Przejdź do głównej zawartości

ChronoWars-Chronarius

 

Nazwa: Chronarius
Stolica: Eryxos
Lokalizacja: Kraina znajdująca się na granicy wielu wymiarów, pomiędzy czasem a przestrzenią
Typ: Mistyczne Królestwo Czasu
Rasa: Chronari – Istoty zrodzone z magii czasu i przestrzeni

Opis:

Chronarius to królestwo, które nie należy do żadnej konkretnej rzeczywistości, lecz stanowi miejsce, gdzie czas sam w sobie jest zrozumiany i manipulowany. Leży na granicy wymiarów, gdzie nie tylko czas płynie w sposób nieliniowy, ale także granice między światami materialnymi i duchowymi są rozmyte. Władcy Chronarius posiadają unikalną zdolność poruszania się przez czas, kontrolując go w sposób, który ma ogromny wpływ na całą ich cywilizację.

Zamieszkujący Chronarius, Chronari, są istotami, które posiadają zdolności manipulacji czasem. Nie są jednak całkowicie związani z jednym określonym momentem w czasie – żyją w wiecznym przepływie między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Z tego powodu, ich społeczeństwo jest niezwykle złożone, pełne legend o bohaterach, którzy istnieli w różnych epokach, lub o wydarzeniach, które miały miejsce w przeszłości, ale zostały zapisane dopiero w przyszłości.

Podział Terytorialny:

  1. Eryxos – Stolica Czasu:
    Eryxos to miasto, które wznosi się na szczytach starożytnych ruin, przez które przebiegają setki portali czasowych. W samym sercu miasta znajduje się Wieża Przemian, ogromna struktura, której wieże, tunele i pomieszczenia zmieniają swoje położenie zależnie od płynącego czasu. Miasto jest domem zarówno dla elity Chronarius, jak i dla uczonych, którzy poświęcają życie badaniu natury czasu. Eryxos jest otoczone przez olbrzymie, czasowe bazy, w których odbywają się eksperymenty z manipulacją czasem.

  2. Dolina Zatraconych Czasów:
    To miejsce, w którym stracone wspomnienia i wydarzenia, które nigdy nie miały miejsca, zamieszkują w postaci tajemniczych istot, które poruszają się w czasie, próbując odzyskać swoje „właściwe” miejsca w historii. Ziemie te są pełne zakazanych eksperymentów i magii, które na stałe łączą przeszłość z przyszłością. Zbyt wielu, którzy zapuszczali się w Dolinę, nigdy nie wróciło.

  3. Równiny Chronowełnu:
    W tym rejonie Chronarius odkryli sposób, by uczynić czas pętli. Równiny te są miejscem, w którym cykle czasu są tak silne, że niektóre fragmenty przestrzeni zdają się niezmienne. Tu czas cofa się, przyspiesza lub zatrzymuje, tworząc niezwykle niebezpieczną strefę, pełną osób zatrzymanych w „fałszywych” momentach historii.

  4. Wyspa Wykleśniów:
    Jest to odosobnione miejsce, które w wyniku eksperymentów z czasem, stało się zapomnianą przestrzenią. Cała wyspa jest porozdzielana na liczne „straty” czasu, w których fragmenty teraźniejszości mogą koegzystować z „przyszłością” i „przeszłością” w jednym miejscu, tworząc wielki chaos. Wyspa ta jest siedzibą najbardziej niebezpiecznych i potężnych Chronarius, którzy stali się zbyt potężni, by kontrolować swoje zdolności manipulowania czasem.

Religia i Duchowość:

W Chronariusie, religia jest związana z czczeniem Czasu jako Boga, postrzeganego jako siła, która reguluje wszechświat, nadając mu początek, środek i koniec. Kapłani Czasu, znani jako Eryzjanie, pełnią rolę przewodników duchowych i doradców w kwestiach związanych z manipulacją czasem. Eryzjanie wierzą, że czas nie jest liniowy, a każda decyzja, działanie i myśl tworzy splątane nici rzeczywistości, które ostatecznie prowadzą do jedynego prawdziwego momentu, kiedy czas będzie w pełni zrozumiany.

Chronosfery to szczególne miejsca w Chronariusie, w których czas jest wstrzymany lub przekrzywiony, tworząc święte oazy pełne medytacji i kontemplacji. Mieszkańcy tych stref żyją w harmonii z "nieskończonym momentem", wierząc, że kluczem do oświecenia jest pełne zrozumienie czasu i jego cyklicznych zmian.

Władza:

Chronarius jest rządzony przez Króla Czasu, który posiada najwyższą kontrolę nad przepływem czasu w całym królestwie. Król Czasu wybierany jest z linii dynastii, która rządzi od samego początku istnienia Chronariusu, a sama władza jest przekazywana w cyklicznych rytuałach związanych z określoną fazą czasową. Zdolności Króla Czasu pozwalają mu kontrolować bieg wydarzeń, jednak jego władza jest również ograniczona przez tajemnicze siły, które mogą zakłócać nawet najpotężniejszych władców.

Siły Zbrojne:

Armie Chronarius są unikalne, ponieważ są formowane w zależności od różnorodnych epok czasowych. Legiony Czasu to wojownicy wyposażeni w broń, która zmienia swoją moc w zależności od czasu, w którym zostaną użyte. Mogą one być uzbrojone w broń z przeszłości, obecności i przyszłości, w zależności od tego, w którym czasie armia walczy.

Chrono-Wojownicy to jednostki specjalne, które potrafią poruszać się w czasie, co pozwala im na błyskawiczne zmiany kierunku ataku. Chrono-Wojownicy mogą zmieniać wynik bitwy, cofając czas o kilka sekund, by uniknąć straty, lub przyspieszając wydarzenia, by osiągnąć przewagę.

Społeczność i Kultura:

Społeczność Chronarius jest bardzo zróżnicowana. Czas jest dla nich nie tylko narzędziem, ale również formą życia. Przechodzą przez różne fazy życia w sposób, który dla obcych może wydawać się dziwny, ponieważ dla Chronarius wszystko jest częścią jednego, nieskończonego cyklu.

W swojej kulturze mają silne tradycje związane z Archiwami Czasu, w których zapisane są wydarzenia zarówno z przeszłości, teraźniejszości, jak i przyszłości. Historia i wiedza są niezwykle cenne, a naukowcy Chronarius żyją w ciągłym poszukiwaniach, próbując zrozumieć naturę samego czasu i jak go kontrolować.

Ceremonie Czasu to ważne wydarzenia, w których uczestnicy przywołują fragmenty przeszłości, przyszłości i teraźniejszości, by zrozumieć ich związek i ich znaczenie w kontekście wszechświata.

Zdolności i Magia:

W królestwie Chronarius magia jest ściśle związana z manipulowaniem czasem. Ludzie mogą przyspieszać lub spowalniać czas, a także wpływać na czas w miejscach, przedmiotach, a nawet na sobie samych. Magowie Czasu potrafią przywoływać potężne iluzje, które zakłócają percepcję czasu u ich wrogów, tworząc wrażenie, że czas się zatrzymuje lub przyspiesza.

Wewnętrzna Magia Czasu pozwala chronariusom na „podróż” w czasie – ich zdolności obejmują cofanie czasu o kilka sekund, przewidywanie przyszłości, a także kontrolowanie trajektorii wydarzeń w ograniczonym zakresie.

Władca Chronarius – Eryx „Pan Czasu”

Imię: Eryx
Tytuł: Pan Czasu, Władca Chronarius
Rasa: Chronari
Wiek: 734 lata (czasowo unieśmiertelniony)
Klasa: Monarch, Arcymag, Czarodziej Wojny
Opis:
Eryx, znany jako Pan Czasu, to nie tylko monarcha Chronarius, ale także istota obdarzona potężną zdolnością manipulowania samym czasem. Jego życie nie jest określane przez typowe granice wieków, gdyż dzięki swojej biegłości w magii i tajemniczym rytuałom, Eryx udało się przekroczyć naturalne ograniczenia czasu, stając się niemal wiecznym władcą. Choć jego ciało pozostało w tej samej formie od tysięcy lat, jego dusza przekształcała się, przybierając coraz to wyższą moc.

Historia:
Eryx pochodzi z pradawnej rodziny Chronari, która była strażnikami magii czasu i przestrzeni. Jego przodkowie pełnili rolę nadzorców przepływu czasu, którzy strzegli równowagi między wymiarami i światem materialnym. Jednak Eryx, w młodości nieświadom w pełni swojej roli, szybko zaczął zgłębiać zakazaną magię, poszukując sposobów na wzmocnienie władzy swojej rodziny.

Jako młody książę, Eryx uczestniczył w wielu wojnach, zarówno wewnętrznych, jak i między wymiarowych. Podczas jednej z bitew, zrozumiał, że jego prawdziwym przeznaczeniem jest kontrolowanie samego czasu, a nie tylko walka z nim. Przeprowadził niebezpieczny rytuał, który pozwolił mu przejąć pełną kontrolę nad przestrzenią i czasem, zyskując niemal nieograniczoną moc. Jego ciało stało się nieśmiertelne, a jego dusza połączyła się z samym rdzeniem Chronarius, tworząc nieodwracalną więź z krainą.

Od tamtej pory Eryx rządził Chronarius, wprowadzając swoje rządy w sposób spokojny, ale i bezlitosny. Jego decyzje są zawsze kalkulowane z przeszłości i przyszłości, dzięki czemu potrafi przewidywać rozwój sytuacji i reagować na nie w odpowiednim czasie. Władza Eryxa nie jest jedynie polityczna – jest to władza nad czasem, przestrzenią i życiem.

Cechy Osobowości:
Eryx to postać o niezwykłej charyzmie i chłodnej kalkulacji. Jako władca, stawia na harmonię, ale jest również bezlitosny w swoich dążeniach do utrzymania równowagi w Chronarius. Z jego perspektywy, dobro i zło są względne – dla niego najważniejsze jest to, aby wszystko toczyło się zgodnie z wytyczoną przez niego ścieżką, którą on sam zna. Eryx nie boi się podejmować kontrowersyjnych decyzji, wiedząc, że jego działania mogą mieć dalekosiężne konsekwencje, ale nie pozostawia sobie wątpliwości co do słuszności swoich wyborów.

Jego stosunek do innych jest chłodny i zdystansowany – jest przekonany, że tylko on ma pełną wiedzę o „prawdziwym” porządku rzeczy, a ludzie i inne istoty są po prostu częścią tego, co on określa jako „czasowy plan”. Eryx jest również niezwykle inteligentny i wykształcony, mając w swoim umyśle całą historię Chronarius i przebieg wydarzeń z jego krainy, co daje mu przewagę w każdej sytuacji. Jednocześnie jest pełen szacunku do tych, którzy wykazują się wiedzą lub odwagą w walce z czasem.


Umiejętności Eryxa „Pana Czasu”

Pasywna – „Władza Nad Czasem”:
Eryx może manipulować czasem w obrębie obszaru wokół siebie. Co kilka sekund, potrafi spowolnić lub przyspieszyć czas dla jednostek w określonym zasięgu, co pozwala mu wywrzeć wpływ na rozwój walki. Wrogowie w jego pobliżu są spowolnieni, a sojusznicy otrzymują krótkoterminowe wzmocnienie w postaci przyspieszenia regeneracji zdrowia lub umiejętności.

Q – „Zatrzymanie Czasu”:
Eryx ma zdolność zatrzymywania czasu w obrębie określonego obszaru. W tym stanie, przeciwnicy nie mogą się poruszać ani atakować przez kilka sekund. Eryx zyskuje w tym czasie możliwość wykonywania ataków z dużą prędkością, zadając ogromne obrażenia. Użycie tej umiejętności jest ograniczone, gdyż zmienia równowagę czasową, a długotrwałe jej używanie może spowodować nieprzewidywalne efekty.

W – „Przestrzenny Wybuch”:
Eryx wybucha w potężnej fali energii czasowej, która zmienia bieg rzeczy w promieniu kilku metrów. Przeciwnicy zostają wyrzuceni do tyłu, a ich ruchy są znacznie opóźnione. Eryx kontroluje również zasięg wybuchu, dzięki czemu może modyfikować, które obszary są najbardziej dotknięte efektem.

E – „Wiek Przyszłości”:
Eryx przekształca czas w swoim obrębie, przewidując rozwój walki. Na krótki okres, widzi przyszłe działania wrogów, a jego umiejętności nabierają nowych właściwości. Czasem zmienia się także miejsce, w którym odbywa się walka – przeciwnicy są zdezorientowani, nie wiedząc, w jakiej wersji rzeczywistości są obecnie.

R – „Apokalipsa Czasu”:
Eryx wyzwala swoją najwyższą moc, otwierając portal do samych początków i końców czasów. W wyniku tego, cały obszar bitwy staje się niestabilny – przeciwnicy są atakowani przez wizje przyszłości i przeszłości, które ich dezorientują i powodują ich uszkodzenie. Dodatkowo, Eryx zyskuje zdolność czasowego „przeżycia” swojej śmierci, jeśli do niej dojdzie, wracając na pole bitwy po kilku sekundach.


Rządy i Filozofia Eryxa:

Eryx rządzi Chronarius z absolutną władzą, traktując każde działanie w kontekście „większego obrazu”. Jego celem jest nie tylko zapewnienie równowagi w królestwie, ale także zapewnienie, by czas przepływał zgodnie z jego wolą. Jako władca, Eryx nie toleruje anarchii ani chaotycznych sił, które mogłyby zakłócić porządek czasowy. W jego oczach, jest jedyną istotą, która rozumie, jak funkcjonuje cały wszechświat, i jedyną, która jest w stanie zapewnić, że wszystko toczy się w odpowiednim rytmie.

W sferze politycznej, Eryx jest bezlitosny w stosunku do wszelkich opozycji. Jego rządy mogą być uznawane za tyranię, jednak ci, którzy zyskają jego zaufanie, cieszą się wyjątkowymi przywilejami. Jego armia, zwana „Czarnymi Cieniami Czasu”, jest wysoce wyszkolona, złożona z jednostek, które potrafią manipulować czasem w sposób unikalny.

Moralność i Motywacje:
Chociaż Eryx uznaje siebie za istotę wyższą, jego motywacje nie są zdominowane przez chęć dominacji. Jego celem jest stabilność – nie tylko królestwa, ale także czasu, który wydaje się płynąć w niekontrolowany sposób. Walczy z siłami, które próbują złamać naturalny porządek, nie cofnąwszy się przed żadną metodą, by ochronić Chronarius i sam czas.


1. Zephyros „Cień Przestrzeni” – Mistrz Wojny i Magii

Rola: Tank / Mage / Melee
Rasa: Chronari
Opis:
Zephyros to wojownik, który opanował sztukę zarówno walki wręcz, jak i manipulacji czasem i przestrzenią. Jego armia zawsze porusza się jak fala, łącząc brutalną siłę z magią przestrzenną, by zaskakiwać wrogów. Zephyros może teleportować się w trakcie walki, sprawiając, że jego ciosy są precyzyjne, a jego obrony trudne do przewidzenia. Jego broń jest magicznie wzmacniana przez przestrzenny chaos, który sprawia, że ciosy są szybkie i niszczące.

Umiejętności:

  • Pasywna - „Spirala Przestrzeni”: Każdy cios zadany w walce daje Zephyrosowi tymczasowe wzmocnienie jego zdolności magicznych, pozwalając mu na tworzenie krótkoterminowych portali, przez które przechodzi jego broń.

  • Q - „Nieskończony Cios”: Zephyros wykonuje szybki cios w określonym kierunku, zadając obrażenia wszystkim przeciwnikom, których dotknie. W zależności od liczby trafionych wrogów, czas jego umiejętności się skraca.

  • W - „Przestrzenny Rozbłysk”: Zephyros przemieszcza się na dużą odległość, teleportując się do celu, zadając obrażenia wrogom po drodze.

  • E - „Ściana Przestrzeni”: Zephyros wznosi ścianę z energii przestrzennej, która zmienia trajektorie ataków przeciwników i zadaje obrażenia wrogom, którzy ją przejdą.

  • R - „Kataklizm Przestrzenny”: Zephyros rozrywa czasoprzestrzeń, tworząc ogromny obszar, w którym przeciwnicy są teleportowani do różnych punktów w obrębie pola bitwy. Wszyscy, którzy wpadną w ten obszar, otrzymują ogromne obrażenia i zostają unieruchomieni.


2. Elektra „Ognista Łowczyni” – Wojowniczka Czasu i Mistrzyni Żywiołów

Rola: Fighter / Mage
Rasa: Chronari
Opis:
Elektra to wojowniczka, która specjalizuje się w walce z żywiołami ognia i błyskawic. Została obdarzona nie tylko nieziemską siłą, ale i zdolnościami manipulowania czasem. Elektra jest znana z tego, że potrafi rozgrzać przestrzeń wokół siebie, a jej ostrza są nasycone magiczną energią. Potrafi przywrócić siłę z przeszłości, aby powstrzymać swoich wrogów lub przekształcić ją w potężną broń.

Umiejętności:

  • Pasywna - „Ognisty Rezonans”: Elektra wzmacnia swoje ataki w odpowiedzi na otrzymywanie obrażeń, ładując się energią, która wybucha przy każdym jej ataku, zadając dodatkowe obrażenia wrogom wokół.

  • Q - „Błyskawiczny Cios”: Elektra wykonuje błyskawiczny cios, który uderza kilku wrogów na swojej drodze, zadając obrażenia fizyczne i magiczne. Przy trafieniu wrogów, umiejętność zostaje częściowo odnowiona.

  • W - „Wzniecenie Ognia”: Elektra wzywa ognisty wir, który otacza ją przez chwilę, zadając obrażenia wszystkim wrogom w jej pobliżu i przyspieszając jej ruchy.

  • E - „Podróż w Czasie”: Elektra przywołuje chwilową barierę, która przenosi ją do przeszłości, przywracając jej zdrowie oraz chwilową odporność na obrażenia.

  • R - „Fury Ognia i Błyskawic”: Elektra łączy moc ognia i błyskawic, tworząc potężną falę, która zadaje ogromne obrażenia wszystkim przeciwnikom w obszarze i spowalnia ich przez kilka sekund.


3. Thalor „Czarodziej Wojny” – Mistrz Czasu i Magii

Rola: Mage / Fighter
Rasa: Chronari
Opis:
Thalor to arcymag, który porzucił czyste nauki magii w celu połączenia ich z wojennymi technikami walki. Jego unikalne zdolności pozwalają na szybkie tworzenie osłon z magicznej energii, a jego broń jest wzmacniana przez energie czasowe. Thalor może spowolnić przeciwników, przyspieszyć swoje działania lub tworzyć zniekształcone pole bitwy, w którym magia i czas przeplatają się w niezwykły sposób.

Umiejętności:

  • Pasywna - „Magiczna Zręczność”: Każda umiejętność Thalora, która trafia przeciwnika, przyspiesza czas odnowienia jego pozostałych zdolności o krótki okres czasu.

  • Q - „Ostrze Czasu”: Thalor tworzy ostrze z magicznej energii, które przebija obszar, zadając obrażenia wrogom i spowalniając ich na kilka sekund.

  • W - „Wojenny Zasięg”: Thalor rozszerza pole bitwy, zwiększając zasięg swoich umiejętności i zadając dodatkowe obrażenia wrogom w obrębie tej strefy.

  • E - „Przyspieszenie Czasu”: Thalor przyspiesza siebie i swoich sojuszników, zwiększając ich szybkość poruszania się i czasu działania ich umiejętności na kilka sekund.

  • R - „Czasowy Ogranicznik”: Thalor tworzy ogromny obszar, który zamraża czas wokół przeciwników. Wszystkie wrogie ataki i ruchy zostają spowolnione, podczas gdy jego sojusznicy uzyskują większą odporność na obrażenia.


4. Valeria „Zwyciężczyni Wieków” – Wojowniczka Czasu i Magii Królewskiej

Rola: Tank / Mage
Rasa: Chronari
Opis:
Valeria to nie tylko wojowniczka, ale także osoba z głęboką więzią z czasem. Jej pochodzenie sięga starych rodzin królewskich, które miały możliwość manipulowania czasem i przyszłością. Zręcznie łączy broń z magią, tworząc niezniszczalne obrony i potężne ataki. W walkach, Valeria dąży do pełnej kontroli nad przeciwnikami, za pomocą swojej magii i ciała.

Umiejętności:

  • Pasywna - „Władczyni Wieczności”: Każde obrażenie, które Valeria otrzymuje, wzmacnia jej obronę przez krótki czas, a po kilku sekundach regeneruje część zdrowia.

  • Q - „Zatrzymanie Czasu”: Valeria potrafi zamrozić czas wokół siebie, spowalniając wszystkich przeciwników w jej okolicy na kilka sekund.

  • W - „Ochrona Wieczności”: Valeria tworzy magiczną barierę, która pochłania obrażenia przez pewien czas, a część tych obrażeń jest przekazywana w formie energii ataków fizycznych.

  • E - „Królowa Wieków”: Valeria przekształca czas wokół siebie, sprawiając, że jej ruchy stają się nieprzewidywalne, a jej ataki zyskują tymczasowe wzmocnienie obrażeń.

  • R - „Czasowy Wybuch”: Valeria uwalnia całą swoją moc, przywołując czasowy kataklizm, który cofa bieg czasu wokół niej i wyrzuca przeciwników w różne kierunki, zadając ogromne obrażenia.


1. Celestria „Zegar Cienia” – Strażniczka Czasu

  • Rasa: Chronari

  • Klasa: Czarodziejka / Strażniczka Czasu

  • Rola: Support / Tank

  • Motywacje:
    Celestria to strażniczka przepływu czasu, która spędziła wieki na utrzymaniu równowagi pomiędzy różnymi liniami czasowymi. Choć jej zadaniem jest chronienie porządku, w trakcie swoich podróży odkryła, że manipulowanie czasem daje jej ogromną moc. Przez wieki stawała przed wyborami, które stawiały ją na granicy między dobrem a złem, wielokrotnie podejmując decyzje, które zrujnowały życie niewinnych ludzi, ale zapewniały większy porządek w długoterminowej perspektywie. Celestria przekonuje się, że aby uratować przyszłość, czasem trzeba poświęcić teraźniejszość.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Władza Nad Czasem”: Każdy sukces w walce zwiększa kontrolę nad czasem, zmieniając bieg wydarzeń na korzyść Celestrii, jednak ta kontrola ma swoje konsekwencje w postaci krótkotrwałego zaburzenia porządku w innych liniach czasowych.

    • Q - „Wiek Mroku”: Zatrzymuje czas dla wroga, zmuszając go do działania w opóźnionym rytmie przez kilka sekund.

    • W - „Echo Przeszłości”: Przywołuje wydarzenie z przeszłości, by zadać obrażenia wrogom i zregenerować zdrowie dla sojuszników w jej pobliżu.

    • E - „Przewrócony Zegar”: Celestria zmienia bieg czasu, by przyspieszyć ataki sojuszników lub spowolnić wrogów w danej strefie.

    • R - „Zatrzymanie Czasu”: Wykorzystuje swoją moc, by zatrzymać czas na dłuższą chwilę, ale jej energia przepływa przez rzeczywistość, powodując chaos w innych wymiarach, który może być nieprzewidywalny.


2. Marek „Błędny Wędrowiec” – Chronowygnaniec

  • Rasa: Człowiek (Wędrowiec)

  • Klasa: Czarodziej / Oszust

  • Rola: Assassin / Support

  • Motywacje:
    Marek to były czarodziej, który zdradził swoją ojczyznę i rodzinę w imię poszukiwania mocy, dzięki której mógłby kontrolować przeszłość i przyszłość. Przez swoje działania trafił na „wędrowne ścieżki” czasoprzestrzeni, gdzie zmienia wątki wydarzeń, by na zawsze pozostać poza odpowiedzialnością. Jego działania mają na celu zdobycie nieśmiertelności, co jednak wiąże się z ciągłą walką z przeszłymi i przyszłymi wersjami samego siebie. Marek działa w cieniu, manipulując innymi, by osiągnąć własne cele, niezależnie od kosztów.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Złamać Czas”: Każde zabójstwo sprawia, że Marek może na krótki czas kontrolować fragmenty wspomnień ofiary, co pozwala mu przewidywać jej ruchy.

    • Q - „Wędrujący Cień”: Marek przemieszcza się między wymiarami, znikając na kilka sekund i zadając obrażenia wrogom po przejściu przez nich.

    • W - „Skręt Przeznaczenia”: Na chwilę zmienia bieg wydarzeń, przywracając wrogów do stanu sprzed kilku sekund, ale z uszkodzeniami lub osłabieniem, które stali się ich wynikiem.

    • E - „Splątanie Wspomnień”: Sprawia, że przeciwnik traci kontrolę nad własnymi wspomnieniami, przez co atakuje swoich sojuszników przez krótki okres.

    • R - „Zatracenie”: Przeciąga przeciwnika w alternatywną rzeczywistość, przez co nie mogą oni brać udziału w walce przez kilka sekund, ale kosztuje to Marka część jego sił witalnych.


3. Lysandra „Księżniczka Lodu” – Władczyni Pustki

  • Rasa: Chronari / Pół-Elemental

  • Klasa: Mag / Wojowniczka

  • Rola: Mage / Tank

  • Motywacje:
    Lysandra to była księżniczka Chronarius, która została zamrożona w czasie przez jej własnych braci, gdy odkryli, że posiada potężną zdolność kontrolowania czasu i przestrzeni w sposób niebezpieczny. Zamiast czekać na wyzwolenie, Lysandra użyła swojej mocy do wyrwania się z lodu, a teraz kontroluje zamarzniętą pustkę, która zagraża jej królestwu. Jej serce jest zimne, a umysł pełen obaw o to, co stanie się z Chronarius, jeśli nie przejmie nad nim pełnej kontroli.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Zatrzymanie Życia”: Lysandra otrzymuje obrażenia, ale z każdą utratą zdrowia jej moc lodu staje się silniejsza, tworząc bariery ochronne wokół niej i sojuszników.

    • Q - „Lodowy Strzał”: Zasypuje przeciwników lodowymi pociskami, które nie tylko zadają obrażenia, ale również spowalniają ich na pewien czas.

    • W - „Skrócony Czas”: Spowalnia czas w obrębie pola walki, tworząc obszar, w którym wrogowie i sojusznicy poruszają się wolniej.

    • E - „Zatrzymać Przeszłość”: Wykorzystuje swoją moc lodu, by zamrozić wroga na kilka sekund, uniemożliwiając mu jakiekolwiek działanie.

    • R - „Pustka Lodu”: Wzywa potężną falę mrozu, która zamraża wszystkie wrogów w jej obrębie, pozostawiając ich w stanie bezsilnym, ale zadając również ogromne obrażenia.


4. Vernar „Ostatni Sędzia” – Obrońca Czasu

  • Rasa: Chronari / Czarodziej

  • Klasa: Tank / Support

  • Rola: Wybawca / Tank

  • Motywacje:
    Vernar jest ostatnim przedstawicielem stróżów chroniaruszy, którzy są odpowiedzialni za podtrzymywanie linii czasowych w równości. Jako sędzia, Vernar stawia się w roli oskarżyciela i obrońcy porządku, stawiając na sprawiedliwość i równowagę. Choć kieruje się wiarą w sprawiedliwość, wielokrotnie jest zmuszony do dokonywania kontrowersyjnych wyborów – traktuje niekiedy zło za zło, uznając, że tylko w ten sposób może przywrócić równowagę w świecie.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Sędziowski Wyrok”: Vernar zyskuje dodatkową moc w zależności od tego, jak wiele osób w jego obrębie używa swoich mocy w sposób chaotyczny.

    • Q - „Pocisk Zasądzenia”: Wyszarpuje energię z przyszłości i rzuca ją w kierunku wroga, zadając obrażenia, które są większe w zależności od liczby zgonów w jego pobliżu.

    • W - „Obrona Przyszłości”: Ochrona sojuszników przez krótki czas, uniemożliwiając wrogom zadawanie obrażeń, ale w zamian obniżając tempo ataku sojuszników.

    • E - „Pomiędzy Czasami”: Vernar cofa część obrażeń, które otrzymał, w czasie, ale powodując również, że przeciwnik cofa część swoich umiejętności.

    • R - „Porażający Wyrok”: Stwarza ogromną falę energii, która uszkadza wszystkich przeciwników na swojej drodze, a po pewnym czasie zaczynają oni odczuwać skutki wyroku, jakim zostali obarczeni przez jego decyzje.

5. Ravara „Zgubiona Czaszka” – Poszukiwaczka Zaginionych Czasów

  • Rasa: Czarodziejski Pół-elf

  • Klasa: Nekromantka / Łowczyni

  • Rola: Assassin / Mage

  • Motywacje:
    Ravara to była uczona, która eksperymentowała z zakazaną magią, starając się odzyskać umiejętność cofania śmierci. Jej obsesja na punkcie kontrolowania czasu sprawiła, że zaczęła wykorzystywać nekromancję w sposób, który mógłby zmienić bieg historii, ale zamiast przywrócić życie, jej działania doprowadziły do katastrof, z których niektóre wykraczały poza granice śmierci. Ravara teraz podróżuje w poszukiwaniu utraconych dusz, które pragnie wykorzystać do swoich własnych, ukrytych celów.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Zmartwychwstanie”: Każdy wróg, który zginie w pobliżu Ravary, ma szansę na ponowne wstanie z martwych jako jej „szczątki”, kontrolowane przez nią przez krótki czas.

    • Q - „Czasoprzestrzenna Strzała”: Ravara wystrzeliwuje strzałę w czasoprzestrzeń, która eksploduje w magicznej chmurze, zadając obrażenia i odbierając wrogom część ich sił witalnych.

    • W - „Odrzut Wspomnień”: Ravara cofa wspomnienia wrogów, zmuszając ich do momentalnego zapomnienia pewnych umiejętności, sprawiając, że są bardziej podatni na ataki.

    • E - „Przestrzeń Grozy”: Tworzy okrąg pełen nekromantycznej magii, który spowalnia przeciwników i zadaje im obrażenia przez każdą sekundę, jaką w nim spędzają.

    • R - „Cofanie Śmierci”: Przez chwilę kontroluje czas w obszarze wokół siebie, co sprawia, że wrogowie, którzy zginą w tym czasie, mogą zostać przywróceni do życia z ich pełnym zdrowiem, ale tylko jako sługi Ravary przez krótki czas.


6. Draven „Złamańce” – Wojownik Zwycięstw

  • Rasa: Pół-Ork

  • Klasa: Wojownik / Gladiator

  • Rola: Bruiser / Fighter

  • Motywacje:
    Draven to brutalny wojownik, który w młodości walczył w wielu krwawych arenowych turniejach, gdzie nauczył się, że nie ma miejsca na słabość. Choć pierwotnie zafascynowany siłą i walką, jego poglądy zaczęły ewoluować. Używa swojej potężnej siły do manipulowania innymi, czasami przyjmując kontrakt z tymi, którzy są najsilniejsi, niezależnie od tego, czy są to bohaterowie, czy złoczyńcy. Jego moralność jest płynna, a jego celem jest walka, w której dominacja nad przeciwnikami i kontrolowanie zmieniających się sojuszy stanowi o jego sile.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Siła Woli”: Im więcej obrażeń Draven otrzymuje, tym większa staje się jego siła. Każde trafienie wroga zwiększa jego obrażenia, aż do osiągnięcia maksymalnego poziomu.

    • Q - „Przewaga Gladiatora”: Zadaje wielkie obrażenia w wybranym wrogu i zyskuje chwilową odporność na obrażenia w wyniku swojego ataku.

    • W - „Podbój”: Draven wywołuje wybuch energii, który zwiększa szybkość jego ataków oraz przywraca część utraconego zdrowia.

    • E - „Rzut Wykonawczy”: Draven rzuca swoim ostrzem na długą odległość, zadając obrażenia przeciwnikom po drodze i osłabiając ich.

    • R - „Złamany Krąg”: Draven tworzy wokół siebie pole siłowe, które odbija obrażenia i zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom, którzy się w nim znajdują.


7. Selene „Cisza Dnia” – Obserwatorka Słońca

  • Rasa: Chronari / Pół-Kot

  • Klasa: Assassynka / Manipulatorka

  • Rola: Assassin / Support

  • Motywacje:
    Selene to był wielki wojownik, który był jednocześnie głównym doradcą wśród Chronarius. Zdecydowała się przejść na bardziej złożoną drogę, pełną intryg i manipulacji, dążąc do zmiany przyszłości swoich bliskich, nawet jeśli oznaczało to postawienie się przeciwko własnemu królestwu. Jej działania są subtelne, ale ostatecznie prowadzą do wielkich zmian w historii. Choć posiada idealistyczną wizję, w jej metodach często brakuje litości.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Znikający Cień”: Im dłużej Selene nie jest widoczna, tym większe obrażenia zadaje wrogom.

    • Q - „Ostrze Czasu”: Selene rzuca wroga ostatecznym ciosem, który spowalnia przeciwnika i spowoduje ich osłabienie.

    • W - „Przestroga Zmierzchu”: Tworzy iluzję, która myli wrogów i sprawia, że ich ataki są mniej skuteczne przez kilka sekund.

    • E - „Ukryte Pojmanie”: Podchodzi do wroga niepostrzeżenie i zamieszcza go w pułapce, przez co traci on swoją mobilność na chwilę.

    • R - „Wielka Cisza”: Tworzy pole wokół siebie, które blokuje wszystkie umiejętności wrogów na określony czas, uniemożliwiając im jakąkolwiek reakcję.


8. Kylas „Król Zmierzchu” – Opiekun Wygasłych Światów

  • Rasa: Chronari / Wędrowiec Czasu

  • Klasa: Mag / Ochroniarz

  • Rola: Tank / Support

  • Motywacje:
    Kylas to postać, której historia jest pełna tragedii. Jako strażnik zapomnianych światów, Kylas próbował utrzymać równowagę między światami, w których ludzie żyją, a tymi, które zniknęły. Z czasem zauważył, że niektóre światy zasługują na wyginięcie, a inne muszą zostać uratowane. Jego moralność jest mętna, ponieważ nigdy nie wahał się poświęcać całych światów, jeśli to miało zapobiec jeszcze większym katastrofom w innych liniach czasowych.

  • Umiejętności:

    • Pasywna - „Przemiana Królowej Cieni”: Kylas zdobywa nowe moce w zależności od tego, jak wiele światów zginęło w jego obecności, co daje mu różne bonusy w zależności od liczby zniszczonych światów.

    • Q - „Zatracony Czas”: Kylas powoduje, że wrogowie zostają powstrzymani w czasie, co umożliwia jego sojusznikom zadanie im większych obrażeń przez krótki czas.

    • W - „Odwrócenie Rzeczywistości”: Kylas cofa czas w danej strefie, przywracając wszystkim sojusznikom część ich zdrowia.

    • E - „Cienie Śmierci”: Tworzy wielką falę cienia, która zadaje obrażenia wrogom oraz sprawia, że wchodzą oni w stan niepewności.

    • R - „Tysiąc Światów”: Kylas powoduje, że świat wokół niego staje się niestabilny, co prowadzi do chaosu wśród jego przeciwników i przywraca do życia niektóre zaginione postacie, które będą walczyć po jego stronie przez krótki czas.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Newnumber - komiks

Komiks z uniwersum Invicty . Ziemia 1500 albo Newnumber to alternatywna wersja Naturalnej Ziemi gdzie technologia poszła bardzo do przodu i roboty są siłą roboczą a cyberimplanty pomagają w wielu akceptach życia . Na Newnumber ludzie uważają że roboty zapewnią im silną ochronę nie potrzebują pomocy superbohaterów . Newnumber'ska Gildia Niepokonanych zwana Nowocześni Rycerze walczy z przestępczością choć to nielegalne bo roboty mają tylko prawo ochrony porządku . Nowocześni Rycerze: -Niebieski Neomancer -Metalspearmaiden -Arktyczna Dyskoteka -Lakeman -Elektrostasis Inne postacie: -Graveboombot -Werepirebot -Ruxubella aka Wiedźma Nocnego Wiatru -Inspektor Wrzątek -Bottech - Lady

A-Typy - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa superbohaterów złożona z uwięzionych w czasach teraźniejszych dziwadeł cyrkowych z 19 wieku. Poprzez uwięzienie w czasach teraźniejszych zyskali supermoce. Odnajduje ich Chromogeniusz który stwarza grupę superbohaterów - A-Typy. Nikt z A-Typów nie pamięta jak trafili do czasów teraźniejszych. A-Typy: Chromogeniusz\Charles Chromo - Założyciel A-Typów i przywódca tej grupy. Człowiek o wysokiej inteligencji. Threejaw/Tessi Jawser - Szczupła blondynka o trzech piersiach które zamienia w trzy paszcze do atakowania. Platihand/Jeremy Platinum - Platynowy Cyborg Biggyhit/Herm Junt - Mężczyzna o zdeformowanej ręce która może się rozciągać.

Młoda Gildia - komiks

Komiks z uniwersum Invicty. Grupa Młodzieży z supermocami chroniąca świat przed zagrożeniami . Ich siedziba mieści się w Sunlight City (fikcyjne amerykańskie miasto ). W skład grupy wchodzi - Thermalist ( syn Niebieskiego Szarlatana i Arktycznej Pieśni ) , Fioletowa Iskierka ( córka Cuprexa i Spearmaiden ) , Owl Dagger i Zgniatacz .