, kiedy promienie słoneczne są jej sprzymierzeńcem.
  • Przywrócenie Porządku: Może przywrócić zrujnowane struktury społeczne, lecz jej próby przywrócenia porządku mogą również wiązać się z ogromnymi stratami.

9. The Maid (Służka)

Imię: Nyx, Służka Mroku
Opis: Nyx to postać, która może wydawać się pasywna i podporządkowana, ale posiada ogromną moc związaną z manipulowaniem mrokiem i cieniami. Choć jest znana z swojej lojalności, w rzeczywistości czeka na odpowiedni moment, by przejąć kontrolę. Jest opanowana i spokojna, ale jej milczenie skrywa mroczną moc.
Tropy: Zdradziecka lojalność, pasywność, manipulacja cieniem.
Umiejętności:

  • Cień Równowagi: Nyx potrafi kontrolować cienie i wykorzystać je do unikania ataków, a także do ataków z zaskoczenia.
  • Zatrzymywanie Czasu: Może na krótki czas zatrzymać czas w cieniu, co daje jej przewagę w walce.
  • Władza nad Cieniem: Manipulując cieniem, Nyx może tworzyć nieuchwytne pułapki, które unieruchamiają przeciwników w mroku.

10. The Thief (Złodziej)

Imię: Rhys, Złodziej Cieni
Opis: Rhys jest nieuchwytnym złodziejem, który kradnie nie tylko materialne dobra, ale także energię i wspomnienia. Jest mistrzem w skradaniu się i przechytrzaniu przeciwników, potrafiąc wyjść z każdej sytuacji bez śladu. Jego motywacje są niejasne, ale nigdy nie działa bez powodu.
Tropy: Tajemnica, oszustwo, skradanie się.
Umiejętności:

  • Mistrz Złodziejstwa: Rhys może kraść przedmioty i moce przeciwników, przejmując ich zdolności na chwilę.
  • Niewidzialność: Potrafi zniknąć w cieniu, a jego obecność staje się niemal niewykrywalna.
  • Kradzież Wspomnień: Rhys ma zdolność "kradzieży" wspomnień, co pozwala mu zdezorientować i zmniejszyć siłę przeciwników.

11. The Bard (Bard)

Imię: Hesper, Bard Magii
Opis: Hesper to bard, który łączy magię z muzyką. Jego instrumenty mają nie tylko moc artystyczną, ale także potrafią wywoływać prawdziwe zmiany w rzeczywistości. Jego melodia ma moc kontrolowania wrogów, uspokajania ich lub wywoływania destrukcyjnych burz energetycznych.
Tropy: Magia dźwięku, kontrola umysłu, artysta.
Umiejętności:

  • Dźwiękowy Atak: Hesper potrafi wyzwalać potężne fale dźwiękowe, które mogą zniszczyć przeszkody lub ogłuszyć przeciwników.
  • Muzyczna Uzdrowicielka: Potrafi śpiewać i grać na instrumentach, leczące rany sojuszników.
  • Kontrola Umysłu: Jego muzyka może wpłynąć na umysł wroga, zmieniając jego postrzeganie rzeczywistości lub zmuszając go do podjęcia błędnych decyzji.

12. The Witch (Czarownica)

Imię: Vespera, Czarownica Zmierzchu
Opis: Vespera to potężna czarownica, która operuje nie tylko magią, ale także kontrolą nad porami dnia i nocy. Związana z magią zmierzchu, potrafi zmieniać światło i cień, aby zyskać przewagę nad wrogami. Jest osobą pełną tajemnic i znana z tego, że nigdy nie mówi wszystkiego, co wie.
Tropy: Magia ciemności, kontrola czasu, tajemnicza mądrość.
Umiejętności:

  • Magia Zmierzchu: Vespera potrafi manipulować światłem i cieniem, tworząc osłony i pułapki.
  • Zatrzymywanie Czasu: Ma zdolność zatrzymywania wroga w czasie, spowalniając go lub tworząc iluzję, że czas staje w miejscu.
  • Czarna Mądrość: Może używać zaklęć, które zmieniają rzeczywistość na chwilę, zmieniając wynik walki na jej korzyść.

13. The Royalty (Królestwo)

Imię: Cassiopeia, Królowa Gwiazd
Opis: Cassiopeia to wybitna postać z rodu królewskiego, której narodziny zostały zapowiedziane przez gwiazdy. Ma niezwykłą moc związana z kosmosem i jest w stanie manipulować ciałami niebieskimi, tworząc nieziemskie moce. Jest bardzo zdeterminowana, by wprowadzić swoje królestwo do nowej ery, niezależnie od kosztów.
Tropy: Królewska władza, kosmiczne moce, determinacja.
Umiejętności:

  • Gwiezdna Magia: Cassiopeia potrafi przywoływać moc gwiazd, która wzmacnia jej ataki.
  • Kreatorka Niebios: Może tworzyć kosmiczne burze, które zniszczą wszystko na swojej drodze.
  • Kosmiczna Władza: Posiada zdolność manipulowania siłą grawitacji, zmieniając bieg wydarzeń na swoją korzyść.

2. The Villain (Złoczyńca)

Imię: Thanis, Król Ciemności
Opis: Thanis to postać, która pragnie zniszczyć wszystkie istoty żyjące w podziemiach. Uważa, że jego cel to przywrócenie porządku poprzez dominację i zastraszanie. Jest bezwzględny i nie toleruje sprzeciwu. Choć na początku jest jednym z głównych antagonistów, jego prawdziwe motywacje są znacznie bardziej złożone, kiedy gracz zgłębia jego przeszłość.
Tropy: Tyrania, manipulacja, zemsta.
Umiejętności:

  • Mroczne Zaklęcia: Thanis potrafi rzucać zaklęcia, które wywołują strach i chaos w sercach innych.
  • Iluzja: Może tworzyć iluzje, które dezorientują przeciwników i zmieniają postrzeganą rzeczywistość.
  • Zemsta: Jego ataki zyskują na sile, gdy jest w stanie zemścić się na tych, którzy go skrzywdzili.

3. The Guardian (Strażnik)

Imię: Galdra, Opiekunka Grobowców
Opis: Galdra to tajemnicza postać, która strzeże wejścia do pradawnej krypty pełnej niebezpieczeństw. Choć początkowo wydaje się zimna i bezwzględna, z czasem ujawnia swoje bardziej ludzkie strony. Jej celem jest ochronienie czegoś ważnego, co może zmienić losy podziemi.
Tropy: Ochrona, tajemnice, poświęcenie.
Umiejętności:

  • Tarczowanie: Galdra jest mistrzynią obrony. Potrafi tworzyć potężne tarcze ochronne, które chronią ją i jej sojuszników przed atakami.
  • Moc Pradawnych: Włada magicznymi zaklęciami związanymi z przeszłością i historią podziemi, co pozwala jej przyzywać zniszczone artefakty i potwory.
  • Ochrona: Galdra potrafi przetrwać każde niebezpieczeństwo, chroniąc to, co uważa za ważne.

4. The Monster (Potwór)

Imię: Frayda, Pani Wnętrza Podziemi
Opis: Frayda to potwór, który posiada zdolności pozwalające jej manipulować przestrzenią i czasem. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się być potężnym przeciwnikiem, jej istnienie jest związane z tragicznymi wydarzeniami sprzed lat, które ukształtowały jej osobowość. Chociaż ma ogromną moc, jest też bardzo samotna.
Tropy: Samotność, manipulacja przestrzenią, niepewność.
Umiejętności:

  • Kontrola Czasu: Frayda potrafi zatrzymywać, przyspieszać i spowalniać czas w swoim otoczeniu, co daje jej przewagę w walce.
  • Tworzenie Labiryntów: Może zmieniać przestrzeń wokół siebie, tworząc pułapki i labirynty, które zmieniają układ podziemi.
  • Klepsydra Czasu: Wykorzystuje starożytne artefakty, by odwrócić skutki czasowych manipulacji, przywracając wszystko do poprzedniego stanu.

5. The Jerkass (Wredny Typ)

Imię: Volton, Szaleniec Chaosu
Opis: Volton to postać, która potrafi doprowadzić wszystkich do szaleństwa swoją arogancką postawą i nieustannym szukaniem problemów. Choć na początku zdaje się być tylko zbędnym utrapieniem, jego działania mają większy cel – obalić system, który według niego jest zepsuty.
Tropy: Arogancja, wredność, antybohater.
Umiejętności:

  • Chaos: Potrafi wprowadzać zamęt, zmieniając bieg wydarzeń w swojej okolicy, wprowadzając przeciwników w stan zamieszania.
  • Przewaga Psychiczna: Volton jest mistrzem psychologicznych gier, potrafi przejąć kontrolę nad umysłami swoich ofiar.
  • Manipulacja: Zawsze zdaje się mieć przewagę nad innymi, manipulując ich decyzjami i wywołując w nich niepewność.

6. The Mentor (Mentor)

Imię: Elyseus, Przewodnik Mądrości
Opis: Elyseus to mądry i doświadczony przewodnik, który zna tajemnice podziemi i potworów, które zamieszkują te tereny. Jego głównym celem jest przekazywanie wiedzy bohaterowi, by ten mógł dokonać właściwego wyboru w obliczu nadchodzącego kryzysu. Choć Elyseus często stosuje łagodną formę nauczania, czasami ujawnia swoją ukrytą moc, gdy sprawy stają się poważne.
Tropy: Mądrość, przewodnictwo, pomoc.
Umiejętności:

  • Moc Słów: Elyseus ma zdolność przekonywania i motywowania innych, potrafi zmieniać tok myślenia swoich rozmówców.
  • Przewidywanie: Potrafi przewidywać przyszłość w ograniczonym zakresie, co daje mu możliwość pomagania bohaterowi w trudnych decyzjach.
  • Wzmacnianie Umiejętności: Elyseus może wzmacniać zdolności bohatera, dając mu wskazówki, które pozwalają mu lepiej radzić sobie w walce.

7. The Pacifist (Pacyfista)

Imię: Sylvius, Strażnik Zgody
Opis: Sylvius to postać, która stawia na pokojowe rozwiązanie wszelkich konfliktów. Jego celem jest doprowadzenie do pokoju w podziemiach, nawet jeśli oznacza to wybaczenie i zrozumienie wrogów. Jego umiejętności pozwalają mu unikać przemocy i znaleźć sposób na uratowanie wszystkich, bez konieczności walki.
Tropy: Pokój, pojednanie, altruizm.
Umiejętności:

  • Łagodzenie: Sylvius może używać swojej zdolności do uspokajania wrogów, sprawiając, że nie będą chcieli walczyć.
  • Uzdrawianie: Potrafi leczyć rany innych, zarówno fizyczne, jak i emocjonalne.
  • Zjednoczenie: Sylvius ma zdolność łączenia frakcji w celu wspólnej pracy na rzecz pokoju.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .