1. The Tragic Hero (Bohater tragiczny)
- Imię: Aldric, Mściwy
- Tło fabularne: Aldric był kiedyś szlachetnym rycerzem, który stawiał dobro innych ponad własne. Jednak po tragicznej śmierci swojej rodziny, został wciągnięty w mroczny rytuał, który zapewnił mu wielką moc, ale w zamian zabrał mu ludzką część jego serca. Zaciągnął się w służbę mrocznym siłom, a jego celem stała się zemsta. Teraz, podczas gdy walczy o odkupienie, nie może uciec przed poczuciem winy za to, co zrobił, by zdobyć moc.
- Umiejętności:
- Zatracona Pasja: Zwiększa obrażenia w miarę spadającego zdrowia, ale powoduje, że Aldric staje się bardziej podatny na kontrolowanie przez wrogów.
- Cień Rodziny: Wzywa ducha swojej rodziny, aby zadał obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu.
- Rytuał Zemsty: Zyskuje chwilową niezniszczalność, ale po jego zakończeniu traci część swojej maksymalnej liczby zdrowia.
- Skórki:
- Aldric, Strażnik Pustki: Skórka, w której Aldric staje się demoniczną wersją siebie, z piekielnymi skrzydłami i płonącymi oczami.
- Aldric, Ostatni Rycerz: Skórka, w której Aldric nosi zniszczoną zbroję, na której widać ślady walki i dramatycznego upadku.
2. The Mad Scientist (Szaleniec)
- Imię: Dr. Octavia Ravyn
- Tło fabularne: Dr. Octavia Ravyn była kiedyś szanowaną naukowiec, specjalizującą się w bioinżynierii. Jednak obsesja na punkcie perfekcyjnego ludzkiego ciała i żywotności doprowadziła ją do szalonych eksperymentów, które wykroczyły poza granice moralności. Teraz jej laboratorium to miejsce nieustannego eksperymentowania, a ona sama postrzega życie innych jako materiał do swoich "genialnych" testów.
- Umiejętności:
- Mikrochoroba: Zadaje obrażenia wrogom poprzez wprowadzenie do ich organizmu wirusa, który osłabia ich przez kilka sekund.
- Wzrost Zmienności: Przemienia część swojego ciała w obiekt mechaniczny, zwiększając swoje obrażenia lub odporność na obrażenia.
- Transformacja Genetyczna: Używa swoich inżynierskich zdolności, by chwilowo zmieniać siebie lub sojuszników, przyznając im unikalne zdolności.
- Skórki:
- Dr. Ravyn, Czarodziejka Genów: Przemienia się w maszynę w pełni sterowaną przez nanoroboty.
- Dr. Ravyn, Opuszczony Laborant: Skórka, w której Octavia nosi zdeformowaną zbroję, z oczami pełnymi obłędu.
3. The Femme Fatale (Kobieta fatalna)
- Imię: Vespera, Pani Mroku
- Tło fabularne: Vespera jest wyrafinowaną czarodziejką, która od wieków czai się w cieniu, manipulując i uwodząc najpotężniejszych mężczyzn. Wykorzystując swoje urok i czar, wywiera wpływ na polityczne decyzje i zmienia bieg wydarzeń na swoją korzyść. Choć ma wiele sojuszy, jej prawdziwe motywy pozostają tajemnicą, a jej serce jest równie zimne jak mrok, z którego pochodzi.
- Umiejętności:
- Zmysł Uroku: Na kilka sekund uwodzi przeciwnika, sprawiając, że atakuje swoich sojuszników.
- Cienie Przeszłości: Zamienia się w cień, unikając wszelkich obrażeń przez krótką chwilę.
- Czarny Krąg: Tworzy krąg magicznej energii, który zadaje obrażenia wrogom, ale wzmacnia sojuszników w jego obrębie.
- Skórki:
- Vespera, Władczyni Nocy: Ciemna, tajemnicza skórka z czarnym płaszczem i magicznymi skrzydłami.
- Vespera, Czarodziejka Zmysłów: Skórka, w której Vespera nosi elegancką suknię z wyrafinowanymi akcentami.
4. The Reluctant Hero (Niechętna bohaterka)
- Imię: Liora, Złamana Strażniczka
- Tło fabularne: Liora była niegdyś oddaną strażniczką, która chroniła swoje królestwo przed złem. Jednak po stracie swojego brata w bitwie i zdradzie ze strony króla, jej zaufanie do innych zostało złamane. Mimo to, zmuszona przez obowiązek, Liora wciąż walczy, choć jej serce jest pełne wątpliwości. Nie chce być bohaterką, ale nie może też uciec przed przeznaczeniem.
- Umiejętności:
- Ostatnia Straż: Zyskuje tymczasową tarczę ochronną, która absorbuje część obrażeń.
- Tęsknota za Bratem: Wzywa duch brata, który zadaje obrażenia i osłabia wrogów.
- Miecz Rozpaczy: Zadaje ogromne obrażenia wrogowi, ale w zamian Liora traci część swojego zdrowia.
- Skórki:
- Liora, Strażniczka Cieni: Skórka z ciemnymi akcentami, gdzie Liora zaczyna nosić zbroję związaną z mrokiem i tragedią.
- Liora, Ostatnia Nadzieja: Skórka, w której Liora ma świetlistą zbroję, reprezentującą jej walkę o nadzieję.
5. The Mysterious Stranger (Tajemniczy obcy)
- Imię: Xathar, Wędrowiec Czasu
- Tło fabularne: Nikt nie wie, kim naprawdę jest Xathar. Pojawił się znikąd, z niejasnym celem i misją. Jego obecność zawsze wywołuje napięcie, ponieważ potrafi przewidywać przyszłość i poruszać się w czasie. Choć ma ogromną moc, nie zawsze wiadomo, po której stronie stoi, a jego działania są pełne tajemnic.
- Umiejętności:
- Przeskok Czasu: Cofa czas o kilka sekund, naprawiając błąd w walce.
- Wzrok Przyszłości: Otrzymuje wizję, która wskazuje mu najsłabszy punkt wrogów przez kilka sekund.
- Czasowy Sztorm: Wytwarza czasową burzę, która spowalnia wrogów i powoduje obrażenia przez krótki okres.
- Skórki:
- Xathar, Strażnik Czasu: Zmienia swój wygląd na postać z brodą i szatami wypełnionymi motywami zegarów i czasomierzy.
- Xathar, Wędrowiec Cieni: Skórka, w której Xathar jest ubrany w ciemne szaty, a jego twarz jest ukryta pod maską.
1. The Fallen Hero (Upadły bohater)
- Imię: Thaddeus, Złamany Paladyn
- Tło fabularne: Thaddeus był niegdyś wzorem cnoty i odwagi, głównym paladynem Królestwa Świtu. Jednak po zdradzie ze strony jego brata, który przejął tron, Thaddeus popadł w rozpacz i stracił wiarę w sprawiedliwość. Teraz nie ma już żadnej lojalności do dawnej idei i walczy tylko dla siebie, stosując brutalne metody.
- Umiejętności:
- Złamana Wiara: Zwiększa obrażenia, ale kosztuje część zdrowia Thaddeusa.
- Miecz Zdrady: Zadaje ogromne obrażenia przeciwnikom, ale zwiększa poziom wściekłości i zmniejsza obronę Thaddeusa.
- Ostatnia Sprawiedliwość: Thaddeus wymierza potężny cios, który może zniszczyć wrogów w jego pobliżu, ale zmienia go w stan "Osłabienia" na kilka sekund.
- Skórki:
- Thaddeus, Strażnik Ciemności: Zbroja pełna pęknięć i zniszczeń, mroczny styl, z czerwonymi oczami.
- Thaddeus, Ostateczny Paladyn: Złota zbroja, z wyraźnym kontrastem pomiędzy dawnym blaskiem a upadkiem.
2. The Anti-Hero (Antybohater)
- Imię: Karin, Zła Łowczyni
- Tło fabularne: Karin jest mistrzynią łucznictwa, ale jej umiejętności są wykorzystywane dla własnych korzyści. Nie dba o moralność swoich działań, liczy się tylko wynik. Choć nie jest zła w tradycyjnym sensie, jej brak skrupułów, by osiągnąć cele, sprawia, że nie jest postrzegana jako bohaterka. Choć może działać dla dobra innych, nie waha się używać brutalnych metod.
- Umiejętności:
- Strzała Zemsty: Karin wystrzeliwuje strzałę, która ignoruje obronę wrogów i zadaje potężne obrażenia.
- Ukryte Zagrożenie: Zwiększa obrażenia wrogów, którzy nie zauważą jej w pierwszych sekundach walki.
- Niebezpieczna Gra: Karin zdobywa dodatkową prędkość i obrażenia przez krótki czas, ale ma zwiększoną podatność na obrażenia.
- Skórki:
- Karin, Łowczyni Cienia: Ciemna zbroja, z zakapturzoną peleryną i łukiem wyciosanym z kości.
- Karin, Krew na Strzałach: Używa mroczniejszych, krwawych motywów na swojej broni i zbroi, a jej strzały są czerwone i błyszczące.
3. The Gentle Giant (Delikatny olbrzym)
- Imię: Brunor, Opiekun Gór
- Tło fabularne: Brunor to ogromny wojownik o nieprzeciętnej sile, jednak mimo swojej wielkości, jest wyjątkowo łagodny i opiekuńczy. Żyje wśród górskich plemion, gdzie pełni rolę opiekuna i obrońcy. Pomimo swojej miłości do natury i spokojnego życia, nie waha się stawić czoła zagrożeniu, kiedy tylko zagrożona jest jego rodzina.
- Umiejętności:
- Ziemia Wstań: Brunor przyzywa siłę ziemi, by uderzyć w ziemię, zadając obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu.
- Opieka Gór: Chroni sojuszników, tworząc tarczę, która pochłania obrażenia.
- Ogromna Siła: Zwiększa obrażenia, ale kosztem swojej mobilności.
- Skórki:
- Brunor, Górski Strażnik: Zbroja wykuta z kamienia i minerałów, z wielkimi rękawicami i butami.
- Brunor, Wędrowiec Natury: Zbroja z liści, drewnianymi elementami i elementami przyrody wplecionymi w ubiór.
4. The Mastermind (Mistrz Umysłu)
- Imię: Cassius, Umysł Stratega
- Tło fabularne: Cassius to geniusz strategii i taktyki. Używa swojego umysłu, by manipulować polem bitwy, zmieniając jego bieg z daleka. Choć nie bierze udziału w walce fizycznej, jego obecność w armii jest kluczowa. Cassius ma także mroczną stronę, nie bojąc się stosować nieczystych metod, by osiągnąć swoje cele.
- Umiejętności:
- Mózg Zwycięzcy: Przewiduje ruchy wroga, zmieniając sposób, w jaki przeciwnicy reagują przez krótki czas.
- Mistrz Zasadzki: Zastawia pułapki, które powodują opóźnienia i obrażenia przeciwnikom.
- Taktyczna Przewaga: Zwiększa prędkość ataków sojuszników, ale jednocześnie zmniejsza ich odporność na obrażenia.
- Skórki:
- Cassius, Mózg Wojny: Skórka oparta na zaawansowanej technologii, z holograficznymi elementami, podkreślającymi jego intelekt.
- Cassius, Czarodziej Umysłu: Skórka w stylu magicznym, z elementami runicznych symboli, które wytwarzają mistyczną aurę.
5. The Dark Knight (Ciemny Rycerz)
- Imię: Vornak, Rycerz Zatracenia
- Tło fabularne: Vornak był kiedyś wiernym obrońcą królestwa, ale po tym, jak król zaprzedał duszę w imię mocy, Vornak wpadł w mroczne sfery magii. Przekształcił się w rycerza, który balansuje na granicy między światłem a ciemnością. Jego motywy są zagadkowe, a jego obecność na polu bitwy wywołuje strach w sercach jego wrogów.
- Umiejętności:
- Mroczne Ostrze: Zadaje obrażenia i zmienia cel wroga w cień, na kilka sekund zmieniając jego zdolności.
- Pochłanianie Ciemności: Zyskuje życie za każde zabicie przeciwnika w pobliżu.
- Zatracenie Rycerza: Przemienia się w cień na chwilę, zyskując odporność na obrażenia i zadając większe obrażenia wroga.
- Skórki:
- Vornak, Rycerz Pustki: Skórka z pełną czarną zbroją, z czerwonymi akcentami i wytatuowanymi runami.
- Vornak, Ciemny Wędrowiec: Skórka z postacią zakrytą kapturem, unoszącą się w powietrzu dzięki magii.
6. The Oracle (Wróżbita)
- Imię: Lyra, Wróżka Czasu
- Tło fabularne: Lyra jest mistrzynią sztuki przewidywania przyszłości. Posiada niezwykłą zdolność manipulacji czasem i widzenia rzeczy, które dopiero mają się wydarzyć. Jej wizje sprawiają, że staje się potężnym sojusznikiem w czasie wojny, ale jej wiedza jest również przekleństwem – każda wizja kosztuje ją część jej duszy.
- Umiejętności:
- Wizje Przyszłości: Sprawdza ruchy wroga na kilka sekund, zwiększając zdolności do unikania ataków.
- Zaklęcie Czasu: Cofa czas w wybranym obszarze, zmieniając bieg wydarzeń.
- Pewność Przeznaczenia: Zwiększa obrażenia wszystkich sojuszników w obszarze.
- Skórki:
- Lyra, Czasowa Wróżka: Mistyczna skórka z kryształami, widocznymi symbolami czasowymi.
- Lyra, Czarodziejka Wizji: Skórka z magicznymi szatami pełnymi refleksów, z oczami, które przewidują przyszłość.
1. The Vengeful Spirit (Duch Zemsty)
- Imię: Isolde, Duch Nocy
- Tło fabularne: Isolde była kiedyś władczynią jednego z królestw, ale po zdradzie ze strony jej męża została zamordowana. Teraz powróciła jako duch, zniszczenie jej wrogów stało się jej jedynym celem.
- Umiejętności:
- Zatruta Przysięga: Zadaje obrażenia każdemu, kto zbliży się do jej ciała.
- Duch Zatracenia: Może przechodzić przez ściany i unikać obrażeń przez krótki czas.
- Cienie Zemsty: Zostawia po sobie cień, który atakuje wrogów w zasięgu.
- Skórki:
- Isolde, Królowa Nocy: Ciemna, półprzezroczysta zbroja, wokół niej unoszą się cienie.
- Isolde, Księżniczka Duchów: Lśniące, eteryczne szaty, widoczne, zamglone ręce i postać.
2. The Mad Scientist (Szaleniec-Naukowiec)
- Imię: Dr. Orin, Przewrotniak
- Tło fabularne: Dr. Orin to geniusz nauki, który w pogoni za nieograniczoną mocą stworzył potężne maszyny. Jego obłędne eksperymenty doprowadziły go do utraty zmysłów, a jego ciało zostało połączone z technologią, by mógł żyć wiecznie.
- Umiejętności:
- Skrócenie Czasu: Przekształca przeciwników w czasowe "błyskawice", zmieniając ich działanie na krótki czas.
- Zabójcza Inżynieria: Używa swoich wynalazków do zadawania obrażeń na dużym obszarze.
- Maszyna Ostateczna: Uruchamia maszynę, która generuje falę energetyczną.
- Skórki:
- Dr. Orin, Szalony Mechanik: Pół-robotyczna zbroja, z widocznymi rurkami i mechanicznymi częściami.
- Dr. Orin, Władca Maszyn: Zbroja pokryta metalowymi płytkami, a z jego ciała wydobywają się dziwaczne urządzenia.
3. The Cold-Blooded Assassin (Zimnokrwisty Zabójca)
- Imię: Ravka, Cień Śmierci
- Tło fabularne: Ravka to bezwzględna zabójczyni, która wychowała się w mrocznych zaułkach miasta. Jej umiejętności zabijania zostały szlifowane przez lata, a teraz działa na zlecenie, nie waha się jednak zabić kogokolwiek.
- Umiejętności:
- Cień Zabójcy: Szybki, cichy atak, który zadaje ogromne obrażenia.
- Wampirzy Dotyk: Kradnie życie swoim wrogom przy każdym trafieniu.
- Śmierć w Cieniu: Znika na chwilę, by zadawać obrażenia przeciwnikom z ukrycia.
- Skórki:
- Ravka, Cień Mroku: Czarna zbroja, z maską, której oczy świecą na czerwono.
- Ravka, Krwawa Łowczyni: Zbroja pokryta czerwonymi akcentami, z krwawymi śladami na ostrzach.
4. The Lancer (Lance-bearer)
- Imię: Torak, Ognisty Włócznik
- Tło fabularne: Torak był dawnym dowódcą legendarnej armii, której specjalnością były ataki włóczniami. Po utracie swojego oddziału w brutalnej bitwie, zyskał moc ognia, który kontroluje za pomocą swojej broni.
- Umiejętności:
- Włócznia Płomienia: Zadaje obrażenia na dużym obszarze, przy okazji podpala wrogów.
- Ognisty Szturm: Torak rzucony atak w tył, w którym rani kilku przeciwników w linii.
- Bożyszcze Ognia: Zwiększa swoją siłę i szybkość ataków na krótki czas.
- Skórki:
- Torak, Włócznik Piekieł: Zbroja pełna płomieni, z widocznymi żarzącymi się ostrzami.
- Torak, Władca Ognia: Zbroja wykonana z ognistych kamieni i wulkanicznego szkła.
5. The Trickster (Żartowniś)
- Imię: Nyx, Mistrz Podstępów
- Tło fabularne: Nyx to wędrowny artysta, który łączy iluzję, magię i pułapki, by przechytrzyć swoich przeciwników. Jego motywacje są tajemnicze – nie chodzi mu o wygraną, a o zabawę.
- Umiejętności:
- Iluzje Mroku: Tworzy iluzję, która dezorientuje przeciwników, zmniejszając ich celność.
- Zatrute Zabawki: Tworzy pułapki, które paraliżują wrogów przez krótki czas.
- Mistrz Złudzeń: Tworzy iluzję swojej kopii, która biega po polu walki, zadając obrażenia.
- Skórki:
- Nyx, Pan Chaosu: Zbroja w stylu teatralnym, z maską, pełna wstążek i efektów iluzji.
- Nyx, Złowieszczy Żartowniś: Zbroja oparta na ciemnych, mrocznych wzorach, z elementami sprężyn i zagadkowych mechanizmów.
6. The Barbarian (Barbarzyńca)
- Imię: Grimm, Krwawy Wojownik
- Tło fabularne: Grimm to potężny wojownik, który pochodzi z plemion zamieszkujących surowe ziemie. Jego brutalna siła jest niezrównana, a jego cel w życiu to walka i zdobywanie chwały.
- Umiejętności:
- Rozwścieczony Atak: Zadaje potężne obrażenia, które są zwiększone, jeśli jego zdrowie jest niskie.
- Krwawy Krzyk: Zwiększa obrażenia i pancerz na krótką chwilę, jeśli zabije wroga.
- Zatracenie Wojownika: Wyzwala w sobie dziką energię, zyskując na chwilę nieograniczoną siłę.
- Skórki:
- Grimm, Krwawy Barbarzyńca: Zbroja z brązu, z krwawymi rękoma i warkoczem.
- Grimm, Wojownik Zimnych Gór: Skórzane, zamrożone ubranie z lodowymi akcentami.
7. The Mercenary (Najemnik)
- Imię: Katar, Ostatni Najemnik
- Tło fabularne: Katar jest jednym z najlepszych najemników na świecie, specjalizującym się w eliminowaniu celów za odpowiednią opłatą. Choć nie ma stałego morale, potrafi wykonać każdy rozkaz, który zaoferuje mu odpowiednią cenę.
- Umiejętności:
- Precyzyjny Strzał: Atakuje z dużej odległości, zadając ogromne obrażenia.
- Zatrute Pociski: Strzały, które powodują obrażenia na czasie.
- Pojedynek: Zwiększa swoje obrażenia i prędkość, koncentrując się na jednym przeciwniku.
- Skórki:
- Katar, Płatny Zabójca: Nowoczesna zbroja, z materiałami wytrzymałymi na kule.
- Katar, Cień Wojny: Czarne, lekko odbijające światło ubranie z szarymi akcentami.
8. The Engineer (Inżynier)
- Imię: Vega, Twórca Maszyn
- Tło fabularne: Vega jest wybitnym inżynierem, który zbudował niesamowite maszyny bojowe i urządzenia. Choć dąży do doskonałości technologicznej, jego maszyny niosą ze sobą ogromne ryzyko.
- Umiejętności:
- Tarcza Energetyczna: Stawia na polu walki tarczę, która absorbuje obrażenia.
- Konstrukcja Bombowa: Rozstawia pułapki, które eksplodują, gdy wrogowie je aktywują.
- Generator Mocy: Wzmacnia wszystkich sojuszników w zasięgu, zwiększając ich obrażenia.
- Skórki:
- Vega, Architekt Zniszczenia: Technologiczne rękawice, z ciężkimi, stalowymi nogawkami.
- Vega, Twórca Błyskawic: Skórka pełna elektrycznych komponentów, z widocznymi przewodami i kablami.
9. The Paladin (Paladyn)
- Imię: Sarius, Świetlany Strażnik
- Tło fabularne: Sarius jest paladynem, który poświęcił swoje życie, by bronić słabszych i walczyć ze złem. Jego oddanie sprawiedliwości sprawia, że jest bezwzględny wobec swoich wrogów.
- Umiejętności:
- Świetlany Cios: Zadaje potężne obrażenia, zadając obrażenia wrogowi i leczącego sojuszników.
- Tarcza Ochrony: Tworzy tarczę wokół siebie lub sojusznika.
- Oblężenie Światła: Używa swojej magii świetlistej, by spalić przeciwników w obszarze.
- Skórki:
- Sarius, Świetlany Paladyn: Zbroja w złotym kolorze, pełna promieniujących symboli.
- Sarius, Strażnik Bożych Wód: Biała, lśniąca zbroja, przypominająca anioła.
10. The Nomad (Nomada)
- Imię: Ronan, Wędrowiec Piasków
- Tło fabularne: Ronan to wojownik, który podróżuje przez pustynne krainy. Używa specjalnych narzędzi i magii piasku, by przetrwać w ekstremalnych warunkach.
- Umiejętności:
- Piaskowy Huragan: Wznosi ogromną burzę piaskową, która zadaje obrażenia i osłabia wrogów.
- Przeznaczenie Piasków: Zmienia układ terenu, tworząc pułapki dla przeciwników.
- Ucieczka Piasku: Znika wśród piasków, zyskując możliwość atakowania z ukrycia.
- Skórki:
- Ronan, Mistrz Piasków: Ubrany w lekkie, pustynne szaty i zbroje.
- Ronan, Król Pustyni: Królewska skórka, z wielką peleryną i ciemnymi, złotymi akcentami.
11. The Shadow (Cień)
- Imię: Eris, Mistrzyni Cieni
- Tło fabularne: Eris to nieuchwytna postać, której moc tkwi w ciemności. Nie można jej zobaczyć, ale jej obecność jest zawsze odczuwalna.
- Umiejętności:
- Cień Umysłów: Manipuluje przeciwnikami, zmniejszając ich zdolność do myślenia.
- Zniknięcie w Cieniu: Znika na chwilę, by zaskoczyć wroga z zaskoczenia.
- Okrutne Złudzenie: Tworzy iluzje, by mylić swoich przeciwników i sprawiać, że nie wiedzą, gdzie się znajdują.
- Skórki:
- Eris, Królowa Cienia: Zbroja w pełni wykonana z ciemnych, eterycznych materiałów.
- Eris, Znikający Cień: Skórka z mrocznymi, płynącymi tkaninami, niewidoczna w ciemności.
12. The Healer (Uzdrowiciel)
- Imię: Althea, Boska Uzdrawiająca
- Tło fabularne: Althea to kapłanka, która oddała swoje życie, by uzdrawiać rany na polu bitwy. Zawsze gotowa, by pomóc, ale jej moc może również zniszczyć, jeśli jest źle użyta.
- Umiejętności:
- Uzdrawiający Dotyk: Leczy rany wszystkich sojuszników w pobliżu.
- Boża Wola: Zwiększa wytrzymałość swoich sojuszników, zmniejszając otrzymywane obrażenia.
- Sacrum: Aktywuje magiczną tarczę ochronną wokół siebie.
- Skórki:
- Althea, Święta Uzdrawiająca: Jasna, złota zbroja pełna witraży.
- Althea, Boska Pielęgniarka: Białe, leczące szaty z białymi akcentami.
13. The Beast (Bestia)
- Imię: Hogar, Krwawy Bestial
- Tło fabularne: Hogar to wojownik, który stracił człowieczeństwo przez klątwę. Jego ciała nie można pokonać za pomocą zwykłych broni – to bestia, której furia nie ma granic.
- Umiejętności:
- Ryk Bestii: Zwiększa obrażenia i atakuje każdego w pobliżu.
- Zatruta Krew: Powoduje krwawienie wrogów, którzy zbliżą się do niego.
- Furia Bestii: Zyskuje dodatkową szybkość i obrażenia przez krótki czas.
- Skórki:
- Hogar, Krwawa Bestia: Skórzany, dziki wygląd z rogami i ostrymi pazurami.
- Hogar, Zatracony Wojownik: Ciało częściowo przeobrażone w bestię, z mrocznymi tatuażami.
14. The Rogue (Łotr)
- Imię: Vera, Srebrna Złodziejka
- Tło fabularne: Vera to mistrzyni kradzieży, specjalizująca się w zbieraniu informacji i znikaniu. Potrafi wyjść z każdej opresji, zachowując zimną krew.
- Umiejętności:
- Skradzione Skarby: Zyskuje dodatkowe złoto za każdą śmierć wroga.
- Przejęcie Ciała: Zmienia wygląd wroga, by ukryć swoje zamiary.
- Ostrze Złodzieja: Zadaje szybki atak, który zostawia wroga bezbronnego.
- Skórki:
- Vera, Królowa Złodziei: Skórka z szaro-srebrną zbroją, z kapeluszem i szarfami.
- Vera, Kusicielka Cienia: Zbroja w stylu skórzanych akcentów, pełna zmysłowych detali.
16. The Guardian (Strażnik)
- Imię: Varek, Żelazny Bastion
- Tło fabularne: Varek to nieugięty strażnik, który chroni święte miejsca przed wszelkimi zagrożeniami. Niezwykle wytrzymały, potrafi stanowić mur, który zatrzyma wrogów na długie godziny.
- Umiejętności:
- Ochrona Przed Wrogami: Tworzy magiczną tarczę, która odbija obrażenia na przeciwników.
- Żelazny Uścisk: Zatrzymuje przeciwników w martwym punkcie na chwilę, unieruchamiając ich.
- Bastion Pokoju: Leczy siebie i swoich sojuszników w zasięgu, przywracając im część zdrowia.
- Skórki:
- Varek, Mury Królestwa: Zbroja z ciężkich metalowych płyt, z widocznymi insygniami.
- Varek, Strażnik Czasu: Zbroja z elementami przypominającymi starożytną architekturę i zębatki mechaniczne.
17. The Berserker (Berserker)
- Imię: Ragnar, Zniszczyciel
- Tło fabularne: Ragnar to wojownik, który traci kontrolę nad sobą, wpadając w szał bojowy. Jego furia w walce sprawia, że staje się niepokonany, ale jednocześnie ryzykuje własne życie.
- Umiejętności:
- Szaleńczy Atak: Zadaje ogromne obrażenia, ale otrzymuje dodatkowe obrażenia za każdy cios.
- Furia Krwi: Zwiększa swoją prędkość ataku i wytrzymałość na krótki czas.
- Pogromca Wrogów: Przez chwilę staje się praktycznie nieśmiertelny, nie otrzymując żadnych obrażeń.
- Skórki:
- Ragnar, Wściekły Wojownik: Zbroja składająca się z surowych, metalowych elementów, pełna krwawych akcentów.
- Ragnar, Potwór Wojny: Pełna zbroja z rogowymi elementami, przedstawiająca bestię wojny.
18. The Knight (Rycerz)
- Imię: Alden, Święty Rycerz
- Tło fabularne: Alden jest rycerzem, który oddał swoje życie w służbie sprawiedliwości. Jego miecz i tarcza to symbole honoru i odwagi w walce.
- Umiejętności:
- Miecz Sprawiedliwości: Zadaje obrażenia wrogom, ale również przywraca zdrowie najbliższym sojusznikom.
- Tarcza Ochrony: Przechwytuje obrażenia dla siebie lub dla sojusznika.
- Pojedynek Honorowy: Stawia wyzwanie wybranemu przeciwnikowi, zyskując zwiększoną moc przez kilka sekund.
- Skórki:
- Alden, Rycerz Światła: Lśniąca złota zbroja, z wielką tarczą na plecach.
- Alden, Strażnik Królestwa: Zbroja w kolorach niebieskich i srebrnych, z ozdobami w kształcie lilii.
19. The Necromancer (Nekromanta)
- Imię: Morvus, Pan Umarlaków
- Tło fabularne: Morvus jest nekromantą, który kontroluje moce umarłych. Zbudował własne królestwo spośród ciał swoich wrogów, wskrzeszając ich, by służyły jego woli.
- Umiejętności:
- Ożywienie Martwego: Wskrzesza poległych wrogów, którzy teraz walczą po jego stronie.
- Klątwa Śmierci: Spowalnia wszystkich wrogów w pobliżu, zadając im obrażenia przez czas.
- Czarna Energia: Wyzwala potężną falę energii, która uszkadza wszystkich przeciwników w zasięgu.
- Skórki:
- Morvus, Mistrz Śmierci: Zbroja przypominająca szaty władcy z ciemnymi akcentami i symbolami nekromancji.
- Morvus, Zbawiciel Zmarłych: Skórka z elementami kości, z szarymi, zniszczonymi fragmentami.
20. The Trickster Mage (Mag Żartowniś)
- Imię: Kairan, Iluzjonista Chaosu
- Tło fabularne: Kairan to mag, który zasłynął z wykorzystywania iluzji, aby wprowadzać zamieszanie w szeregach wroga. Nikt nie potrafi przewidzieć, co zrobi w następnej chwili.
- Umiejętności:
- Magiczne Złudzenie: Tworzy iluzję, która dezorientuje przeciwników, zadając im obrażenia.
- Pojmanie Umysłu: Zmienia cel przeciwnika, by atakował swoich sojuszników przez krótką chwilę.
- Zamieszanie Chaosu: Wyzwala wybuch magii, który paraliżuje wszystkich wrogów w pobliżu.
- Skórki:
- Kairan, Arcymag Chaosu: Zbroja pełna świetlistych linii, z unoszącymi się wirami magii wokół niego.
- Kairan, Czarodziej Złudzeń: Zbroja ozdobiona lustrzanymi elementami, które tworzą iluzje.
21. The Beastmaster (Mistrz Bestii)
- Imię: Rohana, Pani Zwierząt
- Tło fabularne: Rohana to potężna mistrzyni, która łączy się ze zwierzętami, aby stawić czoła wrogom. Jej bestie to jej najbardziej lojalni sojusznicy.
- Umiejętności:
- Przywołanie Zwierząt: Przywołuje dzikie bestie, które walczą obok niej.
- Wojowniczy Płacz: Zwierzęta w jej okolicy otrzymują zwiększoną siłę i wytrzymałość.
- Zmysł Bestii: Zyskuje zdolność wykrywania ukrytych wrogów w pobliżu.
- Skórki:
- Rohana, Królowa Puszczy: Włócznia z roślinnych włókien, jej ubranie jest wykonane z dzikiej skóry i futer.
- Rohana, Władczyni Leśnych Bestii: Przebranie z elementami drewnianymi i liśćmi.
22. The Time Manipulator (Manipulator Czasu)
- Imię: Chronos, Władca Przestrzeni i Czasu
- Tło fabularne: Chronos potrafi manipulować czasem, zatrzymując go, cofając lub przyspieszając, aby osiągnąć swoje cele.
- Umiejętności:
- Zatrzymanie Czasu: Zatrzymuje czas na krótką chwilę, umożliwiając atakowanie nieuchwytnych wrogów.
- Przewrócenie Czasu: Cofnęło się o kilka sekund w czasie, regenerując część życia.
- Przyspieszenie: Zwiększa prędkość i obrażenia na chwilę.
- Skórki:
- Chronos, Władca Czasu: Zbroja wypełniona zegarowymi elementami, z migającymi wskazówkami.
- Chronos, Strażnik Czasu: Zbroja oparta na złotej, mechanicznej strukturze.
23. The Witch (Czarownica)
- Imię: Zarita, Czarodziejka Mrocznych Lasów
- Tło fabularne: Zarita to czarownica, która wykorzystuje zaklęcia natury i mroku. Jej moc pochodzi z pradawnych rytuałów, które przez wieki zyskiwały na sile.
- Umiejętności:
- Mroczne Zaklęcia: Ciska magiczne pociski, które zadają obrażenia i wywołują krwawe efekty.
- Przywołanie Cieni: Wezwała cienie, by stworzyły mroczne kopie wrogów.
- Leczenie Mrokiem: Leczy siebie i sojuszników w ciemnym obszarze, przywracając im życie.
- Skórki:
- Zarita, Władczyni Cieni: Zbroja z wyciągniętymi pnączami i listkami, składająca się z ciemnych barw.
- Zarita, Wiedźma Przepaści: Zbroja z roślinnych i gwiezdnych motywów, która emituje magiczne światło.
24. The Samurai (Samuraj)
- Imię: Takashi, Ostatni Samuraj
- Tło fabularne: Takashi jest wojownikiem, który przetrwał wybuch wojny, której jego ród nie przeżył. Zbroja samurajów to jego jedyne dziedzictwo i honor.
- Umiejętności:
- Miecz Sprawiedliwości: Potężny cios, który zadaje obrażenia na dużym obszarze.
- Dusza Samuraja: Zwiększa swoją prędkość ataków i wytrzymałość na chwilę.
- Tornado Stali: Zadaje obrażenia wielokrotnymi cięciami w obszarze.
- Skórki:
- Takashi, Ostatni Samuraj: Klasyczna samurajska zbroja z ostrymi krawędziami i osłoną na plecy.
- Takashi, Samuraj Cienia: Zbroja, która ukrywa jego obecność, a krawędzie lśnią na ciemno.
25. The Shadow Assassin (Czarny Zabójca)
- Imię: Siris, Cień Śmierci
- Tło fabularne: Siris to cichy zabójca, który działa w cieniu. Niewidoczny dla wrogów, może zniszczyć każdego, kto stanie na jego drodze.
- Umiejętności:
- Zabójczy Cień: Atakuje z ukrycia, zadając wysokie obrażenia wrogowi.
- Punkty Przeznaczenia: Zmienia miejsce na mapie, teleportując się w pobliże wroga.
- Nieuchwytny: Na chwilę staje się niewidzialny.
- Skórki:
- Siris, Zabójca Z Cienia: Zbroja wykonana z ciemnego materiału, z akcentami w postaci ostrych broni.
- Siris, Cień Ziemi: Skórka, która sprawia, że staje się niemal niewidoczny w ciemności.
26. The Warden (Strażnik więzienia)
- Imię: Karr, Strażnik Potępionych
- Tło fabularne: Karr to były wojownik, który stał się strażnikiem mrocznych więzień. Niezwykle silny, ale jego lojalność jest nieugięta wobec tych, którzy zostali skazani na potępienie.
- Umiejętności:
- Pętla Żelaznego Prawa: Zatrzymuje wrogów, tworząc wokół nich nieprzeniknioną barierę.
- Strzał Łaski: Zadaje obrażenia, jednak dodatkowo oznacza cel i śledzi go przez czas.
- Rozkazy Odwiecznego: Zwiększa obronę i wytrzymałość sojuszników.
- Skórki:
- Karr, Królewski Strażnik: Zbroja w ciemnych barwach, z licznymi kabłąkami i łańcuchami.
- Karr, Władca Więzienia: Pancerz pokryty symbolami więziennymi i łańcuchami.
28. The Gladiator (Gladiator)
- Imię: Maximus, Mistrz Areny
- Tło fabularne: Maximus to były niewolnik, który stał się bohaterem aren. Jego potężne umiejętności walki z mieczem i wytrzymałość uczyniły go legendą.
- Umiejętności:
- Arena Zwycięzcy: Zadaje wielokrotne obrażenia wrogom w obszarze.
- Ostatnia Walka: Zwiększa swoje obrażenia i odporność, gdy jest na niskim poziomie życia.
- Ostrze Zwycięstwa: Cios, który zadaje krytyczne obrażenia i wyzwala falę energii.
- Skórki:
- Maximus, Król Areny: Zbroja rzymskiego gladiatora z metalowym hełmem i królewskimi ozdobami.
- Maximus, Walczący Duch: Zbroja pokryta śladami zużycia, z elementami w formie duchów.
29. The Engineer (Inżynier)
- Imię: Talia, Mistrzyni Maszyn
- Tło fabularne: Talia to inżynierka, która łączy technologię z magią. Tworzy zaawansowane maszyny bojowe, które wspierają jej w walce.
- Umiejętności:
- Wyrzutnia Rakiet: Uruchamia wyrzutnię rakiet, która zadaje duże obrażenia wrogom w wybranym obszarze.
- Mechaniczne Wsparcie: Przywołuje automatycznego strażnika, który walczy u jej boku.
- Zwiększenie Wydajności: Tymczasowo zwiększa obrażenia wszystkich sojuszników w okolicy.
- Skórki:
- Talia, Pani Maszyn: W pełnej zbroi mechanicznej, z maszynami i tłokami widocznymi na plecach.
- Talia, Złota Inżynierka: Zbroja pełna złotych akcentów i kół zębatych.
30. The Beast (Bestia)
- Imię: Grimnar, Potwór Wzgórz
- Tło fabularne: Grimnar to bestia, która w wyniku tajemniczego eksperymentu przekształciła się w niebezpiecznego stwora. Jego siła jest nieograniczona, a instynkty dzikie.
- Umiejętności:
- Moc Bestii: Zwiększa swoje obrażenia i wytrzymałość, wchodząc w stan furii.
- Rozszarpanie: Wykonuje serię brutalnych ciosów, które zadają ogromne obrażenia.
- Wielki Ryk: Przeraża przeciwników, zmniejszając ich obronę.
- Skórki:
- Grimnar, Król Dzikiej Ziemi: Skórzasta zbroja, z elementami dzikich pazurów.
- Grimnar, Potwór Z Ruin: Pancerz pełen uszkodzeń i zadrapań, przypominający zniszczone terytorium.
31. The Oracle (Wyrocznia)
- Imię: Sybilla, Wieszczka Pustki
- Tło fabularne: Sybilla to wyrocznia, która potrafi przewidywać przyszłość. Jej magiczne wizje pomagają jej uniknąć zagrożeń i zdominować przeciwników.
- Umiejętności:
- Przewidywanie: Pokazuje przeciwnikom, co zamierzają zrobić, zmniejszając ich obrażenia.
- Czas Zatrzymany: Na krótki czas zatrzymuje czas dla wszystkich, z wyjątkiem siebie.
- Magia Przewidywań: Tworzy losowy efekt magiczny, który może pomóc jej sojusznikom lub zaszkodzić wrogom.
- Skórki:
- Sybilla, Władczyni Wizji: Przebranie z elementami kryształów i świetlistych akcentów.
- Sybilla, Czarodziejka Przyszłości: Zbroja pełna futurystycznych elementów, z przepływającymi błyskami.
32. The Shapeshifter (Zmieniacz Kształtu)
- Imię: Eris, Władczyni Przemian
- Tło fabularne: Eris to istota, która ma zdolność zmieniania swojego kształtu. Z pomocą tej mocy potrafi przeistaczać się w różne potwory lub innych wojowników.
- Umiejętności:
- Zmiana Formy: Zmienia się w wybraną istotę, zyskując jej umiejętności i statystyki.
- Metamorfoza: Staje się niewidoczna na chwilę, a po powrocie zyskuje tymczasową przewagę w walce.
- Potwór w Tle: Zyskuje kontrolę nad jednym wrogiem, przejmując jego ciało na kilka sekund.
- Skórki:
- Eris, Królowa Przemian: W zbroi, która przypomina płynne kształty, zmieniające się w miarę potrzeby.
- Eris, Zmieniająca Ciało: Zbroja stworzona z kawałków różnych materiałów, które zmieniają się w czasie.
33. The Assassin (Zabójca)
- Imię: Aeron, Cień Ciemności
- Tło fabularne: Aeron to cichy zabójca, który nie zostawia śladów. Jego umiejętność krycia się w ciemności sprawia, że jest niemal niemożliwy do wykrycia.
- Umiejętności:
- Ukryty Cios: Zadaje ogromne obrażenia, gdy atakuje z ukrycia.
- Zatruta Strzała: Zadaje obrażenia oraz spowalnia wroga na kilka sekund.
- Morderczy Szept: Zwiększa swoją szybkość i obrażenia na krótki czas, stając się praktycznie niewidoczny.
- Skórki:
- Aeron, Król Zabójców: W pełnej czarnej zbroi, która zmienia się w cień.
- Aeron, Morderca Cienia: Zbroja pokryta elementami szarych cieni, idealna do przemieszczania się w mroku.
34. The Druid (Druid)
- Imię: Elowen, Strażniczka Natury
- Tło fabularne: Elowen to druidka, która potrafi kontrolować naturę. Jej magia pozwala jej leczyć, wzywać dzikie zwierzęta i manipulować roślinami.
- Umiejętności:
- Przywołanie Zwierząt: Przywołuje zwierzęta, które walczą u jej boku.
- Błogosławieństwo Natury: Leczy swoich sojuszników i zwiększa ich obronę.
- Korona Królowej Natury: Zmienia swoją postać, by zyskać dodatkowe siły i leczyć najbliższych.
- Skórki:
- Elowen, Władczyni Lasów: Zbroja przypominająca liście i korony drzew, z naturalnymi elementami.
- Elowen, Strażniczka Ziemi: Skórka z roślinnych wzorów, z żywymi pnączami wplecionymi w ciało.
35. The Paladin (Paladyn)
- Imię: Lucius, Światło Sprawiedliwości
- Tło fabularne: Lucius to paladyn, który poświęcił swoje życie służbie sprawiedliwości i porządkowi. Jego miecz i tarcza są symbolami boskiego światła.
- Umiejętności:
- Święty Miecz: Zadaje dodatkowe obrażenia wrogom ciemności.
- Tarcza Sprawiedliwości: Przechwytuje obrażenia od sojuszników i odbija je w stronę wroga.
- Ochrona Prawdy: Leczy siebie i najbliższych sojuszników, zwiększając ich obronę.
- Skórki:
- Lucius, Boski Paladyn: Zbroja pełna złotych detali, z emblematami świetlnych symboli.
- Lucius, Strażnik Królestwa: Zbroja srebrna z akcentami błękitnymi, z wysuniętą tarczą na plecach.
36. The Samurai Duelist (Samuraj Duelista)
- Imię: Kaito, Zawodowy Duelista
- Tło fabularne: Kaito to mistrz sztuki pojedynków, który stawia na precyzyjne cięcia i błyskawiczne ruchy. Jego miecz to przedłużenie jego ciała, a jego szybkość jest legendarna.
- Umiejętności:
- Szybka Kontratak: Uderza przeciwnika z dużą prędkością, zadając potężne obrażenia w odpowiedzi na atak.
- Miecz Świetlistego Ognia: Ognisty atak, który zadaje obrażenia przez czas.
- Ostatni Cios: Zadaje kończący cios, który natychmiast wykończy wroga.
- Skórki:
- Kaito, Złoty Samuraj: Zbroja w złotym kolorze z elementami ognistymi.
- Kaito, Duch Wojny: Zbroja w ciemnych kolorach, z ostrym wyglądem, przypominająca ducha wojownika.
37. The Night Witch (Czarownica Nocy)
- Imię: Lilith, Mistrzyni Ciemności
- Tło fabularne: Lilith to potężna czarownica, która zawarła pakt z demonami nocy. Jej magia jest mroczna i niebezpieczna, a ona sama stąpa na granicy między światem żywych a umarłych.
- Umiejętności:
- Czar Nocy: Tworzy obszar, który spowalnia i osłabia przeciwników, jednocześnie przywracając jej zdrowie.
- Mroczny Rytuał: Przywołuje demony, które walczą u jej boku, zadając obrażenia wrogom.
- Cisza Wieczności: Zamyka wrogów w magicznej klatce, całkowicie blokując ich umiejętności na kilka sekund.
- Skórki:
- Lilith, Królowa Nocy: W czarnej, skórzanej zbroi, z mrocznymi skrzydłami i czerwonymi oczami.
- Lilith, Pani Przeznaczenia: Zbroja z wijącymi się pnączami, z elementami kości i błyskawic.
38. The Blood Sorceress (Czarownica Krwi)
- Imię: Veronica, Królowa Krwi
- Tło fabularne: Veronica potrafi manipulować swoją własną krwią i używać jej jako potężnego źródła mocy. Jej mroczne zaklęcia sprawiają, że walczy z ogromną brutalnością, poświęcając część siebie, by zdobyć przewagę.
- Umiejętności:
- Krwawy Miecz: Tworzy miecz z własnej krwi, który zadaje obrażenia i odbiera życie wrogowi.
- Ofiara Krwi: Poświęca część swojego zdrowia, by wywołać eksplozję krwi, zadając obrażenia wrogom.
- Krwawy Pakt: Tymczasowo łączy swoje życie z sojusznikami, dzieląc się obrażeniami, ale również zdrowiem.
- Skórki:
- Veronica, Krwawa Królowa: Czerwona, ozdobiona krwawymi runami zbroja.
- Veronica, Czerwona Dama: Czerwona suknia w stylu gotyckim, z wyschniętymi kawałkami krwi wplecionymi w materiał.
39. The Fallen Angel (Upadła Anielica)
- Imię: Seraphina, Upadła
- Tło fabularne: Seraphina była niegdyś anielicą, ale została wygnana z nieba za swoje grzechy. Zrzuciła swoje skrzydła i teraz błądzi po świecie, wykorzystując swoje boskie moce do mrocznych celów.
- Umiejętności:
- Ostrze Mroku: Wykonuje szybki atak mieczem z mroczną energią, zadając obrażenia na dużym obszarze.
- Skrzydła Piekła: Jej skrzydła zmieniają się w skrzydła ognia, zwiększając obrażenia i przyciągając uwagę wrogów.
- Sąd Ostateczny: Przyzywa demoniczną moc, by spalić wszystkich wrogów w okolicy.
- Skórki:
- Seraphina, Mroczna Anielica: Czarne, spalone skrzydła, zbroja z wypalonymi wzorami.
- Seraphina, Królowa Upadłych: Anielska zbroja, ale z pęknięciami i płomieniami wychodzącymi z wnętrza.
40. The Vampire Queen (Królowa Wampirów)
- Imię: Selena, Królowa Ciemności
- Tło fabularne: Selena to nieśmiertelna wampirzyca, która rządzi klanem krwiopijców. Jej władza opiera się na jej zdolności do manipulowania zarówno umysłami, jak i krwią innych.
- Umiejętności:
- Pocałunek Krwi: Zadaje obrażenia wrogowi, jednocześnie odzyskując część swojego zdrowia.
- Pijawka: Osłabia przeciwników poprzez szybki atak, kradnąc ich energię życiową.
- Władza Kranów: Przywołuje potężnego wampira, który walczy po jej stronie, zadając ogromne obrażenia.
- Skórki:
- Selena, Królowa Krwi: Ciemna suknia z koronkami i czerwonymi akcentami.
- Selena, Czerwona Królowa: Zbroja pełna czerwonych i czarnych detali, z ogromnymi kolcami na ramionach.
41. The Demoness (Demonica)
- Imię: Azara, Pani Ciemności
- Tło fabularne: Azara to demonica, która zrodziła się z najczystszej formy zła. Jej moc rośnie, kiedy pogrąża innych w cierpieniu i strachu, a jej ciało jest zbudowane z ognia i cieni.
- Umiejętności:
- Piekielny Ogień: Tworzy płomienie, które zadają obrażenia wrogom i spowalniają ich ruchy.
- Strach Ciemności: Wzbudza wroga strach, paraliżując go na krótki czas.
- Zniszczenie Demonów: Przywołuje piekielne demony, które walczą w jej imieniu i zadają obrażenia.
- Skórki:
- Azara, Królowa Demonów: Skórzasta zbroja z płomieniami wychodzącymi z pleców.
- Azara, Demonica Pustki: Postać z ognistymi skrzydłami i czarnym płaszczem, który zmienia się w cienie.
42. The Banshee (Banshee)
- Imię: Morwen, Królowa Banshee
- Tło fabularne: Morwen to upiorna dusza, która nie zaznała spokoju po śmierci. Jej wściekły krzyk może zniszczyć serca i umysły jej wrogów.
- Umiejętności:
- Zatrważający Krzyk: Wydaje przerażający krzyk, który osłabia i ogłusza wrogów w okolicy.
- Cień Wściekłości: Znikając w cieniu, przeprowadza potężny atak na swojego wroga.
- Zjawa Pustki: Ciało Morwen staje się przezroczyste, a ona zyskuje nieśmiertelność na kilka sekund.
- Skórki:
- Morwen, Królowa Nocy: Postać w białej, opadającej sukni z rozczochraną fryzurą.
- Morwen, Opuszczona Zjawa: Ciemna suknia, z długimi, wstającymi w górę włosami i postacią rozmytą w cieniu.
43. The Witch Hunter (Łowczyni Czarownic)
- Imię: Aurelia, Łowczyni Czarownic
- Tło fabularne: Aurelia to nieustępliwa łowczyni, która poluje na czarownice i demony. Używa magii w celu zwalczania mrocznych istot i wymierzania sprawiedliwości.
- Umiejętności:
- Tarcza Czarownicy: Odbija magiczne ataki, zadając obrażenia ich właścicielom.
- Cios Zatrutej Strzały: Zadaje obrażenia i powoduje zatrucie, które powoduje stopniowe spadki zdrowia u przeciwnika.
- Oczyszczenie Ziemi: Wydobywa magiczną energię, która spala demoniczne istoty, zadając obrażenia w okolicy.
- Skórki:
- Aurelia, Złowroga Łowczyni: Zbroja w ciemnych kolorach z płaszczem, ozdobiona talizmanami.
- Aurelia, Mścicielka Ziemi: Zbroja pełna runicznych symboli i broni mocy.
Z przyjemnością! Oto kolejne mroczne, kobiece postacie, które mogą stanowić inspirację do tworzenia bohaterów w grze:
44. The Harbinger of Death (Przewodniczka Śmierci)
- Imię: Nyx, Wysłanniczka Ciemności
- Tło fabularne: Nyx to tajemnicza postać, która nieustannie podąża za śmiercią. Nosi mroczny płaszcz, który rozwija się jak skrzydła cienia, zwiastując nieuchronną zagładę.
- Umiejętności:
- Cienie Śmierci: Tworzy obszar, w którym wrogowie nie mogą się ruszać, a każdy ich ruch powoduje obrażenia.
- Dotyk Ciemności: Każdy, kto zostanie dotknięty przez Nyx, traci życie w wyniku działania klątwy.
- Ostateczny Sąd: Zsyła cienie śmierci, które dosłownie pochłaniają wrogów, zadając im ogromne obrażenia.
- Skórki:
- Nyx, Władczyni Nocy: Płaszcz z czarnymi skrzydłami, w ciemnej zbroi i z maską na twarzy.
- Nyx, Czarny Wędrowiec: Płaszcz i korona z tajemniczymi runami, jakby zrodzona z samego cienia.
45. The Druidess of the Underworld (Druidka Podziemi)
- Imię: Arachne, Opiekunka Grobowców
- Tło fabularne: Arachne to tajemnicza druidka, której magia pochodzi z podziemnych grobowców. Wzywa potwory z zaświatów i zbudowane z ciał, by chroniły ziemie umarłych.
- Umiejętności:
- Korona Pająka: Wzywa pająki i inne stworzenia, by zadały obrażenia wrogom w okolicy.
- Pajęcza Sieć: Tworzy sieć, która więzi przeciwników i powoduje ich powolny upadek.
- Grobowe Zgony: Odwołuje się do grobów, przyzywając dusze zmarłych, które zadają obrażenia i przywracają życie jej sojusznikom.
- Skórki:
- Arachne, Królowa Ciemności: Zbroja z pajęczymi akcentami, a na jej ramionach znajduje się pajęcza korona.
- Arachne, Czarodziejka Umarlaków: Zielona szata z koralikami w kształcie kości i runami.
46. The Soulstealer (Zabójczyni Dusz)
- Imię: Elara, Królowa Dusz
- Tło fabularne: Elara to potężna czarownica, która żywi się duszami innych. Podczas swoich krwawych ceremonii potrafi przejmować kontrolę nad ciałami swoich wrogów.
- Umiejętności:
- Zatracenie Duszy: Elara przejmuje kontrolę nad duszą wroga, zmuszając go do działania przez krótki czas.
- Krwawa Rytuał: Wykorzystuje dusze poległych, by leczyć siebie lub swoje sojuszniczki.
- Pożeranie Życia: Kradnie życie wrogom, regenerując własne zdrowie w miarę jak ich dusze opuszczają ich ciała.
- Skórki:
- Elara, Władczyni Cienia: Czerwona sukienka, na której jej sylwetka odbija się w duszach.
- Elara, Królowa Piekieł: Mroczna zbroja, a na jej ramionach wiszą łańcuchy dusz.
47. The Frost Maiden (Królewna Lodu)
- Imię: Freyja, Królowa Zimnych Krain
- Tło fabularne: Freyja to postać zrodzona w sercu lodowych gór, obdarzona mocą zimna. Potrafi zamrażać swoich wrogów i wzywać mroźne burze, które niszczą wszystko na swojej drodze.
- Umiejętności:
- Mroźny Podmuch: Zadaje obrażenia i zamraża wrogów w okolicy.
- Zamrożenie: Całkowicie zamraża wroga na krótką chwilę, unieruchamiając go.
- Wietrze Lodu: Wzywa mroźny wiatr, który rozprzestrzenia się na całym obszarze, spowalniając i raniąc przeciwników.
- Skórki:
- Freyja, Pani Lodu: Biała zbroja pokryta lodowymi kryształami, lodowe skrzydła.
- Freyja, Królowa Zimowego Pałacu: Zimowy płaszcz i diamentowe akcenty na zbroi, wyglądające jak lód.
48. The Cursed Sorceress (Przeklęta Czarownica)
- Imię: Selene, Pani Zaklęć
- Tło fabularne: Selene to czarownica, która została przeklęta przez własne zaklęcia. W jej żyłach płynie mroczna magia, która zarówno daje jej moc, jak i zniszczenie.
- Umiejętności:
- Zaklęcie Przekleństwa: Przeklina wrogów, zadając im obrażenia i spowalniając ich działanie.
- Mroczne Rytuały: Wykorzystuje swoje czarne zaklęcia, by wywołać eksplozję magiczną, która dotyka wszystkich wrogów wokół niej.
- Ostatnia Klątwa: Przywołuje potężną klątwę, która wstrząsa ziemią i zabija wrogów, jeśli nie zostaną odpowiednio odczarowani.
- Skórki:
- Selene, Przeklęta Królowa: Czarna suknia z magicznymi runami, na jej dłoniach widoczna jest aura ciemnej magii.
- Selene, Czarodziejka Piekieł: Zbroja w ognistych odcieniach, z magicznymi łańcuchami owijającymi jej ciało.
49. The Silent Assassin (Cisza Zabójcy)
- Imię: Vera, Cień Śmierci
- Tło fabularne: Vera jest bezlitosną zabójczynią, która działa z cienia. Niewielu widziało ją w akcji, a ci, którzy to zrobili, już nie żyją. Zatrzymuje się tylko, gdy jej ofiara padnie martwa.
- Umiejętności:
- Cisza Zabójcy: Działa w całkowitej ciszy, przemieszczając się niezauważona i atakując z zaskoczenia.
- Ukryte Ostrze: Rzuca śmiertelnym nożem, który zabija wroga, zanim ten zorientuje się, co się stało.
- Cień Mordercy: Znika w cieniu, by ponownie zaatakować wroga z zaskoczenia.
- Skórki:
- Vera, Mistrzyni Cieni: Czarne ubranie w stylu ninja, z maską na twarzy.
- Vera, Zabójczyni Nocy: Zbroja z materiału, który zmienia się w cień, z ostrzami na rękach i nogach.
50. The Spectral Lady (Spektralna Pani)
- Imię: Eldris, Pani Cieni
- Tło fabularne: Eldris to eteryczna istota z zaświatów. Ciało tej władczyni zostało zabite przez zdradę, a teraz powróciła jako upiorna dama, szukając zemsty.
- Umiejętności:
- Cień Zatracenia: Sprawia, że wrogowie stają się widzialni tylko na moment, pozwalając Eldris zaatakować.
- Pojmanie Ducha: Zatrzymuje wroga w miejscu, sprawiając, że jego ciało staje się eteryczne i podatne na obrażenia.
- Przeklęta Chwila: Eldris na krótki czas przejmuje kontrolę nad wrogiem, zmuszając go do ataku na swoich sojuszników.
- Skórki:
- Eldris, Królowa Upiorów: Transparentne, eteryczne szaty, z unoszącą się w tle mgłą.
- Eldris, Nocna Władczyni: Zbroja, której elementy powoli się rozpływają, jakby były zrobione z cieni.
Komentarze
Prześlij komentarz