Lokalizacja: Wyspy Deltara rozciągają się na rozległym archipelagu, który leży w sercu burzliwego oceanu. To miejsce, w którym czas i przestrzeń się zacierają, a przeszłość i przyszłość przenikają się w dziwacznych i nieprzewidywalnych konfiguracjach. Przestrzeń wysp jest pełna zapomnianych ruin, wraków statków, pirackich fortów i ukrytych skarbów, a każda z wysp w archipelagu jest oddzielną rzeczywistością, z innym odcieniem historii i czasoprzestrzeni.
Charakterystyka: Na Wyspach Deltara nie ma jednolitego rządu ani władzy. Zamiast tego, archipelag jest rozdzielony między grupy piratów, renegatów, handlarzy artefaktami czasowymi i inne mroczne frakcje, które rządzą różnymi terytoriami. Czas w Deltarze jest wyjątkowy – wyspy te nie trzymają się jednoznacznego okresu, zamiast tego krzyżują się różne epoki i wydarzenia historyczne, tworząc surrealistyczny krajobraz pełen anachronizmów i niebezpiecznych pułapek.
Czas jest w tym regionie traktowany jako najcenniejszy zasób. Zdolności manipulacji czasem są domeną nielicznych, którzy używają tej mocy do kontrolowania wydarzeń na wyspach. Pośród piratów i bandytów krąży wiele legend o "Czasowych Skarbach" – artefaktach, które pozwalają na manipulowanie czasem w jeszcze bardziej ekstremalny sposób.
Frakcje Wysp Deltara:
-
Bractwo Złamanych Zegarów
Bractwo jest grupą piratów i czarowników, którzy zdobyli technologię umożliwiającą manipulowanie czasem. Ich statki nie tylko pływają po morzach, ale także czasami "przemieszczają się" między różnymi erami, aby zdobyć zasoby i zabrać skarby z przeszłości. Ich celem jest zdobycie jak największej kontroli nad czasem, aby przejąć władzę nad całym archipelagiem. -
Ród Królowych Zatopionych Wysp
To frakcja, która poszukuje sposobów na przeniesienie wszystkich wysp pod panowanie jednej władzy. Królowe Zatopionych Wysp, które są liderkami tej frakcji, nie tylko władają swoimi poddanymi, ale także kontrolują magię wody i czasu. Są znane z wykorzystywania starożytnych artefaktów do tworzenia wraków statków, które transportują ich w czasie. Ród chce wykorzystać starożytną magię do zmiany historii i wprowadzenia nowej ery na wyspach. -
Bractwo Mścicieli Zrujnowanego Tego Czasu
Bractwo to zrzesza wojowników, którzy stracili wszystko w wyniku manipulacji czasem przez innych piratów. Zmierzają w stronę zemsty na tych, którzy kontrolują czas, dążąc do zniszczenia źródeł, które umożliwiają manipulowanie czasem. Są mistrzami w walce i wykorzystują swoje zdolności, by "resetować" sytuacje w walce, unieważniając niektóre wydarzenia, zanim jeszcze się zdarzą. Bractwo to toczą nieustanne wojny z innymi frakcjami, chcąc przejąć kontrolę nad czasem, by naprawić straty, które ponieśli. -
Czarna Armada Złodziei Epok
Piraci, którzy w swych rękach trzymają nie tylko kontrolę nad przeszłością, ale i przyszłością. Posiadają floty statków "pływających" w czasie, które mogą cofnąć się do najcenniejszych okresów, by wykradać skarby i artefakty. Ich przywódcy są tajemniczymi postaciami, którzy podobno wykradli artefakty związane z bóstwami czasoprzestrzeni. Złodzieje Epok działają z mrocznych, nieznanych portów i podróżują między epokami, wykorzystując zmieniający się czas na swoją korzyść.
-
Korrin "Złamany Czas" – Dowódca Bractwa Złamanych Zegarów
-
Rola: Assassin / Controller
-
Motywacje: Korrin jest kapitanem piratów, którzy używają starożytnej technologii do manipulowania czasem. Złamany zegar na jego ramieniu symbolizuje czas, który przez niego uległ zniszczeniu. Ma obsesję na punkcie odzyskania kontroli nad czasem, nie patrząc na koszty.
Skórki: -
Korrin "Czasowy Zbójca": Zegary wbudowane w zbroję, z migającymi, elektrycznymi elementami.
-
Korrin "Nieśmiertelny": Ubrany w zbroję pokrytą fragmentami przeszłości i przyszłości, gdzie mechanizmy poruszają się w synchronizacji z jego ruchem.
-
-
Kaelithra "Czasowa Królowa" – Królowa Zatopionych Wysp
-
Rola: Mage / Controller
-
Motywacje: Kaelithra poszukuje starożytnych artefaktów, które pozwolą jej kontrolować całą przeszłość i przyszłość. Chce zmienić historię, by zapisać własne imię w kronikach.
Skórki: -
Kaelithra "Zatopiona Władczyni": Skórka z przepłukującą wodą z jej ciała, woda ta zmienia formy w zależności od manipulacji czasem.
-
Kaelithra "Zamrożona Królowa": Skórka z lodowymi elementami w jej płaszczu, który kruszy się z każdą używaną mocą.
-
-
Mordek "Mściciel Czasu" – Dowódca Bractwa Mścicieli
-
Rola: Fighter / Tank
-
Motywacje: Mordek jest osobą, która została zmieniona przez różne manipulacje czasowe. Przysięgł zemstę na wszystkich, którzy pożądają kontroli nad czasem.
Skórki: -
Mordek "Ostatnia Epoka": Jego zbroja jest naprawiona z elementów przeszłych wojen, co nadaje mu mroczny, zniszczony wygląd.
-
Mordek "Zamrożona Tarcza": Zbroja wygląda jak pokryta lodem, w którym zamrożone są fragmenty zmienionych epok.
-
-
Lira "Złodziejka Czasu" – Kapitan Czarnej Armady
-
Rola: Marksman / Support
-
Motywacje: Lira to mistrzyni w kradzieży cennych artefaktów czasowych. Zyskała nieśmiertelność dzięki skradzionym technologiom, przez co nie ma skrupułów, by poszukiwać nowych okazji, nawet jeśli oznacza to destabilizację całych epok.
Skórki: -
Lira "Czarna Perła": Czerna, lśniąca zbroja z mistycznymi elementami, które są widoczne tylko w odpowiednich momentach.
-
Lira "Epoka Zmierzchu": Odzież przypominająca zmieniające się epoki, z elementami starożytnych cywilizacji i przyszłości.
-
Postacie z Wysp Deltara
-
Thalrix "Krwawy Zegar" – Kapitan Czasu
-
Rola: Assassin / Pusher
-
Motywacje: Thalrix to były kapitan statku, który po zdradzie utracił swoje dawniej wspaniałe życie. Teraz, jako pirat, korzysta z nieznanej technologii, by manipulować czasem i wprowadzać chaos w serca swoich wrogów. Jego celem jest odzyskanie dominacji nad Wyspami Deltara, zmieniając bieg historii tak, by stał się nieśmiertelny.
Umiejętności:
-
Pasywna – "Zatracenie Czasu": Thalrix zyskuje czasową przewagę za każde zabójstwo, przyspieszając swoje umiejętności.
-
Q – "Ostrze Zatrzymanego Czasu": Thalrix rzuca ostrze, które spowalnia wrogów, jednocześnie cofając ich w czasie, by ponownie otrzymali obrażenia.
-
W – "Czasowy Tłum": Używa swojej technologii do tworzenia wiru czasowego, który przenosi wrogów do przeszłości, powodując ich oszołomienie i otrzymanie dodatkowych obrażeń.
-
R – "Uderzenie Zatraconego Czasu": Thalrix zmienia bieg czasu na chwilę, usuwając wszystkich wrogów z określonego obszaru i przenosząc ich w różne punkty na mapie.
Skórki:
-
Thalrix "Czasowy Rzeźnik" – Zbroja z pokrytymi złotem elementami mechanicznymi, zegary na ramionach, wygląd brutalnego wojownika.
-
Thalrix "Zawodowy Zdradziec" – Rozbity pirat w podniszczonej, zardzewiałej zbroi, z wiszącymi mechanizmami sterującymi czasem.
-
-
Isara "Czarna Rzeka" – Kapitan Ciemnych Wód
-
Rola: Mage / Pusher
-
Motywacje: Isara jest tajemniczą czarodziejką, która wykorzystywała moc ciemnych wód do zmieniania czasu. Rzeki Deltara są pełne tajemnic, które odkryła, a teraz pragnie zdobyć władzę nad archipelagiem, kontrolując zmieniające się nurty i przewijające się epoki.
Umiejętności:
-
Pasywna – "Nurt Wód Czasu": Za każdym razem, gdy Isara używa swoich umiejętności, sprawia, że niektóre wody w jej pobliżu stają się czasową pułapką, przyspieszając ruch sojuszników lub spowalniając wrogów.
-
Q – "Zalewająca Fala": Isara przyzywa falę ciemnej wody, która przesuwa się do przodu, zadając obrażenia wrogom, których spowalnia.
-
W – "Zaklęcie Mrocznej Wody": Isara przyzywa mroczną wodę, która na chwilę cofa czas w okolicznym obszarze, przywracając zdrowie sojusznikom i zadając obrażenia wrogom.
-
R – "Ciemny Wir": Isara przyzywa wir czasowy, który wciąga wrogów i sojuszników w wir. W tym czasie, wrogowie otrzymują obrażenia, a sojusznicy mogą się teleportować do innych punktów na mapie.
Skórki:
-
Isara "Tajemnica Rzeki" – Czarna peleryna, na której woda tworzy pulsujące wzory czasoprzestrzenne.
-
Isara "Zaklęta Woda" – Ciemne, szmaragdowe ubranie z wyłaniającymi się zza jej pleców wodnymi smokami.
-
-
Vakar "Złodziej Epok" – Mistrz Zmian
-
Rola: Assassin / Skrytobójca
-
Motywacje: Vakar to bezwzględny złodziej, który żyje z kradzieży i sprzedawania fragmentów historii i czasów. Posiada unikalną zdolność, by kradnąc kawałki czasu, przenosić siebie i innych do różnych chwil w przeszłości i przyszłości.
Umiejętności:
-
Pasywna – "Krótki Przerzut Czasu": Vakar zyskuje dodatkową prędkość poruszania się po każdej udanej eliminacji.
-
Q – "Zatrzymanie Epoki": Vakar wykrada odcinek czasu z przeciwnika, wywołując u niego stan bezruchu na krótki okres.
-
W – "Przemiana Czasu": Vakar teleportuje się w czasie do momentu, w którym byłby w bezpieczniejszej pozycji, odzyskując część zdrowia.
-
R – "Zniszczenie Przeszłości": Vakar wprowadza przeciwników w wydarzenia z ich przeszłości, które zadają im obrażenia i zmieniają ich zachowanie.
Skórki:
-
Vakar "Przestrzeń Równoległa" – Ubrany w kombinezon, który wygląda na futurystyczny, z mechanicznymi elementami przy jego ciele.
-
Vakar "Zmieniający Przeszłość" – Stylizowany na pirata z magicznymi wstęgami, które zmieniają czas w jego obecności.
-
-
Mirella "Przeklęta Strzała" – Nocna Łowczyni
-
Rola: Marksman / Sniper
-
Motywacje: Mirella to mistrzyni łucznictwa, która od zawsze była związana z ciemnymi mocami. Jej strzały potrafią nie tylko zadać śmiertelne obrażenia, ale także zakłócić bieg czasu, tworząc otwory w czasoprzestrzeni, które spowalniają wrogów i sprawiają, że ich zmysły zaczynają szaleć.
Umiejętności:
-
Pasywna – "Przeklęta Strzała": Każdy strzał Mirelli powoduje, że trafiony wróg zostaje spowolniony przez czas.
-
Q – "Przeklęty Łuk": Mirella strzela strzałą, która zakłóca czas wroga, zadając obrażenia i spowalniając go.
-
W – "Cios Zmierzchu": Mirella odsuwa się w czasie, stając się niewidoczna na chwilę, by ponownie zaskoczyć przeciwnika.
-
R – "Strzała Mrocznego Czasu": Mirella wystrzeliwuje strzałę, która przebija przez czas, trafiając wrogów w odległym miejscu na mapie i spowalniając ich na długi czas.
Skórki:
-
Mirella "Łowczyni Zmierzchu" – Mirella ubrana w szaro-czarną zbroję, z ciemnymi, rozświetlonymi strzałami.
-
Mirella "Królowa Czasu" – Zbroja o futurystycznym wyglądzie, z rękawicami, które przypominają mechaniczne urządzenia do manipulacji czasem.
-
Komentarze
Prześlij komentarz